Projektowanie postaci, a nawet całych gier wymaga wielkiego talentu. Tetsuya Nomura większości graczy kojarzy się z opóźnieniami tytułów, ale także kontrowersyjnymi projektami. Jednak dojrzałość, umiejętności i świeżość w pracach artysty jest godna pozazdroszczenia.
Projektanci rzadko pokazują proces tworzenia konkretnych prac. Ołówek i kartka papieru to wszystko czego potrzebuje Nomura do stworzenia Sory z Kingdom Hearts. Przesłanie do fanów jest jednoznaczne: "Dziękujemy za Wasze wsparcie".
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.