Wprawdzie oficjalny tytuł brzmi całkiem inaczej, bo Radiant Historia, ale wielu już okrzyknęło go duchowym następcą stworzonej przez tri-Ace a wydanej kilka lat temu dzięki uprzejmości SE Radiaty Stories. Niestety przy wspomnianej produkcji wielki japoński koncern nie ma właściwie nic do powiedzenia, bowiem jest to wspólny projekt części ludzi z oryginalnego zespołu oraz firmy Atlus. RH według zapowiedzi będzie rozbudowanym fabularnie tradycyjnym (j)RPG z mało ostatnio eksploatowanym motywem podróży w czasie a jego premiera zaplanowana została na 4-tego listopada. Za grę odpowiadają m.in Tetsu Takayashiki (pomysł/wizja świata), Hiroshi Konishi (projekt postaci) i Yoko Shimomura (muzyka). Nad całością prac czuwa Mitsuru Hirata (Shin Megami Tensei: Strange Journey). Platforma docelowa (jakżeby inaczej) - Nintendo DS.
Garść dodatkowych informacji na temat gry zapożyczonych z portalu skizo.org.
- gra będzie kosztować 6279 jenów;
- akcja rozgrywa się w Vancule, przypominającym pustynie; wcielamy się w szpiega nacji Aristel - Stok'a;
- pierwsza misja to infiltracja Granorg (Aristel jest w stanie wojny z tą nacją), mamy uratować agenta;
- Stok zostaje zraniony i złapany w Granorg, w jakiś sposób zdobywa umiejętność podróżowania w czasie oraz między równoległymi światami;
- może przenosić się do przyszłości/przeszłości;
- naprawianie błędów popełnionych dawno temu, próba sprowadzenia pokoju i środowiskowej stabilizacji do Vancule;
- turowy system walki;
- wrogowie znajdują się na "kratce" 3×3; potwory w tylnym i frontowym szeregu, te z przodu otrzymują większe obrażenia;
- ustalona kolejność tur;
- możliwość kombosów gdy dwie jednostki z tej samej drużyny wykonują atak jedna za drugą.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.