Kingdom Hearts 3D - rzut okiem na mechanikę gry

Podczas TGS pojawiło się kilka materiałów filmowych odnośnie Kingdom Hearts: Dream Drop Distance (3DS) aczkolwiek postanowiłem umieścić je w osobnym wpisie (czyli tutaj) z uwagi na pojawienie się garści informacji o grze a dokładnej jej gameplay'u. Jak na razie obecny na targach pan Tetsuya Nomura opowiedział o 3-ch elementach:

  • Free Flow Action - po wciśnięciu przycisku A Sora lub Riku mogą odbijać się od ścian, robić wślizgi, skakać pomiędzy tyczkami (bądź pewnie innymi elementami scenerii, które da się uchwycić)itp. Wszystkie te fikołki można z powodzeniem wykorzystywać podczas pojedynków a nawet łączyć w combosy.
  • Reality Shift - podczas walki, niektórzy wrogowie bądź obiekty go otaczające mogą zostać podświetlone. Wtedy należy równocześnie wcisnąć XA by na dolnym ekranie wykonać atak specjalny.
  • Dual Link - w trakcie gry zdarzą się momenty podczas walki wspomagają nas demony nazywane tu Dream Eaters. Po wypełnieniu odpowiedniego paska jesteśmy w stanie aktywować specjalny atak drużynowy w zależności od rodzaju Dream Eater'a. Wystarczy tylko stylusem kliknąć specjalną ikonę. W podobny sposób ataki specjalny aktywowaliśmy poprzednio gdy w drużynie byli Donald i Goofy.

Przy okazji potwierdzono również obecność w grze Neku głównego bohatera The World Ends With You (DS). Premiera? Według jednych doniesień Wiosna 2012 według innych data nie została jeszcze ustalona.

Jeśli to czytasz równie dobrze możesz kliknąć ten link i odwiedzić nas na Facebooku.

Komentarze (1)

Chocobo ~ 18 września 2011, 12:45
Seria KH ma najfajniejsze podtytuły w historii gier w ogóle.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.