Final Fantasy VII:Dirge of Cerberus za 3 dni wyląduje na półkach japońskich sklepów. Square-Enix od jakiegoś czasu prowadzi kampanię reklamową dzięki czemu japońscy gracze mogą cieszyć oczy reklamami w TV bądź plakatami na billboardach. 25 stycznia premierę będzie miał "Redemption" - singiel Gackta będący utworem przewodnim gry.
Poniżej prezentujemy okładkę i klip promujący singiel "Redemption" oraz plakat reklamowy i linki do piętnasto-sekundowych reklam TV Dirge of Cerberus.
Komentarze (5)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.