Brutalny system walki w Rise of the Tomb Raider

Microsoft skutecznie wykorzystuje nieobecność Sony podczas targów Gamescom w tym roku. Prezentacja nowych fragmentów rozgrywki z Rise of the Tomb Raider to świetny przykład, a premiera gry dla PlayStation 4 w 2016 roku tylko potwierdza potencjał tej gry.

Kolejna część przygód Lary Croft rozgrywa się na mroźnej Syberii. Młoda pani archeolog szuka sekretu nieśmiertelności w odległym zakątku świata. Równocześnie tajemnicza organizacja o nazwie Trójca pożąda tego samego i nie spocznie przez osiągnięciem celu. Wielki świat pełen zagadek, przedmiotów, grobowców do przeszukania czeka na fanów serii.

Rise of the Tomb Raider oferuje graczom trzykrotnie większy świat niż w poprzedniej części. Gra pozwala na pływanie, ciche zabójstwa czy brutalne powalenia z powietrza. Twórcy opracowali specjalny walki zwany "Guerilla Combat", który pozwala na unieszkodliwienie kilku przeciwników jednocześnie z pomocą łuku. Cały system daje wiele możliwości rozwiązania danej sytuacji.

Premiere gry dla konsoli Xbox One już 11 listopada.

Targi Gamescom __Just Cause 3