Ilu z Was chciałoby aby FF13 ukazał się jeszcze na PS2?

Motomu Toriyama i Tetsuya Nomura wyjawili kilka informacji odnośnie Fabula Nova Crystalis:

  • Final Fantasy XIII początkowo projektowany był z myślą o PlayStation 2, dopiero w maju 2005 roku przesądzono o zmianie platformy docelowej na konsole nowej generacji - PayStation 3.
  • Powodami tej decyzji były oczywiście słabości techniczne PS2 i chęć uzyskania efektowniejsze grafiki.
  • Gameplay i system walki zostały wtedy zaprojektowane całkowicie od nowa.
  • Jako, że skok jakościowy pomiędzy PS2 a PS3 jest o wiele większy niż ten, który miał miejsce w przypadku przesiadki z PSone na PS2 Square Enix zatrudniło wielu nowych pracowników, którzy pomagają w opracowywaniu White Engine?u, na którym pracować będą kolejne pozycje z serii Final Fantasy.
  • Wyczekiwana przez wszystkich kolejna prezentacja Final Fantasy XIII musi poczekać aż do momentu, gdy White Engine zostanie w pełni ukończony.

Toriyama dodał jeszcze ?Pracujemy cięzko nad tym, aby tak szybko jak to tylko możliwe zaprezentować ludziom grywalną wersje Final Fantasy XIII?. Tylko kiedy nastąpi to ?tak szybko jak to tylko możliwe?? ;) Panie Toriyama mamy nadzieje, że już niedługo...

Komentarze (8)

The_Reaver ~ 14 listopadaa 2006, 09:37
Lepiej niech będzie już na PS3, bo jak leci tradycja, 3 częsci na jednego gena.
Kazumaru ~ 14 listopadaa 2006, 09:45
No to tradycja zostala zlamana bo na PS2 bylo ich 5 ;]
The_Reaver ~ 14 listopadaa 2006, 09:54
Really, to na PSX był FFT. Mi nie chidzi o wszelkie FFX-2, czy DoC FFVII, tylko o CZYSTE numerki typu FFX, FFXI, i FFXII. Na PS4 wyjdzie dopiero FFXVI
Kazumaru ~ 14 listopadaa 2006, 11:31
No to troche inna sprawa bo FFT byl takim spin offem w serii final fantasy... a FFX-2 posiadal swoj wlasny numerek, byl pelnoprawnym sequelem. Prawdziwa gra z serii a nie zadnym tam spin offem. No ale okey poniekad masz racje. Czyste numerki to x XI i XII ;]
Tantalus ~ 14 listopadaa 2006, 12:39
Przypuszczam, że ludki od Square szybko nie skończą tego silnika graficznego i w między czasie będą nas karmić zapychaczami na NDS'a, może zrobią jakiś gówniany tytuł na PS3, w którego nikt nie zagra (jak to miało miejsce z Internal Section dla PSX, czy The Bouncer dla PS2 hehe). Długo sobie poczekamy na trzynastke... przypuszczam, że ze skończeniem engine'a tłuc się będą gdzieś do wakacji i najwcześniej w drugim kwartale 2008ego będzie japońska wersja.
Kazumaru ~ 14 listopadaa 2006, 12:48
The Bouncera gralo duzo osob ;] Byl lipka, ale to glownie dlatego ze w polowie prac nad gra polowa teamu odeszla ;] Za o najwieksze gowno SE na poczatek zycia PS2 to byla jakas pilka nozna i wyscigi type s cos tam ;/ Co to bylo internal section na psone? Bo pierwsze slysze ;]
Tantalus ~ 14 listopadaa 2006, 19:25
Internal Section to gra na PSX'a, która chyba zniknęła z rynku zanim ją Square wydało hehe... taki Galaxian wewnątrz rury z kanciastych poligonów... mogę ci wrzucić na jakiś rapidszer, to obadasz... A na PS2 faktycznie było Driving Emotion Type-S i World Fantasista... cholera, naprawde chciałbym mieć te gry, z czystej ciekawości...
Kazumaru ~ 14 listopadaa 2006, 19:36
No ten Driving Emotion podobno byl tak realistyczny do bulu, (bo SE chcialo zrobic realistyczny wyscig) ze pnawet przesadzili go na maxa i wogole sie prawie nie dalo skrecac ;] Aha a gry mi nie wzucaj na rapid share ;] szkoda marnowac czasu ;D Ale dzieks za info ;]

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.