Chocobo

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Chubby (#1)

Charakterystyka:
To pogodny chłopak z wielkim sercem, który utrzymuje swój brzuch jeszcze większy, przez ciągłe obżeranie się tłustym jedzeniem.
Jak uratować:
Bebuzzu wypluwa jego kartę krótko po połknęciu. Odnajduje się ją na łącę na poczatku gry.
Gdzie stoi?:
Na parterze głównego domostwa.
Co nam daje?:
Pomaga dostać się do Mt. Magma w zamian za pieczone mięso. Daje nam również kartę #099 w zamian za ciasto. Oprócz tego, jego rola jest taka, jak innych postaci pierwszoplanowych.


Gazzy (#2)

Charakterystyka:
To pomocny przyjaciel, który zawsze wkłada wiele wysiłku w poprawienie humoru innym. Czasami jednak potrafi być uciążliwy...
Jak uratować:
Zdobywając pierwszy epilog w książce „The Adamantoise and the Cactuar Vol. 1”.
Gdzie stoi?:
Na rozwidleniu, na zachód od skwerku.
Co nam daje?:
Ustawia obok siebię tablicę z zaginionymi chocobo.


Gelp (#3)

Charakterystyka:
Ten fanatyk nigdy nie przestaje myśleć o Lamii i spędza większość swojego wolnego czasu na zdobywanie jak największej ilości przedmiotów z jej podobizną.
Jak uratować:
Jego karta leży w pobliżu książki „The Ugly Chocoling Vol. 1”, na terenie Mt. Magma.
Gdzie stoi?:
W swoim domu gier, na rozwidleniu na zachód od skwerku.
Co nam daje?:
Odblokowuje dostęp do dwóch mikrogier: „Blowgun Blitz” i „Job Juggler”.


Belle (#4)

Charakterystyka:
Urocza starsza pani, znana na całej farmie ze swojego kulinarnego talentu. Mieszka razem z chomikiem Chip’em.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 2 w książce „The Ugly Chocoling Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
W kuchni – budynek na lewo od głównego domu.
Co nam daje?:
Odblokowuje dostęp do mikrogry „Cheese Chase”.


Dolly (#5)

Charakterystyka:
Chociaż uznawana za pilną uczennice, znana jest ze swojego marudzenia... oraz skłonności do zapadania w krótkie drzemki.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „The Ugly Chocoling Vol. 1”.
Gdzie stoi?:
W szkole – budynek na prawo od głównego domu.
Co nam daje?:
Pozwala na granie w mikrogrę „Silly Scribbles”.


Yelro (#6)

Charakterystyka:
Ten wiekowy, chociaż dobrze trzymający się chocobo jest źródłem wielkiej wiedzy na farmie. Krążą plotki, że on i Belle...
Jak uratować:
Przejść Trial Mode w książce „Titan and the Beanstalk Vol. 1”, z wynikiem conajmniej 50 metrów.
Gdzie stoi?:
W południowej części łąki.
Co nam daje?:
Zapytany powie nam, gdzie aktualnie znajduje się Carbuncle.


Bluebay (#7)

Charakterystyka:
To on odpowiada za ciągnięcie mobilnej biblioteki Croma’y, podczas ich podróży dookoła świata.
Jak uratować:
Jego karta leży na drodze do lasu.
Gdzie stoi?:
Na skwerku.
Co nam daje?:
Dzięki swojej mobilnej bibliotece, pozwala nam się teleportować do dowolnej książki lub mikrogry, jaką wcześniej odwiedziliśmy.


Moggy (#8)

Charakterystyka:
Ten chytry chocobo zrobi wszystko dla złotych jajek. Znany jest również ze swojej podstępności względem turystów.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Unicorn and the Town Musicians Vol. 1”.
Gdzie stoi?:
Obok drogi, na południe od skwerku.
Co nam daje?:
W zamian za złote jajko da nam Gold Needle, potrzebny do uruchomienia mikrogry „Tap Tap Trap”.


Jarro (#9)

Charakterystyka:
Pomimo swojej podstępnej strony, jego gang galaretek nazywa go z niezwykłym szacunkiem „Wielki Jarro”.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „Titan and the Beanstalk Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
Obok karuzeli na placu zabaw.
Co nam daje?:
Odblokowuje dostęp do mikrogry „Jelly Jiggler”.


Peachie (#10)

Charakterystyka:
Chociaż sama nie jest mała, ma wielkie marzenia. Śni o dniu, w którym będzie mogła oglądać fajerwerki co noc przed snem.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Shiva and Ifrit Vol. 1”
Gdzie stoi?:
W piaskownicy na placu zabaw.
Co nam daje?:
Po otrzymaniu Fireflower da nam kartę #022.


Becky (#11)

Charakterystyka:
Lubiana na całej farmie, dzięki swojemu przyjacielskiemu stylowi bycia i urody. Każdy chocobo byłby bardzo szczęśliwy mając ją za siostrę.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Unicorn and the Town Musicians Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
W południowej części łąki.
Co nam daje?:
Porozmawiaj z nią, aby dostać kartę #042.


Indy (#12)

Charakterystyka:
Chociaż ledwo skończył być niemowlęciem, już posiada IQ 160. Możliwe nawet, że jest inteligentniejszy od Cid’a...
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Shiva and Ifrit Vol. 2”
Gdzie stoi?:
W szkole – budynek na prawo od głównego domu.
Co nam daje?:
Pozwala na granie w mikrogrę „Mystifying Magnets”.


Bruce (#13)

Charakterystyka:
Ten kapryśny chocobo marnotrawi swoje dni nad brzegiem, nie zdając sobie sprawy ilu ma miłośników.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „The Boy Who Cried Leviathan Vol. 1”
Gdzie stoi?:
Na pomoście, w najbardziej na wschód wysuniętej części plaży.
Co nam daje?:
Po przywróceniu ryb do morza, daje nam kartę #060.


Joe (#14)

Charakterystyka:
Chociaż jest najprzystojniejszym chocobo na farmie, jego osobowość pozostawia wiele do życzenia.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 2 w książce „The Three Little Piggies Vol. 1”.
Gdzie stoi?:
Wewnątrz stajni w północnej części łąki.
Co nam daje?:
Podpowiada kogo należy uratować, aby uzyskać dostęp do jakiejś mikrogry.


Brow (#15)

Charakterystyka:
Ten stary chocobo jest bardzo wiarygodnym źródłem wiedzy o wszystkim, co związane z karcianymi pojedynkami.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „The Three Little Piggies Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
Przed zachodnią stajnią, na wschód od klifu.
Co nam daje?:
Podpowiada nam gdzie są ukryte karty.


Rose (#16)

Charakterystyka:
Piękna i tajemnicza dama, której sny potrafią odgadywać przyszłość.
Jak uratować:
Jej karta leży na drugiej planszy podwodnej świątyni.
Gdzie stoi?:
Na klifie, w najbardziej na zachód wysuniętej części farmy.
Co nam daje?:
Podpowiada gdzie znajdują się zaginione chocobo.


Sweenie (#17)

Charakterystyka:
Chociaż zazwyczaj jest cicha, czasami zdarza jej się powiedzieć za dużo i ujawnić coś ważnego.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „The Adamantoise and the Cactuar Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
Na łące.
Co nam daje?:
Pozwala na granie w mikrogrę „Tome Raider” po przejściu gry.


Grinn (#18)

Charakterystyka:
Chociaż na to nie wygląda, jest bardzo otwartym chocobo, który myśli o swoich przyjaciołach.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Mini Red Riding Hood Vol. 1”.
Gdzie stoi?:
W zachodniej stajni, na wschód od klifu.
Co nam daje?:
Porozmawiaj z nim, aby dostać kartę #082.


Zavi (#19)

Charakterystyka:
Były złoty medalista, który wymaga wiele od wszystkich – także od siebie.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „The Boy Who Cried Leviathan Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
Na placu zabaw.
Co nam daje?:
Pozwala na granie w mikrogrę „Up, Up, and A-Kweh!” po przejściu gry.


Wakaba (#20)

Charakterystyka:
Ta chocobo pełna życia, która nie lubi być zostawiana samą, bez nikogo do przytulenia.
Jak uratować:
Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Mini Red Riding Hood Vol. 2”.
Gdzie stoi?:
Na łące.
Co nam daje?:
Pozwala na granie w mikrogrę „Rodeo Roundup” po przejściu gry.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 3447
  • Głosy oddane: 2
  • Średnia ocen: 8.5

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.