Wszyscy doskonale wiemy, że dieta przeciętnego Japończyka jest pod wieloma względami inna od naszej. Nie zazdroszczę im bynajmniej potencjalnie trującej ryby fugu, gumy do żucia o smaku ogórka ani sake. Jednak na wieść o nowym dziecku Square Enix i koncernu spożywczego Suntory niejednemu Europejczykowi zaczną mocniej pracować ślinianki. Final Fantasy XIII - Elixir drinka o takiej nazwie będzie można nabyć w japońskich marketach już tej zimy. To się nazywa umiejętny marketing darmowa reklama na sklepowych pułkach plus zyski z jej sprzedaży.
Poniżej kilka grafik z oficjalnej premiery:
Komentarze (12)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.