Magia

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Lista czarów

Czar Efekt Koszt MP
Cure Przywraca maks. do 270 HP 5
Cure 2 3 razy silniejszy od CURE 25
Cure 3 7 razy silniejszy od CURE 40
Life Wskrzesza przyweracając ok. 10% HP 30
Life 2 Wskrzesza przywracając całe HP 60
Life 3 Na osobę w momencie śmierci rzucany jest LIFE 50
Antidot Leczy truciznę 3
Remedy Leczy zmiany statusu z wyjątkiem ZOMBIE 15
Regen Powoli odnawia HP 10
Fire Atak ogniem 4
Fire 2 razy silniejszy od FIRE 20
Fire 3 6 razy silniejszy od FIRE 57
Bolt Atak piorunem 6
Bolt 2 3 razy silniejsze od BOLT 22
Bolt 3 6 razy silniejsze od BOLT 53
Ice Atak lodem 5
Ice 2 3 razy silniejszy od ICE 21
Ice 3 6 razy silniejszy od ICE 52
Poison Zatruwa przeciwnika 3
Drain Wysysa HP z wroga i dodaje je do HP rzucającego 15
Bio Silniejsza wersja czaru POISON 26
Break Zamienia cel w kamień 25
Doom Zabija cel (nie zawsze zadziała) 35
Pearl Atak perłami:) (dla mnie jest to odpowiednik HOLY z FF7) 40
Flare Trafia kilku wrogów jednocześnie 45
Demi Zmiejsza HP celu o połowę 33
Quartr Silniejsza wersja DEMI 48
X-Zone Teleportuje wroga do innego wymiaru (coś jak Uwięzienie w D&D) 53
Meteor Nazwa mówi sama za siebie 62
Ultima Po prostu - stara dobra Ultima 80
Quake Nie mylić z FPSem o tym tytule:)Powoduje coś w stylu trzęsienia ziemi 50
W Wind Pozbawia wszystkiego co dotknie 90% HP 75
Merton Naprawdę silny atak ogniem 85
Scan Pokazuje HP, MP i słabość celu 3
Slow Spowalnia cel 5
Rasp Pozbawia cel kilku MP 12
Mute Blokuje magię celu 8
Safe Zwiększa obronę celu 12
Sleep Usypia cel (taka magiczna kołysanka) 5
Muddle "Ogłupia" cel 8
Haste Zwiększa prędkość celu 10
Stop Zamraża cel 10
Bserk Cel głupieje i używa komendy attack automatycznie 16
Float Cel zaczyna lewitować (ale nie jest żadnym tam mistrzem Jedi:) 17
Imp Zamienia cel w Impa i vice versa(czyli Impowi przywraca dawną formę) 10
Rflect Odbija WSZYSTKIE zaklęcia (tak, te leczące też) 22
Shell Ochrania przed czarami wrogów 15
Vanish Cel staje się niewidzialny - nie trafiają go ataki fizyczne 18
Haste2 To co HASTE, tylko działa od razu na całą drużynę 38
Slow2 To co SLOW, tylko działa od razu we wszystkich wrogów 26
Osmose Wysysa z celu MP i dodaje je do MP rzucającego 1
Warp Czar ma dwa zastosowania: 1- ucieczka z walki 2- gdy jesteś w jaskini czar cofa cię do wejścia/wyjścia 20
Quick Pozwala podczas jednej tury wydać dwie komendy (np. Attack i Magic, 2xAttack) 99
Dispel Cofa efekt działania czarów rzuconych wcześniej na cel 25

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 5883
  • Głosy oddane: 3
  • Średnia ocen: 8.3

Komentarze (1)

Gość ~ 30 listopada 2009, 16:16
Quarter to słabsza wersja demi. Demi zmniejsza o połowę, a quarter o ćwierć. Remedy nie leczy też KO. Rasp- Kilkuset, chciałeś powiedzieć. Rasp na 25 u celes to ponad 200 mp. To nie jest kilka.

Asg

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.