Opis cz.3

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

[30]--[Wioska Icicle]


- Omiń pasmo górskie i idź do wioski Icicle. Zwiedz ją i dokonaj niezbędnych zakupów. Z domku po prawej stronie zabierz mapę śnieżnej doliny. W jednym z domków znajdziesz zapiski elektroniczne profesora Gasta. W przeszłości pracował dla Shinry i badał pradawną rasę Cetra. Będziesz mógł obejrzeć zapisy Video z jego badań. Dowiesz się, że Aeris jest córka jego oraz Ifalny. Usłyszysz także o jakimś wirusie, który rozprzestrzeniła obca istota z kosmosu. Na sam koniec obejrzysz wiadomość, w której Hojo wraz z żołnierzami Shinry zabijają Gasta, który stanął w obronie Aeris.
- Spróbuj wyjść z wioski przez las. Przybędzie Elena na czele małego oddziału. Oskarży cię o zabicie Tsenga i będzie próbowała cię uderzyć. Możesz uniknąć ciosu poprzez wciśniecie odpowiedniego klawisza. Gdy Elena opuści wioskę (he he) lub cię znokautuje idź do domku, w którym mały chłopiec bawi się klockami. Pozwoli ci zabrać deskę do snowboardu.
- Porozmawiaj z gościem koło lasu i idź dalej. Czeka cię przejażdżka na desce po śniegu. Po drodze możesz zbierać baloniki. Nie wiem jednak czy jest za to jakaś nagroda. Gdy jazda się skończy nie zapomnij zerknąć na mapę, aby zorientować się gdzie wylądowałeś.
- Twój cel stanowi teren zaznaczony na czerwono. Wcześniej możesz pozwiedzać inne fragmenty doliny, aby pozbierać cenne przedmioty. Cały czas jednak będziesz musiał walczyć z różnymi stworami. Jeśli chcesz zdobyć materię Alexander, będziesz musiał najpierw odnaleźć gorące źródła i je obejrzeć z bliska. Potem odszukaj jaskinię w prawym górnym rogu doliny.
- Gdy dotrzesz do zaznaczonego terenu wpadniesz w zamieć. Musisz iść na północ. Gdy zamieć ustąpi idź dalej stawiając co jakiś czas słupki informujące o twoim położeniu. Za każdym razem, gdy zamieć zerwie się na nowo zatrzymaj się i poczekaj aż teren przestanie się obracać. Jak dobrze pójdzie natrafisz po drodze na małą jaskinie, w której jest Materia-All.
- Jeśli dotrzesz do małego domku to jest ok. Wejdź do niego i skorzystaj z Save Pointu. Porozmawiaj z gospodarzem i wysłuchaj jego opowiadania. Rano dokonaj korekty drużyny i udaj się w kierunku lodowca. Za nim znajduje się prawdopodobnie miejsce katastrofy sprzed kilku tysięcy lat.


[31]--[Lodowiec Gaea]


- Czeka cię wspinaczka po lodowcu. Na każdym kolejnym klifie nie zapomnij rozgrzać swojego ciała do temperatury 38 stopni. Pamiętaj także o wybieraniu dróg na skróty abyś nie zmarzł za bardzo.
- Dotrzesz do jaskini. Idź przed siebie. Na drugim ekranie wejdź w mało widoczne przejście na południu po lewej. Dzięki temu dotrzesz do głazu. Zepchnij go a on utoruje ci drogę niszcząc lodową zaporę. Wracaj teraz i wybierz ścieżkę prowadzącą do nieistniejącej już zapory. Idąc przed siebie znajdziesz wyjście z jaskini. Tutaj czeka cię kolejna wspinaczka po lodowcu.
- W drugiej jaskini skorzystaj z Save Pointu i wybierz przejście po prawej. Wkrótce dotrzesz do czterech wiszących lodowych sopli. Walcz z nimi (???). Aby wygrać szybko, nie musisz zabijać nietoperzy, a tylko sam sopel. Gdy spadnie ostatni możesz zeskoczyć na dół. Będziesz mógł dotrzeć do skrzyni, którą wcześniej była nieosiągalna, a także dotrzeć do wyjścia z jaskini.
- Czas na trzecia wspinaczkę po lodowcu. Na górze kolejna jaskinia. Znajdziesz tu Save Point oraz magiczne źródło odnawiające twoja energie fizyczną i magiczną. W głębi jaskini zostaniecie zaatakowani przez dwugłowego stwora.

BOSS -- TWIN HEAD -- HP:18000
Lewa głowa zieje ogniem, a prawa używa lodowego oddechu. Potwor posiada także kilka bardzo mocnych uderzeń zabierających ponad 1000 energii. Pamiętaj, aby nie używać ognia na lewą głowę ani lodu na prawa gdyż to je uzdrowi. Najlepiej używać ich na odwrót czyli ogniem w lód itp. Po stracie dużej części energii jedna głowa umiera więc zadanie staje się prostsze. Na sam koniec gdy boss straci całą energie wykonuje ostatni potężny atak i umiera.
- Gdy stwor padnie pod naporem twoich ciosów, możesz opuścić jaskinie. Czeka cię ostatnia, bardzo krótka, wspinaczka i dotrzesz wreszcie do końca.


[32]--[Wir]


- Twoim oczom ukaże się wielka ilość energii życiowej planety, która próbuje uleczyć ranę, jaka zadana została planecie kilka tysięcy lat temu. Zejdź na sam dół. Jeśli nie ma w twojej drużynie Tify to teraz się do was przyłączy. Nie zapomnij zabrać materii Neo Bahamut (Super). Skorzystaj z Save Pointa i idź dalej.
- Nagle przyleci Rufus wraz z swoimi ludźmi i zaczną przygotowywać się do opuszczenia swojego statku. Ty natomiast natrafisz na barierę. Omiń ją dopiero wtedy, gdy strumień powietrza się uspokoi. Spotkasz wielu ludzi w czarnych płaszczach, takich jak w Nibelheim. Walcząc z potworami dotrzesz do drugiej bariery. Uważaj gdyż składa się ona z dwóch części. Poczekaj aż obydwie się uspokoją.
- Natrafisz na Sephirotha, który zabije pozostałych przy życiu ludzi w czarnych płaszczach. Gdy was zauważy stanie się niewidzialny i będzie was wkurzał. Cloud dodatkowo znowu usłyszy glos w swojej głowie. Po kilku chwilach Sephiroth zamieni się w potwora i was zaatakuje.

BOSS -- JENOVA*DEATH -- HP:25000
Korzysta głównie z ataków ognistych, a więc dobrze byłoby zabezpieczyć się przed ogniem. Ten boss jest trochę wkurzający gdyż potrafi seryjnie atakować twoich ludzi, a poza tym ma mnóstwo energii. Pamiętaj o barierach ochronnych.
- Po śmierci bossa, okaże się, że nie był to prawdziwy Sephiroth a jedynie klon wyhodowany przy użyciu Jenovy. Prawdziwy Sephiroth czeka na was w środku wiru. Najważniejsze jest jednak to, że udało się wam odzyskać czarną materię zanim została użyta do przywołania meteoru.
- Daj materie na przechowanie Redowi XIII. Z resztą drużyny idź dalej, aby ostatecznie wyrównać rachunki z Sephirothem. Skorzystaj z Save Pointa. Natrafisz na trzecią barierę. Ta składa się aż z trzech części. Poczekaj chwile aż wszystkie trzy ucichną i biegnij śmiało przed siebie.
- Nagle drużyna znajdzie się w Nibelheim. Sephiroth bawi się z wami przy użyciu iluzji. Zacznie opowiadać historię sprzed pięciu lat, jaka tu się wydarzyła. Z tą różnica, iż zamiast Clouda pojawia się ktoś inny. Sephiroth spróbuje przekonać Clouda iż jego wspomnienia nie są prawda a tylko tym, co wszczepili mu do umysłu ludzie Shinry. Pokaże Cloudowi nawet zdjęcie, które zrobili sobie 5 lat temu w Nibelheim. Zamiast Clouda jest na nim jakiś gość z czarnymi włosami.
- Tymczasem Rufus z Hojo i Scarlet dotrze do centrum wiru. Zauważą Weapona, jednego z legendarnych stworów stworzonych niegdyś przez planetę do jej obrony. Przez chwilę będą ględzić miedzy sobą.
- W międzyczasie Red XIII będzie miał rożne zwidy. Pojawi się przed nim Tifa i poprosi go o pomoc gdyż Cloud jest w niebezpieczeństwie. Red pobiegnie czym prędzej a Tifa okaże się być iluzja Sephirotha.
- Ponownie w centrum. Miedzy ważniakami z Shinry pojawi się nagle twoja drużyna, Hojo zacznie rozmawiać z Cloudem. Okaże się, że Cloud to jeden z klonów Sephirotha. W dodatku klon nieudany. Jednakże z wszystkich stworzonych tylko on ocalał i dotarł tutaj. Hojo wiedział, iż prawdziwy Sephiroth nie zginął 5 lat temu jak powszechnie sądzono. Wiedział, że silna wola nie pozwoli mu "odejść" do planety. Hojo stworzył, więc duplikaty Sephirotha przy pomocy tkanek Jenovy - stwora z kosmosu odpowiedzialnego za wyginięcie rasy Cetra. Zrobił tak, dlatego iż ciało Jenovy po rozkładzie wcześniej czy później znowu by się połączyło. Tak wiec wszystkie klony Sephirotha dążyły do tego, aby go odnaleźć. (Sephiroth jak wiadomo został stworzony z ciała Jenovy). Jak bowiem słusznie sądził w miejscu jego pobytu znajdzie legendarną "ziemie obiecana" - miejsce kondensacji ogromnej ilości energii mako (czytaj: kupa szmalu dla Shinry).
- Na scenę wpadnie Red XIII. Cloud odbierze od niego czarną materię pomimo protestów Tify. Następnie przekaże ją prawdziwemu Sephirothowi który jest zamknięty w dziwnym kokonie. Podczas gdy Sephiroth będzie przywoływał Meteor, ludzie Shinry oraz twoja drużyna uciekną na statek Rufusa. Zostanie tylko Cloud, którego porwie strumień energii Mako.
- Podczas ucieczki na pokładzie latającego statku "Highwind", Tifa zostanie zraniona. Z brył lodu uwalniają się olbrzymie monstra zwane jako Weapons.


[33]--[Miasto Junon]


- Minęło 7 dni. Teraz sterujesz głównie Tifą i Barretem, ponieważ Cloud przepadł bez śladu. Gdy Tifa obudzi się ze snu, Barret wytłumaczy jej, że są więźniami Shinry. Po otwarciu okien ujrzysz zmierzający w planetę Meteor.
- Za moment wejdzie Rufus i oznajmi wam, że zostaniecie straceni za przywołanie Meteoru. Zostaniecie związani i będziecie musieli iść prosto do sali śmierci. Po drodze skorzystaj z Save Pointu.
- Ceremonię egzekucji prowadzić będzie Scarlet. Przywiąże Tife do krzesła w komorze gazowej. Jednemu z strażników wypadnie klucz do kajdanek. Nagle bazę zaatakuje Weapon. Wybuchnie panika i salę opuści większość ludzi. Scarlet zaatakuje gazem usypiającym jakiś grubas. Okaże się, że jest to Caith Sith. Ostatecznie przeszedł na waszą stronę. Czeka cię walka z strażnikami. (Jakim cudem walczy Barret skoro ma związane ręce ?). Po zwycięstwie pędź do drzwi od komory i spróbuj je kilka razy otworzyć.
- Rufus postanowi zniszczyć Weapona przy pomocy super działa. Niestety strzał spowoduje tylko chwilowe zamroczenie bestii. Zaatakuje ona miasto niszcząc fortyfikacje obronne na brzegu. Wstrząs uderzenia uruchomi także wydzielanie się gazu w komorze śmierci! Drzwi do niej nie da się otworzyć. Jako Barret idź z Caitem Sithem poszukać innego sposobu. Biegnijcie na dwór, a tam do reporterki. Okaże się być nią Yuffie. W trójkę biegnijcie na lotnisko. Podbiegnijcie do Highwinda.
- Teraz sterujesz Tifą. Ruszając częściami ciała musisz zdobyć klucz i wydostać się z krzesła. Najpierw pomóż sobie nogami. Potem nogami podnieś klucz i chwyć go w zęby. Teraz przekaż klucz w jedną z rąk i lada moment powinieneś być wolny. Gaz wyłączysz guzikiem w głębi sali. Drzwi wyjściowe są zamknięte. Na dodatek stoi za nimi Scarlett wraz z strażnikami. Z nieświadomą pomocą przyjdzie ci Weapon. Przy pomocy swojego lasera wypali dziurę w twoim pomieszczeniu. Gdy zacznie ładować energie na drugi atak, super działo rozwali mu łeb.
- Wyjdź przez dziurę i schodź ostrożnie na dół. Gdy Tifa spadnie na ziemię biegnij w kierunku lufy działa. Gdy tam dotrzesz dopadnie cię Scarlett. Czeka cię pojedynek na policzkowanie. Nie musisz go wygrywać. Po "walce" Tifa pobiegnie na koniec działa gdzie zostanie uratowana przez Barreta, który rzuci jej linę z Highwinda.
- Na pokładzie porozmawiaj z członkami drużyny. Tifa będzie smutna, bo Clouda ciągle nie ma. Mając Highwinda masz dostęp do niemal wszystkich lokacji na mapie. Możesz zmieniać w nim skład drużyny w Operations Room. Od teraz możesz także zająć się hodowlą Chocobo, które dadzą ci dostęp do przydatnych przedmiotów. Gdy już ustalisz skład drużyny pogadaj z głównym pilotem i każ mu lecieć.


[34]--[Wioska Mideel]


- Leć do wioski na wschód od świątyni pradawnych. Zwiedź ją i dokonaj niezbędnych zakupów. W szpitalu znajdziesz Clouda! Niestety pod wpływem dużej ilości Mako stracił on zupełnie kontakt z rzeczywistością. Tifa postanowi zostać z nim do końca.
- Tymczasem Caith Sith poinformuje was ze ludzie Shinry zbierają z rożnych zakątków świata Wielką Materię. Postanawiacie ich w tym uprzedzić. Kapitanem drużyny zostaje mianowany Cid. Dobierz resztę drużyny i leć do miasta Corel.


[35]--[North Corel]


- Dojdź do reaktora Mako walcząc po drodze z potworami. Załatw obydwu żołnierzy przed reaktorem. Shinra zdąży jednak przejąć Wielką Materię i zacznie transportować ją pociągiem. Musicie ją dogonić. Wciskając na przemian menu i klawisz "góra" dogonicie pociąg Shinry. Pamiętaj, że od chwili rozpoczęcia pościgu macie 10 minut czasu.
- Gdy już dostaniecie się na pociąg wroga musisz skakać z wagonu na wagon walcząc z kolejnymi przeciwnikami. Gdy dotrzesz do lokomotywy musisz jeszcze wcisnąć odpowiednią sekwencje klawiszy aby pociąg stanął. Jeśli ci się to uda dostaniesz Wielką Materię oraz Materię Ultima (Super!). Jeśli pociąg staranuje miasteczko to zostaniesz z pustymi rękoma. Niezależnie od finału wracaj na Highwinda.


[36]--[Fort Kondor]


- Leć do Fort Condor, na wschód od Junon. Porozmawiaj z strażnikiem i zgódź się pomóc mieszkańcom. W środku fortu dokonaj potrzebnych zakupów. Na koniec porozmawiaj z starym mędrcem. Po rozmowie idź na sam szczyt fortu.
- Od znajdującego się tu osobnika dowiesz się szczegółów mającej zaraz nastąpić bitwy. Pamiętaj że musisz dać mu trochę pieniędzy aby moc wynająć wojsko. Mnie wystarczyło 10000 Gil. Gdy będziesz gotów to daj gościowi znać.
- Bitwa ta polega na pokonaniu wszystkich jednostek wroga a na końcu pokonaniu przywódcy wrogich oddziałów. Dodatkowo nie można dopuścić ani jednej jednostki na szczyt fortu. Jest to podobne do takich gier jak Warcraft czy Command and Conquer. Każdy typ jednostki ma swoja cenę jaką musisz zapłacić za jego wystawienie. Dodatkowo w oknie informacji uzyskasz dane na temat, przeciwko jakim jednostkom wroga wystawiać daną jednostkę. Pamiętaj że zwyciężysz tylko wtedy gdy pokonasz przywódcę.
- Jeśli przegrasz bitwę czeka cię walka z potworem. Jest niezbyt trudny.
- Niezależnie od tego jak osiągnąłeś zwycięstwo, wyjdź na zewnątrz i podnieś Materię Fenixa, która wypadnie z wielkiego jaja. Potem biegnij do starca na dole. Okaże się że nie walczyliście o Wielką Materię lecz właśnie o to aby jaju nic się nie stało. Wasze zdenerwowanie ukoi fakt że starzec ma Wielka Materie przy sobie i chętnie wam ją przekaże. Drużyna postanowi sprawdzić co z zdrowiem Clouda. Wracaj na statek.


[37]--[Wioska Mideel]


- Zanim pójdziesz do szpitala, radzę ci kupić w wiosce wszystko to, na co nie było cię jeszcze stać. Szczególnie polecam materię HP plus. Dopiero potem idź do szpitala. Stan zdrowia Clouda nie poprawił się. Nie widać żadnej nadziei.
- Nagle wioskę zaatakuje Weapon. Cid i reszta drużyny będą musieli stawić mu czoła.

BOSS -- ULTIMATE WEAPON -- HP:??????
Prawdziwy koszmar. Jedyna pociecha to ta że boss ucieknie po pewnym czasie. Powinieneś więc nastawić się na ciągłe uzdrawianie swojej drużyny. Najgroźniejszą bronią mechanicznego smoka jest Ultima Beam - trafia całą drużynę zabierając tony energii.
- Gdy potwor ucieknie cała wioska zacznie się walić gdyż lifestream zacznie wydostawać się na powierzchnie. Cid z drużyną uciekną ale Cloud i Tifa nie będą mieli takiego szczęścia.
- Wewnątrz lifestreamu będziesz sterować Tifą. Zabawa polega na kolejnych rozmowach z rożnymi Cloudami reprezentującymi jego rozdwojoną świadomość. W ten sposób poznasz prawdziwą historię Clouda. A wygląda ona tak: Cloud jako mały chłopiec różnił się od swoich rówieśników. Był bardziej poważny przez co miał mało znajomych. Skrycie kochał się w Tifie ale nigdy jej tego nie okazał. Raz spotkał się z nią tuz przed opuszczeniem miasta i obiecał że gdy będzie w potrzebie to nie odmówi jej pomocy (historyjka z początku gry).Ta część zgadza się z tym co słyszeliśmy wcześniej.
- Wydarzenia z Nibelheim okażą się fikcją. Tifa nie pamięta aby Cloud przybył 5 lat temu do miasta. Nie mówiła o tym wcześniej ponieważ bała się że przeszkodzi to w ich misji ratowania świata. Zamiast Clouda był tam Zack, pierwszy chłopak Aeris. Cloud opowiadał jego przeżycia. Cała ta historia jak pamiętamy kończy się pojedynkiem Zacka i Sephirotha. Wygrywa Sephiroth ciężko raniąc przeciwnika. Skąd wiedział o tym Cloud? Był tam cały czas. Drugi żołnierz Shinry, ten który przeżył upadek z mostu, to właśnie on. Ukrywał się przed mieszkańcami wioski ponieważ bał się ośmieszenia. Nigdy nie dostał się do Soldier, był zwykłym gwardzistą, jednym z tysięcy innych.
- Podczas wydarzeń z Nibelheim cały czas pilnował Tify. Zaopiekował się nią gdy została ranna. Na samym końcu zadał Sephirthowi cios mieczem. Ranny Sephiroth zaczął uciekać z odcięta głową Jenovy. Cloud zrzucił go do wnętrza Reaktora. Tylko fakt że Sephiroth był całkowicie stworzony z komórek Jenovy pozwolił mu przeżyć i pozostać pomiędzy światem żywych a planetą.
- Uff. Po tej historyjce Tifa i zdrowy Cloud wydostaną się na powierzchnię. Tu przywitają ich starzy przyjaciele. Wszyscy razem idziecie do Highwinda. Jako Cloud porozmawiaj z przyjaciółmi. Skompletuj drużynę w pokoju odpraw, a potem leć.


[38]--[Miasto Junon]


- Czas wrócić do odnajdywania Wielkich Materii. Ostatnia znajduje się w podwodnym reaktorze w Junon. Lećcie tam. W mieście przekup strażnika to wpuści was do bazy wojskowej. Zwiedź górne miasto jeśli chcesz. Twoim celem jest winda znajdująca się tuż kolo paradujących żołnierzy. Chodząc po mieście zauważ że zniknęło super działo.
- W windzie czeka cię walka z strażnikami. Po wyjściu biegnij przed siebie wąskim korytarzem. Po drodze znajdziesz Save Point. Podwodny korytarz zaprowadzi cię do windy którą zjedziesz jeszcze niżej, do doków dla łodzi podwodnych. Biegnij w lewo po pomoście pokonując kolejne zastępy wroga.
- W ciemnym korytarzu będzie kolejny Save Point. Dalej czekać będzie na ciebie kilku strażników. Po ich rozgromieniu dotrzesz do reaktora. Niestety Wielka Materia zostanie wyjęta przez dźwig i zabrana. Goń go. Spotkasz Reno który nadzorować będzie załadunek materii na czerwoną łódź podwodną. Pogadaj z nim. Reno nie będzie chciał się narażać samemu więc przywoła robota załadunkowego z którym musisz stoczyć walkę.

BOSS -- LOADER DROID -- HP:44000 (10000 dla ramion, 24000 dla tułowia)
Strasznie wkurzający robot. Najgorsze co może ci zrobić to uwięzić jednego z twoich ludzi przy pomocy reki. Aby go oswobodzić musisz zniszczyć rękę lub zabić przyjaciela. Atakując rękę twój kompan także zostaje ranny. Walkę powinieneś wiec rozpocząć od ataków na ramiona i szybko je zniszczyć. Robot posiada także potężny laser (coś jak Ultima Beam) który zabiera krocie energii. Pamiętaj: ramiona pierwsze idą do rozwałki.
- Gdy robot zostanie zniszczony zauważysz że Reno uciekł oraz że odpłynęła łódź podwodna. Jedyna szansa na jej dogonienie to przejęcie kontroli nad szarą łodzią. Biegnij do niej. Pozbieraj przedmioty znajdujące się obok niej. Pokonaj strażników wokół łodzi oraz tych w środku. Skorzystaj z Save Pointu i udaj się na mostek. Znajdujących się tu żołnierzy możesz pojmać zamiast ich zabijać (ale wtedy nie ukradniesz Shinra Ralpha, jednej z lepszych zbroi w grze). Zasiądź za sterami łodzi i rozpocznij pościg. Przeczytaj najpierw instrukcję obsługi aby wiedzieć co i jak.
- Twoim celem w tej banalnie prostej mini grze jest zniszczenie czerwonej łodzi podwodnej w ciągu 10 minut. Ustaw się tuż za nią. Wyrównaj z nią prędkość i strzelaj. Po mniej więcej 20 celnych strzałach zatopisz wroga. Podczas pościgu uważaj na miny i inne wrogie łodzie podwodne. Gdy wykonasz zadanie Cloud sam popłynie do brzegu.
- Biegnijcie szybko do miasta a tam na lotnisko. Niestety samolot przewożący Wielką Materię ucieknie wam sprzed nosa. Trudno. Wracaj do łodzi podwodnej i zanurz się w głębinach oceanu.


[39]--[W głębinach]


- Pod wodą jest kilka ciekawych miejsc które warto odwiedzić. Nie wpadnij w drogę Weaponowi gdyż załatwi cię dosyć szybko. Płyń na północ. Znajdź jaskinię w okolicach Kościstej wioski. Wewnątrz odnajdziesz bardzo stary klucz. Na razie nie wiadomo do czego on służy. Niedaleko wioski Gongaga znajdziesz wrak czerwonej łodzi podwodnej. Zabierz z niej Wielką Materię.
- W okolicach Gold Saucer znajdziesz rozbity samolot który wystartował z bazy w Junon. Wejdź na jego pokład. Skorzystaj z Save Pointu. W łodzi grasują dosyć niebezpieczne potwory wiec lepiej bądź przygotowany. Przeszukaj pomieszczenie z reaktorem a potem idź w lewo od Save Pointa. Spotkasz tu starych znajomych Reno i Rude. Dowiecie się od nich że samolot został zestrzelony przez Weapona. Na jego pokładzie znajdowały się różne wynalazki Shinry dlatego postanowili oni je odzyskać. Po rozmowie czas na walkę.

BOSS -- RENO -- HP:15000 -- RUDE -- HP:20000
Walka nie jest specjalnie trudna. Reno strzela cały czas z swojej broni a Rude korzysta z ataków ognistych. Dbaj o poziom HP to wygrasz ten pojedynek dosyć szybko.
- Gdy Turksowie uciekną (znowu?!?) idź do ładowni. Oprócz wielu ciekawych przedmiotów znajdziesz tu także Materię przywołującą Hadesa (niezła). Możesz wracać do łodzi podwodnej. Płyń do brzegu i przesiądź się do Highwinda


[40]--[Miasto Rocket]


- Z informacji jakie otrzymasz wynika ze Shinra planuje wystrzelić rakietę Cida prosto w Meteor. Aby zwiększyć szansę na sukces załadowali na pokład rakiety Wielką Materię. Musisz ją odzyskać za wszelką cenę.
- Gdy dotrzesz do miasta biegnij do rakiety. Czeka cię kilka walk z strażnikami. Gdy wszyscy polegną do drużyny dołączy się Cid (chyba że już w niej jest). Przy wejściu do rakiety czeka na ciebie Rude z ochroną. Pokonanie ich to żaden problem. To samo tyczy się strażników w rakiecie.
- Gdy już znajdziecie się w środku Cid zacznie wariować i będzie chciał osobiście poprowadzić rakietę na kurs z Meteorem. Rozsadek odmówi mu posłuszeństwa. Jednakże okaże się że autopilot wcale nie został uszkodzony. Oto bowiem Shinra odpala rakietę razem z wami na pokładzie!
- Gdy znajdziecie się w kosmosie Cidowi minie zapal do rychłej śmierci. Otworzy przejście do kapsuły ratunkowej. Wcześniej jednak możesz spróbować wyjąć Wielką Materię. Idź po drabinie do komory w której ona się znajduje. Wstukaj jakiś kod do komputera. Włączy się alarm. Masz teraz trzy minuty na podanie prawidłowego kodu gdyż w przeciwnym wypadku Wielka Materia zostanie zamknięta. Za każdym razem gdy się pomylisz Cid przypomni sobie coś o haśle (np. jakiś znak występuje dwa razy lub nie występuje wcale).
- Niezależnie od wyniku tej czynności biegnij do kapsuły ratunkowej. W drodze do niej przygniecie Cida duża metalowa część. Nie uda się tobie go oswobodzić. Z tej beznadziejnej sytuacji wybawi was Shera która także znajdowała się w rakiecie. Wszyscy razem opuścicie rakietę tuż przed tym jak uderzy ona w Meteor. Niestety pomimo wielkich uszkodzeń Meteor sam się naprawi.


[41]--[Wioska Wutai]-- dodatkowy quest/b]


- Jeśli chcesz dwie dodatkowe materię to leć do Wutai. Idź w góry i wejdź do jaskini z płomieniami. Dzięki łuskom Leviathana które zdobyłeś z skrzyni koło łodzi podwodnej, ugasisz płomienie. Zabierz materię i wracaj na statek.


[42]--[Wioska Cosmo Canyon]


- Ponieważ twoja drużyna nie ma pojęcia co robić dalej postanowicie zasięgnąć rady Bugenhagena, starego mędrca z Cosmo Canyon. Leć tam.
- Pogadaj z starcem i przywołaj resztę drużyny. Bugenhagen wpadnie na pomysł że Aeris musiała zostawić wam jakąś wiadomość gdyż tylko ona znała sposób na powstrzymanie Sephirotha. Musisz udać się do miasta pradawnych.
- Zanim opuścisz wioskę możesz jeszcze pobawić się wielkimi materiami. W sumie powinny być ich cztery (mnie nie udało się zdobyć tej z pociągu). Jeśli zgromadzisz wszystkie materie danego koloru i będą one na poziomie MASTER, to otrzymasz materie dającą ci własności wszystkich pozostałych.


[43]--[Miasto Pradawnych]


- Idź do miejsca w którym widziałeś wielki niebieski kryształ. Bugenhagen odczyta część podpisów pod nim. Do uruchomienia urządzenia potrzebny jest jakiś klucz. Jak się domyślasz chodzi o ten z głębin oceanu. Mędrzec użyje klucza w zamku-pozytywce. Podejdź do kryształu i obejrzyj co przedstawia.
- Okazuje się że materia którą miała Aeris we włosach to Biała Materia zwana Świętą (Holy). Jeśli taka materia dostanie się do wnętrza planety jest szansa że planeta sama się uratuje. Jednak najpierw ktoś musi z planetą porozmawiać i poprosić ją o ocalenie. Aeris jako jedyna umiała rozmawiać z Planetą. Swoja modlitwę o wybawienie musiała przypłacić życiem.
- Niestety potęga Białej Materii nie może zostać wykorzystana ponieważ jest blokowana. Sephiroth znajdujący się w centrum planety nie pozwala jej wyjść. Aby ocalić planetę musicie jakoś się go pozbyć.
- Gdy będziesz wracał na statek dostaniesz telefon od Caith Sitha. Okaże się że Shinra planuje rozgromić wszystkich swoich przeciwników przy pomocy działa z Junon. Tym razem jest ono kilkaset razy potężniejsze ponieważ zostało podłączone do 8 reaktorów mako w Midgar.


[44]--[Oblężenie Midgar]


- Gdy wrócisz do Highwinda dostaniesz kolejną złą wiadomość. Weapon wynurzył się z wody i zmierza w kierunku Midgar! Musisz go powstrzymać zanim zniszczy miasto.
- Jedyny sposób na zaatakowanie Weapona to wylądowanie niedaleko Midgar w okolicach plaży. Tu poczekaj na potwora aż wyjdzie z wody. Teraz jest twój!

BOSS -- DIAMOND WEAPON -- HP:??????
Średnio trudny. Ataki które posiada są mocne ale w tym momencie gry powinieneś już dysponować dużą ilością energii. Nie atakuj go zwykłą bronią kiedy ma zamknięty tułów. Dopiero gdy otworzy swoje super działo możesz używać podstawowej broni. Diamond Flash jest potężnym atakiem lecz ładuje się przez około 3 rundy. W tym czasie Weapon może używać zwykłych ataków.
- Gdy pokonasz bossa ucieknie on z pola walki mocno poturbowany. Wyczuje jakieś zbliżające się niebezpieczeństwo. Twoja drużyna wróci na Highwinda.
- Tymczasem w Midgar, Rufus daje rozkaz do strzału z super działa. Działo wyssie całą energię z miasta i strzeli. Diamond Weapon mocno juz poturbowany zbierze w sobie resztki sił i wystrzeli potężną serią w miasto. Chwile potem zniszczy go promień działa mako.
- Promień z działa jednak nie zniknie lecz poleci dalej. Trafi w barierę otaczającą północny krater i ją zniszczy. Natomiast pociski Weapona dotrą do Midgar i porządnie je uszkodzą. Górna częścią gmachu Shinry wstrząśnie potężna eksplozja w której „zginie” Prezes Rufus.


[45]--[Midgar]


- Leć do krateru momencie w którym do niego dolecicie otrzymasz kolejne złe wiadomości. Władzę w Shinra przejęli Heidegger i Scarlett. Reeve został aresztowany (to chyba on steruje Caith Sithem). Na dodatek Hojo postanowił dać Sephirothowi całą energie mako przy pomocy super działa. Jeśli do tego dojdzie działo zostanie przegrzane i nastąpi katastrofa. Tylko twoja drużyna może temu zapobiec. Wracaj do Midgar.
- Do Midgar dostaniecie się dzięki spadochronom. Gdy wylądujesz biegnij za Caith Sithem. Zejdź do podziemi. Pozbieraj przydatne przedmioty jeśli chcesz i kieruj się do wyjścia. Tuż przed nim znajduje się Save Point.
- Gdy dotrzesz do wewnętrznego kręgu możesz iść w dół lub do góry. Jeśli chcesz pozbierać kilka przydatnych przedmiotów to idź w dół. Gdy pójdziesz do góry zostaniesz zatrzymany przez Turksów. Elena, Rude i Reno chcą wyrównać stare porachunki. Możesz z nimi walczyć lub zawrzeć rozejm.

BOSS -- RUDE -- HP:28000 -- RENO -- HP:25000 -- ELENA -- HP:??????
Najgroźniejszy jest Rude gdyż jego ataki zabierają około 2000 energii. Pozostali przeciwnicy mają słabe ataki. Ponieważ jest ich troje ataki są dosyć częste. Pamiętaj że Rude odzyskuje energię jeśli zaatakujesz go ogniem. Gdy zmęczysz jednego z nich wszyscy uciekną.
- Niezależnie od twojej decyzji Turksowie odejdą. Kieruj się na północ. Gdy zobaczysz otwarte drzwi po lewej wejdź w nie. Dojdziesz do ulicy. Gdy będziesz próbował iść na północ na plac wkroczy olbrzymi robot. Okaże się że siedzą w nim Scarlett i Heidegger. Po chwilce rozmowy i obrażaniu was przejdą do ataku.

BOSS -- PROUD CLOD -- HP:?????? (Pancerz na tułowiu 20000)
Pomimo jego rozmiarów Boss nie jest wcale trudny. Posiada wiele rożnych broni i często z nich korzysta, jednakże nie zabierają one dużo energii. Najgroźniejsze jest olbrzymie działo na plecach robota. Jednakże rzadko on z niego korzysta a i tak musi je najpierw załadować. Swoje ataki skoncentruj najpierw na tułowiu a dopiero później na głowie robota.
- Gdy pokonasz robota eksploduje on z wielkim hukiem zabijając przy okazji zamkniętych w nim Scarlett i Heideggera. Idź na północ. Skorzystaj z Save Pointa i właź po schodach na sam szczyt. Jeśli jest z tobą Barret to będziesz mógł zgarnąć dla niego najlepsza bron.
- Idź do kontroli działa i pogadaj z Hojo. Dowiecie się że jest on ojcem Sephirotha a poza tym ma w swym ciele komórki Jenovy. Rezultaty tego eksperymentu poznasz za chwile gdyż będziesz musiał walczyć z kolejnymi mutacjami szalonego naukowca.

BOSS -- HOJO -- HP:13000
Straszliwa łatwizna. Hojo sam nie atakuje lecz tylko dwa potwory które stworzył. Nie walcz z potworami gdyż po śmierci odradzają się. Wal w profesora to po chwili powinien paść. Potwory zginą same.

BOSS -- HELLETIC HOJO -- HP:26000
Niezbyt trudny. Boss składa się z trzech części: tułowia i dwóch rąk. Na początek atakuj rękę z szpikulcem. Powinna szybko paść. Niestety stwór ma wkurzającą zdolność regeneracji tej ręki. Druga ręka nie atakuje. Hojo posiada także zdolność używania różnego rodzaju trucizn i gazów. Skoncentruj ataki na tułowiu lub drugiej ręce. Aby jednak zniszczyć potwora musi mięć także unicestwioną rękę ze szpikulcem.

BOSS -- LIFEFORM HOJO N/A -- HP:??????
Mogą być kłopoty. Boss ma tendencje do częstych i seryjnie zadawanych ciosów. Jeśli trafi któregoś członka drużyny kilka razy z rzędu to może go uśpić. Poza tym potrafi wprowadzić bohatera w inne stany chorobowe. Jednakże nawet najgroźniejsze ataki są dosyć kiepskie. Po chwili męczarni z tym upierdliwym Bossem, zostanie z niego mokra plama.
- Po uratowaniu Midgar przed szalonym Hojo wracacie na Highwinda. Przed ostateczną rozgrywką z Sephirothem postanawiacie zrobić sobie dzień wolnego. Przez ten czas każdy z członków drużyny ma znaleźć odpowiedź na pytanie: O co tak naprawdę wałczę? Cloud zostaje z Tifą i razem przeczekają noc.
- Dzień później okaże się że wszyscy wrócili (nawet piloci). Cid uaktywnia silniki odrzutowe i wszyscy razem lecicie do północnego krateru. Czeka was twarde lądowanie tuż przy jego zboczu.
- Jest to koniec drugiego dysku.


[46]--[Ultimate Weapon]

--dodatkowy quest oraz rożne wskazówki przed końcem gry
- Opiszę teraz jeden z kilku dodatkowych questów które twoja drużyna może jeszcze wykonać. Szczerze polecam jego wykonanie gdyż umożliwi ci to zdobycie dla Clouda najlepszego miecza, który przy ciosie krytycznym potrafi zabrać 9999 energii! Poza tym dostaniesz kupę doświadczenia i masz jeszcze okazję poćwiczyć sobie Limit Breaki.
- Moja drużyna którą przygotowałem do ostatecznej rozgrywki to: Cloud z super mieczem; Limit 2 z 2 poziomu Barret z super spluwa; Limit 2 z 2 poziomu Tifą; Limit 1 z 3 poziomu Nie jest to najmocniejszy skład ale wystarczył mi aby ukończyć grę. Pomógł mi w szczególności napakowany Cloud z swym mieczem i rewelacyjne Limity Tify. (Jak trafiłem wszystkimi 5 to zabierałem ponad 12000!)
- Czas na quest. Pamiętasz jeszcze Weapona który uciekł ci z Mideel? Teraz masz szansę go załatwić. Leć Highwindem w pobliże Junon i Fortu Condor. Jest tam jezioro. Nad nim powinien odpoczywać Weapon. Wleć w niego i walcz.

BOSS -- ULTIMATE WEAPON -- HP:??????
Minęło sporo czasu od waszej ostatniej konfrontacji. Teraz powinno pójść dużo łatwiej co nie znaczy ze jest to bułka z masłem. Smok nauczył się kilku nowych ciosów. Dodatkowo wisi on w powietrzu co oznacza że zwykle ciosy białą bronią nie są skuteczne. Naiwny ten kto myślał że bestia zginie. Po kilku rundach odleci dalej.
- Musisz teraz szukać Weapona po całej mapie (Może to być wkurzające). Gdy go zlokalizujesz staranuj go parę razy. Koniec końców smok powinien się zmęczyć i uciec gdzieś odpocząć. Leć za nim. Powinien zawisnąć nad jedną z ważniejszych lokacji na mapie (np. Gold Saucer). Wleć w niego i walcz z nim.
- Po walce Weapon znowu ucieknie. Musisz znowu go szukać. Wszystko się powtarza. Musisz w ten sposób męczyć Weapona aż zawiśnie nad górami koło Cosmo Canyon. Zajmie ci to około 7 rund, co przy długim czasie szukania stwora w przestworzach może cię nieźle wkurzyć.
- Jak już wspomniałem Weapon ostatecznie postanowi się ciebie pozbyć. Czas na finałową konfrontację.

BOSS -- ULTIMATE WEAPON -- HP:??????
Tym razem trudniej z kilku powodów. Boss będzie walczył do końca nie dając ci wiele czasu na uzdrawianie. Energii ma tyle ile mu zostawiłeś z poprzednich walk (chociaż mogę się mylić). Tuż przed śmiercią Weapon używa Shadow Flare co praktycznie równa się zgonowi jednego z twoich ludzi. Jeśli masz Enemy Skill możesz się tego nauczyć.
- Po śmierci smoka spada on na skały robiąc olbrzymią dziurę w ziemi. Masz teraz dostęp do Zaczarowanego lasu. Jest tu sporo ciekawych przedmiotów lecz niełatwo je zdobyć. Zrób jak uważasz za słuszne. Leć do Północnego krateru.


[47]--[Północny Krater]


- Droga do centrum krateru najeżona jest niebezpieczeństwami. Pierwsze trzy ekrany to parcie do dołu oraz otwieranie skrzyń z niespodziankami. Nie zapomnij zabrać Save Crystal z skrzyni przy wejściu. Tylko dzięki niemu możesz zachować stan gry, tylko raz.
- W pewnym momencie spotkasz resztę drużyny. Teraz musisz wybrać kto, którą drogą będzie podążał. Ja wybrałem drogę na lewo a potem do góry. Zależnie od twoich decyzji znajdziesz inne przedmioty. Przemierzając kolejne komnaty dotrzesz wreszcie do centrum. Będą tu pozostali twoi przyjaciele. Porozmawiaj z nimi to dadzą ci przedmioty które znaleźli podczas swojej wędrówki. Wyjdź z ekranu tam skąd przyszedłeś. Skorzystaj z Save Pointu (To wg mnie najlepsze miejsce, dalej nie próbowałem bo nie wszędzie można użyć kryształu).
- Idź śmiało w głąb planety. Na swojej drodze spotkasz kilku groźnych przeciwników jak giganty z mieczami czy smoki-zombie. Rozprawiając się z nimi utorujesz sobie drogę do centralnej platformy. Tu zaatakuje was Jenova.

BOSS -- JENOVA*SYNTHESIS -- HP:??????
Dosyć prosty boss. Nie marnuj czasu na atakowanie jej macek ponieważ mogą się odrodzić. Gdy Jenova starci dużo energii przygotuje się do użycia Ultimy. Straci na to 5 rund. Jeśli do tego czasu jej nie rozwalisz to potężnie oberwiesz a Jenova umrze (Nie dostaniesz za to żadnych punktów doświadczenia).
- Gdy Jenova zdechnie twoja drużyna zostanie wessana do środka planety. Tu czeka na was Sephiroth którego moce wydaja się nieograniczone. Będziesz miał możliwość przygotować odpowiednio swoja drużynę zanim rozpocznie się finałowa walka. Zależnie od tego jakie i ile postaci masz w drużynie będziesz miał możliwość utworzenia kilku drużyn. Ja zawsze tworzyłem jedną.

BOSS -- BIZZARE SEPHIROTH -- HP:?????? (Oj dużo!)
Dosyć trudny. Składa się z 5 części: Głowy, tułowia, dwóch ramion oraz żółtej kuli w korpusie. Żółta kula umożliwia Sephirothowi ciągłe uzdrawianie się. Kula z kolei chroniona jest polem siłowym. Aby usunąć pole należy zniszczyć najpierw obydwa ramiona. A więc niszcz po kolei: Ramiona, kulę, tułów. Głowę niszcz za każdym razem gdy się odrodzi gdyż dzięki niej boss może rzucać potężne czary. Pozbywając się ramion powodujesz że wróg nie będzie mógł rzucać kilku czarów. Najgorsza zdolnością Sephirotha jest Fallen Angel (redukuje energię do 1) oraz potężny laser w żółtej kuli (ok. 2000 energii).
- Gdy boss zginie Sephiroth pojawia się w kolejnym wcieleniu - Anioła z jednym skrzydłem zamiast ręki i czterema skrzydłami zamiast nóg. To trzeba zobaczyć.

BOSS -- SAFER SEPHIROTH -- HP:??????
Horror. Pamiętaj że boss atakuje schematycznie. To znaczy wykonuje te same ataki w tej samej kolejności. Da ci to możliwość przygotowania się. Dobrze jest rozbić barierę Sephirotha przy użyciu odpowiedniej materii. Zwykłą bron używaj tylko wtedy gdy wróg jest przy ziemi. Poświęć jedną osobę na ciągłe uzdrawianie pozostałych i nie atakuj nią nawet jeśli masz okazje. Ataki Sephirotha to miedzy innymi: Niszczenie barier, Shadow Flare, Cios skrzydłem za ok. 6000 energii, potężny laser. Na deser pozostaje Super Nova - Coś ekstra, trwa kilka minut a ty możesz podziwiać na ekranie prawdziwa apokalipsę. Nie zabija nikogo (chyba że ma mało energii) lecz redukuje zasoby życiowe a do tego powoduje wszelkie możliwe choroby (zamienia w żabę, zmniejsza, usypia itp.).Atakuj super mieczem Clouda, jeśli go masz.
- Gdy Sephiroth zginie, cala twoja drużyna spotka się na górze. Gdy będą wychodzić Cloud poczuje ból w głowie. Usłyszy śmiech Sephirotha po czym zostanie przeniesiony w nieznany wymiar. Spotka tu prawdziwego Sephirotha. Staną przed sobą oko w oko. Bez żadnych materii czy innych dziwactw.

BOSS -- SEPHIROTH
Pojedynek ten wygra szybszy. Nie daj czasu przeciwnikowi na zadanie ciosu bo zginiesz. :) A tak serio - wszystko co musisz zrobić to zatwierdzić wybór ciosu OmniSlash i wybrać cel. Reszta stanie się sama.
- To juz koniec opowieści. Pozostaje tylko problem tego czy Biała Materia zdąży uwolnić swa moc przed uderzeniem Meteoru. Chyba nie masz wątpliwości jak to się zakończy?

Statystyka

  • Data publikacji: 2004-06-28 00:27:35
  • Autor: Pieszczotek
  • Artykuł czytany: 42595
  • Głosy oddane: 69
  • Średnia ocen: 8.1

Komentarze (19)

adix9512 ~ 09 sierpnia 2007, 14:29
Hhhehehehehe.....

Ale śmieszny tekst z tym, że (przy Ultimate Weapon) Shadow Flare równa się zgonowi jednemu z moich ludzi...

Shadow Flare w Clouda i....

MISS
adix9512 ~ 11 sierpnia 2007, 19:14
A właściwie jak się nie ma OmniSlash to co wtedy?
adix9512 ~ 09 września 2007, 11:02
Właśnie skończyłem FF7.


n i  e m a  m s ł ó w  . . . . .
Gość ~ 24 grudnia 2007, 22:02
[quote] BOSS -- SEPHIROTH
Pojedynek ten wygra szybszy. Nie daj czasu przeciwnikowi na zadanie ciosu bo zginiesz. :) A tak serio - wszystko co musisz zrobić to zatwierdzić wybór ciosu OmniSlash i wybrać cel. Reszta stanie się sama.

to nieprawda. tej walki sie nieda przegrać,nawet jak cie walnie to ci zużywa niecałą energię a potem wcale nieatakuje
a jak sie nie ma omnislasha to ci sie włączy automatycznie :)
lma ~ 13 lutego 2008, 23:11
Super nova to trzeba zobaczyc tego sie nie da slowami opisac...A muzyka kiedy walczy sie z Sephirothem swietna....Wielki uklon dla tworcow tej gry
Gość ~ 23 kwietnia 2008, 16:46
ostatni sephiroth (ze skrzydłami) jest idiotycznie prosty (aż się rozczarowałem). Wystarczy rzucić Knights Of The Round, potem ze 3 razy mime i sepcia nie ma :) Giera zajebista, ale jak się ma KOTRa, to w zasadzie ostatnie bosy są na 2-3 hity (trochę przesadzili z potęgą KOTRa :( )

Maxio
Gość ~ 03 maja 2008, 10:08
Jak zatrzymać pociąg w North Corel?? Odpiszcie proszę:):)

peczrik
Gość ~ 15 maja 2008, 07:33
Zatrzymać pociąg w Nort Corel?? Wciskaszszybko trójkąt+up,x+down do skutku! Powodzenia!! :)
Sephira ~ 25 czerwca 2008, 10:20
Ale to z tym kluczem i wiadomością od Aeris wykonałam na 2 CD od razu.
Gość ~ 04 grudnia 2008, 16:20
czy zawsze się zawiesza przy tym jak sie wsadzi juz kluczyk?

desfaq
Gość ~ 16 maja 2009, 17:55
co powiecie na taką ciekawostkę że w dodatkowym queście z ultima waponem, on zdechł przy drugim starciu. shadow filar jest potężną techniką zagaje ok 8000-8500 obrażeń

Ekobrzydal
xXx Malarz xXx ~ 25 czerwca 2009, 09:02
hie hie hie pierwszy sephiorth raz KOTR ded drugi dwa razy KOTR ded ostatni czekałem zeby sprawdzic zatakował 3587 HP zabrał a potem cloud sam zrobił omnishimeshlag i był git tylko mam mały problem bo na ostatnim filmiku ja sie konczy to gwiazdy lecom i ja mam czekac na cos czy wyłonczyc PSXa bo niewiem czekałem cały dzien i nic sie nie zdarzyło :( myslałem ze jeszcze bedzie szansa polatac nowym hightwindem ze jeszcze da sie w skrzesic aeris ale sqaresoft cos kompinuje i cos czuje ze stworzom FF7-2
Geralt z Rivii ~ 03 kwietnia 2010, 19:14
Nawet nie wiesz, jak się mylisz, Malarz.
(X)(X)_BAHAMUT_(X)(X) ~ 20 listopada 2010, 18:15
no dokładnie mylisz się bardzo. Szkoda czasu na te gwiazdki to tylko atrapa nic cię już nie czeka. Jedyną niespodzianką jaką otrzymasz po dłuższym czekaniu na zakączenię tych gwiazdek to tylko wysoki rachunek za prąd. :)
Tantalus ~ 18 sierpnia 2011, 04:24
Tomasz - Ta scena z tym potomkiem Reda XIII i jego dziećmi dzieje się, jak dobrze pamiętam, 200 lat po wydarzeniach z gry. Advent Children dzieje się 2 lata po grze. Czyli to raczej nie rozpoczyna AC.
Gość ~ 16 sierpnia 2011, 16:16
nie prawda:P po napisach końcowych i tych gwiazdeczkach jest krótki filmik, którym rozpoczyna sie FF:Advent Chilrden.
Pozdro!!

Tomasz
Gość ~ 29 stycznia 2013, 10:45
to nie jest LOADER DROID tylko Carry Armor!

a, taki sbie
Gość ~ 03 lutego 2013, 14:41
W finalowym starciu pokonalem Sephirotha bez uzycia Omnislasha :) On mnie uderzył a Cloud skontrowal za ponad 600 i wygralem. Mial ktos jeszcze tak?

Miyagi
Gość ~ 09 kwietnia 2013, 00:08
Czasami nie chciało mi się już patrzeć jak w finałowej walce Sephiroth puszczał po raz któryś atak Super Nova,za długo to trwało.Chroniłem się przed tym dając każdej postaci po parę wymasterowanych counter attack materii,a do tego jeszcze po sztuce dla każdego 4x cut i mime.To wszystko szybko załatwiało problem z tym jegomościem :)

Black Materia

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.