Wszyscy dobrze wiemy, że Japonia to szczegółowy kraj. Wiele zjawisk spotykanych tam w życiu codziennym dziwi statystycznego Europejczyka czy Amerykanina. Świat wirtualny często przenika rzeczywisty, i odwrotnie.
Na początku lata Square Enix oraz firma Nissan ogłosiły współpracę przy tworzeniu reklamy nowego samochodu. Reklama pokazuje dwoje ludzi podczas dynamicznej jazdy nowym modelem Nissana, a dzięki wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w niektórych momentach zobaczymy bohaterów Final Fantasy XIII. Snow i Lightning za kierownicą samochodu i zwiedzanie Gran Pulse to pomysł bardzo nietypowy.
To nie pierwsza przygoda bohaterki trzynastej części serii Final Fantasy, ponieważ Lightning reklamowała produkty marki Louis Vuitton pod koniec 2015 roku. Wówczas Square Enix skomentowało to następująco:
Współpraca z Louis Vuitton uosabia wartości wspólne zarówno Louis Vuitton, jak i Final Fantasy. Zachowujemy tradycje, ciągle poszukujemy nowych i rewolucyjnych pomysłów w celu dostarczenia produktów o światowej jakości. W ramach tej filozofii dążymy do wprowadzenia nowej wartości i nowych doświadczeń dla świata.
Prosto, zwięźle i przekonująco, a jeśli to dla Was za mało to dyrektor artystyczny francuskiego domu mody, Nicolas Ghesquière powiedział:
Jasne jest, że wirtualna estetyka gier wideo dominuje w tej kolekcji. Jeśli popchniemy refleksję nad bohaterkami lub co może stanowić naturę kobiety, której akcje mogą być tak odważne, że staje się lepsza i ikoniczna, staje się oczywiste, że wirtualna jednostka integruje się z założeniami kobiecości. Lightning jest idealnym przykładem dla globalnej, bohaterskiej kobiety i dla świata, w którym sieci społeczne i komunikacja są teraz płynnie tkane w naszym życiu. Jest również symbolem nowych procesów obrazowych. Jak można stworzyć obraz wykraczający poza klasyczne zasady fotografii i projektowania? Lightning zapowiada nową erę wyrazu.
Na koniec swoje trzy grosze dodał Tetsuya Nomura:
Wspaniały nowy wygląd Lightning, w tym jej pozy i charakter w czasieakcji, został w całości wyprodukowany przez Louisa Vuittona. Dodatkowo, dzięki zespołowi Visual Works, udało im się stworzyć wspaniałe dzieło w bardzo krótkim czasie. Ta współpraca to nie tylko promocja gry, ale wielki zaszczyt, że bohaterka otrzymała propozycję znanej na całym świecie marki. Wynik tej współpracy dał nowy oddech postaci Lightning.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.