Serwis Polygon przeprowadził wywiad z reżyserem Final Fantasy XV w związku ze zbliżającą się wersją demonstracyjną gry. Hajime Tabata ujawnił pewne szczegóły na temat pierwotnych planów i ostatecznych decyzji przy projektowaniu gry. Początkowo twórcy umieszczenie samochodu w demie, ale obawiali się mylnego odbioru przez graczy.
Pierwotnie planowaliśmy umieszczenie samochodu w demie, ale nie chcieliśmy by ludzie pomyśleli, że teraz Final Fantasy to gra samochodowa.
Hajime Tabata podkreślił, że demo koncentruje się na eksploracji świata. Twórcy jednocześnie dokonali znacznych ulepszeń i poprawek w Final Fantasu XV, a teraz przedstawią wszystko fanom, aby gracze uniknęli zbyt dużych, nagłych zmian w przyszłości.
Gracze doświadczą otwartego świata, którego wcześniej nie znali. Final Fantasy zmieniło się, co zobaczymy w demie, ale jednocześnie poczujemy, że to dalej ta sama marka. Podczas gry świat zobaczymy Ponownie pomyśleliśmy o demie jako bardziej grywalnym i dostępnym produkcie dla fanów marki.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.