Mistwalker: Planowany Sequel Blue Dragon

Mistwalker wyznało dla magazynu Famitsu, iż w planach mają wydanie kolejnej części Blue Dragon. Już teraz rozważane są dwie propozycje odnośnie tego jak ów sequel miałby wyglądać.
Blue Dragon 7 grudnia ukaże się w Japonii. Gra wydana zostanie na trzech płytach DVD a jej twórcy zapowiadają 40 do 50 godzin zabawy. Poniżej możecie zobaczyć króciutki filmik ukazujący eksploracje miasta oraz japoński TV spot:

Blue Dragon City
Blue Dragon TV spot

Komentarze (6)

Piers ~ 30 listopadaa 2006, 17:16
Nowszych screenów nie ma?
Kazumaru ~ 30 listopadaa 2006, 18:52
No niesety nie, jest tylko tych kilka znanych od dawna. Dodalem do newsa filmiki na you tube jak nie widziales to sobie sprawdz ;] To lepsze niz screeny ;] Obok tam na stroine you tube znajdziecie jeszcze inne filmiki, np. z walki jak ktos chce jeszcze ogladac... Tak czy inaczej ten filmik z eksploracji miasta to az za bardzo przypomina Dragon Quest VIII na PS2 ;]
Piers ~ 30 listopadaa 2006, 19:31
No od razu lepiej, hm...moim zdaniem BD to gra typu: "a miejcie kurde sobie jRPG na X360", a niespecjalnie produkcja oryginalna, nowatorska, wnosząca własny oryginalny styl, po prostu Hironobu pewnie nie mógł się oprzeć grubej sumie od Microsoftu, a MC samo jego nazwisko było potrzebne, najzwyczajniej sprzedał swoją japońską krew, powinien razem z Toriyamą poepłnić harakiri który z kolei aby se maznął kilka designów dla wypromowania projektu pod kątem japońskiej kultury. Choć BD może i wyszło na dobrą, powiedzmy "wystarczającą" produkcję, to wszakże jestem pewien że nikt nie będzie kupował X360 dla jRPG, lecz PS3, lub Wii.
Kazumaru ~ 30 listopadaa 2006, 19:43
To nie jest tak ze MS sypnal kasa i Sakaguchi zrobil gre... Sakaguchi poprostu odszedl i zalozyl swoja firme, mial od razu pewnie w planie zrobienie takiej gry, a ze MS mu sypnal to zrobil ja dla nich, ale Mistwaler bedzie robilo tez gry dla innych... A z tym ze Blue Dragon to nie jest:
Cytat:
produkcja oryginalna, nowatorska, wnosząca własny oryginalny styl,
masz calkowita racje... Ale to wspaniale! Wspaniale ze to nie zadna nowatorska gra, wspaniale ze to nie jest kolejne udzwinianie jRPG, to jest czysty powrot do korzeni, chodzisz gadasz, zbierasz skrzynki z przedmiotami, walczysz w dungeonach... tak jak w starych jrpgach, nie ma nic dodawanego i kombinowanego na sile. To taki powrot do korzeni jak bylo w przyadku swietnego Dragon Quest VIII na PS2... Zreszta gra nie moze byc sredniakiem bo dostala zbyt wysoka ocene w famitsu -oczym pisze z 2 newsy nizej ;]
Cytat:
moim zdaniem BD to gra typu: "a miejcie kurde sobie jRPG na X360"
Jak tak tego nie odczuwam, no ale moze masz racje, to juz zalezy od osoby. Dla mnie to microsoft widzi ze X360 nie ma na co liczyc w japonii wiec musial zrobic jakas giere ktora przyciagnie klientow, tak samo ludzie w us z checia zagraja wreszcie na Xie w tego typu gre. Ale takie podejscie o ktorym ty mowisz moim zdaniem mialo miejsce na XBoxie i PCtach przy okazji premiery Sudeki na oba systemy... to bylo takie niby zrobienie niby jrpga zeby ludzie niby mieli sie czym cieszyc.
Chocobo ~ 30 listopadaa 2006, 20:15
Graficznie nie robi na mnie żadnego wrażenia.... odejmując wysoką rozdzielczość, pociągnęłoby to PS2. Z tym że akurat o grafikę tutaj najmniej chodzi. Gra wygląda na kalkę Dragon Quest. Klimat na pewno będzie podobny. Bez wątpienia to skok na kasę. Sakaguchi, klimat podobny do dragon quest, cukierkowa grafika. Atak Microsoftu na Japonie po prostu. Śmieszna jest jedna rzecz. Sakaguchi odchodząc ze Square wspominał coś, że nie podobał mu sie komercyjny kierunek w którym poszła firma. A co Sakaguchi właściwie teraz robi? :) Pieniążki, pieniążki, pieniążki... Takie prawa rynku. Ja to rozumiem i wcale nie potępiam.
Kazumaru ~ 02 grudnia 2006, 15:04
No rzeczywiscie graficznie nie robi zadnego wiekszego wrazenia. Co nie zmienia jednak faktu ze gra prezentuje sie bardzo bardzo ladnie. Po za tym ze PS2 jednak by gry nie pociagnelo pod wzgledem rozleglosci swiata, tutaj jak kamera sie oddala to elegancko widac w oddali wszystko wyraznie, na PS2 by sie dorysowywalo tlo -albo raczej kamery by byly tak ustawione ze nie bylo by widac takiego horyzontu ;] Gra wyglada naprawde ladnie i chcialbym kiedys w nia zagrac ;) Co do drugiej czesci tego co pisales Chocobo to sie w pelni zgadzam, chociaz Lost Oddysey chyba bedzie jednak czyms innym od tego co robi Square Enix.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.