Magia

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Black Magic

Nazwa Koszt Efekt Gdzie znaleźć
Aura - Zwiększa efektywność ataków (zarówno fizycznych jak i magicznych). Castle Fynn (sk)
Berserk 10000 Obiekt poddany działaniu tego zaklęcia traci panowanie nad sobą, zaczynając atakować ze zdwojoną siłą losowych przeciwników. Losowe Walki
Blizzard 150 Ofensywne zaklęcie oparte na żywiole lodu. Altair (skl)
Blind 300 Oślepia wroga. Tropical Island (sk)
Break - Zamienia obiekt w kamień. Fynn Castle (sk)
Confuse 10000 Postać dotknięta działaniem tego zaklęcia traci panowanie nad sobą i zaczyna atakować kogo popadnie. Losowe walki
Curse - Klątwa powoduje osłabienie. Deist Castle (sk)
Death 10000 ...Śmierć... Jade Passage (skl)
Drain - Wysysa HP z przeciwnika, zasilając twoje. Mysidia Cave (sk)
Fire 150 Ofensywne zaklęcie oparte na żywiole ognia. Altair (skl)
Flare 40000 Ofensywne zaklęcie nieelementarne. Jade Passage (skl)
Haste 20000 Efektem tego zaklęcia jest zwiększenie szybkości i refleksu. Jade Passage (skl)
Osmose - Wysysa MP z przeciwnika, zasilając twoje. Mysidia Cave (sk)
Scourge - Ofensywne zaklęcie nakładające status poison. Tropical Island (sk)
Sleep - Usypia ofiarę. Tropical Island (sk)
Stop - Postać rażona tym zaklęciem przestaję się poruszać na parę tur. Deist Castle (sk)
Stun - Paraliżuje przeciwników na parę tur. Deist Castle (sk)
Thunder 150 Ofensywne zaklęcie oparte na żywiole błyskawicy. Altair (skl)
Toad - Zmienia wroga z żabę. Fynn Castle (sk)
Warp 1000 Zaklęcie użyte w walce powoduję wyrzucenie przeciwników z pola walki (dostajemy exp za walkę), użyte poza walką teleportuje nas na mapę świata. Salamando (skl)

White Magic

Nazwa Koszt Efekt Gdzie znaleźć*
Barrierv 5000 Chroni drużynę przed magią. Misidia (skl)
Basuna 600 Leczy wszystkie negatywne statusy (nie może zostać użyte podczas walki). Mysidia (skl)
Blink 300 Zwiększa prawdopodobieństwo uniku. Paloom (skl)
Cure 150 Leczy rany. Altair (skl)
Dispel 5000 Znosi zaklęcia ochronne/bojowe (Shell, Protect, Wall, Barrier, Aura, Berserk). Fynn (skl)
Esuna 600 Leczy wszystkie negatywne statusy. Misidia (skl)
Fear 600 Powoduje strach w szeregach wroga (wrogowie uciekają z pola bitwy). Mysidia (skl)
Fog 3000 Przeciwnik może używać tylko ataków fizycznych. Fynn (skl)
Holy 20000 Potężny atak oparty na żywiole światła. Mysidia (skl)
Life 1000 Wskrzesza poległych kompanów. Salamando (skl)
Mini - Zmniejsza przeciwnika (zadaje mniejsze obrażenia, jest mniej odporny, ale trudniej go trafić). Mysidia Cave (sk)
Protect 300 Zwiększa ochronę przed atakami fizycznymi. Paloom (skl)
Sap 1000 Wysysa MP z przeciwnika (robi to mocniej niż Osmose, lecz nie dodaje odebranego MP do twojego). Salamando (skl)
Shell 300 Zwiększa ochronę przed atakami magicznymi. Paloom (skl)
Silence 600 Postać traci głos (nie może używać magii). Mysidia (skl)
Slow 5000 Spowalnia przeciwnika na parę tur. Fynn (skl)
Swap 5000 Zamienia HP i MP postaci z HP i MP przeciwnika. Mysidia (skl)
Teleport 1000 Zaklęcie użyte w walce powoduje wyrzucenie przeciwników z pola walki, użyte poza walką teleportuje nas na mapę świata. Salamando (skl)
Ultima - Potężny atak nieelementarny (najmocniejszy czar ofensywny). Mysidia Tower**
Wall 5000 Chromi przed atakami magicznymi. Mysidia (skl)
  • lw- Losowa walki
  • sk- skrzynka
  • skl- Sklep
  • *- lokacja w której można zdobyć przedmiot najwcześniej.
  • **- Zdarzenie habularne.

lista stworzona w oparciu na wersji PSP.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 5108
  • Głosy oddane: 2
  • Średnia ocen: 10.0

Komentarze (1)

Gość ~ 22 lipca 2012, 14:44
A jakie są nazwy czarów w wersji na SNES bo niestety się nie zgadzają? Dziękuje za odp

D

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.