Hajime Tabata zadowolony z presji wobec Final Fantasy XV

Wersja demonstracyjna Final Fantasy XV będzie dostępna dla graczy w ciągu kilku dni. Jedyny warunek to przedpremierowe zamówienie Final Fantasy Type-0 HD.

Hajime Tabata podzielił się z fanami swoimi przemyśleniami i procesu tworzenia. Reżyser gry pracował wcześniej z grami takimi jak Before Crisis i Crisis Core dla PlayStation Portable, a nagłe przeskoczenie do konsol nowej generacji było trudne.

Ilość pieniędzy jakie firma zainwestowała w projekty dla PS4 jest zupełnie inna niż te dla PSP, zatem odczuwam różnice niepokoju ze strony wyższego kierownictwa!

Jako programista nie czułem takiego nacisku przy tworzeniu dla PS3, a w przypadku PS4 jest to wyraźne. To ewolucja w projektowaniu gier, zupełnie jak przejście z 2D do 3D. Uważam, że stworzenie czegoś, co nie może być wykonane na dowolnej platformie innej niż PS4 jest prawdziwym wyzwaniem.

Tabata ujawnił kilka sekretów związanych z Episode Duscae, który będzie dostępny 17 marca za pośrednictwem PSN.

Znaleźliście wszystkie specjalne miecze? Czy potężny przeciwnik wrócił dla zemsty w innym miejscu? Czy ten człowiek wpadł już w kłopoty? Szukajcie tych i wielu innych niespodzianek...

Rzeczywiście takie stwierdzenia brzmią interesująco. Niedługo przekonamy się o wartości tego tytułu.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.