Postacie

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Zidane Tribal

Virtue. You don't need a reason to help people.

Młody złodziejaszek i członek grupy Tantalus. Posiada małpi ogon, co ma szczególne znaczenie w późniejszej części gry. Oprócz okradania czyjś kieszeni, Zidane specjalizuje się w kradnięciu damskich serc (ze zmiennym szczęściem). Jest przyjacielskim i oddanym przyjacielem.

Zidane przydaje się do okradania przeciwników z przedmiotów, a w szczególności bossów, którzy nieraz posiadają ekwipunek, którego nie znajdziemy w danym momencie gry. Co do skilli, większość nie jest tak bardzo przydatna, więc głównie będzie użyteczny, zadając normalne obrażenia sztyletami.


Steal - okrada cel z przedmiotów

Umiejętności:

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Flee - 40 Natychmiast ucieka z walki Drużyna Dagger, Mage Masher, Germinas Boots, Zorlin Shape, Ultima Weapon
Detect - 40 Sprawdza noszone przez przeciwnika przedmioty Jeden wróg Mage Masher, Orichalcon
What's That!? 2 40 Wszyscy obracają się tyłem do siebie. Wszyscy Butterfly Sword
Soul Blade 6 35 Zakłada na przeciwniku status broni (100% skuteczność, chyba że przeciwnik jest na status odporny) Jeden wróg The Ogre
Annoy 4 50 Zakłada Trouble Jeden cel Gladius, Sargatanas
Sacrifice 32 55 Poświęca siebie, by odnowić HP i MP reszty drużyny Drużyna Exploda, Masamune
Lucky Seven 6 85 Zadaje 7, 77, 777, lub 7777 obrażeń, jeśli ostatnia cyfra własnego HP jest równa 7 Jeden cel Exploda, Gladius, Rune Tooth, Thief Hat, The Tower
Thievery 8 100 Zadaje obrażenia równe: ilość ukradzionych przedmiotów * 14,5 Jeden cel Angel Bless, The Tower

Trance - Dyne

Zidane dostaje nowy zestaw potężnych umiejętności. Uczy się ich razem ze swoimi bazowymi sillami.

Nazwa MP Działanie Zasięg Umiejętność
Free Energy 10 Zadaje obrażenia Jeden wróg Flee
Tidal Flame 12 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Detect
Scoop Art 14 Zadaje obrażenia Jeden wróg What's That!?
Shift Break 16 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Soul Blade
Stellar Circle 5 24 Zadaje obrażenia Jeden wróg Annoy
Meo Twister 32 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Sacrifice
Solution 9 48 Zadaje obrażenia Jeden wróg Lucky Seven
Grand Lethal 60 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Thievery

Vivi Ornitier

Sorrow. How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist...

Mały czarny mag, o potężnej magii i niejasnej przeszłości. Początkowo wygląda na małego, tchórzliwego chłopca, ale by poznać samego siebie jest w stanie zrobić prawie wszystko.

Jak na czarnego maga przystało, w głównej mierze koncentruje się na zadawaniu obrażeń, które szczególnie stają się zabójcze, gdy Vivi wykorzysta Focus ze trzy razy na początku walki. Wśród czarów, są też i zaklęcia nakładające statusy.


Blk Mag

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Fire 6 25 Zadaje obrażenia ogniowe Jeden/wszystkie cele Mage Staff, Leather Hat
Fira 12 50 Zadaje silniejsze obrażenia ogniowe Jeden/wszystkie cele Flame Staff, Mage's Hat, Power Belt, Topaz
Firaga 24 75 Zadaje spore obrażenia ogniowe Jeden/wszystkie cele Octagon Rod
Sleep 10 20 Usypia cel/e Jeden/wszystkie cele Flame Staff
Blizzard 6 25 Zadaje obrażenia lodowe Jeden/wszystkie cele Leather Wrist
Blizzara 12 50 Zadaje silniejsze obrażenia lodowe Jeden/wszystkie cele Ice Staff, opal
Blizzaga 24 85 Zadaje spore obrażenia lodowe Jeden/wszystkie cele Octagon Rod
Slow 6 20 Spowalnia cel Jeden cel Magus Hat, Ice Staff
Thunder 6 25 Zadaje obrażenia piorunowe Jeden/wszystkie cele Silk Shirt, Glass Buckle
Thundara 12 50 Zadaje silniejsze obrażenia piorunowe Jeden/wszystkie cele Lighning Staff, Peridot
Thundaga 24 80 Zadaje spore obrażenia piorunowe Jeden/wszystkie cele Octagon Rod
Stop 8 25 Zatrzymuje cel Jeden cel Oak Staff
Poison 8 35 Zatruwa cel/e Jeden/wszystkie cele Lighning Staff
Bio 18 40 Zadaje obrażenia i zakłada Poison Jeden/wszystkie cele Oak Staff
Osmose 2 70 Odbiera MP i daje je rzucającemu Jeden cel Gaia Gear, High Mage Staff
Drain 14 60 Odbiera HP i daje je rzucającemu Jeden cel Oak Staff
Demi 18 30 Zadaje obrażenia, równe ? maksymalnego HP celu Jeden/wszystkie cele Black Belt, Amethyst
Comet 16 55 Zadaje losowe obrażenia Jeden wróg Cypress Pile
Death 20 45 Zabija cel Jeden cel Black Hood
Break 18 30 Zmienia cel w kamień Jeden cel Cypress Pile
Water 22 55 Zadaje obrażenia wodne Jeden/wszystkie cele N-Kai Armlet
Meteor 42 95 Zadaje losowe obrażenia Wszyscy wrogowie High Mage Staff
Flare 40 95 Zadaje obrażenia Jeden cel Black Robe
Doomsday 72 150 Zadaje obrażenia cienia Wszyscy Mace of Zeus

Focus - zwiększa siłę magii


Trance - Double Black

Vivi może rzucić dwa zaklęcia w jednej turze


Garnet Til Alexandros 17th ("Dagger")

Devotion. Someday I will be queen, but I will always be myself.

Księżniczka Alexandrii. Jest znana w całym królestwie, nie tylko za swą urodę, ale między innymi za swoje wielkie serce. Ze względu na to, iż większość swego życia spędziła w zamku, nie wiele wie o zewnętrznym świecie. Postanawia uciec, gdy jej matka, królowa Brahme, zaczyna się dziwacznie zachowywać.

Zaczynając grę, Garnet posiada na początku kilka Eidolonów, jednak żeby dało się ich używać, muszą być ponownie wyuczone w późniejszej części gry. Jako postać bardziej skłania się w kierunku summonerki, posiadając kilka naprawdę potężnych Eidolonów, choć funkcjonuje też jako biały mag.


Summon

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Shiva 24 20 Zadaje obrażenia lodowe Wszyscy wrogowie Opal
Ifrit 26 35 Zadaje obrażenia ogniowe Wszyscy wrogowie Topaz
Ramuh 22 30 Zadaje obrażenia piorunowe Wszyscy wrogowie Peridot
Atomos 32 30 Zadaje obrażenia zależnie od maksymalnego HP przeciwników Wszyscy wrogowie Amethyst
Odin 30 30 Zabija wszystkich przeciwników Wszyscy wrogowie Dark Matter
Leviathan 42 40 Zadaje obrażenia wodne Wszyscy wrogowie Aquamarine
Bahamut 56 80 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Garnet
Ark 80 100 Zadaje obrażenia cienia Wszyscy wrogowie Pumice

Wht Mag

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Cure 6 30 Odnawia HP Jeden/wszystkie cele Rod, Silk Shirt
Cura 10 50 Odnawia dużo HP Jeden/wszystkie cele Barette, Healing Rod
Curaga 22 155 Odnawia sporo HP Jeden/wszystkie cele Whale Whisker, Wizard Rod
Life 8 30 Wskrzesza z KO Jeden cel Mythril Rod, Cachusha, Rebirth Ring, Healing Rod
Scan 4 25 Pokazuje HP, MP i słabości przeciwnika Jeden cel Air Racket, Desert Boots
Panacea 4 15 Zdejmuje Poison i Venom Jeden cel Rod
Stona 8 25 Zdejmuje Petrify i Gradual Petrify Jeden cel Multina Racket
Shell 6 35 Zmniejsza o połowę obrażenia magiczne Jeden cel Multina Racket, Cotton Robe, Mythril Rod, Gold Choker, Moonstone, Wizard Rod
Protect 6 30 Zmniejsza o połowę obrażenia fizyczne Jeden cel Rod, Steepled Hat, Desert Boots, Wizard Rod
Silence 8 30 Uniemożliwia celowi rzucanie czarów Jeden/wszystkie cele Mythril Rod, Magic Armlet, Asura's Rod, Priest's Racket
Mini 8 40 Pomniejsza/powiększa cel/e Jeden/wszystkie cele Feather Boots, Magic Racket, Asura's Rod
Reflect 6 20 Odbija większość czarów na rzucającego Jeden cel Reflect Ring, Stardust Rod, Ruby
Confuse 8 35 Cel/e zaczynają atakować losowe cele Jeden/wszystkie cele Lamia's Tiara, Asura's Rod
Berserk 6 30 Zwiększa siłę, ale cel/e mogą tylko atakować Jeden/wszystkie cele Magic Racket
Blind 6 40 Zmniejsza celność ataków fizycznych Jeden/wszystkie cele Multina Racket, Magician Shoes
Float 6 20 Unosi cel/e w powietrzu Jeden/wszystkie cele Stardust Rod, Feather Boots

Trance - Eidolon

Przyzwane eidolony mogą zaatakować ponownie


Adelbert Steiner

Dilemma. Having sword fealty, must I spend my life in servitude?

Kapitan rycerzy Pluto i wierny rycerz królestwa Alexandrii. Dla dobra księżniczki jest gotów nawet oddać własne życie. Niestety jest okropnie uparty i nieufny w stosunku do wszelakich złoczyńców (do którego należy Zidane, jako iż jest złodziejem, chcącym uprowadzić księżniczkę), których obwinia za wszelakie plotki, stawiające królową Brahme w złym świetle (do czasu).

Typowy "tank", czyli wali mocno i jest na obrażenia wytrzymały. Sprawdza się doskonale, jeśli wolisz atakować fizycznie, niż czarami


Swd Art

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Darkside - 30 Zadaje obrażenia cienia, kosztem własnego HP Jeden wróg Blood Sword
Minus Strike 8 35 Zadaje obrażenia, równe równicy Max HP i Aktualnego HP Jeden wróg Iron Sword, Rubber Helm, Excalibur II
Iai Strike 16 40 Zabija przeciwnika Jeden wróg Rune Blade
Power Break 8 40 Obniża siłę Jeden wróg Diamond Sword
Armor Break 4 30 Obniża obronę Jeden wróg Mythril Sword
Mental Break 8 45 Obniża obronę magiczną Jeden wróg Ice Brand, Gold healm
Magic Break 4 25 Obniża magię Jeden wróg Flame Saber
Charge! 10 30 Wszystkie postacie bliskie śmierci, atakują Wszyscy wrogowie Coral Sword, Aegis Gloves
Thunder Slash 24 30 Zadaje obrażenia piorunowe Jeden wróg Ragnarok
Stock Break 26 35 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Ultima Sword, Excalibur II
Climhazzard 32 70 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Excalibur, Excalibur II
Shock 46 60 Zadaje obrażenia Jeden wróg Ragnarok

Swd Mag - komenda dostępna tylko, jeśli Vivi uczestniczy w walce i jest w stanie rzucać czary

Steiner może użyć ofensywnych czarów nauczonych przez Viviego

Nazwa MP Działanie Zasięg
Fire 6 Zadaje obrażenia ogniowe Jeden wróg
Fira 12 Zadaje silniejsze obrażenia ogniowe Jeden wróg
Firaga 30 Zadaje spore obrażenia ogniowe Jeden wróg
Blizzard 6 Zadaje obrażenia lodowe Jeden wróg
Blizzara 12 Zadaje silniejsze obrażenia lodowe Jeden wróg
Blizzaga 30 Zadaje spore obrażenia lodowe Jeden wróg
Thunder 6 Zadaje obrażenia piorunowe Jeden wróg
Thundara 12 Zadaje silniejsze obrażenia piorunowe Jeden wróg
Thundaga 30 Zadaje spore obrażenia piorunowe Jeden wróg
Bio 20 Zadaje obrażenia i zakłada Poison Jeden wróg
Water 26 Zadaje obrażenia wodne Jeden wróg
Flare 60 Zadaje obrażenia Jeden wróg
Doomsday 50 Zadaje obrażenia cienia Wszyscy wrogowie

Trance

Zwiększa siłę Steinera.


Freya Cresent

Despair. To be forgotten is worse than death.

Dragoonka z królestwa Burmecii i stara znajoma Zidana, poszukująca swojego ukochanego, Fratleya. Jest wiernym żołnierzem, jak i przyjaciółką, zawsze walczącą o to, co słuszne, choć czasami za silnie przeżywa momenty własnej bezsilności.


Jump - wyskakuje w powietrze, zadając zwiększone obrażenia w następnej kolejnce

Dragon

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Lancer 10 20 Zmniejsza HP i MP Jeden wróg Coral Ring, Partisan, Dragon Wrist
Reis's Wind 12 40 Zakłada Regen na całą drużynę Cała drużyna Mythril Spear, Gold Helm, Holy Lance
Dragon Breath 78 205 Zmniejsza HP wszystkich przeciwników Jeden wróg Dragon's Hair
White Draw 36 90 Pozbawia przeciwnika MP i przekazuje je drużynie Jeden wróg Emerald, Ice Lance
Luna 12 30 Zakłada Berserk Wszyscy Trident
Six Dragons 28 25 Losowo odnawia/redukuje HP/MP drużyny Cała? drużyna Heavy Lance
Cherry Blossom 46 40 Zadaje obrażenia Wszyscy wrogowie Obelisk
Dragon's Crest 16 45 Zadaje obrażenia zależne od ilości zabitych smoków Jeden wróg Holy Spear

Trance - Jump

Wyskakuje w powietrze i, do wyczerpania trance, atakuje przeciwników, pozostając poza ich zasięgiem


Quina Quen

Indulgence. I do what I want, you have problem!?

Członek/członkini bezpłciowej rasy Qu (przez co wszyscy odnoszą się per ona/on). Jako Qu, jej/jego życiowym celem jest przemierzyć świat, w celu skosztowania każdej potrawy, choć sam/a nie rozumie potrzeby płacenia za jedzenie. Jej/jego ulubionym przysmakiem są żaby.

Działa jak błękitny mag, czyli uczy się umiejętności przeciwników. Jednak w przeciwieństwie do standardowego, błękitnego maga, Quina uczy się kolejnych czarów, zjadając osłabionych przeciwników (ze zmniejszonym HP). Błękitna magia Quiny to mieszanka magii zadającej zarówno obrażenia i zakładającej statusy, jak i wspomagającej i leczniczej.


Eat - zjada osłabionego przeciwnika, w celu nauczenia się nowych Blue Magic

Blu Mag

Nazwa MP Działanie Zasięg Przeciwnik
Goblin Punch 4 Zadaje obrażenia Jeden wróg Goblin Mage
Lv 5 Death 20 Zabija wszystkich przeciwników, których poziom jest podzielny przez 5 Wszyscy wrogowie Whale Zombie
Lv 4 Holy 22 Zadaje święte obrażenia wszystkim przeciwnikom, których poziom jest podzielny przez 4 Wszyscy wrogowie Feather Circle
Lv3 Def-less 12 Obniża obronę wszystkich przeciwników, których poziom jest podzielny przez 3 Wszyscy wrogowie Lamia
Doom 12 Po 10 sekundach, zabija cel Jeden cel Veteran
Roulette 18 Zabija losowy cel na polu walki Wszyscy Zombie
Aqua Breath 14 Zadaje wodne obrażenia Wszyscy wrogowie Axolotl
Mighty Guard 64 Zakłada Protect i Shell Cała drużyna Serpion
Matra Magic 8 Zmniejsza HP celu do 1 Jeden cel Dragonfly
Bad Breath 16 Zakłada Confuse, Darkness, Poison, Slow i Mini Jeden wróg Anemone
Limit Glove 10 Zadaje 9999 HP obrażeń, gdy własne HP jest równe 1 Jeden cel Mandragora
1000 Needles 8 Zadaje równe 1000 HP obrażeń Jeden wróg Cactuar
Pumpin Head 12 Zadaje obrażenia równe: max HP - aktualne HP Jeden cel Lady Bug
Night 14 Zakłada Sleep na wszystkich Wszyscy Nymph
Twister 22 Zadaje obrażenia wietrzne Wszyscy wrogowie Red Dragon
Earth Shake 20 Zadaje obrażenia ziemne Wszyscy wrogowie Adamantoise
Angel's Snack 4 Używa Remedy na całej drużynie Cała drużyna Ironite
Frog Drop 10 Zadaje obrażenia równe: ilość złapanych żab * poziom Quiny Jeden wróg Gigan Toad
White Wind 14 Odnawia HP całej drużyny Cała drużyna Zuu
Vanish 8 Czyni postać niewidzialną Jedna postać Vice
Frost 10 Zakłada Freeze Jeden wróg Wraight
Mustard Bomb 10 Zakłada Heat Jeden wróg Bomb
Magic Hammer 2 Zmniejsza MP przeciwnika Jeden wróg Magic Vice
Auto-Life 14 Jednokrotnie wskrzesza z KO Jedna postać Carrion Worm

Trance - Cook

Pozwalaja zjadać przeciwników mających więcej HP.


Eiko Carol

Solitude. I don't wanna be alone anymore...

Ostatnia (?) żyjąca summonerka z Madain Sari. Choć, jak na swój wiek przystało, zachowuje się nieraz niedojrzale, stara się pomagać drużynie, głównie by zaimponować Zidanowi, w którym zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Jej najlepszą przyjaciółką jest Mog, z którą prawie nigdy się nie rozstaje.

Jak Garnet, Eiko jest połączeniem białego maga z summonerką, z większym naciskiem na to pierwsze. Posiada mniej Eidolonów niż koleżanka, ale za to zyskuje więcej przydatnych białych czarów (np. Haste i Holy, których Garnet nie ma). Co ciekawe, nauczywszy się Phoenixa, gdy cała drużyna zostanie pokonana, Eiko może czasami wezwać go, wskrzeszając całą drużynę. Szansa wezwania Final Phoenix zależy od ilości Phoenix Pinion w plecaku.

Żeby tego było mało, dwa Eidolony Eiko (Fenrir i Carbuncle) zmieniają swoje działanie, gdy dziewczyna nosi określone akcesorium (różnice i przedmiot zaznaczam w nawiasie)


Wht Mag

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Cure 6 20 Odnawia HP Jeden/wszystkie cele Silk Shirt
Cura 10 40 Odnawia dużo HP Jeden/wszystkie cele Golem's Flute, Barette
Curaga 22 80 Odnawia sporo HP Jeden/wszystkie cele Hamelin
Regen 14 25 Regeneruje HP Jeden cel Fairy Earrings, Fairy Flute, Angel Flute
Life 8 35 Wskrzesza z KO Jeden cel Golem's Flute, Cachusha, Rebirth Ring
Full-Life 24 90 Wskrzesza z KO z pełnym HP Jeden cel Light Robe, Siren's Flute
Panacea 4 15 Zdejmuje Poison i Venom Jeden cel Air Racket
Stona 8 25 Zdejmuje Petrify i Gradual Petrify Jeden cel Multina Racket, Lamia's Flute
Esuna 20 80 Zdejmuje większość negatywnych statusów Jeden cel Fairy Flute, Rubber Suit, Siren's Flute, Angel Flute
Shell 6 20 Zmniejsza obrażenia magiczne Jeden cel Cotton Robe, Gold Choker, Multina Racket, Moonstone
Protect 6 20 Zmniejsza obrażenia fizyczne Jeden cel Steepled Hat, Desert Boots
Haste 8 30 Zwiększa prędkość postaci Jeden cel Emerald, Fairy Flute
Silence 8 25 Uniemożliwia rzucanie czarów Jeden/wszystkie cele Magic Armlet, Lamia's Flute, Priest's Racket
Mini 8 35 Pomniejsza/powiększa cel/e Jeden/wszystkie cele Feather Boots, Magic Racket
Reflect 6 25 Odbija większość czarów na rzucającego Jeden cel Reflect Ring, Ruby
Float 6 25 Unosi cel/e w powietrzu Jeden/wszystkie cele Lamia's Tiara, Lamia's Flute, Feather Boots
Dispel 16 35 Zdejmuje wszystkie pozytywne statusy Jeden cel Tiger Racket, Siren's Flute
Might 14 25 Zwiększa siłę Jeden cel Hamelin, Priest's Racket
Jewel 4 50 Pobiera Ore z przeciwnika Jeden wróg Hamelin
Holy 36 110 Zadaje święte obrażenia Jeden cel White Robe, Angel Flute

Summon

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Carbuncle 24 35 Zakłada Reflect (Vanish - Diamond, Haste - Emerald, Shell - Moonstone) Cała drużyna Ruby
Fenrir 30 55 Zadaje obrażenia ziemne (wietrzne - Maiden's Prayer) Wszyscy wrogowei Sapphire
Phoenix 32 40 Zadaje obrażenia ogniowe i wskrzesza całą drużynę z KO Wszyscy Phoenix Pinion
Madeen 54 120 Zadaje święte obrażenia Wszyscy wrogowei Ribbon

Trance - Double White

Pozwala użyć dwa czary w jednej turze


Amarant Coral

Arrogance. The only dependable thing about the future is uncertainty.

Łowca nagród i poszukiwany zbieg z Treno. Przed laty był ochroniarzem, jednak spotkanie z Zidanem spowodowało, że złodziejaszek wrobił go we własne przestępstwo. Od tamtego czasu szuka okazji, by odegrać się za zniewagę. Jest typem samotnika, uważających innych za kulę u nogi.

Jest połączeniem ninjy, samuraja (rzucanie broni, kasy) i Monka (Chakra).


Flair

Nazwa MP AP Działanie Zasięg Wyposażenie
Chakra 4 30 Odnawia HP i MP Jedna postać Cat's Claw, Leather Plate
Spare Change - 90 Używa pieniędzy do zadania obrażeń Jeden wróg Poison Knuckles, Rune Claws
No Mercy 12 25 Zadaje obrażenia Jeden wróg Dragon's Claws, Duel Claw
Aura 12 25 Zakłada Auto-Life i Regen Jedna postać Scissor Fangs, Duel Claw
Curse 12 20 Powoduje, że przeciwnik staje się wrażliwy na losowy żywioł Jeden wróg Mythril Claw, Kaiser Knuckles
Revive 20 35 Wskrzesza z KO Jedna postać Rebirth Ring, Tiger Fangs, Rune Claws
Demi Shock 20 50 Redukuje HP przeciwnika o 1/4 Jeden wróg Avenger, Rune Claws
Count Down 16 40 Zakłada Doom na przeciwniku Jeden wróg Kaiser Knuckles

Throw - rzuca bronią z plecaka


Trance - Elan

Umiejętności Amaranta oddziaływają na całą drużynę/przeciwnikach.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 30903
  • Głosy oddane: 42
  • Średnia ocen: 7.1

Komentarze (16)

SebaSan ~ 08 stycznia 2006, 13:17
Quina rządzi jeśli chodzi o walkę z Ozmą i mojego zdania na ten temat nic nie zmieni!!!
Piers ~ 14 lutego 2007, 21:47
Poprawka: Quina rządzi zawsze i wszędzie x-) jego bujanie się ze stopy na stopę w trakcie walki i apetyt, to największe zalety tej postaci (poza tym jakiej ona jest płci?!)
Tantalus ~ 14 lutego 2007, 23:16
Zgadzam się z przedmówcami, Quina rox...
Gość ~ 27 lutego 2007, 21:42
Mam prośbę do pana auto (FASTREDA) żeby zmienił wiek EIKO z 21 na 6. Chyba w końcu tyle ona ma lat. Nieprawdaż!!!
Tantalus ~ 28 lutego 2007, 01:46
To nie pierwszy błąd w artykułach FastRed'a. Zasadniczo znaczna część artykułów starszych niż 2 lata ma masę błędów... chyba nigdy wszystkich nie znajdziemy T_T...
Vincent ~ 03 marca 2007, 18:07
To troche dziwnie wygląda że dzieciaki po 16, 9, 6 lat ruszają na ratunek światu ale i tak vivi rulez. A Quine miałem w drużnie tylko wtedy kiedy musiałem i wogile co to za broń widelec???
Radeon ~ 28 grudnia 2007, 09:40
Vivi ma niższe HP od Eiko :P. Każdy, kto skończył 1-levelową grę wie to (Vivi na lvl1 ma 60 HP, Eiko 65 :P). W dodatku jest glitch Eiko z Marcusem, dzięki któremu łatwo tej pierwszej podnieść statsy :P. Siła ataku Rustego nie wzrasta w transie "ponad dwa razy", lecz dokładnie trzy razy. Quina może stosować Eat, gdy przeciwnik ma poniżej 1/4 HP. Nie trzeba od razu near dead. Przy Cook wystarczy poniżej 1/2. Trance Dagger nie zwiększa jej siły summonów. Sprawia tylko, że dodatkowo, poza kolejnością turową i za darmo, pojawia się osłabiona wersja ostatnio wezwanego summona. Amarant nie jest niezły pod względem statsów. Amarant na lvl6 ma niższe statsy od Zidane lvl1 (nie licząc HP i MP). A i zgadzam się, że Quina nic sobą nie reprezentuje jako postać. W walce też niewiele, mimo że Blue Magic to jedna z najlepszych grup zdolności.
Radeon ~ 03 marca 2008, 14:58
Był edit, choć niekoniecznie na lepsze... a więc po kolei: -Vivi ma niższe HP od Eiko :P. Każdy, kto skończył 1-levelową grę wie to (Vivi na lvl1 ma 60 HP, Eiko 65 :P). W dodatku jest glitch Eiko z Marcusem, dzięki któremu łatwo tej pierwszej podnieść statsy :P; -Freya 33 lata? To chyba by w bramie Burmecii nie gadała "I'm not a selfish child I was 5 years ago anymore"? Ona ma 21 z tego co wiem. -Pojawianie się zdolności Dyne zależy od opanowanych przez Zidane'a Skillów. Flee przechodzi we Free Energy, Detect w Tidal Flame, What's That?! w Scoop Art, Soul Blade w Shift Break, Annoy w Stellar Circle 5, Sacrifice w Meo Twister, Lucky Seven w Solution 9, a Thievery w Grand Lethal. -Trance Rustego można nazwać Trance Attack :P; -Wioska Madain Saari nie jest na Myst Continent, tylko na Outer. W ogóle nie ma M[b]y[/b]st Continentu :P; -Trance Amaranta nazywa się Elan; -Imho, Zidane jest najbardziej wydoroślałą postacią FFIX; To tyle.
Anouk ~ 20 czerwca 2008, 01:44
Garnet to moja fav. :) Moja ulubiona kreacja postaci od Square'u. ^^
Gość ~ 28 czerwca 2008, 11:49
Ja najbardziej cenie Zidane'a i amaranta, moim zdaniem, żeby amarant dorównał Xidane'owi troche trzeba nim pograć i dobić lvl'i, wtedy mozna go z Zidanem porownywac. Na poczatku amarant wydaje sie slaby i zbedny, lecz grajac nim i dobijajac mu lvl'e widzimy duza roznice ;D.

RBi
Gość ~ 27 kwietnia 2009, 16:07
Kto powiedział że Quina jest słaba. Dwa razy rzucony czar Limit Glove rozwala Dragona na niskim lv. A jak każdemu wiadomo na Dragonie jest sporo expa do zgarnięcia

303
Gość ~ 06 czerwca 2009, 12:37
Hey a czy to możliwe ze Eiko zakochała sie w Zidane?? Moim zdaniem jest wielka rożnica wieku.
Anouk ~ 10 październikaa 2009, 14:32
Dziewczyny lubią starszych... ;p
Gość ~ 14 marca 2010, 11:36
Cóż...Moja ma 17 a mi idzie 21-szy więc coś w tym jest. Ale to pół biedy.Jakieś 2 lata temu dziewczynka z podstawówki pisała mi listy miłosne ;p Współczuję Zidane'owi. Dla mnie Vivi jest doskonały i powinien być głównym bohaterem. Jakby się uprzeć to jest nie mniej związany z głównym wątkiem fabuły niż Zidane. Myślę że dziewiątka mogłaby mieć podtytuł - "Przeznaczenie czarnego maga"

Metalowiec
Gość ~ 14 październikaa 2010, 15:50
dopiero zaczołem grac w te gre i jestem trohe wkuzony ze vivi niema do dyspozycji czaru ultima ;(

jełop
Gość ~ 27 lutego 2014, 13:38
Moją ulubioną postacią jest Amarant I NIC A NIC BY NIE PRZEKONAŁO ŻE JEST INACZEJ a ulubiona drużyna to Zidane Vivi Freya AMARANT a wasze ulubione postacie i drużyny? ciekawi mnie wybór innych

Amarant ciemny jak Mózg quiny

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.