Luminous Engine 1.5 używany w Final Fantasy XV: Episode Duscae

Wydarzenie Jump Festa 2015 przyniosło wiele nowych i pozytywnych informacji na temat nowych produktów Square Enix. Hajime Tabata zdradził nieco szczegółów odpowiadając na pytania o Final Fantasy XV oraz silnik wykorzystywany w grze.

Obecna wersja gry korzysta z Luminous Engine v1.4, który w demie Episode Duscae będzie zaktualizowany do wersji 1.5. W tym momencie każda klatka animacji zawiera około 5 milionów poligonów. Każda postać to około 100 tysięcy trójkątów, przy czym same włosy używają aż 20 000. Same liczby niewiele mówią, ale Tabata wyjaśnił, że to około 5 razy więcej niż w przypadku poprzedniej generacji. Zatem zobaczymy bardziej szczegółowe sceny niż do tej pory, w porównaniu do zwiastunów i zrzutów ekranu.

Animacja postaci w Final Fantasy XV będzie bardziej płynna i realistyczna, a wszystko dzięki ponad 600 kościom jaki zawiera model postaci. To prawie 12 razy więcej niż widzieliśmy w grach Square Enix poprzedniej generacji. Zespół odpowiedzialny za Luminous Engine pragnie jeszcze poprawić tekstury, tak aby produkcyjna wersja Final Fantasy XV korzystała z wersji 2.0 silnika.

Premiera gry nie została jeszcze ustalona, ale Episode Duscae będzie dostępny razem z pierwszymi egzemplarzami i edycjami kolekcjonerskimi Final Fantasy Type-0 HD. Premiera Final Fantasy Type-0 HD obędzie się 17 marca w Ameryce Północnej, 19 marca w Japonii oraz 20 marca w Europie.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.