Goetia jako pierwsza gra wydana dzięki Collective

Inicjatywa Collective stworzona przez Square Enix wpiera niezależnych twórców od prawie dwóch lat, zarówno na etapie opiniowania gier jak i zbierania środków na tworzenie samego produktu.

Kolejne zakończone kampanie na Kickstarterze dają powody do zadowolenia. Środki zebrane przez twórców to budżety wymagane do ukończenia projektów. Square Enix jest jest bardziej podekscytowane, że pierwsze z wyróżnionych projektów trafią wkrótce do graczy. Goetia tworzona przez francuskie studio Sushee jest jednym z takich projektów.

Historia Abigail Blackwood, która powraca do rodzinnej rezydencji po własnej śmierci i szuka śladów nieznanych dotąd wydarzeń jest niezwykle ciekawe. Dodatkowo oprawa graficzna i dźwiękowa stoją na wysokim poziomie. Studio Sushee zapowiedziało wydanie gry Goetia na początku 2016 roku. Square Enix jest równie mocno podekscytowane nadchodzącą premierą oryginalnej gry, w której miało swój udział.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.