Kolejna część Final Fantasy VII Remake jak najszybciej

Druga część Final Fantasy VII Remake weszła w fazę pełnego tworzenia, a przynajmniej tak donosi Famistu w opublikowanym wywiadzie.

Japoński magazyn informuje o rzeczach przekazanych fanom przez główne osoby związane z projektem. Znany wszystkim Tetsuya Nomura powiedział jako reżyser coś na temat premiery kolejnej części:

Wiemy, że każdy chce szybko otrzymać kolejną część. Chcielibyśmy również dostarczyć go jak najszybciej. Ponieważ mogliśmy zobaczyć jakość od pierwszej części, mamy nadzieję, że kolejna odsłona będzie jeszcze lepsza pod tym względem, co może zapewnić jeszcze lepsze wrażenia. Chcielibyśmy to jak najszybciej wydać, więc zaczekajcie nieco. Myślę, że jasno określiliśmy kierunek, którym oficjalnie pójdziemy w kolejnej odsłonie.

Producent Yoshinori Kitase zauważa:

Nowa historia Final Fantasy VII dopiero się zaczęła.

Inne fragmenty znalezione w magazynie zdradzają, że nowa postać Roche jaka pojawiła się w grze może powrócić. Według współreżysera Motomu Toriyamy, ta postać ma duże szanse na ponowne pojawienie się w następnej części.

Ponadto części takie jak scena masażu Madam M nie mogły posunąć się dalej, aby utrzymać ocenę PEGI, a kryjówka AVALANCHE nie została dodana, aby pokazać, że Cloud nie miał jeszcze z nimi bliskich relacji.

Final Fantasy VII Remake jest obecnie dostępne na PlayStation 4.

Komentarze (2)

Yuzuriha ~ 30 lipca 2020, 14:49
Ciekawie jak bardzo go zmienią. Dodanie nowych postaci to spoko pomysł. Mam jednak nadzieję, że przy tak wielkiej presji fanów i hype, nie zepsują go tak bardzo jak FF15.
Ashley Riot ~ 03 sierpnia 2020, 08:31
Mieszanie w historii, postaciach i wątkach może przynieść zarówno dużo dobrego jak i złego. Zawsze będzie grupa ludzi, dla których zmiany nie wnoszą nic dobrego. Rozwinięcie wątków postaci to fajny pomysł, jeśli będą ciekawe i wyraziste. Znajomy fan tej gry marudził na system nie grając nawet w demo. Według niego stary system był lepszy, bo wymagał planowania, ale teraz też tego wymaga, a pierwotne ustawienie drużyny wynikało z ograniczeń sprzętowych. Gdyby twórcy mogli to zrobiliby wówczas system w czasie rzeczywistym.

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.