Final Fantasy XIII - Elixir

Wszyscy doskonale wiemy, że dieta przeciętnego Japończyka jest pod wieloma względami inna od naszej. Nie zazdroszczę im bynajmniej potencjalnie trującej ryby fugu, gumy do żucia o smaku ogórka ani sake. Jednak na wieść o nowym dziecku Square Enix i koncernu spożywczego Suntory niejednemu Europejczykowi zaczną mocniej pracować ślinianki. Final Fantasy XIII - Elixir drinka o takiej nazwie będzie można nabyć w japońskich marketach już tej zimy. To się nazywa umiejętny marketing darmowa reklama na sklepowych pułkach plus zyski z jej sprzedaży.

Poniżej kilka grafik z oficjalnej premiery:

Komentarze (12)

Siergiej ~ 08 września 2009, 22:02
No niezbyt darmowa ta reklama.
Tantalus ~ 08 września 2009, 22:27
Literówka się wkradła - Elixir (Potiona też zresztą) robi Suntory, a nie Suntroy. Do Final Fantasy XII Potiona zrobili, na tej samej zasadzie. Zresztą, z tego co wiem, to ten zabieg jest już uskuteczniany w Chameryce, gdzie sprzedają chyba Mana Potion, żerując na graczach WoW'a.
ancient wind ~ 09 września 2009, 02:39
@ Siergiej, darmowa bowiem przy rutynowych zakupach w warzywniaku widzisz wyraźne logo FF XIII na puszcze i to wystarczy.
DarkButz ~ 09 września 2009, 03:15
Tant - w JUESEJ Gatorade i Mountain Dew się sprzedają cały czas i zamieszczają syfne, popularne gry jak WoW czy Halo na etykietach i piszą 'GAMER FUEL'. Najgorsze jest to, że się to sprzedaje.
Gość ~ 09 września 2009, 03:19
Nie wiem jak wy, ale ja chętnie bym skosztował tego elixiru xP Swoją drogą - ciekawe ile będzie smaków :D:D:D Lol już widzę puszkę z napisem "Tifa" a w środku jakieś wnętrzośći ryby sobie pływają^^:P No i Claud o smaku ryżowym czy co tam wymyślą hehe:P Tantalus - a te potiony nie były przypadkiem z diablo, a nie WoW'a - rozdawali je bodajże na jakiś targach gier?(mogę się mylić) Tak czy inaczej Blizzard za tym stoi...
Siergiej ~ 09 września 2009, 15:46
Ancient Wind - ale trzeba jeszcze ten napój i opakowania wyprodukować. Co w tym jest darmowego?
ancient wind ~ 09 września 2009, 15:59
@ Siergiej, no tak, ale w przypadku plakatów też trzeba zapłacić za ich druk a później ponieść spore koszty związane z wynajęciem dla nich przestrzeni na bilbordach czy city light. W reklamie Tv same koszty produkcji są znikome przy cenach za ich emisję w ramówce. A taka puszka stoi w sklepie za darmochę :P
Gość ~ 10 września 2009, 01:51
oo.... a ja myślałem że tylko blizzard wpadł na pomysł produkcji takich potków......;/ A swoją drogą na powiększeniu opakowania tych butelek widać jakieś postacie:P Może to jest poszlaka czym się wzorowali dokładnie xDDDDD
Tantalus ~ 09 września 2009, 20:49
Ze smakami nie wiem jak jest, ale wydaje mi się, że Potion był tylko w jednym smaku, konkretnie cytrynowym. Wochu - Nie no, ja mówię o tych legalnie dostępnych w sklepach. O tym mówię konkretnie: http://www.manapotions.com/ Niby nie związane z WoW'em jakąś nazwą, no ale widać ewidentnie kto jest targetem...
Siergiej ~ 10 września 2009, 17:26
"A taka puszka stoi w sklepie za darmochę :P " Błagam Cię, nie porównuj bilboardu z produktem spożywczym. To bezcelowe, bo nijak nie pasuje do siebie. Ja po prostu chcę wykazać, ze stwierdzenie "darmowa reklama" nie pasuje do tej sytuacji.
ancient wind ~ 10 września 2009, 20:09
@ Siergiej, rozumiem Twoje przesłanki, ale nie zdołam Cię chyba przekonać, więc polecam lekturę z zakresu ambient i outdor.
ancient wind ~ 11 września 2009, 14:36
*outdoor

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.