Społeczności

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Skoro są rasy, muszą być i społeczności. Poniżej jest ich lista.

Mieszkańcy Ioki


Epoki: 65 000 000 B.C.
Przywódcy: Ayla

Są to, jak nietrudno się domyślić po nazwie, mieszkańcy wioski Ioka żyjący w prehistorii. Wszyscy przedstawiciele tej grupy walczą dzielnie z rasą Reptites i nade wszystko cenią siłę. Przywódcą Iokian jest Ayla jako najsilniejsza we wiosce.


Mieszkańcy Laruby


Epoki: 65 000 000 B.C.
Przywódcy: Wódz Laruby

Mieszkańcy wioski Laruba różnią się od swoich kuzynów z Ioki ciemniejszymi włosami i prowadzeniem bardziej ukrytego, koczowniczego stylu życia. Nie podejmują walki z Reptites i są do niej nastawieni pesymistycznie, twierdząc że stawianie im oporu jest bezcelowe. Ich wioska jest ukryta w lesie gdzie ukrywają się w strachu przed groźnymi gadami. Pewnego dnia zostaje ona znaleziona i doszczętnie spalona przez Reptaites. Mieszkańcy wioski jako że nie potrafią walczyć, uciekają w popłochu i przybywają do terytorium Iokian na Meeting Site. Po upadku Lavosa na Ziemię i wyginięciu Reptaites obydwie społeczności zamieszkują razem i stają się potem społecznością "Przyziemnych".


Przyziemni


Epoki: 12 000 B.C.
Przywódcy: Wódz Przyziemnych

Są to ludzie żyjący w jaskiniach w wiosce Algetty w czasie epoki lodowcowej. W przeciwieństwie do ludzi z Zeal (Oświeconych) nie potrafią używać magii i zmuszeni są do ciężkiego życia na Ziemi, spoglądając w przestworza na swych pobratymców. Po rozpoczęciu prac nad budową Ocean Palace, część z nich została prawdopodobnie porwana i wykorzystywana jako niewolnicy przy jego budowie. Jedynymi ludźmi z Zeal którzy traktują ich na takich samych zasadach są Schala i trzech Guru. Społeczność Przyziemnych to najprawdopodobniej potomkowie mieszkańców Ioka, a Oświeceni to potomkowie mieszkańców Laruby. Można tak przypuszczać po kolorze włosów i stylu życia obu grup. Po tym jak Zeal upadło, nieliczna garstka Oświeconych która przeżyła, została przygarnięta przez Przyziemnych a przez to że utracili swoją zdolność magii różnice pomiędzy obydwoma społecznościami całkowicie zanikły.


Oświeceni


Epoki: 12 000 B.C.
Przywódcy: Królowa Zeal

Po odnalezieniu artefaktu Sun Stone część ludzi zdolnych używać magii dzięki jego pomocy zbudowała magiczne, podniebne Królestwo Zeal. Mieszkańcy stworzyli własną zaawansowaną kulturę i wywyższali się nad mieszkającymi na ziemi Przyziemnymi. W swoich miastach zgłębiali tajniki magii i filozofii, na czele z trzema guru: Gasparem, Melchiorem i Belthasarem. Powstawały najwspanialsze wytwory ludzkiego geniuszu, jednak dla przepełnionych ambicją ludzi z Zeal to nie wystarczyło i skuszeni pragnieniem osiągnięcia nieśmiertelności rozpoczęli budowę Ocean Palace. Despotyczna królowa rozkazała przenieść tam Mammon Machine by pobierać większą ilość energii od Lavosa co doprowadziło do przebudzenia potwora który zniszczył Zeal. Los chciał że ci mieszkańcy Zeal którzy przetrwali, zamieszkali razem z Przyziemnymi a pozbawieni magii i dawnej dumy stali się jednymi z nich.


Mistycy


Epoki: 12 000 B.C., 600 A.D., 1000 A.D.,2300 A.D.
Przywódcy: Magus, Ozzie, Ozzie VIII

Mistycy to mieszanka wszelakiej maści stworzeń obdarzonych intelektem, zdolnych używać magii które niechętnie odnoszą się do ludzi. Ich ogólne pochodzenie jest nieznane i możliwe, że wywodzą się z rasy Reptites. Pierwsze ślady ich obecności są widoczne w królestwie Zeal w 12 000 B.C. gdzie są zwerbowani przez ludzi do pilnowania różnych miejsc, a widzimy ich tam na Górze Niedoli. Po upadku Zeal, społeczność Mistyków postanowiła odseparować się od ludzi i stała w cieniu aż do chwili gdy ich przywódca Ozzie odnalazł w 600 A.D. małego Magusa i wytrenował na nowego lidera rasy. Gdy Magus dorósł, poprowadził Mistyków wraz ze swoimi trzema generałami Ozzie'em, Slash'em i Flaea'ą do wojny przeciwko ludziom i inwazji na królestwo Guardii. Po tym jak Mistycy ponieśli dotkliwe straty, a Magus opuścił ich by wypełnić swój prawdziwy cel, marzenia o zwycięstwie odchodzą wraz z nim. Po definitywnej przegranej, Mistycy założyli wioskę Medina, w której żyli spokojnie przez następne lata, wciąż pałając wrogością do ludzi. Po zniszczeniu świata w 1999 A.D, populacja Mistyków znacznie zmalała i część z nich przeniosła się do Sewer Access (jak to widzimy w 2300 A.D.), a reszta pewnie tułała się po zgliszczach. Dzięki zmianą w przeszłości jakie dokonali Crono i spółka przyszłość została "nie co" zmieniona i wspomniani Mistycy żyjący w Medinie w 1000 A.D. zaczęli żyć w szczęśliwej zgodzie z ludźmi.


Roboty


Epoki: 2300 A.D.
Przywódcy: Mother Brain

Właściwie pierwszego robota spotykamy już na początku gry w 1000 A.D. podczas Milennian Fair, a jest nim Gato stworzony przez Luccę. Są to ogólnie androidy obdarzone sztuczną inteligencją, których najwięcej widzimy w  2300 A.D. gdzie po prawie całkowitej zagładzie ludzkości działają samodzielnie, dowodzone przez superkomputer Mother Brain znajdujący się w fabryce Geno Dome. Jako maszyny nie potrafią używać magii a walczą za pomocą rakiet i laserów itd. Po apokalipsie w roku 1999 A.D., Mother Brain została uszkodzona i zaczęła eliminować ludzi za pomocą robotów by to właśnie ich społeczność zapanowała tym razem na świecie. Najbardziej znanym przedstawicielem robotów jest oczywiście Robo z serii R-Y którego odnajdujemy w uśpionego w Proto Dome w 2300 A.D. Dzięki pomocy Luccy zostaje on ponownie reaktywowany i uczy się ludzkich uczuć, pomagając swoim nowym przyjaciołom. Gdy po raz kolejny Crono z drużyną dokonują zmian w przeszłości, powstaje nowa linia czasowa, w której roboty żyją w zgodzie obok ludzi.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 7621
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 7.0

Komentarze (1)

Maksiu ~ 02 sierpnia 2012, 17:37
Hej, po co ten opis spoleczności w ogóle? Tekst taki na odwal się

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.