Wydawca bardzo intensywnie szuka artysty technicznego do pracy nad serią Dragon Quest. Wymagana znajomość Unreal Engine 4. Pozostałe wymagania wobec kandydatów na to stanowisko:
- Tworzenie shaderów w Unreal Engine 4
- Kontrola, a także propozycje technik ekspresji w celu poprawy jakości
- Organizacja i poprawa jakości pracy
- Koordynacja z kierowanie zespołem
Możesz wziąć udział w projekcie w serii RPG, Dragon Quest. Propozycje nowych technik ekspresji, organizacji pracy i takie są bardzo ważne i niezbędne do realizacji projektu. To duża odpowiedzialność, ale jest to pozycja, która jest bardzo warta wysiłku.
Wersja Dragon Quest XI: Echoes of Elusive Age, która pojawiła się 29 lipca w Japonii dla 3DS była pierwszym tytułem z serii Dragon Quest stworzonym przy użyciu Unreal Engine 4. Jednak wcześniej Square Enix po raz pierwszy wykorzystało Unreal Engine 4 do testów i stworzenia kontynentu Aliahan z Dragon Quest III. Biorąc pod uwagę zarówno wcześniejsze, jak i dzisiejsze wiadomości istnieje szansa na Dragon Quest III w nowej odsłonie.
Oczywiście to tylko spekulacja i praca ogłoszenie może dotyczyć pracy nad wersją Dragon Quest XI, która nie została jeszcze wydana.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.