THE NEW KING
Znajdziecie się w celi. Nie macie przy sobie żadnych przedmiotów, broni ani pieniedzy. Drabina prowadzi na powierzchnię. Okaże się, że jesteście na pokładzie Blackbirda - statku Daltona. Z powrotem w celi zauważycie przeciąg. W tym miejscu można wspiąć się do góry. Jesteście teraz w kanałach wentylacyjnych rozciągajacych się nad dwoma częściami statku. Możecie zaglądać w kratki, aby upewnić się gdzie jesteście. Na południu możecie podejrzeć Daltona jak będzie przerabiał Epocha.
W kanałach jest pelno drabinek prowadzących na dół. Nie bój się przeciwników, gdyż Ayla nie potrzebuje broni do walki. Musisz odzyskać wszystko, co ci zabrano. Będąc w kanałach znajdziecie sekret w prawym górnym rogu. Jest także jedna drabinka (gdzieś na zachodzie), która prowadzi do zamknietego pomieszczenia statku. Tu będzie jedna zguba. W jednej z sal znajdziecie wyjście na skrzydło. Jeżeli czegoś nadal wam brakuje to jedna z osób ci o tym przypomni. Na skrzydle możesz walczyć z wieżyczkami. Są trudne do trafienia i blokują twoje możliwości, ale nagroda jest pokaźna. Gdy dotrzecie na lewy dolny róg skrzydła pojawi się szef Golemów.
GOLEM BOSS
Banał. Właściwie w ogole nie atakuje. Uderzaj najmocniejszymi atakami, a może nie ucieknie.
Po walce nadleci Dalton w przerobionym Epochu. Czas dać mu nauczkę za całe zło, które wyrządził.
DALTON PLUS
Trudniej niż poprzednio. Jego ataki potrafią zaboleć, a na dodatek kontruje twoje ciosy zmniejszając HP o połowę. Potrafi także skontrować twoją magię przeciwnym elementem. Jednakże jego słabość to mała liczba HP. Powinien paść szybko. Na końcu Dalton będzie chciał przyzwać Golem Bossa, lecz ponieważ tego już nie ma Dalton zostanie wessany w portal magiczny i zamkniety w nim na zawsze.
Po śmierci Daltona, musicie połapać się w sterowaniu statkiem. Wciskaj guziki, które podpowiada ci reszta drużyny. Niechcący ostrzelacie Blackbirda i latajaca forteca Daltona spadnie do wody. Od teraz wszystkie miejsca na świecie w różnych epokach stoją przed tobą otworem. Ląduj przy wiosce. Od teraz też możesz kupować super przedmioty u sprzedawcy w chacie.
W COMMONS dowiesz się, że ktoś was szukał. Idźcie na NORTH CAPE. Upewnij się, że w drużynie jest Frog. Spotkacie Magusa, który opowie wam swoją historię: Podczas pierwszych testów z Mammon Machine wydarzył się wypadek. Trzej mędrcy oraz młody Janus zostali wessani przez Lavosa i przeniesieni w czasie. Melchior wylądował w wiosce Mysticów w 1000 roku. Baltazar w jednej z kopuł w 2300 roku. Kacper pojawił się w END OF TIME. Natomiast Janusa odnalazł Ozzie w 600 roku. Tak więc wychodzi na jaw, że Janus to Magus i wcale nie chciał on wykorzystać Lavosa, a jedynie zemścić się i zniszczyć go. Gdy mu przeszkodziliście, zrządzeniem losu pojawił się znowu w swojej epoce. Znając przyszłe wydarzenia mógł kontrolować sytuacje i czekać na moment, żeby zabić Lavosa.
Po tej historii Frog zacznie kłocić się z Magusem. Możesz przystąpić do pojedynku jeden na jeden. Magus jest bardzo silny. Polecam wybaczyć mu i przyłączyć go do drużyny. Jeśli jednak będziesz walczył to powodzenia. Miej na sobie zbroje absorbujące ogień lub błyskawice to możesz mieć jakieś szanse. Załóżmy, że postapiłeś slusznie i Magus jest teraz jednym z was. Powie wam, że jest jeszcze szansa na uratowaniw Crona! Musicie odszukać Kacpra - jednego z mędrców. Czas w drogę. Zanim gdziekolwiek odlecicie z oceanu wynurzy się potężna budowla - BLACK OMEN. To tu przebywa królowa Zeal i stąd kontroluje Lavosa. Jej moc pozwala jej na przebywanie we wszystkich wymiarach. Z czasem zapanuje nad światem. Jedyna nadzieja to wy.
THE TIME EGG
END OF TIME
Pogadajcie z starcem. Niewiele od niego się dowiecie. Gdy będziecie wychodzić zawoła was jednak do siebie i zgodzi się wam pomóc. Wręczy wam Chrono Trigger. Jajko czasu. Umożliwi wam ono zmianę czasu, jeśli zostanie użyte na szczycie DEATH PEAK w 2300 roku. Czas w drogę.
2300 AD
Udajcie się do KEEPER'S DOME. Od Nu dowiecie się jak postepować z jajkiem. Potrzebny wam będzie klon osoby, którą ratujecie. A więc czas na skok do domu Crona.
1000 AD
Wystarczy zabrać ze sobą klona, którego wygraliście na festynie i możecie wracać.
2300 AD
Nu wyjawi wam co i jak oraz wręczy do pomocy trzy "owieczki". Na koniec porosi, abyście wylączyli go raz na zawsze. Spełnijcie tę prośbę i wyruszcie na DEATH PEAK, aby ratować przyjaciela.
Góra jest oblodzona, zwłaszcza początkowa część, a na dodatek wieje wiatr. Zgodnie z namową owieczki biegnijcie do przodu, ale tylko jeśli cichnie wiatr, a potem chowajcie się za drzewem. W górach atakują bardzo nieprzyjemne istoty które zabierają w ataku po 200 HP. Miej się na baczności. Gdy dotrzesz do jaskini znajdziesz w niej pomiot Lavosa.
LAVOS SPAWN
Ciężki przeciwnik. Jego ataki nie są może zbyt groźne, bo zabierają maksymalnie 120 HP. Natomiast zaczyna od strzału kolcami, które każdej postaci zabiorą około 300 HP! Później także może z tego korzystać. Nie wolno ci atakować muszli, gdyż odda kolcami! Atakuj tylko pysk, a to oznacza, że nie możesz użyć wszystkich swoich umiejetności.
Brnij dalej przed siebie. W końcu znajdziesz przycisk, który otwiera kolejną jaskinię. Musisz teraz cofnąć się sporo, by do niej wejść. Później czeka was kolejne niemile spotkanie.
LAVOS SPAWN
Analogiczne starcie jak poprzednie. Zastosuj strategie z ostatniej walki.
Kolejny etap będzie polegał na tym, aby nie spaść z wąskiej oblodzonej kladki. Idź spokojnie trzymając cały czas klawisz "góra". Biegnij, jeśli trzeba, w końcu dotrzesz do...
LAVOS SPAWN
Analogiczne starcie jak poprzednie. Zastosuj strategie z ostatniej walki.
Po walce z potwora zostanie tylko muszla. Musicie podepchnać ją do ściany, aby dostać się na skały powyżej. Szczyt góry już przed tobą. Tutaj po dość długim procesie, drużynie uda się zamienić prawdziwego Crona na kukłę. Gdy wszyscy będą bezpieczni Crono odzyska przytomność i cała drużyna zacznie przygotowania do ostatecznej konfrontacji.
THE FATED HOUR
END OF TIME
Porozmawiaj z mędrcem. Dowiesz się od niego, że możesz zaatakować Lavosa na trzy sposóby: poprzez portal leżący obok, poprzez podróż Epochem lub poprzez BLACK OMEN. Tylko ta ostatnia możliwość daje pełne zakończenie gry. Ale zanim zaatakujesz królowę i jej fortece, możesz wziąć udział w sześciu dodatkowych zadaniach, które wzmocnią twoją drużynę i rozwiążą nieskończone wątki gry. Polecam ukończyć wszystkie zadania. Nagrody są bardzo wyjątkowe. Lista zadań zawsze może być sprawdzona u mędrca. Zacznijmy po kolei.
SAVE THE FOREST
600 AD
Na pustyni znajdziesz domek Fiony. Ma ona problem z potworami, które wyjadają nasiona. Udaj się zatem do pustynnego wiru i wskocz do środka. Potwory, które tu mieszkają są bardzo mocne. Możesz je osłabić atakami wodnymi. Dlatego miej w drużynie Froga lub Marle. W sali na dole krąży szef potworów. Zaatakuj go.
RETINITE
Bardzo trudny przeciwnik. Wygląda jak Zombor, lecz składa się z trzech części. Środkową możesz szybko zniszczyć. Pamietaj, że leczy ona resztę. Potem skup się na osłabianiu jednej lub dwóch części wodą. Teraz możesz atakować fizycznie zadając normalne rany. Boss posiada wiele bardzo ciężkich ataków zabierających średnio od 100 do 250 HP całej drużynie. Bądź cały czas czujny.
Po walce opuść jaskinie i udaj się do Fiony. Badź pewien, że masz Robo w drużynie. Fiona podziękuje wam, jednak nie będzie w stanie już naprawić szkód, gdyż zajęłoby to kilkaset lat. W tym momencie Robo zaoferuje swoją pomoc. Zacznie pracować nad uprawą lasu. Wy możecie wracac do Epocha.
1000 AD
Zobaczysz, że tam gdzie była pustynia stoi las i jakiś wielki dom. Udaj się do niego. W środku jest ołtarz poświęcony Fionie oraz Robo. Gdy obejrzysz Robo zostanie on ponownie aktywowany. Cała drużyna postanowia uczcić to przy ognisku.
Wieczorem będziecie rozmawiać o sensie bram czasowych i takie tam. Gdy wszyscy zasną będziesz sterował Luccą. Na polanie obok jest brama czasowa, więc skorzystaj z niej. Przeniesiesz się do dnia, gdy mama Lucci straciła nogi. Możesz to zmienić. Biegnij do holu głównego. Tu zaczynają dziać się przykre rzeczy. Sukienka Lary wkręci się do maszyny! Musisz ję wyłączyć. Podejdź do komputera i wpisz hasło. Jeśli czytałeś notatki ojca to wiesz, że hasłem jest imię jego żony czyli LARA. Zadanie jest trudne, lecz wykonalne. Potem możesz wracać. Spotkasz Robo, który wynagrodzi za twój szlachetny czyn.
DEFEAT OZZIE
600 AD
Dostań się do fortecy Ozziego. Tutaj idź cały czas przed siebie. Najpierw będziesz walczył z Fleą, potem czeka cie sala z pułapką. Jest tu też ukryte pomieszczenie w jednej z ścian. Idąc dalej stawisz czoła Slashowi. W końcu złapiesz Ozziego, Fleę oraz Slasha w dużym holu. Tym razem w walce użyją swoich specjalnych broni.
GREAT OZZIE, SUPER SLASH, FLEA PLUS
Walka nie jest prosta. Ozzie tylko stoi w miejscu i się przygląda. Jak go zaatakujesz to cała trójka bossów mocno ci przyłoży. Flea atakuje slabym czarem, lecz jeśli ją zaatakujesz to także mocno oberwiesz. Slash natomiast atakuje najwięcej waląc mieczem jak szalony i zadając poważne rany. On jest twoim pierwszym celem. Mimo to i tak będzie kontrował razem z Fleą twoje ataki. Gdy Slash padnie zajmij się czarodziejem. On może ci uciec. więc spiesz się. Gdy Ozzie zostanie sam, zwycięstwo masz już w kieszeni. Pamiętaj, że możesz okraść bossów z ich super przedmiotow. Goń dalej Ozziego. W końcu zapędzisz go w kozi róg.
GREAT OZZIE
Banał nad banały. Ozzie znowu będzie używał magicznej bariery. Tak jak poprzednio zaatakuj dźwignie. Tym razem jednak sytuacja rozwinie się nieco inaczej.
Wracaj do Ozziego, aby pokazać mu, że nie poddasz się łatwo. Uratuje was mały kotek, który wciśnie właściwy przycisk i Ozzie spadnie w czeluść. Tym razem zginie na dobre.
Od tej pory w 1000 roku w wiosce Mysticów wszyscy będą bali się ludzi i slużyłi im. Kupa śmiechu.
FIND SUN STONE
2300 AD
Odnajdź na jedej z wysp SUN PALCE. Sprawdź czy masz jeszcze jakieś zbroje ratujące przed ogniem. Jeśli tak to zalóż je. Wewnątrz pałacu czeka na ciebie strażnik magicznego kamienia.
SON OF SUN
Nudny przeciwnik. Składa się on z wielkiego oka i kilku małych płomieni, które go otaczają. Nie atakuj oka, bo odda ci FLARE. Jego słabym punktem jest jeden z płomieni, ale nie wiadomo który. Próbuj i atakuj. Jak trafisz właściwy to Oko też oberwie. Spiesz się, gdyż co pewien czas boss zamienia płomienie miejscami. Jeśli masz odpowiednie zbroje to będzie dużo łatwiej. Wystarczy, że trafisz właściwy płomień około dziesięciu razy.
Podążaj za okiem na górę. Tu dostaniecie kamien księżycowy. Musicie go przekształcić w kamień słoneczny. Czas na kilka podróży.
65000000 BC
Udaj się do SUN KEEP i zostaw tam kamień.
12000 BC
Idź do SUN KEEP i sprawdź co z kamieniem.
600 AD
Ponownie sprawdź co z kamieniem.
1000 AD
Idź sprawdzić kamień. Niestety ktoś go zabrał! Latając nad wioskami dostrzeżesz dziwne światło w domu burmistrza. Idź do niego. Odda wam kamień za darmo. Tylko dzięki temu, że kiedyś oddaliście mięso za darmo i kobieta nauczyła swoich potomków hojności. Wróć z kamieniem do SUN KEEP i zostaw go tam.
2300 AD
Upewnij się, że Lucca jest w drużynie. Idź do SUN KEEP i zabierz kamień słoneczny. Udacie się do domu Lucci.
1000 AD
Lucca i Taban przerobią kamień na kilka przydatnych przedmiotów.
FIND RAINBOW STONE
600 AD
Odnajdź wioskę, do której dotychczas nie mogłeś się dostać. Tam zajrzyj do kafejki. Spotkasz tu już po raz któryś Toma, który poszukuje tęczowej muszli. Poprosi was, abyście w wypadku jego śmierci oblali jego grób tajemniczą miksturą, którą wam wręczy.
1000 AD
W tej samej wiosce na małym cypelku znajdziecie grób Tomy. Zróbcie to, o co prosił, a pojawi się jego duch. Wskaże wam miejsce, gdzie prawdopodobnie znajduje się poszukiwany przez was skarb.
600 AD
Udajcie się na małą wysepkę, którą wskazał Toma. Jak się za moment okaże są to ruiny twierdzy Azali i jej jaszczurów. Potwory, które tu spotkasz są ciężkie do pokonania. Nie wstrzymuj się z najmocniejszymi atakami. Twoim celem jest cela, w której przechowywany był kiedyś Kino. Teraz znajdziesz w nich przejście do nowego tunelu. A tam...
RUST TYRANO
Oj będzie ciężko. Tyrano atakuje schematycznie. Zaczyna od odliczania pięcio-turowego, a potem mocno bije całą drużynę. Potem gryzie kilka razy za około 250 HP. Potem znowu odlicza. Jednakże, każde kolejne odliczanie zwiększa moc ataków bossa. Tak więc po trzecim raziem możesz już tracić nawet 600 HP! Musisz się cholernie spieszyć i leczyć non stop. Używaj różnego rodzaju osłon, jeśli takowe posiadasz. Za plecami Tyrano znajdziesz muszlę teczową. Jest ona niestety zbyt ciężka do zabrania. Akcja przenie się do zamku. Tutaj uda się wam przekonać króla, aby jego ludzie zajęli się wydobyciem skarbu. Król zobowiąże się do przechowania muszli przez nastepne lata.
1000 AD
Razem z Marle udajcie się do zamku po odbiór muszli. Okaże się, że traficie na moment, w którym król został osądzony. Szybko biegnijcie do sali sądowej (z prawej, pierwsze przejście). Uda się wam dostać do środka. Kanclerz najwyrażniej znowu coś knuje. Król został oskarżony o sprzedaż skarbu państwa jakim była muszla tęczowa. Król nie ma argumentów do obrony. Jedyna szansa to wy, zatem musicie odnaleźć teczową muszlę. Udajcie się na dół, a stamtąd dalej na dół drugim przejściem. Na waszej drodze stanie kilka potworów, które niewiele mogą wam zrobić. Na końcu leży muszla. Weć jej kawałek i wracaj do sali sądowej. Strażnicy nie będą chcieli was wpuścić, ale Marle znajdzie na to sposób. Po efektowynym wejściu wszystkie sprawy wyjaśnią się. Kanclerz okaże się potomkiem Yakry, a jego motywem zemsta za śmierć swego przodka (pierwszy boss w grze). Czas zakończyć to szaleństwo.
YAKRA XIII
Trudny przeciwnik. Większość jego ataków nie jest zbyt groźna, lecz z czasem zacznie strzelać igłami, które trafiają wszystkich. Robi to też tuż przed samą śmiercią, więc miej energię na przyzwoitym poziomie. Po walce Marle i król pogodzę się i wyjaśnią okoliczności śmierci królowej. Później pojawi się Melchior i obieca zaopiekować się muszlą. Wróć na salę sądową i podnieś przedmiot, który upuścił Yakra. Jest to klucz do skrzyni, która znajduje się w tej wieży. W środku siedzi prawdziwy kanclerz. Teraz pędź do muszli. Melchior obieca ci wykonanie z niej przydatnych przedmiotów. Jeśli w swojej głównej drużynie masz kobietę to weź pancerz, a jeśli nie to weź trzy hełmy. Porozmawiaj ponownie z Melchiorem. Z części kamienia tęczowego i słonecznego kamienia wykona dla ciebie dwa przedmioty, w tym rewelacyjny miecz dla Crona.
RELEASE GHOST
600 AD
W nowo dostępnej wiosce są ruiny zamku opanowanego przez duchy. W knajpie spotkasz cieślę, który nie może naprawić ruin, gdyż nie ma narzędzi.
1000 AD
W tutejszym zamku, także straszy. Ducha rycerza nie da się pokonać. Pokręć się po wiosce. Spotkasz drugiego cieślę, który z chęcią pożyczy wam narzędzia. Idźcie do jego domu i porozmawiajcie z żoną. Da wam narzędzia.
600 AD
Daj cieśli narzędzia i idź do jego domku. Poproś go o naprawę zamku. Po czym idź do niego. Skieruj się do lewych drzwi. Zbadaj całą salę i wybij wszelkie zjawy. Nie otwieraj żadnych skrzyń. Ponownie udaj się do cieśli i poproś go o pomoc. Znowu będąc w zamku skieruj się w prawo do dużego pomieszczenia. Pokonaj wszystkie zjawy i opuść zamek.
Kolejny raz wynajmij cieślę, aby naprawił zamek. Udaj się w lewą stronę. Znajdziesz tu grob Cyrusa. Przyjdź do niego z Frogiem. Będziesz świadkiem rozmowy z duchem Cyrusa, a następnie transformacji Masamune. Od tej pory jego moc będzie dużo większa. Jeśli są jeszcze jakieś dziury w zamku to ponownie udaj się do cieśli. Po prawej stronie będą dostępne trzy drzwi. Po lewej i prawej są skrzynie. Zwykłą zostaw, a magiczną tylko obejrzyj. Środkowe drzwi prowadzą do kolejnych walk z duchami oraz dwóch skrzyń do obejrzenia.
1000 AD
Zwiedź ruiny wolne od duchów. Pozbieraj wszelkie skrzynie.
600 AD
Zwiedź zamek i pozbieraj skarby.
DEFEAT ROBOTS
2300 AD
Odszukaj wyspę z GENO DOME. To główna baza robotów, którą musisz zniszczyć. Na czele twojej drużyny musi być Robo. Na poczatku czeka cie jazda taśmociągiem i walka z robotami. W końcu trafisz do jednej z dwóch głównych sal fabryki. Twoim celem na tym poziomie jest zdobycie dwóch małych figurek. Zacznij od wybicia wszelkich robotów na tym poziomie. W jednym miejscu znajdziesz robota blokującego przejście. Na razie zostaw go. W drugim miejscu znajdziesz trzy przyciski. Wciśnij te po lewej i prawej. Potem dostań się na taśmociąg i pojedź na jego górę. Pojawi się kolejny robot strażnik - niestety za ścianą. Teraz tylko odnajdź windę na górę i jedź.
Zaraz jak wysiądziesz skieruj się do drzwi obok. Dzięki nim trafisz znowu na dół, gdzie będziesz mógł zmienić bieg taśmociągu. Wyłącz barierę laserową i kontynuuj proces zabierania figurek. Zauważyłeś pewnie dziwne komory, które możesz otwierać. Otwórz je wszystkie. Jedna z nich naładuje prądem. Musisz teraz przejść do innej komory, aby uruchomiła ona drzwi obok. Liczy się czas. Najpierw biegnij do drzwi w lewym górnym rogu. Tam będzie pierwsza figurka. Naładuj się znowu i szybko biegnij do taśmociągu. On pomoże ci dostać się do ostatniej komory. Podejdź do robota i zaprowadź go do tego pilnującego figurki. Gdy zajmę się soba możesz wziąć przedmiot. Z obydwiema figurkami jedź na górę i podejdź w lewo. Robo spotka starą przyjaciółkę. Ta będzie próbować go przeciągnać na stronę robotów. Robo pomimo kilku wątpliwości opowie się jednak po stronie ludzi. Będziesz musiał stoczyć nim walkę z Atropos.
ATROPOS RX
Średnio trudna. Jest trochę szybsza od Robo, ale ma praktycznie te same ataki. Zabierają około 140 HP. Rzadko uderza za 350 HP. Trzymaj energię na odpowiednim poziomie i lecz się kiedy potrzeba.
Po walce Atropos ulegnie awarii, ale pogodzi się z Robo - da mu też specjalny prezent podnoszący statystyki. Kontynuuj podróż. Idąc na dół drabiną trafisz na kilka skrzyń oraz taśmociąg z robotami. Nie da się go jednak wyłączyć. Gdy wrócisz udaj się na północ. W końcu trafisz do sali z głównym komputerem. Czeka cie ostateczna rozprawa ze sztuczną inteligencją.
MOTHER BRAIN
Tylko trochę trudny boss. Składa się z części głównej oraz trzech ekranów, które tylko leczę część główną. Każdy z nich leczy 1000 HP!!! Ekrany giną po jednym trafieniu, ale jeśli zginą wszystkie to boss cie wykończy szybko swoim ultramocnym atakiem. Dlatego też zniszcz tylko dwa ekrany. Potem wal z całej mocy tak, aby bilans leczenia i ran bossa był dla ciebie korzystny. Ataki Mother Braina nie są specjalnie uciążliwe.
Po zwycięstwie fabryka przestanie funkcjonować, a wy tym samym wykonacie ostatnie dodatkowe zadanie. Teraz pora na wielki finał. Jak już pisałem proponuje zaatakowanie BLACK OMEN niż inne rozwiązania. Możesz go zaatakować w dowolnej epoce.
BLACK OMEN
Gdy dostaniesz się do środka spotkasz królową Zeal. Trochę ci nawrzuca, po czym zwieje zostawiając strażnika do rozwałki.
MEGA MUTANT
Jeśli grałeś zgodnie z opisem i nie unikałeś walk oraz zadań to nadchodzące walki nie będą trudne. Mutant składa się z dwóch części. Jego ataki są średniej mocy. Atakuj mocno i pewnie, a po chwili boss skona.
Kontynuuj walki, bo droga jest długa i prowadzi przez kilka pięter. Nie ma dużo poukrywanych skarów. Przeciwnicy też nie są zbytnio wymagajacy. Na drugim piętrze spotkasz potwory podobne do Heckrana. Z nimi mogą być kłopoty, gdyż każdy twój atak mocno kontrują. Nie trać też cierpliwości, gdyż korytarze są naprawdę długie. Na trzecim piętrze spotkasz kolejnego strażnika.
GIGA MUTANT
Bardzo podobnie jak poprzednio. Musisz się tylko liczyć ze zmianami statusów. Tak czy inaczej walka nie powinna być trudna.
Po drodze spotkasz dwa Nu. Jeden może wydostać cie na zewnątrz statku, a drugi sprzedać mnóstwo potrzebnych przedmiotów. To ostatni sklep w grze, więc nie oszczedzaj. Pędź dalej przed siebie, aż do kolejnego strażnika.
TERRA MUTANT
Tym razem będzie nieco trudniej. To za sprawą tego, że boss jest odporny na część twoich ataków. Niczego się nie bój.
Koniec już blisko, ale najpierw kolejna poważna walka.
LAVOS SPAWN
Tak jak poprzednie tego rodzaju potwory. Atakuj tylko pysk. Ataki tego okazu są mocniejsze od poprzednich egzemplarzy i dużo szybsze.
Chwile później dotrzesz do pokoju z klonami członków drużyny. Na końcu na dziwnym tronie siedziec będzie Zeal. Po jak zwykle krótkiej rozmowie czas na konfrontacje z tą panią.
ZEAL
Prosta, ale wkurzająca walka. Zeal najczęściej rzuca czar, który zmniejsza twoją energię do 1 HP! Bardzo rzadko atakuje, które mogą cie zabić. Jednak jest to możliwe.
Po walce Zeal wrzuci was do Mammon Machine.
MAMMON MACHINE
Także prosta walka. Atakuj cały czas lecząc się, gdy trzeba. Nie musisz się specjalnie bać ataków bossa, nawet tych najgroźniejszych.
Gdy maszyna zostanie zniszczona Zeal użyje całej swojej mocy w połączeniu z Lavosem, aby was zabić.
ZEAL
Trudniejszy niż dotychczas pojedynek. Boss składa się z trzech części: głowy i dwóch rak. Nie atakuj rąk pod żadnym pozorem, gdyż Zeal będzie kontratakować niesamowicie silnymi atakami. Zeal może założyć ci statusy, zmniejszyć energię do 1 HP lub wyssać całą energię. Tak więc bądź ostrożny. Atakuj glowę i sprawdzaj stan zdrowia.
Królowa wreszcie wyzionie ducha. Niestety Lavos obudzi się w tym momencie na dobre. Czas pokazać mu do kogo należy ta planeta.
LAVOS
Średnio trudny. Walka składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na tym, że Lavos przybiera ataki wcześniejszych bossów. Dlatego też musisz zmieniać swoje taktyki w zalezności od tego jakiego bossa imituje Lavos. W przerwach między walkami możesz się spokojnie leczyć. W końcu Lavos się wkurzy i zacznie atakować całą swoją mocą. Tu może nie być już tak wesoło. Licz się ze stratami rzędu 300 HP z każdym atakiem. Na szczęście boss nie ma wiele punktów życia.
Po walce korpus Lavosa otworzy się, ale to jeszcze nie koniec. Czas wejść do środka w nieznane.
THE FINAL BATTLE
Jeśli chcesz możesz wrócić przez bramę czasową. Jeśli jednak jesteś gotowy to idź przed siebie ciemnym korytarzem. Dotrzesz do centrum, gdzie czeka na ciebie prawdziwy Lavos. Obrzymia istota z łapami i kablami oplatającymi cały organizm.
LAVOS
Średni poziom trudności. Boss to trzy części: dwie ręce i głowa. Glowa jest bardzo mocna dopóki nie usuniesz rąk. Tak więc skup się najpierw na ramionach. Ataki bossa bywają mocne, mogą zabrać powyżej 350 HP. Te zwykle zabierają 120-200 HP.
Pancerz Lavosa rozpadnie się i ujrzysz humanoidalną postać. Lavos to pasożyt, który żywi się energią planet i istot, które niszczy. Teraz nadszedł jego koniec.
LAVOS CORE
Będzie ciężko. Boss to główny korpus oraz dwa małe latąjce organizmy. Twoim celem jest ten mały organizm po prawej, a nie korpus. To w nim znajduje się serce potwora. Ale po kolei. Lewa część rzuca statusy i jest odporna na magię. Ma jednak mało HP. Atakuj więc fizycznie, a po chwili powinna paść. To jest zawsze twój cel - pozbyć się lewej części. Korpus atakuje najpotężniejszymi czarami: zabierają 300-400 HP lub zmniejszają twoją energię o polowę. Ta część jest otwarta na wszelkie twoje ataki. Możesz ją zniszczyć przy okazji. Prawa część jest mocno broniona, ale czasami odsłania się. Wtedy wszystko ją rani. Atakuj mocno do czasu, gdy prawa część wskrzesi obydwie pozostałe. Teraz musisz wszystko powtórzyć od poczatku. Jeśli masz jakieś mega eliksiry to używaj ich zawsze, gdy mocno oberwiesz lub twoja mana się skończy.
Gdy Lavos umrze czas na szcześliwe zakończenie. Zobacz sam, niech to będzie miła niespodzianka.
Komentarze (51)
Ines@
Ines@
Klensi
stworek
kolaczjl@o2.pl
Żółwik
Falcon
jiorgii
daro
Zenek
marian
SWAP
LARA
Peteriks
Cytrus
Karol
Razi
Razi
Metal_Gear
asd
Rianad
XXX
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.