Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Tak jak w wielu standardowych jRPG tak i w Chrono Cross znalazły się uciążliwe zmiany statusu. Poniżej znajduje się ich lista podzielona według koloru. Oprócz elementu który wypisany jest przy każdym kolorze można je leczyć także elementami Panacea Purify i HolyHealing które usuwają statusy wszystkich kolorów. Ponad to można się przed nimi chronić odpowiednimi akcesoriami. Jako zmiany statusu można też zaliczyć elementy typu Anti które w zależności jakiego są koloru, uniemożliwiają używanie wszystkich elementów tego samego koloru (np. Anti Black nie pozwala na używanie wszystkich elementów typu Black).
Yellow (leczone przez Brace)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Sprain | Zmniejsza siłę ataku, po walce nie można biegać. | Utrwala się po walce. |
Dizzy | Zmniejsza zdolność uników. | Znika po walce. |
Red (leczone przez Ointment)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Burn | Zwiększa obrażenia zadane przez przeciwników. | Utrwala się po walce. |
Confused | Postać staje się silniejsza, ale nie można jej kontrolować. | Znika po walce. |
Green (leczone przez Antidote)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Poison | Podczas walki i poruszania się poza walką, HP postaci spada. | Utrwala się po walce. |
Afraid | Przeciwnicy zadają więcej krytycznych obrażeń. | Znika po walce. |
Blue (leczone przez Medicine)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Flu | Przywracanie Staminy zmniejsza się, po walce poruszanie się jest utrudnione. | Utrwala się po walce. |
Frozen | Postać nie może podjąć żadnej czynności. | Znika po walce. |
Black (leczone przez Black Out)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Darkness | Celność postaci zostaje zmniejszona o połowę. | Utrwala się po walce. |
Cursed | Stamina spada gdy postać jest zaatakowana. | Utrwala się po walce. |
White (leczone przez White Out)
Nazwa | Efekt | Czas trwania |
---|---|---|
Fatigued | Koszt zużywanej Staminy zwiększa się. | Utrwala się po walce. |
Asleep | Postać nie może podjąć żadnej czynności i spada jej defensywa. | Utrwala się po walce. |
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.