Po raz pierwszy minicykl Wonder Project J pojawił się jeszcze w czasach dominacji konsoli Super Nintendo. Produkcja ta stworzona przez Enix łączyła elementy kilku gatunków tj. przygodówki point-and-click, visual-novel a także RPG czy gier akcji. Ogólnie rzecz biorąc przy pomocy specjalnego interfejsu gracz sterował poczynaniami chłopca-robota imieniem Pino, którego zdaniem było uratowanie swojego konstruktora. Gra odniosła dużą popularność nie tylko w Japonii. Przez fanów emulacji została przetłumaczona na sporą liczbę języków świata w tym również polski.
jakiś czas później na Nintendo64 pojawiła się pełnoprawna kontynuacja - Wonder Project J2: Koruro no Mori no Josette. Rozgrywkę podzieloną na dwa rozdziały oparto o podobne zasady, co pierwowzór jednak tym razem robotem jest dziewczynka Josette. Oficjalnie gra nigdy nie opuściła Kraju Kwitnącej Wiśni i wygląda na to, iż tak samo stanie się z wersją na iPhone'a. Jeśli jednak bariera językowa komuś nie straszna będzie zakupić każdy z rozdziałów za jedyne 630 jenów ($7, ~20zł). W przeciwnym wypadku zostaje emulator N64 oraz angielskie tłumaczenie stworzone przez fanów. Nie wiadomo dokładnie jakie zmiany zawarte zostaną w edycji na urządzenie Apple, wspomniano jedynie o odświeżeniu oprawy graficznej.
PS: Poniższe obrazki pochodzącą z wersji N64 gry, zrobione przy pomocy jednego z emulatorów.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.