Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Mana – punkty, które dana postać dostaje za pokonanie przeciwnika. Potrzebne są one do wykonania większości rzeczy w sejmie. W opisie możliwości i ustaw dostępny w DA, ilość many potrzebna do wprowadzenia ustawy w życie znajduje się w rubryce „koszt”.
Mentor/pupil – pupil, to postać stworzona przez inną, która automatycznie staje się jej mentorem. Dzięki temu mają większą szanse na wspólne ataki, poza tym, jeśli rozwija się pupil’a, mentor również ma z tego pewne korzyści.
Przepychanie ustaw – niewielu senatorów zgodzi się przyjąć Twoją ustawę za darmo. Część z nich będziesz musiał przekupić. Pamiętaj by dawać im tylko przedmioty, które są według nich uznawane za „Slightly interesting”, „Interesting” oraz „Must have!”. Jeśli mimo to nie uda Ci się postawić na swoim, to zawsze jest jeszcze opcja walki z senatorami, którzy się nie zgodzili, jednak to może się okazać ryzykowną próbą. Dla tego, jeśli nie możemy pokonać jakiegoś senatora, wystarczy, że wrzucimy go na tego, którym był za naszą ustawą.
Możliwości i ustawy Dark Assembly:
Senators list
Koszt: -
Działanie: Wyświetla listę senatorów, warz z najważniejszymi o nich informacjami.
Create new character
Koszt: zależny od tego jaką postać chcemy stworzyć
Działanie: Przy odpowiednim wkładzie many, możemy stworzyć sobie postać. Szczególne przydatne na początku gry, podczas kompletowania składu. Oto kilka podstawowych klas:
-Brawler – wojak dobry w walce wręcz
-Pvt. Prinny – pingwin, potwór, przez co może używać broni tylko jednego typu (claw). Eksploduje gdy się nim rzuci.
-Cleric – biały mag, zajmujący się leczeniem i wzmacnianiem postaci. Najlepszy z laską.
-Mage/Skull – mag żywiołów. Bardzo przydatny, zwłaszcza w ostatnich epizodach. Podobnie jak kleryk, najlepiej czuje się walcząc laską.
-Archer – łucznik, chyba nie musze mówić jaką bronią posługuje się najlepiej ;)
-Warrior – podobnie jak na początku wymieniany brawler, jest wojownikiem, z tymże on jest w swoim żywiole, kiedy walczy z mieczem w dłoni.
Oczywiście poza tymi, znajduje się w grze jeszcze wiele klas i potworów, a te są tylko podstawowymi i to właśnie one są dostępne na samym początku gry, kiedy to właśnie najbardziej potrzebujemy nowych postaci.
Delete character
Koszt: -
Działanie: Usuwa wybraną postać (ale tylko z tych stworzonych przez gracza + początkowych prinnies)
Change Name
Koszt: -
Działanie: Zmienia imię postaci (ale tylko z tych stworzonych przez gracza + początkowych prinnies)
Promotion Exam
Koszt: -
Działanie: Test na wyższą rangę. Jest to walka z kilkoma przeciwnikami na określonych levelach, w wykonaniu jednej postaci. Im wyższa ranga, tym więcej ustaw do wyboru i tym bardziej wpływowi senatorowie pojawiają się po naszej stronie.
Transmigrate
Koszt: 100 + koszt nowej postaci
Działanie: Zmienia klasę postaci transmigrującej, na inną wybraną, przy czym jej poziom spada do 1. Mimo to, opcja jest bardzo przydatna, zwłaszcza, że część umiejętności postaci zostaje u niej z poprzedniej klasy. Przy bardzo dużej cierpliwości i ilości wolnego czasu, można nawet stworzyć postać ze wszystkimi możliwymi umiejętnościami.
Triple EXP
Koszt: 100
Działanie: Potraja ilość doświadczenia za następnego pokonanego przeciwnika. Działa tylko na postać, która tę ustawę przeforsowała.
Bonus Gauge Boost
Koszt: 100
Działanie: Na początku walki zwiększa ilość paska bonusu (jednorazowo)
Prinny Day
Koszt: 100
Działanie: W najbliższej walce dostępni są tylko prinnie’s, aczkolwiek do zgarnięcia jest więcej bonusów.
More Expensive Stuff
Koszt: 10 + dodatkowe 20 za każdy kolejnym razem
Działanie: W sklepach pojawiają się nowe, znacznie droższe i lepsze przedmioty do nabycia
Cheaper Stuff
Koszt: 10
Działanie: Ze sklepów znikają najdroższe przedmioty
Stronger Enemies
Koszt: 100 + dodatkowe 50 za każdym kolejnym użyciem.
Działanie: Przeciwnicy na planszach stają się silniejsi, przez co dają więcej punktów doświadczenia.
Weaker Enemies
Koszt: 10
Działanie: Przeciwnicy stają się słabsi i mniej „zasobni”. Można tę ustawę wprowadzić w życie tylko, po przeforsowaniu „Stronger Enemies”.
Eyewear inventory
Koszt: 30
Działanie: Nowe przedmioty trafiają na sklepowe półki
Belt Inventory
Koszt: 30
Działanie: Nowe przedmioty trafiają na sklepowe półki
Shoe Inventory
Koszt: 30
Działanie: Nowe przedmioty trafiają na sklepowe półki
Raise Military Funds
Koszt: 10
Działanie: Zdziera pieniądze z naiwnych senatorów ;)
Improve Movement
Koszt: 500
Działanie: Zwiększa zasięg ruchu postaci, która wprowadziła ustawę w życie.
Improve Counterattack
Koszt: 300
Działanie: Zwiększa ilość kontrataków, jakie może wykonać postać, która wprowadziła ustawę w życie.
Prinny Land
Koszt: 400
Działanie: Otwiera przejście do Prinny Land (dopiero po 8 epizodzie)
Cave of Ordeal
Koszt: 700
Działanie: Otwiera przejście do Cave of Ordeal.
Human World
Koszt: 1500
Działanie: Otwiera przejście do Human World (dopiero po 13 epizodzie)
Alternate Netherworld
Koszt: 3000
Działanie: Otwiera przejście do Alternate Netherworld
The Mysterious Seal
Koszt: 5000
Działanie: Otwiera przejście do Beaty Castle
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.