Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
1. Boss Mist
Hp Mist'a: 465
Słabość: Nie ma
Taktyka: Na tego boss wystarczy atak JUMP Kain'a i ataki Cecil'a.
2. Boss Captain i Soldiers
Hp Captain'a: 230
Hp Soliders'ów: 50
Słabość: Nie ma
Taktyka: (ta tak łatwa walka że szkoda mówić)
Wystarczy atakować wpierw kapitana a potem żołnierzy.
3. Boss Octomamm
Hp Octomamm'a: 1400
Słabość: Piorun i ciemność
Taktyka: Mmmm... tu jest łatwo
( jeśli trenowałeś przed jaskinią ), Cecil atakuje spokojnie, Rydia
wzywa Chocobo a Tellah niech rzuca czar Bolt1.
4. Boss Antlion
Hp Antlion'a: 1000
Słabość: Nie ma
Tatyka: Tak sama jak poprzednia ( bo on jest łatwy, tylko jego atak
Counter jest silny ).
5. Boss Mather Bomb
Hp Mather Bomb: 1780
Słabość: Nie ma
Taktyka: Tak jak w walkach ( nie używaj czarów tylko uzdrawiaj ), po
chwili mamuśka wybuchnie i teraz trzeba nakopać 6 małym Bombą.
6. Boss Milon ( pierwsze wcielenie )
Hp Milion'a: 3000
Słabość: Ogień
Taktyka: Tu wystarczy rzucać na bossa czary ognia ( Pyro jest bardzo
skuteczne ).
7. Boss Milion Z.
Hp Milion'a Z: około 5500
Słabość: Ogień i strzały
Taktyka: Uuu... tu jest trochę trudniej, rzucać czary ognia i uzdrawiać
się, ale uważaj łatwo w tej walce zginąć ( PAMIĘTAJ ).
8. Boss Beigan
Hp Beigan'a: 3500
Słabość: Nie ma
Taktyka: Trzeba atakować korpus lecz gdy rzuci na siebie czar Wall to
nie używaj na niego czarów ( Fire3 dość dużo odbiera ).
9. Boss Kainazzo
Hp Kainazzo'a: 4200
Słabość: Piorun
Taktyka: Bolt2 i Bolt3 załatwi sprawę.
10. Boss Dark Elf
Hp Dark Elf'a: 3000
Słabość: Nie ma
Taktyka: SZYBKO atakować Cecil/Cid/Yang a Tellah leczy.
11. Boss Magus Sisters ( Cindy, Mindy, Sandy )
Hp Magius Sisters: 4300, 2200 i 2500
Słabość: Nie ma
Taktyka: Wpierw rozpraw się z najgrubszą a potem załatw resztę.
12. Boss Valvalis
Hp Valvalis;a: 6000
Słabość: Atak JUMP ( Kain'a )
Taktyka: Jump a reszta atakuje i uzdrawia.
13. Boss Maniac Doctor
Hp Doctor'a Maniac'a: 6000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Taktyka jest taka że Cecil atakuje, Rydia wzywa summony, Kain
Jump, Yang atak, a Rosa jak zawsze uzdrawia.
14. Boss Eblana Q. i Eblan K.
Hp Eblan'ów: 60000 ma każdy
Słabość: Nie ma
Taktyka: Normalna bo nie wygrasz tej walki więc się nie męcz.
15. Boss Rubicant
Hp rubicant'a: 26000
Słabość: Ice i Fire
Taktyka: Ta walka jest dosyć trudna, najlepiej Rydia Shive, Edge atak
tak jak reszta a Rosa znowu uzdrawia.
1. Sekretny Boss Ashura
Hp Ashur'y: 32000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Rzuć na nią czar Wall a reszta to bułeczka z masełkiem.
2. Sekrety Boss Leviathan
Hp Leviathan'a: 50000
Słabość: Piorun
Taktyka: Rydia Ramuha, Edge Blitz a reszta to co zawsze.
16. Boss Evil Wall
Hp Evil Wall: 19000
Słabość: Nie ma
Taktyka: Trzeba go szybko pokonać, Kain Jump, Rydia Leviathan, Cecil/Edge
atak a Rosa wskrzesza bohaterów.
17. Boss System Obronny
Hp Systemu: około 40000
Słabość: Czar Meteo
Taktyka: Zabij kulę która uzdrawia ( ALE NIE ZABIJAJ TEJ CO ATAKUJE ) a
potem uśmierć największą.
Final Boss Zeromus
Hp Zeromus'a: 133.333..
Słabość: Miecz Crystal
Taktyka: Wpierw rzuć w niego miecz Crystal ( można było go ukraść Ogopogo ) a potem wszystkie najlepsze czary i uzdrawianie się CURE4.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.