Nowe szczegóły na temat grafiki w Final Fantasy XV

Redaktorzy Famitsu rozmawiali z członkami zespołu Luminous Studio odpowiedzialnego za silnik graficzny Final Fantasy XV. Co ciekawego ujawnili podczas rozmowy?

Remi Driancourt, Akira Iwata oraz Takeshi Aramaki pracują intensywnie nad grafiką w grze, ale ostateczna wersja silnika nie jest jeszcze gotowa. Twórcy potwierdzili, że demo Final Fantasy XV działa z wersją 1.5, ale pełna gra będzie koszytała z silnika Lumionous Engine 2.0.

Rozdzielczość w jakiej będzie wyświetlana gra to 1080p przy 30 klatkach na sekundę, ale Hajime Tabata potwierdził te informacje już wcześniej. Jednocześnie gra będzie naturalnie wspierała wysoką rozdzielczość, a nie jedynie rozciągała obraz do rozmiaru ekranu.

Final Fantasy XV charakteryzuje się wielkimi liczbami. Nawet 5 milionów trójkątów na ekranie w jednej klatce i 100 tysięcy dla jednej z postaci. To znacznie więcej niż w grach poprzedniej generacji z PlayStation 3. Nowe, szczegółowe modele oraz naturalne animacje w czasie ruchu i walki.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.