Wprawdzie może nie na każdym kroku, ale na takich stacjach jak Shibuya, Ikebukuro czy w dzielnicy Akahibara, plakaty, bilbordy i inne materiały promujące nadchodzące Kingdom Hearts 3D (3DS) z pewnością rzucają się mieszkańcom stolicy Japonii. Jako, że premiera już pod koniec tego miesiąca Square Enix postanowiło przeprowadzić na szeroką skalę kampanię reklamową gry. Koncern zapłacił nawet za wyświetlanie trailerów w pociągach linii Yamanote oplatającej całe miasto. Wagony mają nad drzwiami umieszczone monitory, dzięki czemu pasażerowie mogą obejrzeć, co oferuje nowe KH. Poniżej kilka obrazków. W ramach kampanii uruchomiono też specjalną STRONĘ INTERNETOWĄ zawierającą quiz, podczas którego można wykazać się wiedzą o całej serii. Dla osób z najwyższymi wynikami są przeznaczone nagrody. Kingdom Hearts 3D zaoferuje minimum 35 godzin zabawy nie licząc zadań pobocznych i innych opcjonalnych atrakcji.
Jeśli to czytasz równie dobrze możesz kliknąć ten link i odwiedzić nas na Facebooku.
Komentarze (2)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.