Nowości nowości! - Star Ocean II: Second Evolution

Prawdopodobnie po raz ostatni przed premierą gry, kwadratowi zupdate'owali stronę oficjalną dodając naprawdę sporo informacji o tym na prawdę ciekawym remake'u.

Po pierwsze i najważniejsze, poznaliśmy tajemniczą trzynastą postać grywalną - bonus, którego nie było w oryginalnym tytule na PlayStation. Jest nią nie kto inny, jak Welch Vineyard, słodka blondyneczka znana fanom ze "Star Ocean III: Till The End Of Time", gdzie zajmuje się prowadzeniem gildii wynalazców. Podobnie jak w wydanym jakiś czas temu "Star Ocean: First Departure", zobaczymy ją również u boku Crawd'a i Rena'y. Niewielką kompilacje artów ze strony oficjalnej, przedstawiających rzeczoną dziewczynę, zobaczyć możecie pod newsem.

Wśród nowości znajdziemy też takie drobiażdżki, jak galerię filmów i artów postaci (w miejscu znanej z oryginału galerii głosów), pozwalającej na przeglądanie odblokowanych dzieł w dowolnej chwili. Gra będzie również oferować sporo dodatkowych zakończeń. O ile pierwowzór można było ukończyć na 86 sposobów, o tyle wersja z PSP oferuje takowych ponad 100, a wszystko zapewne z powodu dodatkowej postaci oraz wielu nowych Private Action.

Square opublikowało również krótką reklamę gry, która emitowana jest na łamach japońskiej telewizji. Dla tych, którzy nie chcą jej oglądać na stronie oficjalnej, pogrzebałem trochę w ich kodzie, wyciągnąłem rzeczoną animację i wrzuciłem na nasz kanał YouTube'a. Może umili ona fanom oczekiwanie na premierę gry, która w Japonii będzie miała miejsce drugiego kwietnia tego roku.

Strona oficjalna "Star Ocean II: Second Evolution"
Reklama gry, opublikowana na łamach serwisu YouTube

Komentarze (16)

Gość ~ 28 marca 2008, 21:46
Star Ocean 2: The Seccond Story był moim pierwszym RGP na PSX i zawsze pozostanie w mojej pamięci... I dla SO: SE kupię PSP...

Ryjek
RadicalDreamer ~ 29 marca 2008, 09:13
Cytat:
Gra będzie również oferować dodatkowy poziom trudności (Universe)
Może już dobrze nie pamiętam, ale czy w oryginale też nie było poziomu Universe? xD Anyway, jak na remake, gra ma całkem sporo nowości i zapowiada się nieźle. Gdybym miał PSP zagrałbym na pewno xD
ShinRa ~ 29 marca 2008, 10:17
"a także całe mnóstwo dodatkowych zakończe." Chyba powinno być zakończe<b>ń</b>
Gość ~ 29 marca 2008, 11:02
No tak, rzeczywiście, CAAAŁE MNÓSTWO... Przy przytłaczającej liczbie 86 zakończeń podstawowych, przy skłądzie 12 postaci (widziałem około 40stu, bo miałem tylko SO 2: TSS na PSX'ie) całe mnóstwo to musiało by być minimum połowa z tego, w co wątpię...

Ryjek
aysnel ~ 29 marca 2008, 15:07
Nie Crawda tylko Claude'a. Przynajmniej tak było w oryginalnym SO2.
Tantalus ~ 29 marca 2008, 15:18
@Yume - Faktycznie, Universe był w oryginale... dziwna sprawa, bo na stronie oficjalnej zaznaczyli to jako dodatek... @Ryjek - Dokładnie ile jest to nie wiem, ale na pewno ponad 100. Tyle się na stronie oficjalnej doczytałem. @aysnel - W oryginale był Claude. W Second Evolution jest Crawd.
aysnel ~ 29 marca 2008, 17:51
Jeśli jakimś cudem wyjdzie poza granice Japonii to nie będzie Crawd a raczej Claude. Nie wiem dlaczego Japończycy jak tłumaczą tytuły czy nazwiska zamieniają L na R, bądź u na w. Np. takie anime co u nas po angielsku zwie się Elemental Gerald oni tłumaczą jako Erementar Gerard.
Gość ~ 30 marca 2008, 07:09
A wiadomo cos kiedy angielska wersja star ocean 1 sie pojawi ?

Emiya Shiro
Gość ~ 30 marca 2008, 10:46
Zgadzam się, zapewne jeśli wydzadzą poza granicami KWW to będzie Claude, tak jak w oryg. SO2. A co do zmiany L R itd. - dla japońców to wyszystko jedno, bo obie litery wymawiają tak samo... Universe był w oryginalnej SO2, nawet pokusiłem się o zagranie;P Ciekawe, czy w tej wersji też zrobią Cave of Trials i Indalecio Limiter (kto grał i wyłączył rzeczony limiter ten wie, o co chodzi)

Ryjek
aysnel ~ 30 marca 2008, 18:12
Co do Welch... Nie wiem właśnie jak jak fabularnie uzasadnią jej obecność, zresztą tyczy to się też i First Departure. A może ona jest jedną z 4D Beigns? Ci co grali w SO3 wiedzą o co może chodzić.
RadicalDreamer ~ 30 marca 2008, 20:28
Biorąc pod uwagę rozbieżność czasu, pomiędzy fabułą jedynki i dwójki (trójka nie wiem jak się do tego miała), to albo była z 4D, albo ją zahibernowali ;f
aysnel ~ 30 marca 2008, 20:46
Trójka rozgrywa się jakieś 400 lat po części 2.
RadicalDreamer ~ 30 marca 2008, 20:48
Oż, grałem dawno, więc nie pamiętam.
aysnel ~ 30 marca 2008, 20:53
A może wykorzystała jedną z teorii dotyczących podróży z prędkością światła i związane z tym przyśpieszenie czasu...
Tantalus ~ 02 kwietnia 2008, 09:18
aysnel - Z prędkością światła podróżować nie można, to po pierwsze. Po drugie, w miarę zbliżanie się do prędkości światła, czas spowalnia, a nie przyspiesza hehe. Zdaje się, że w SO jest podobnie, bo jak czytałem wpisy z tej encyklopedii z SO3, to z podziwu wyjść nie mogłem, że to wszystko ma ręce i nogi. No ale o tym bardzo chętnie pogadam na forum.
RadicalDreamer ~ 02 kwietnia 2008, 21:26
Cytat:
Z prędkością światła podróżować nie można
Zgodnie z teorią względności pana E. nic co ma jakąś masę nie może się poruszać z tą prędkością heh. Aczkolwiek jeśli się nie mylę ta teoria dopuszcza też istnienie tuneli czasoprzestrzennych przez które możnaby hipotetycznie podróżować w czasie. Welch musiała skubnąć Crono i ekpie Epocha i dzięki niemu znalazła się tam gdzie się znalazła hehe.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.