Jak w akcji prezentuje się Assist System? Obejrzyjcie obrazki

Jak wiadomo tryb Assist System będzie umożliwiał w Dissidia 012 podczas rozgrywki wezwanie na pomoc towarzysza prowadzonej przez nas postaci. Na obrazkach pod paskami życia można zauważyć dwa dodatkowe (te ostro zakończone). Zapełniają się podczas zadawania ciosów jednak jeden już wystarczy by dodatkowy bohater przybył, jako wsparcie. Po wypełnieniu obu możliwe stanie się wyprowadzenie akcji całkowicie nokautującej przeciwnika. Wbrew pozorom postacie niosące pomocą również są narażone na obrażenia. Gdy dojdzie do takiej sytuacji ich umiejętności zostają na jakiś czas zablokowane. Z drugiej strony przeciwnik też jest w stanie zawołać swoich kumpli, których także obowiązują podobne ograniczenia. AS według zamierzeń ma posłużyć też jako ostatnia linia obrony. W przypadku, gdy HP wojownika prowadzonego gracza jest już bliskie zeru będzie on w stanie natychmiast naładować jeden z w/w pasków.

PS. Trzy ostatnie obrazki pochodzą z anglojęzycznej wersji gry.

Komentarze (4)

Raksha ~ 28 październikaa 2010, 22:50
Dlaczego ikona Tify z AC przypomina mi jakąś bezdomną ćpunkę? oO" Tak czy inaczej, mam nadzieję, że szybko podadzą dokładną datę premiery <3
(X)(X)_BAHAMUT_(X)(X) ~ 10 listopadaa 2010, 15:43
Troszkę spaprali wizerunek Lighting bo w ff 13 wyglądała lepiej niż w takiej grafice.
Gość ~ 11 listopadaa 2010, 13:28
Ważne że jest i oby dali więcej postaci z XIII np. Snowa lub Fang ;]
Gość ~ 14 lutego 2012, 17:04
Może tak trochę odejdę od tematu.. mógłby ktoś mi powiedzieć jak w Dissidia 012 można naładować życie ? Bo kompletnie nie wiem.. pierwszy raz gram w grę tego typu i to jeszcze na konsoli więc wybaczcie za takie pytanie. xD

Annamarah

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.