Stworzenie rentownego modelu biznesowego w branży gier to trudna sprawa. Square Enix doświadczyło tego poprzez Dive In.
Dive In to usługa transmisji gier działająca w Japonii. Początkowo zapowiedziana na 9 października, ale ostatecznie uruchomiona 3 grudnia 2014 roku usługa nie przetrwała nawet roku. Square Enix ogłosiło zamknięcie Dive In 13 września bieżącego roku.
Osoby, które wykupiły choćby roczny abonament otrzymają zwrot środków za niewykorzystany okres w postaci kredytów, umożliwiających płatności w innych usługach Square Enix.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.