Przed premierą sieciowego Dragon Quest X (Wii) Square Enix zapowiedziało, iż będzie miało swoją produkcje stale na oku robiąc wszystko wszystko by poprawić jej funkcjonalność. Dzisiaj właśnie, kilka dni od premiery nadszedł czas na pierwsze prace konserwacyjne w celu wyeliminowania błędów zgłaszanych przez graczy. Na chwilę obecną podwojono ilość serwerów gry (do 41) by zwiększyć przepustowość gry i skrócić czas oczekiwania graczy. Zwiększono również ich pojemność poprzez zmianę kodowania. Następnym krokiem będzie usunięcie licznych problemów związanych z czatem oraz systemem przyjaźni, na które często zwracano uwagę.
Dużą popularność DQX byłaby teraz na rękę dla Square. W ostatnim kwartale bieżącego roku koncern zanotował znaczne straty finansowe w stosunku do podobnego okresu w roku ubiegłym podobnie zresztą jak większość firm zajmujących się elektroniczną rozrywką. Wszystko to ponoć wina niższej niż zakładano sprzedaży gier konsolowych. Zaplanowany zysk osiągnięto jedynie w segmencie gier społecznościowych.
W pierwszym tygodniu Dragon Quest rozszedł się w ilości 420 000 egzemplarzy. Zważywszy na milionowe sprzedaże Dragon Questów na przenośne konsole czy chociażby DQ8 na PS2 wspomniany wynik rozczarowuje.
Jeśli to czytasz równie dobrze możesz kliknąć ten link i odwiedzić nas na Facebooku.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.