Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Chubby (#1)
- Charakterystyka:
- To pogodny chłopak z wielkim sercem, który utrzymuje swój brzuch jeszcze większy, przez ciągłe obżeranie się tłustym jedzeniem.
- Jak uratować:
- Bebuzzu wypluwa jego kartę krótko po połknęciu. Odnajduje się ją na łącę na poczatku gry.
- Gdzie stoi?:
- Na parterze głównego domostwa.
- Co nam daje?:
- Pomaga dostać się do Mt. Magma w zamian za pieczone mięso. Daje nam również kartę #099 w zamian za ciasto. Oprócz tego, jego rola jest taka, jak innych postaci pierwszoplanowych.
Gazzy (#2)
- Charakterystyka:
- To pomocny przyjaciel, który zawsze wkłada wiele wysiłku w poprawienie humoru innym. Czasami jednak potrafi być uciążliwy...
- Jak uratować:
- Zdobywając pierwszy epilog w książce „The Adamantoise and the Cactuar Vol. 1”.
- Gdzie stoi?:
- Na rozwidleniu, na zachód od skwerku.
- Co nam daje?:
- Ustawia obok siebię tablicę z zaginionymi chocobo.
Gelp (#3)
- Charakterystyka:
- Ten fanatyk nigdy nie przestaje myśleć o Lamii i spędza większość swojego wolnego czasu na zdobywanie jak największej ilości przedmiotów z jej podobizną.
- Jak uratować:
- Jego karta leży w pobliżu książki „The Ugly Chocoling Vol. 1”, na terenie Mt. Magma.
- Gdzie stoi?:
- W swoim domu gier, na rozwidleniu na zachód od skwerku.
- Co nam daje?:
- Odblokowuje dostęp do dwóch mikrogier: „Blowgun Blitz” i „Job Juggler”.
Belle (#4)
- Charakterystyka:
- Urocza starsza pani, znana na całej farmie ze swojego kulinarnego talentu. Mieszka razem z chomikiem Chip’em.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 2 w książce „The Ugly Chocoling Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- W kuchni – budynek na lewo od głównego domu.
- Co nam daje?:
- Odblokowuje dostęp do mikrogry „Cheese Chase”.
Dolly (#5)
- Charakterystyka:
- Chociaż uznawana za pilną uczennice, znana jest ze swojego marudzenia... oraz skłonności do zapadania w krótkie drzemki.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „The Ugly Chocoling Vol. 1”.
- Gdzie stoi?:
- W szkole – budynek na prawo od głównego domu.
- Co nam daje?:
- Pozwala na granie w mikrogrę „Silly Scribbles”.
Yelro (#6)
- Charakterystyka:
- Ten wiekowy, chociaż dobrze trzymający się chocobo jest źródłem wielkiej wiedzy na farmie. Krążą plotki, że on i Belle...
- Jak uratować:
- Przejść Trial Mode w książce „Titan and the Beanstalk Vol. 1”, z wynikiem conajmniej 50 metrów.
- Gdzie stoi?:
- W południowej części łąki.
- Co nam daje?:
- Zapytany powie nam, gdzie aktualnie znajduje się Carbuncle.
Bluebay (#7)
- Charakterystyka:
- To on odpowiada za ciągnięcie mobilnej biblioteki Croma’y, podczas ich podróży dookoła świata.
- Jak uratować:
- Jego karta leży na drodze do lasu.
- Gdzie stoi?:
- Na skwerku.
- Co nam daje?:
- Dzięki swojej mobilnej bibliotece, pozwala nam się teleportować do dowolnej książki lub mikrogry, jaką wcześniej odwiedziliśmy.
Moggy (#8)
- Charakterystyka:
- Ten chytry chocobo zrobi wszystko dla złotych jajek. Znany jest również ze swojej podstępności względem turystów.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Unicorn and the Town Musicians Vol. 1”.
- Gdzie stoi?:
- Obok drogi, na południe od skwerku.
- Co nam daje?:
- W zamian za złote jajko da nam Gold Needle, potrzebny do uruchomienia mikrogry „Tap Tap Trap”.
Jarro (#9)
- Charakterystyka:
- Pomimo swojej podstępnej strony, jego gang galaretek nazywa go z niezwykłym szacunkiem „Wielki Jarro”.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „Titan and the Beanstalk Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- Obok karuzeli na placu zabaw.
- Co nam daje?:
- Odblokowuje dostęp do mikrogry „Jelly Jiggler”.
Peachie (#10)
- Charakterystyka:
- Chociaż sama nie jest mała, ma wielkie marzenia. Śni o dniu, w którym będzie mogła oglądać fajerwerki co noc przed snem.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Shiva and Ifrit Vol. 1”
- Gdzie stoi?:
- W piaskownicy na placu zabaw.
- Co nam daje?:
- Po otrzymaniu Fireflower da nam kartę #022.
Becky (#11)
- Charakterystyka:
- Lubiana na całej farmie, dzięki swojemu przyjacielskiemu stylowi bycia i urody. Każdy chocobo byłby bardzo szczęśliwy mając ją za siostrę.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Unicorn and the Town Musicians Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- W południowej części łąki.
- Co nam daje?:
- Porozmawiaj z nią, aby dostać kartę #042.
Indy (#12)
- Charakterystyka:
- Chociaż ledwo skończył być niemowlęciem, już posiada IQ 160. Możliwe nawet, że jest inteligentniejszy od Cid’a...
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „Shiva and Ifrit Vol. 2”
- Gdzie stoi?:
- W szkole – budynek na prawo od głównego domu.
- Co nam daje?:
- Pozwala na granie w mikrogrę „Mystifying Magnets”.
Bruce (#13)
- Charakterystyka:
- Ten kapryśny chocobo marnotrawi swoje dni nad brzegiem, nie zdając sobie sprawy ilu ma miłośników.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 4 w książce „The Boy Who Cried Leviathan Vol. 1”
- Gdzie stoi?:
- Na pomoście, w najbardziej na wschód wysuniętej części plaży.
- Co nam daje?:
- Po przywróceniu ryb do morza, daje nam kartę #060.
Joe (#14)
- Charakterystyka:
- Chociaż jest najprzystojniejszym chocobo na farmie, jego osobowość pozostawia wiele do życzenia.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 2 w książce „The Three Little Piggies Vol. 1”.
- Gdzie stoi?:
- Wewnątrz stajni w północnej części łąki.
- Co nam daje?:
- Podpowiada kogo należy uratować, aby uzyskać dostęp do jakiejś mikrogry.
Brow (#15)
- Charakterystyka:
- Ten stary chocobo jest bardzo wiarygodnym źródłem wiedzy o wszystkim, co związane z karcianymi pojedynkami.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „The Three Little Piggies Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- Przed zachodnią stajnią, na wschód od klifu.
- Co nam daje?:
- Podpowiada nam gdzie są ukryte karty.
Rose (#16)
- Charakterystyka:
- Piękna i tajemnicza dama, której sny potrafią odgadywać przyszłość.
- Jak uratować:
- Jej karta leży na drugiej planszy podwodnej świątyni.
- Gdzie stoi?:
- Na klifie, w najbardziej na zachód wysuniętej części farmy.
- Co nam daje?:
- Podpowiada gdzie znajdują się zaginione chocobo.
Sweenie (#17)
- Charakterystyka:
- Chociaż zazwyczaj jest cicha, czasami zdarza jej się powiedzieć za dużo i ujawnić coś ważnego.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 3 w książce „The Adamantoise and the Cactuar Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- Na łące.
- Co nam daje?:
- Pozwala na granie w mikrogrę „Tome Raider” po przejściu gry.
Grinn (#18)
- Charakterystyka:
- Chociaż na to nie wygląda, jest bardzo otwartym chocobo, który myśli o swoich przyjaciołach.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Mini Red Riding Hood Vol. 1”.
- Gdzie stoi?:
- W zachodniej stajni, na wschód od klifu.
- Co nam daje?:
- Porozmawiaj z nim, aby dostać kartę #082.
Zavi (#19)
- Charakterystyka:
- Były złoty medalista, który wymaga wiele od wszystkich – także od siebie.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „The Boy Who Cried Leviathan Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- Na placu zabaw.
- Co nam daje?:
- Pozwala na granie w mikrogrę „Up, Up, and A-Kweh!” po przejściu gry.
Wakaba (#20)
- Charakterystyka:
- Ta chocobo pełna życia, która nie lubi być zostawiana samą, bez nikogo do przytulenia.
- Jak uratować:
- Przejść Battle Mode Lv. 5 w książce „Mini Red Riding Hood Vol. 2”.
- Gdzie stoi?:
- Na łące.
- Co nam daje?:
- Pozwala na granie w mikrogrę „Rodeo Roundup” po przejściu gry.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.