FAQ

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

FAQ to nic innego jak skrót od angielskiej nazwy Frequently Asked Question czyli Często Zadawane Pytania.

  1. Klucz do Midgar?
    Aby znaleźć klucz do Midgar musisz lecieć do Bone Village tam u faceta wybierz opcję "normal treasure". Jeżeli masz dużo szczęścia (tak jak ja ;p) to powinieneś już na początku go wykopać.
  2. Jak zdobyć Yuffie?
    W lasach w okolicach Gongagi ukryta jest Mystery Ninja (Yuffie), aby ją mieć powinieneś ją najpierw spotkać, potem pokonać, a następnie wybrać takie odpowiedzi: "Not interested", "Petrified...", "Wait a second", "That's right", "Let's hurry". Jeżeli nic nie pomieszałeś to Yuffie powinna się do ciebie przyłączyć.
  3. Jak otworzyć sejf Nibelheim?
    W sejfie w Nibelheim możesz otrzymać dużo atrakcyjnych rzeczy, jednak aby się do niego dostać musisz znać właściwy kod, możesz go poszukać na własną rękę (kartka znajduje się na parterze po lewej stronie), lub wykręcając ten numer: (1) -->36, (2) <-- 10, (3) --> 59, (4) --> 97, jednak lepiej przygotuj się na walkę.
  4. Jak zdobyć Underwater Materie?
    Możesz ją zdobyć tylko wtedy gdy zaniesiesz dziadkowi Guide Book. Guide Book można zdobyć idąc szklaną drogą do podwodnego reaktora Junon, tam następnie musisz natrafić na pływający na statku szkielet, teraz zmorfuj go w przedmiot (komenda morph), gdy Ci się uda to dostaniesz Guide Book.
  5. Jak znaleźć ulotki Turtle Paradise?
    Jest to mała zabawa polegająca na spostrzegawczości, należy przeczytać wszystkie ulotki porozmieszczane na całym wiecie, oto spis ich lokalizacji:
    No. 1 - Sector 6 Slums po prawej stronie w domku
    No. 2 - W Shinra Building na parterze koło wind
    No. 3 - W Ghost Hotel Golden Saucer
    No. 4 - Znajduje się koło sklepu z bronią w Cosmo Canyon
    No. 5 - Jest na ścianie w Shildra Inn, Cosmo Canyon
    No. 6 - W piwnicy w domku Yuffie, również przeczytaj ulotkę przed pubem Turtle Paradise
    Jeżeli przeczytasz wszystkie to powinieneś dostać takie nagrody:
    Power Source, Luck Source, Mind Source, Magic Source, Gaurd Source, Speed Source i MegaElixir.

Statystyka

  • Data publikacji: 2004-06-28 00:27:35
  • Autor: FastRed
  • Artykuł czytany: 17088
  • Głosy oddane: 16
  • Średnia ocen: 6.1

Komentarze (6)

Gość ~ 08 maja 2008, 15:41
klucz do midgar jest w miejscu, gdzie unosi się dym(na górnym poziomie) mniej więcej tam trzeba kopać
Sephira ~ 25 czerwca 2008, 11:36
ja kopałam w tym miejscu gdzie jest czarna dziura i tam znalazłam klucz
xXx Malarz xXx ~ 25 czerwca 2009, 09:14
a ja kopałem tam gdzie dym i znalazłem napierw lunar harf potem disc 2 bahamut zero i potem na disc 3 klucz do midgar wszystko za tym dymkiem z komina reszta to jakies rupiecie co potem wykopywałem :p
Gość ~ 20 maja 2011, 19:20
Lokalizacja klucza jest zmienna, ja nie znalazlem go tam gdzie jest dym, ani w rozkopanej dziurze. Znalazlem pod rozbitym samolotem.

Gapone
Gość ~ 03 stycznia 2013, 14:01
mam problem chodzi oto ze gdy dziadek reda wklada klucz do pozytywki tak to okreslil proboje tam wejsc ale nie moge gra sie wylacza czy mogl by ktos wyslac save po tym filmiku

marcin89
Gość ~ 08 kwietnia 2013, 04:07
Ostatni wyraz napisany w tym FAQu (MegaElixir) powinien być napisany bez litery E, pisze się "megalixir".Niby drobnostka,ale mało ludzi o tym wie,kiedyś uświadomiłem nawet swojego brata, a jest wieloletnim fanem serii Final Fantasy.Tak na marginesie elixir i megalixir jest chyba najrzadziej używanym itemem w serii FF. Jest tak cenny,że używa się go w walkach z ostatnim przeciwnikiem (bo później nie byłby już potrzebny),lub w ogóle.Czasami rzucałem te itemy (po zapisanej grze oczywiście),żeby zobaczyć co najwyżej animację rzutu i rozbłyski temu towarzyszące,naprawdę :)

wielki fan Final Fantasy

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.