Bossowie

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

1. Boss Mist

Hp Mist'a: 465
Słabość: Nie ma
Taktyka: Na tego boss wystarczy atak JUMP Kain'a i ataki Cecil'a.


2. Boss Captain i Soldiers

Hp Captain'a: 230
Hp Soliders'ów: 50
Słabość: Nie ma
Taktyka: (ta tak łatwa walka że szkoda mówić)
Wystarczy atakować wpierw kapitana a potem żołnierzy.


3. Boss Octomamm

Hp Octomamm'a: 1400
Słabość: Piorun i ciemność
Taktyka: Mmmm... tu jest łatwo
( jeśli trenowałeś przed jaskinią ), Cecil atakuje spokojnie, Rydia wzywa Chocobo a Tellah niech rzuca czar Bolt1.


4. Boss Antlion

Hp Antlion'a: 1000
Słabość: Nie ma
Tatyka: Tak sama jak poprzednia ( bo on jest łatwy, tylko jego atak Counter jest silny ).


5. Boss Mather Bomb

Hp Mather Bomb: 1780
Słabość: Nie ma
Taktyka: Tak jak w walkach ( nie używaj czarów tylko uzdrawiaj ), po chwili mamuśka wybuchnie i teraz trzeba nakopać 6 małym Bombą.


6. Boss Milon ( pierwsze wcielenie )

Hp Milion'a: 3000
Słabość: Ogień
Taktyka: Tu wystarczy rzucać na bossa czary ognia ( Pyro jest bardzo skuteczne ).


7. Boss Milion Z.

Hp Milion'a Z: około 5500
Słabość: Ogień i strzały
Taktyka: Uuu... tu jest trochę trudniej, rzucać czary ognia i uzdrawiać się, ale uważaj łatwo w tej walce zginąć ( PAMIĘTAJ ).


8. Boss Beigan

Hp Beigan'a: 3500
Słabość: Nie ma
Taktyka: Trzeba atakować korpus lecz gdy rzuci na siebie czar Wall to nie używaj na niego czarów ( Fire3 dość dużo odbiera ).


9. Boss Kainazzo

Hp Kainazzo'a: 4200
Słabość: Piorun
Taktyka: Bolt2 i Bolt3 załatwi sprawę.


10. Boss Dark Elf

Hp Dark Elf'a: 3000
Słabość: Nie ma
Taktyka: SZYBKO atakować Cecil/Cid/Yang a Tellah leczy.


11. Boss Magus Sisters ( Cindy, Mindy, Sandy )

Hp Magius Sisters: 4300, 2200 i 2500
Słabość: Nie ma
Taktyka: Wpierw rozpraw się z najgrubszą a potem załatw resztę.


12. Boss Valvalis

Hp Valvalis;a: 6000
Słabość: Atak JUMP ( Kain'a )
Taktyka: Jump a reszta atakuje i uzdrawia.


13. Boss Maniac Doctor

Hp Doctor'a Maniac'a: 6000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Taktyka jest taka że Cecil atakuje, Rydia wzywa summony, Kain Jump, Yang atak, a Rosa jak zawsze uzdrawia.


14. Boss Eblana Q. i Eblan K.

Hp Eblan'ów: 60000 ma każdy
Słabość: Nie ma
Taktyka: Normalna bo nie wygrasz tej walki więc się nie męcz.


15. Boss Rubicant

Hp rubicant'a: 26000
Słabość: Ice i Fire
Taktyka: Ta walka jest dosyć trudna, najlepiej Rydia Shive, Edge atak tak jak reszta a Rosa znowu uzdrawia.


1. Sekretny Boss Ashura

Hp Ashur'y: 32000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Rzuć na nią czar Wall a reszta to bułeczka z masełkiem.


2. Sekrety Boss Leviathan

Hp Leviathan'a: 50000
Słabość: Piorun
Taktyka: Rydia Ramuha, Edge Blitz a reszta to co zawsze.


16. Boss Evil Wall

Hp Evil Wall: 19000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Trzeba go szybko pokonać, Kain Jump, Rydia Leviathan, Cecil/Edge atak a Rosa wskrzesza bohaterów.


17. Boss System Obronny

Hp Systemu: około 40000
Słabość: Czar Meteo
Taktyka: Zabij kulę która uzdrawia ( ALE NIE ZABIJAJ TEJ CO ATAKUJE ) a potem uśmierć największą.


Final Boss Zeromus

Hp Zeromus'a: 133.333..
Słabość: Miecz Crystal
Taktyka: Wpierw rzuć w niego miecz Crystal ( można było go ukraść Ogopogo ) a potem wszystkie najlepsze czary i uzdrawianie się CURE4.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 7423
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 6.5

Komentarze (1)

The_Reaver ~ 23 lipca 2008, 21:33
Za mało szczegółów. Na każdego można napisać "Wal ile wlezie i się lecz"

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.