Hajime Tabata podzielił się swoimi uwagami na temat Final Fantasy XV podczas kolejnej rozmowy. Japończyk używał słowa "casual" podczas rozmowy, co generalnie przynosi negatywne skojarzenia. Tabata wyjaśnia, że nie chodzi wcale o zmniejszenie poziomu trudności i zmniejszenie wymagań wobec graczy, ale uczynienie gry bardziej dostępną.
Przykładowe sterowanie samochodem w dwóch trybach, pozwalałoby na samodzielnie kierowanie i zwiedzanie świata lub cieszenie się samą podróżą z jednego miejsca do drugiego. Wybór trybu zależałby od gracza. Chcielibyśmy uproszczenia menu i nawigacji, tab aby każda akcja była płynna i satysfakcjonująca. System walki, który wymaga jednego guzika lub ich kombinacji, a nie ciągłego naciskania guzików.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.