Jak wiadomo tryb Assist System będzie umożliwiał w Dissidia 012 podczas rozgrywki wezwanie na pomoc towarzysza prowadzonej przez nas postaci. Na obrazkach pod paskami życia można zauważyć dwa dodatkowe (te ostro zakończone). Zapełniają się podczas zadawania ciosów jednak jeden już wystarczy by dodatkowy bohater przybył, jako wsparcie. Po wypełnieniu obu możliwe stanie się wyprowadzenie akcji całkowicie nokautującej przeciwnika. Wbrew pozorom postacie niosące pomocą również są narażone na obrażenia. Gdy dojdzie do takiej sytuacji ich umiejętności zostają na jakiś czas zablokowane. Z drugiej strony przeciwnik też jest w stanie zawołać swoich kumpli, których także obowiązują podobne ograniczenia. AS według zamierzeń ma posłużyć też jako ostatnia linia obrony. W przypadku, gdy HP wojownika prowadzonego gracza jest już bliskie zeru będzie on w stanie natychmiast naładować jeden z w/w pasków.
PS. Trzy ostatnie obrazki pochodzą z anglojęzycznej wersji gry.
Komentarze (4)
Annamarah
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.