Dlaczego programiści Kingdom Hearts III porzucili silnik Luminous?

Square Enix je bardzo dumne z autorskiego silnika Lumionous, który pokazuje swoje możliwości w Final Fantasy XV. Jednak programiści Kingdom Hearts III wybrali Unreal Engine 4. Dlaczego tak się stało?

Tai Yasue, zastępca reżysera i projektant Kingdom Hearts III jak również cały zespół programistów byli pd wielkim wrażeniem możliwości silnika. "Technologia szybko idzie naprzód", powiedział Yasue. "Tego nauczyłem się na Zachodzie" i sądzę, że to przyniesie efekty przy tworzeniu gry.

Rozwój Kingdom Hearts III rozpoczęliśmy z silnikiem Luminous, ale z czasem zdecydowaliśmy, że silnik Unreal 4 będzie znacznie lepszy. Duże studia korzystają z tego rozwiązania, firma Epic zapewnia wsparcie, a produkt jest kompletny.

Nawet przygotowanie dotychczasowych elementów gry w poprzednim silniku nie oznacza ponownego rozpoczęcia prac. Wszystkie modele, tekstury i doświadczenia stworzone do tej pory będą wykorzystane w grze i tylko zwiększą pozytywny odbiór u graczy.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.