Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Yasuyuki Honne jest dyrektorem artystycznym który pracował przy Chrono Sadze tworząc projekty lokacji. Stworzył on kilka szkiców miejscówek do Chrono Cross, które nie zostały użyte w ostatecznej wersji gry. Część z nich pochodzi z prywatnego bloga Honne, a część z internetowego przewodnika GamePro.
Od siebie muszę dodać, że lokacje bardzo przypominają stylem te z końcowej wersji Chrono Cross i da się w nich rozpoznać cały ten niezwykły klimat dzieła Square.
Komentarze (4)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.