Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Human
Soldier
Battle Tech |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
First Aid |
SWD Shortsword |
100 |
A |
Słabe leczenie HP i statusu (tylko na siebie) |
Powerbreak |
GRS Barong |
200 |
A |
Zmniejszenie siły fizycznej atakowanego |
Mindbreak |
SWD Buster Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie siły magicznej atakowanego |
Magicbreak |
GRS Ancient Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie ilości MP atakowanego |
Speedbreak |
SWD Silver Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie szybkości atakowanego |
Mug |
GRS Diamond Sword |
300 |
A |
Atak, który jednocześnie okrada wroga z pieniędzy |
Provoke |
SWD Blood Sword |
300 |
A |
Założenie na wroga statusu "Berserk" |
Sensor |
SWD Burgler Sword |
300 |
A |
Wykrywanie ukrywanych przez wroga przedmiotów |
Monkey Grip |
GRS Vigilante |
300 |
S |
Pozwala nosić broń dwuręczną w jednej dłoni |
Shieldbearer |
SHD Bronze Shield
SHD Opal Shield |
300 |
S |
Pozwala na noszenie tarczy |
Combat Combo |
SWD Mithril Sword |
100 |
C |
Combo dla Soldier'a |
Fighter
Fighter Tech |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Rush< |
BLD Sweep Blade |
100 |
A |
Atak odpychający przeciwnika do tyłu o jedno pole |
Wild Swing |
BLD Ogun Blade |
200 |
A |
Atak na wszystkich przeciwników wokół |
Beatdown |
BLD Shadow Blade |
200 |
A |
Silny atak, z małą szansą trafienia |
>Blitz |
BLD Sun Blade |
200 |
A |
Słaby atak z dużą szansą trafienia |
Air Render |
BLD Atmos Blade |
200 |
A |
Zasięgowy atak na jednego przeciwnika |
>Far Fist |
BLD Kwigon Blade |
200 |
A |
Zasięgowy atak na kilku przeciwników stojących blisko |
Air Blast |
BLD Air Blade |
300 |
A |
Atak na osoby stojące przed postacią (jak Breath u smoka) |
Backdraft |
BLD Flametongue |
300 |
A |
Silny atak, jednak odbiera trochę HP użytkownikowi |
Bonecrusher |
CLT Ninja Gear |
300 |
R |
Riposta wzmocnionym uderzeniem |
Strikeback |
CLT Wygar |
300 |
R |
Uniknięcie zwykłego uderzenia i riposta własnym |
Doublehand |
BLD Venus Blade |
300 |
S |
Możliwość noszenia broni jednoręcznej w obu dłoniach, celem zwiększenia obrażeń |
Fight Combo |
BLD Mithril Blade |
100 |
C |
Combo dla Fighter'a |
Thief
Steal |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Steal: Armor |
KNF Rondell
Dagger |
300 |
A |
Zabranie wrogowi pancerza |
Steal: Shield |
KNF Scramasax |
200 |
A |
Zabranie wrogowi tarczy |
Steal: Access |
KNF Jambiya |
300 |
A |
Zabranie wrogowi akcesoria |
Steal: Helm |
KNF Kard |
300 |
A |
Zabranie wrogowi hełmu |
Steal: Weapon |
KNF Sword
Breaker |
300 |
A |
Zabranie wrogowi broni |
Steal: Gil |
KNF Jack
Knife |
100 |
A |
Zabranie wrogowi pieniędzy |
Steal: EXP |
KNF Khukuri |
100 |
A |
Zabranie wrogowi punktów doświadczenia |
Steal: JP |
KNFOrichalcum |
200 |
A |
Zabranie wrogowi JP |
Steal: Ability |
KNF Cinquedea |
300 |
A |
Zdobycie umiejętności, którą on ma, a ty nie |
Counter |
CLT Brigandine |
300 |
R |
Riposta zwykłym atakiem |
Maintenance |
CLT Adaman
Vest |
300 |
S |
Broni twój sprzęt przed zniszczeniem i złodziejstwem |
Thief Combo |
KNF Mithril
Knife |
100 |
C |
Combo dla Thief'a |
Ninja
Ninja Skill |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Throw |
KTN Ninja Knife |
100 |
A |
Rzucenie we wroga jedną z posiadanych broni |
Wood Veil |
KTN Kotetsu |
200 |
A |
Atak + status "Immobilize" |
Fire Veil |
KTN Ashura |
200 |
A |
Atak + status "Confuse" |
Earth Veil |
KTN Osafune |
200 |
A |
Atak + status "Slow" |
Metal Veil |
KTN Kikuichimonji |
200 |
A |
Atak + status "Darkness" |
Water Veil |
KTN Murasame |
300 |
A |
Atak + status "Silence" |
Unspell |
KTN Heaven's Cloud |
300 |
A |
Zdejmowanie pozytywnych statusów z wroga |
Oblivion |
KTN Oblivion |
300 |
A |
Negacja wszystkich umiejętności wroga |
Last Haste |
CLT Ninja Gear |
300 |
S |
Automatyczne założenie statusu "Haste", kiedy postać ma mało HP |
Double Sword |
KTN Nosada |
999 |
S |
Pozwala na noszenie i atakowanie dwoma broniami jednoręcznymi |
Ninja Combo |
KTN Mithril Epee |
100 |
C |
Combo dla ninja |
White Mage
White Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Cure |
STF White Staff |
100 |
A |
Grupowe leczenie HP. Odbiera HP umarlakom |
Cura |
STF Cure Staff |
200 |
A |
Grupowe leczenie HP (silniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Curaga |
STF Spring Staff |
300 |
A |
Grupowe leczenie HP (najsilniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Esuna |
STF Pure Staff |
200 |
A |
Leczenie wszystkich abnormal statusów (na grupę) |
Life |
STF Bless Staff |
200 |
A |
Ożywia umarłą postać. Odbiera HP umarlakom |
Full-Life |
STF Nirvana Staff |
300 |
A |
Ożywia umarłą postać i odnawia HP do pełna. Odbiera HP umarlakom |
Auto-Life |
STF Cheer Staff |
200 |
A |
Zakłada status "auto-raise" |
Shell |
STF Judge Staff |
100 |
A |
Zakłada status "shell" (na grupę) |
Protect |
STF Guard Staff |
100 |
A |
Zakłada status "protect" (na grupę) |
Turbo MP |
ROB White Robe |
300 |
S |
Koszt wszystkich twoich czarów wzrasta dwukrotnie, ale rośnie również ich siła |
White Combo |
STF Mithril Staff |
100 |
C |
Combo dla white mage'a |
Black Mage
Black Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Fire |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar ogniowy na mały obszar |
Fira |
ROD Firewheel Rod |
200 |
A |
Mocny czar ogniowy na mały obszar |
Firaga |
ROD Flame Rod |
200 |
A |
Bardzo mocny czar ogniowy na mały obszar |
Blizzard |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar lodu na mały obszar |
Blizzara |
ROD Sleet Rod |
200 |
A |
Mocny czar lodu na mały obszar |
Blizzaga |
ROD Chill Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar lodu na mały obszar |
Thunder |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar elektryczny na mały obszar |
Thundara |
ROD Thunder Rod |
300 |
A |
Mocny czar elektryczny na mały obszar |
Thundaga |
ROD Thor Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar elektryczny na mały obszar |
Return Magic |
ROB Black Robe |
300 |
R |
Riposta zaklęciem, którym się właśnie oberwało |
Geomancy |
ROB Sage Robe |
300 |
S |
Zmniejsza odporność przeciwnika na rzucany czar
(absb=>null=>half=>norm=>weak) |
Black Combo |
ROD Mithril Rod |
100 |
C |
Combo dla Black Mage'a |
Archer
Aim |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Boost |
BOW Longbow |
100 |
A |
Skumulowanie energii, celem zwiększenia siły w następnej turze |
Aim: Legs |
BOW Thorn Bow |
200 |
A |
Zakłada status "immobilize" |
Aim: Arms |
BOW Nail Bow |
200 |
A |
Zakłada status "disable" |
Cupid |
BOW Artemis Bow |
200 |
A |
Zakłada status "charm" |
Burial |
BOW Silver Bow |
300 |
A |
Całkowite zniszczenie ożywieńców (zombie i vampire) |
Take Aim |
BOW Yoichi Bow |
300 |
A |
Słaby atak, mający wysoką celnosć |
Faster |
BOW Perseus Bow |
300 |
A |
Szybki atak, uniemożliwiający jego zripostowanie |
Blackout |
BOW Char Bow |
200 |
A |
Zakłada status "darkness" |
Block Arrows |
HAT Green Beret |
300 |
R |
Uniemożliwia trafienie cię strzałą |
Concentrate |
BOW Target Bow |
300 |
S |
Zwiększenie celności uderzeń |
Bow Combo |
BLD Mithril Blade |
100 |
C |
Combo dla Archer'a |
Viera
Fencer
Lunge Tech |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Swarmstrike |
RPR Stinger |
100 |
A |
Atak + status "Poison" |
Shadowstick |
RPR Silver Rapier |
200 |
A |
Atak + zmniejszenie szybkości wroga |
Checkmate |
RPR Gupti Aga |
300 |
A |
Atak + status "Doom" |
Featherblow |
RPR Estoc |
200 |
A |
Słaby atak z dużą szansą trafienia |
Swallowtail |
RPR Djinn Flyssa |
300 |
A |
Atak na wszystkich wokół postaci |
Manastrike |
RPR Mage Masher |
300 |
A |
Zmniejszenie ilości MP wroga |
Piercethrough |
RPR Flamberge |
200 |
A |
Atak na dwa pola wprzód |
Nighthawk |
RPR Joyeuse |
200 |
A |
Atak zasięgowy |
Reflex |
CLT Mirage Vest |
300 |
R |
Uniemożliwia trafienie postaci atakiem fizycznym |
Shieldbearer |
SHD Bronze Shield |
300 |
S |
Pozwala na noszenie tarczy |
Lunge Combo |
RPR Mithril Rapier |
100 |
C |
Combo dla Fencer'ki |
Elementalist
Spirit Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Fire Whip |
RPR Scarlette |
100 |
A |
Czar ognia + status "Disable" |
Earth Heal |
RPR Fleuret |
200 |
A |
Czar leczący |
White Flame |
RPR Flamberge |
100 |
A |
Czar leczący |
Shining Air |
RPR Djinn Flyssa |
200 |
A |
Czar powietrzny + status "Darkness" |
Evil Gaze |
RPR Joyeuse |
300 |
A |
Czar nie elementarny + status "Confuse" |
Heavy Dust |
RPR Estoc |
200 |
A |
Czar ziemi + status "Immobilize" |
Sliprain |
RPR Silver Rapier |
200 |
A |
Czar wodny + status "Slow" |
Elementalshift |
RPR Epeprism |
300 |
A |
Losowo zmienia odporność na elementy wroga |
Absorb MP |
ROB Lordly Robe |
300 |
R |
Odnowienie sobie takiej ilości MP, jaką wróg zużył na zaklęcie, którym dostała
postać |
Spirit Combo |
RPR Mithril Rapier |
100 |
C |
Combo dla Elementalist'ki |
Red Mage
Red Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Barrier |
RPR Mage Masher |
300 |
A |
Zwiększenie odporności magicznej i fizycznej jednej postaci |
Fire |
RPR Scarlette |
100 |
A |
Czar ogniowy na mały obszar |
Thunder |
RPR Stinger |
100 |
A |
Czar elektryczny na mały obszar |
Blizzard |
RPR Flamberge |
100 |
A |
Czar lodu na mały obszar |
Cure |
RPR Fleuret |
100 |
A |
Czar leczący na mały obszar |
Sleep |
RPR Estoc |
200 |
A |
Czar zakładający status "Sleep" |
Poison |
RPR Silver Rapier |
100 |
A |
Czar zakładający status "Poison" |
Doublecast |
RPR Madu |
999 |
A |
Pozwala na rzucenie dwóch zaklęć jednocześnie |
Catch |
CLT Chain Plate |
300 |
R |
Przechwycenie przedmiotu, którym w ciebie rzucono |
Magic Pow+ |
RPR Colichemarde |
300 |
S |
Zwiększenie siły twoich zaklęć |
Red Combo |
RPR Mithril Rapier |
100 |
C |
Combo dla Elementalist'ki |
White Mage
White Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Cure |
STF White Staff |
100 |
A |
Grupowe leczenie HP. Odbiera HP umarlakom |
Cura |
STF Cure Staff |
200 |
A |
Grupowe leczenie HP (silniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Curaga |
STF Spring Staff |
300 |
A |
Grupowe leczenie HP (najsilniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Esuna |
STF Pure Staff |
200 |
A |
Leczenie wszystkich abnormal statusów (na grupę) |
Life |
STF Bless Staff |
200 |
A |
Ożywia umarłą postać. Odbiera HP umarlakom |
Full-Life |
STF Nirvana Staff |
300 |
A |
Ożywia umarłą postać i odnawia HP do pełna. Odbiera HP umarlakom |
Auto-Life |
STF Cheer Staff |
200 |
A |
Zakłada status "auto-raise" |
Shell |
STF Judge Staff |
100 |
A |
Zakłada status "shell" (na grupę) |
Protect |
STF Guard Staff |
100 |
A |
Zakłada status "protect" (na grupę) |
Turbo MP |
ROB White Robe |
300 |
S |
Koszt wszystkich twoich czarów wzrasta dwukrotnie, ale rośnie również ich siła |
White Combo |
STF Mithril Staff |
100 |
C |
Combo dla white mage'a |
Summoner
Summon Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Unicorn |
STF Pure Staff |
200 |
A |
Summon leczący HP |
Ifrit |
STF Guard Staff |
200 |
A |
Summon ofensywny, elementu "fire" |
Ramuh |
STF Judge Staff |
200 |
A |
Summon ofensywny, elementu "thunder" |
Shiva |
STF Snake Staff |
200 |
A |
Summon ofensywny, elementu "ice" |
Kirin |
STF Cure Staff |
200 |
A |
Zakłada status "regen" wszystkim w zasiegu |
Carbuncle |
STF Garnet Staff |
300 |
A |
Zakłada status "reflect" wszystkim w zasiegu |
Phoenix |
STF Nirvana Staff |
300 |
A |
Summon przywracający do życia wszystkich w zasięgu. Odbiera HP umarlakom |
Madeen |
STF Cheer Staff |
300 |
A |
Silny summon ofensywny, elementu "holy" |
Half MP |
ROB Light Robe |
300 |
S |
Zmniejsza koszt wszystkich zaklęć o połowę |
Summon Combo |
STF Mithril Staff |
100 |
C |
Combo dla summoner'ki |
Archer
Aim |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Boost |
BOW Longbow |
100 |
A |
Skumulowanie energii, celem zwiększenia siły w następnej turze |
Aim: Legs |
BOW Thorn Bow |
200 |
A |
Zakłada status "immobilize" |
Aim: Arms |
BOW Nail Bow |
200 |
A |
Zakłada status "disable" |
Cupid |
BOW Artemis Bow |
200 |
A |
Zakłada status "charm" |
Burial |
BOW Silver Bow |
300 |
A |
Całkowite zniszczenie ożywieńców (zombie i vampire) |
Take Aim |
BOW Yoichi Bow |
300 |
A |
Słaby atak, mający wysoką celnosć |
Faster |
BOW Perseus Bow |
300 |
A |
Szybki atak, uniemożliwiający jego zripostowanie |
Blackout |
BOW Char Bow |
200 |
A |
Zakłada status "darkness" |
Block Arrows |
HAT Green Beret |
300 |
R |
Uniemożliwia trafienie cię strzałą |
Concentrate |
BOW Target Bow |
300 |
S |
Zwiększenie celności uderzeń |
Bow Combo |
BLD Mithril Blade |
100 |
C |
Combo dla Archer'a |
Assassin
Corner |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Shadowbind |
GRB Fey Bow |
200 |
A |
Założenie statusu "stop" |
Last Breath |
KTN Petelchaser |
300 |
A |
Natychmiastowe zabicie przeciwnika |
Aphonia |
KTN Murasame |
200 |
A |
Założenie statusu "silence" |
Nightmare |
KTN Kikuichimonji |
300 |
A |
Założenie statusów "sleep" i "doom" |
Ague |
GRB Ranger Bow |
200 |
A |
Założenie statusu "slow" |
Rockseal |
KTN Kotetsu |
300 |
A |
Założenie statusu "petrify" |
Oblivion |
KTN Masamune |
300 |
A |
Negacja wszystkich umiejętności wroga |
Ultima Masher |
KTN Zanmato |
999 |
A |
Strasznie mocny atak na jedna osobę |
Return Fire |
CLT Power Sash |
300 |
R |
Odrzucenie strzały z łuku, którą w ciebie strzelono |
Killer Combo |
KTN Mithril Epee |
100 |
C |
Combo dla Assassin'erki |
Sniper
Sharpshoot |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Doubleshot |
GBW Twin Bow |
300 |
A |
Wystrzelenie dwóch strzał po kolei (każda o połowę słabsza) |
Beso Toxico |
GBW Cranequin |
200 |
A |
Atak + założenie statusu "poison" |
Death Sickle |
GBW Hades Bow |
300 |
A |
Założenie statusu "doom" |
Conceal |
GBW Windslash Bow |
100 |
A |
Stajesz się niewidzialny do następnego ruchu |
Doom Archer |
GBW Max's Oathbow |
300 |
A |
Odbierasz wrogowi tyle HP i MP, ile HP wcześniej straciłeś |
Aim: Armor |
GBW Fey Bow |
300 |
A |
Zniszczenie pancerza wroga |
Aim: Weapon |
GBW Master Bow |
300 |
A |
Zniszczenie broni wroga |
Aim: Walet |
GBW Hunt Bow |
200 |
A |
Okradanie wroga z pieniędzy |
Auto-Regen |
CLT Gaia Gear |
300 |
R |
Automatyczne założenie statusu "regen" po utracie HP |
Sniper Combo |
GBW Mithril Shot |
100 |
C |
Combo dla Sniper'ki |
Bangaa
Warrior
Battle Tech |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
First Aid |
SWD Shortsword |
100 |
A |
Słabe leczenie HP i statusu (tylko na siebie) |
Powerbreak |
BRS Samson Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie siły fizycznej atakowanego |
Mindbreak |
SWD Buster Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie siły magicznej atakowanego |
Magicbreak |
BRS Falchion |
200 |
A |
Zmniejszenie ilości MP atakowanego |
Speedbreak |
SWD Silver Sword |
200 |
A |
Zmniejszenie szybkości atakowanego |
Body Slam |
BRS Striborg |
300 |
A |
Silny atak, jednak odbiera trochę HP użytkownikowi |
Greased Bolt |
SWD Gale Sword |
300 |
A |
Atak, na który nie działają Reaction Abilities |
Downsize |
SWD Restorer |
300 |
A |
Odebranie wrogowi połowy jego HP |
Monkey Grip |
BRS Claymore |
300 |
S |
Pozwala nosić broń dwuręczna w jednej dłoni |
Shieldbearer |
SHD Bronze Shield
SHD Opal Shield |
300 |
S/td>
| Pozwala na noszenie tarczy |
Combat Combo |
SWD Mithril Sword |
100 |
C |
Combo dla Warrior'a |
Defender
Defend |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Tremor |
BRS El Cid Sword |
100 |
A |
Atak na wszystkich wokół |
Meltdown |
BRS Yajra |
200 |
A |
Samounicestwienie.Zadaje obrażenia, w zależności od twojego HP |
Defense |
KNSLionheart |
200 |
A |
Zwiększa weapon def. i magic res. na jedną turę |
Drop Weapon |
KNS Ragnarok |
200 |
A |
Usunięcie wrogowi jego broni |
Hibernate |
KNS Defender |
100 |
A |
Leczenie sobie statusów. Wpadasz w hibernację i jesteś podatny na ciosy |
Mow Down |
BRS Striborg |
200 |
A |
Atak na wszystkich wokół. Zmniejsza twój speed i evade. |
Aura |
KNS Lohengrin |
300 |
A |
Założenie sobie "auto-raise" i"regen" |
Expert Guard |
KNS SaveTheQueen |
300 |
A |
Broni użytkownika przed obrażeniami na czas jednej tury |
Last Berserk |
BRS Predator |
300 |
R |
Automatycznie zakłada status "berserk", kiedy postać jest ciężko ranna |
Weapon Def + |
ARM Diamond Armor |
300 |
S |
Zwiększa odporność na ataki fizyczne |
Defend Combo |
KNS Mithril Brand |
100 |
C |
Combo dla Defender'a |
Bishop
Prayer |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Cura |
STF Cure Staff |
200 |
A |
Grupowe leczenie HP; odbiera HP umarlakom |
Dispel |
STFBless Staff |
200 |
A |
Niszczy pozytywne statusy celu |
Holy |
STF Nirvana Staff |
300 |
A |
Grupowy atak elementy"holy" |
Barrier |
STF Garnet Staff |
300 |
A |
Zakłada statusy "shell" i "protect" |
Judge |
STF Cheer Staff |
300 |
A |
Kradnie przeciwnikowi JP |
Water |
STF Spring Staff |
200 |
A |
Grupowy atak elementu "water" |
Aero |
STF Judge Staff |
200 |
A |
Grupowy atak elementy "wind" |
Break |
STF Snake Staff |
200 |
A |
Zakłada status "petrify" |
Return Magic |
ROB Black Robe |
300 |
R |
Kontruje wrogie zaklęcie takim samym własnym |
>Half MP |
ROB Light Robe |
300 |
S |
Zmniejsza koszt wszystkich zaklęć o połowę |
Pray Combo |
STF Mithril Staff |
100 |
C |
Combo dla Bishop'a |
Templar
Sacred Tech |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Astra |
KNS SaveTheQueen |
200 |
A |
Jednorazowa obrona przeciw statusom |
Warcry |
SPR Javelin |
300 |
A |
Zmniejszenie prędkości wszystkich wokół |
Rasp |
KNS Apocalypse |
100 |
A |
Zmniejszenie ilości MP wrogowi |
Cheer |
SPRPartisan |
100 |
A |
Skumulowanie mocy, celem powiększenia siły następnego ataku |
Silence |
KNS Ragnarok |
200 |
A |
Założenie statusu "Silence" |
Soul Sphere |
KNS Arch Sword |
300 |
A |
Zmniejszenie ilości MP wrogowi |
Haste |
KNS Lohengrin |
200 |
A |
Założenie statusu "Haste" |
Lifebreak |
SPR Kain's Lance |
300 |
A |
Atak, którego siła uzależniona jest od HP użytkownika |
Bonecrusher |
ARM Carabini Mail |
300 |
R |
Riposta wzmocnionym uderzeniem |
Weapon Atk + |
SPR Trident |
300 |
S |
Zwiększenie obrażeń wynikających z ataków fizycznych< |
Sacred Combo |
KNS Mithril Brand |
100 |
C |
Combo dla Templar'a |
Nu mou
White Mage
White Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Cure |
STF White Staff |
100 |
A |
Grupowe leczenie HP. Odbiera HP umarlakom |
Cura |
STF Cure Staff |
200 |
A |
Grupowe leczenie HP (silniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Curaga |
STF Spring Staff |
300 |
A |
Grupowe leczenie HP (najsilniejsze). Odbiera HP umarlakom |
Esuna |
STF Pure Staff |
200 |
A |
Leczenie wszystkich abnormal statusów (na grupę) |
Life |
STF Bless Staff |
200 |
A |
Ożywia umarłą postać. Odbiera HP umarlakom. |
Full-Life |
STF Nirvana Staff |
300 |
|
Ożywia umarłą postać i odnawia HP do pełna. Odbiera HP umarlakom. |
Auto-Life |
STF Cheer Staff |
200 |
A |
Zakłada status "auto-raise" |
Shell |
STF Judge Staff |
100 |
A |
Zakłada status "shell"
(na grupę) |
Protect |
STF Guard Staff |
100 |
A |
Zakłada status "protect"(na grupę) |
Turbo MP |
ROB White Robe |
300 |
S |
Koszt wszystkich twoich czarów wzrasta dwukrotnie, ale rośnie również ich siła |
White Combo |
STF Mithril Staff |
100 |
C |
Combo dla white mage'a
|
Black Mage
Black Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Fire |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar ogniowy na mały obszar |
Fira |
ROD Firewheel Rod |
200 |
A |
Mocny czar ogniowy na mały obszar |
Firaga |
ROD Flame Rod |
200 |
A |
Bardzo mocny czar ogniowy na mały obszar |
Blizzard |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar lodu na mały obszar |
Blizzara |
ROD Sleet Rod |
200 |
A |
Mocny czar lodu na mały obszar |
Blizzaga |
ROD Chill Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar lodu na mały obszar |
Thunder |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar elektryczny na mały obszar |
Thundara |
ROD Thunder Rod |
300 |
A |
Mocny czar elektryczny na mały obszar |
Thundaga |
ROD Thor Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar elektryczny na mały obszar |
Return Magic |
ROB Black Robe |
300 |
R |
Riposta zaklęciem, którym się właśnie oberwało |
Geomancy |
ROB Sage Robe |
300 |
S |
Zmniejsza odporność przeciwnika na rzucany czar
(absb=>null=>half=>norm=>weak) |
Black Combo |
ROD Mithril Rod |
100 |
C |
Combo dla Black Mage'a |
Time Mage
Time Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Haste |
ROD Firewheel Rod |
200 |
A |
Zwiększenie szybkości jednaj postaci |
Quicken |
ROD Thor Rod |
300 |
A |
Sprawienie, że cel zaklęcia wykonuję następny ruch |
Slow |
ROD Terre Rod |
200 |
A |
Zmniejszenie szybkości jednemu wrogowi |
Reflect |
ROD Thunder Rod |
300 |
A |
Założenie statusu "Reflect", odbijającego wrogie czary |
Stop |
ROD Chill Rod |
300 |
A |
Zatrzymanie przeciwnika w czasie |
Silence |
ROD Sleet Rod |
200 |
A |
Założenie statusu "Silecne", uniemożliwiającego rzucanie zaklęć |
Quarter |
ROD Force Rod |
300 |
A |
Odbiera 1/4 HP wroga |
Demi |
ROD Stardust Rod |
300 |
A |
Odbiera 1/2 HP wroga |
Last Quicken |
ROB Lordly Robe |
300 |
R |
Założenie statusu "Haste", kiedy postać ma mało HP |
Time Combo |
ROD Mithril Rod |
100 |
C |
Combo dla Time Mage'a |
Alchemist
Alchemy Skill |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Astra |
MAC Sage Crosier |
200 |
A |
Zakłada jednorazową tarczę antystatusową |
Death |
MAC Life Crosier |
200 |
A |
Zabicie jednego wroga z miejsca |
Meteor |
MAC Scorpion Tail |
300 |
A |
Bardzo silny atak magiczny |
Rasp |
MAC Energy Mace |
100 |
A |
Zniszczenie części MP wroga |
Flare |
MAC Lotus Mace |
300 |
A |
Bardzo silny atak magiczny |
Poison |
MAC Druid Mace |
100 |
A |
Zakłada status "poison |
Toad |
MAC Mandragora |
200 |
A |
Zakłada status "frog" |
Magic Pow+ |
MAC Morning Star |
300 |
S |
Zwiększa twoją siłę magiczną |
Maintenance |
CLT Adaman Vest |
200 |
S |
Uodparnia twój ekwipunek przed zabraniem i zniszczeniem |
Gold Combo |
MAC Mithril Mace |
100 |
C |
Combo dla Alchemist'a |
Beastmaster
Control |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Goblin |
INS Demon Bell
INS War Trumpet |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad goblinoidami |
Flan |
INS Demon Bell
INS Glass Bell |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad galaretkami |
Bomb |
INS Demon Bell
INS Aona Flute |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad bombami i granatami |
Dragon |
INS Earth Bell |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad smokami |
Lamia |
INS Glass Bell |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad wężowatymi |
Bug |
INS Fairy Harp |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad robalami |
Tonberry |
INS Blood Strings |
100 |
A |
Przejęcie kontroli nad tonberry |
Panther |
INS War Trumpet |
300 |
A |
Przejęcie kontroli nad panterami |
Malboro |
INS Aona Flute |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad malboro |
Floateye |
INS Black Quena |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad latającymi gałami |
Undead |
INS Black Quena |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad umarlakami |
Fairy |
INS Fairy Harp |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad wróżkami |
Rockbeast |
INS Conch Shell |
200 |
A |
Przejęcie kontroli nad żółwiami z mieczem w plecach |
Last Haste |
CLT Ninja Gear |
300 |
R |
Automatyczne założenie statusu "Haste", kiedy postać ma mało HP |
Immunity |
CLT Survival Vest |
300 |
S |
Odporność na większość status'ów |
Beast Combo |
INS Mithril Bell |
100 |
C |
Combo dla Beastmaster'a |
Moogle
Black Mage
Black Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Fire |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar ogniowy na mały obszar |
Fira |
ROD Firewheel Rod |
200 |
A |
Mocny czar ogniowy na mały obszar |
Firaga |
ROD Flame Rod |
200 |
A |
Bardzo mocny czar ogniowy na mały obszar |
Blizzard |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar lodu na mały obszar |
Blizzara |
ROD Sleet Rod |
200 |
A |
Mocny czar lodu na mały obszar |
Blizzaga |
ROD Chill Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar lodu na mały obszar |
Thunder |
ROD Rod |
100 |
A |
Czar elektryczny na mały obszar |
Thundara |
ROD Thunder Rod |
300 |
A |
Mocny czar elektryczny na mały obszar |
Thundaga |
ROD Thor Rod |
300 |
A |
Bardzo mocny czar elektryczny na mały obszar |
Return Magic |
ROB Black Robe |
300 |
R |
Riposta zaklęciem, którym się właśnie oberwało |
Geomancy |
ROB Sage Robe |
300 |
S |
Zmniejsza odporność przeciwnika na rzucany czar
(absb=>null=>half=>norm=>weak) |
Black Combo |
ROD Mithril Rod |
100 |
C |
Combo dla Black Mage'a |
Time Mage
Time Magic |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Haste |
ROD Firewheel Rod |
200 |
A |
Zwiększenie szybkości jednaj postaci |
Quicken |
ROD Thor Rod |
300 |
A |
Sprawienie, że cel zaklęcia wykonuję następny ruch |
Slow |
ROD Terre Rod |
200 |
A |
Zmniejszenie szybkości jednemu wrogowi |
Reflect |
ROD Thunder Rod |
300 |
A |
Założenie statusu "Reflect", odbijającego wrogie czary |
Stop |
ROD Chill Rod |
300 |
A |
Zatrzymanie przeciwnika w czasie |
Silence |
ROD Sleet Rod |
200 |
A |
Założenie statusu "Silecne", uniemożliwiającego rzucanie zaklęć |
Quarter |
ROD Force Rod |
300 |
A |
Odbiera 1/4 HP wroga |
Demi |
ROD Stardust Rod |
300 |
A |
Odbiera 1/2 HP wroga |
Last Quicken |
ROB Lordly Robe |
300 |
R |
Założenie statusu "Haste", kiedy postać ma mało HP |
Time Combo |
ROD Mithril Rod |
100 |
C |
Combo dla Time Mage'a |
Animist
Call |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Sheep Count |
INS Glass Bell |
100 |
A |
Czar usypiający na grupę |
!00% Wool |
INS Earth Bell |
200 |
A |
Założenie statusów "Shell" i Protect" |
Cuisine |
INS Heal Chime |
300 |
A |
Całkowite odnowienie HP |
Tail Wag |
INS Fairy Harp |
200 |
A |
Założenie statusu "charm" |
Chocobo Rush |
INS Satyr Flute |
300 |
A |
Atak po nieskończonej prostej z tyłu i z przodu |
Frogsong |
INS Aona Flute |
200 |
A |
Zamienienie przeciwnika w żabę |
Friend |
KNF Blood Strings |
300 |
A |
Przyzwanie losowego summon'a |
Catnip |
INS War Trumpet |
100 |
A |
Założenie statusu "Berserk" |
Block Arrows |
HAT Green Beret |
300 |
R |
Ochrona przed strzałami z łuku |
Animal Combo |
INS Mithril Bell |
100 |
C |
Combo dla Animist'a |
Gunner
Gunmanship |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Fireshot |
GUN Aiot
Gun |
100 |
A |
Atak elementu "fire" |
Boltshot |
GUN Riot
Gun |
100 |
A |
Atak elementu "bolt" |
Iceshot |
GUN Giot
Gun |
100 |
A |
Atak elementu "ice" |
Confushot |
GUN Chaos
Rifle |
200 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "confuse" |
Charmshot |
GUN Peacemaker |
300 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "charm" |
Blindshot |
GUN Silver
Cannon |
100 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "blind" |
Silenshot |
GUN Lost
Gun |
200 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "silence" |
Stopshot |
GUN Outsider |
300 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "stop" |
Concentrate |
GUN Longbarrel |
300 |
S |
Zwiększa celność ataków |
Gun Combo |
GUN Mithril
Gun |
100 |
C |
Combo dla Gunner'a |
Thief
Steal |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Steal: Armor |
KNF Rondell Dagger |
300 |
A |
Zabranie wrogowi pancerza |
Steal: Shield |
KNF Scramasax |
200 |
A |
Zabranie wrogowi tarczy |
Steal: Access |
KNF Jambiya |
300 |
A |
Zabranie wrogowi akcesoria |
Steal: Helm |
KNF Kard |
300 |
A |
Zabranie wrogowi hełmu |
Steal: Weapon |
KNF Sword Breaker |
300 |
A |
Zabranie wrogowi broni |
Steal: Gil |
KNF Jack Knife |
100 |
A |
Zabranie wrogowi pieniędzy |
Steal: EXP |
KNF Khukuri |
100 |
A |
Zabranie wrogowi punktów doświadczenia |
Steal: JP |
KNF Orichalcum |
200 |
A |
Zabranie wrogowi JP |
Steal: Ability |
KNF Cinquedea |
300 |
A |
Zdobycie umiejętności, którą on ma, a ty nie |
Counter |
CLT Brigandine |
300 |
R |
Riposta zwykłym atakiem |
Maintenance |
CLT Adaman Vest |
300 |
S |
Broni twój sprzęt przed zniszczeniem i złodziejstwem |
Thief Combo |
KNF Mithril Knife |
100 |
C |
Combo dla Thief'a |
Juggler
Stunt |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Hurl |
KNF Kris
Knife |
100 |
A |
Rzucenie we wroga przedmiotem z invetory |
Ring |
KNF Rondell
Dagger |
200 |
A |
Założenie statusu "stop" |
Firebomb |
KNF Khukuri |
300 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "berserk" |
Ball |
KNF Scramasax |
200 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "confuse" |
Dagger |
KNF Jambiya |
300 |
A |
Odbiera HP i zakłada status "diseable" |
Smile |
KNF Orichalcum |
300 |
A |
Sprawia, że cel będzie wykonywał następny ruch |
Gil Toss |
KNF Jack
Knife |
100 |
A |
Odbiera HP przy tracie pewnej ilości pieniędzy |
Catch |
CLT Chain
Plate |
300 |
R |
Złapanie i zatrzymanie przedmiotu, którym w ciebie rzucono |
Return Fire |
CLT Power
Sash |
300 |
R |
Złapanie lecącej w ciebie strzały i odrzucenie jej we wroga |
Juggler Combo |
KNF Mithril
Knife |
100 |
C |
Combo dla Juggler'a |
Gadgeteer
Pandora |
Sprzęt |
AP |
Typ |
Działanie |
Red Spring |
KNC Rising
Sun |
200 |
A |
Zakłada "haste" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Blue Screw |
KNC White
Fangs |
200 |
A |
Niweluje pozytywne statusy wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Green Gear |
KNC Sick
Knuckles |
200 |
A |
Zakłada "poison" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Silver Disc |
KNC Hard
Knuckles |
200 |
A |
Zakłada "darkness" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Gold Battery |
KNC Cat
Claws |
200 |
A |
Leczy HP wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Black Ingot |
KNC Death
Claws |
200 |
A |
Zakłada "doom" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Chroma Gem |
KNC Dream
Claws |
200 |
A |
Zakłada "sleep" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Yellow Spring |
KNC Survivor |
200 |
A |
Zakłada "protect" i "shell" wszystkim wrogom lub towarzyszom |
Auto-Regen |
CLT Gaia
Gear |
300 |
R |
Zakłada ci status "regen", kiedy postać zostanie uderzona |
Damage > MP |
CLT Judo
Uniform |
300 |
R |
Sprawia, że każde obrażenia odnoszą się do MP |
Gadget Combo |
KNC Mithril
Claws |
100 |
C |
Combo dla Gadgeteer'a |
Komentarze (13)
pawlak
Locke
Davis00
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.