Ostateczne bronie bohaterów
Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Cloud
Nazwa: Ultima WeaponJak zdobyć: Aby zdobyć ostatnią broń Clouda, należy pokonać Ultima Weapon. Gdy już to zrobisz po walce dostaniesz przedmiot, którym to właśnie jest Ultima Weapon.
Zasada działania: Im więcej HP ma Cloud tym mocniejsze obrażenia zadaje.
Barret
Nazwa: Missing ScoreJak zdobyć: Ostatnią broń Barreta znajdziesz pod koniec 2CD zaraz przed walką z Hojo w Midgar. Narzędzie walki, którego poszukujesz znajduje się w jednej z dwóch skrzyń przy schodach. Barret musi być w twojej drużynie w przeciwnym razie nie dostaniesz jego broni.
Zasada działania: Im więcej doświadczenia ma materia załadowana w sloty broni, tym większe obrażenia zadaje. Najlepiej umieścić w slotach materie, które mają poziom master.
Tifa
Nazwa: Premium HeartJak zdobyć: Po tym jak Cloud ponownie przyłączy się do drużyny na drugiej płycie udaj się do Midgar=>WallMarket (Jeżeli nie wiecie jak się dostać ponownie do Midgar odsyłam do działu Ciekawostki tam wyjaśniłem jak to zrobić) i wejdź do pomieszczenia gdzie znajduje się karabinek maszynowy, który wcześniej do ciebie strzelał (teraz jest zepsuty). Podejdź do maszyny i weź broń.
Zasada działania: Im bardziej napełniony jest pasek "Limit" u Tify, tym mocniejsze zadaje obrażenia.
Aeris
Nazwa: Princess GuardJak zdobyć: W Temple of the Ancients, gdy dojdziesz do wielkiego zegara musisz ustawić tak wskazówki aby mógł wejść na godzinę IV, gdzie znajduje się skrzynka z ostatnią bronią Aeris.
Zasada działania: Im drużyna ma większe kłopoty, tym Aeris zadaje większe obrażenia.
Red XIII
Nazwa: Limited MoonJak zdobyć: Na 3CD musisz udać się do Cosmo Canyon (musisz mieć Red-a XIII w drużynie) i wejść do obserwatorium gdzie zobaczysz smutną scenkę, a następnie otrzymasz ostatnią broń.
Zasada Działania: -----------------------------------------
Cid
Nazwa: Venus GospelJak zdobyć: Po Armagedonie (zderzeniu się rakiety z meteorem) idź do Rocket Town i pogadaj ze starym gościem stojącym prawie w centrum miasta (z tego co pamiętam musisz z nim pogadać trzy razy) a dostaniesz Venus Gospel.
Zasada działania: ----------------------------------
Cait Sith
Nazwa: HP ShoutJak zdobyć: Po desancie na Midgar na 2CD udaj się na 64 piętro budynku Shinra Headquaters i przeszukaj szafki gimnastyczne, które się tam znajdują.
Zasada działania: Wydaje mi się, że tak samo jak w przypadku Clouda, im więcej HP ma Cait Sith, tym mocniejsze obrażenia zadaje.
Vincent
Nazwa: Death PenaltyJak zdobyć: Na 2 CD musisz udać się pod wodospad, który znajduje się na zachodnim kontynencie, możesz tam dotrzeć łodzią podwodną, Highwindem jak i złotym chocobo, no i oczywiście Vincent musi być w twojej drużynie. Gdy wejdziesz już pod wodospad zobaczysz scenkę pomiędzy Vincentem a Lucrecią. Teraz jeszcze nie dostaniesz ostatniej broni, ale jeżeli wrócisz tu na 3CD będzie tu ona na ciebie czekać jak i ostatni Limit Vincenta.
Zasada działania: W zależności od tego ilu przeciwników zabił Vincent odkąd jest w twojej drużynie, tym większe obrażenia zadaje.
Yuffie
Nazwa: Conformer Jak zdobyć: Statkiem podwodnym musisz udać się do wraku, który jest zatopiony w pobliżu Gold Saucer. Po wejściu do niego wchodzisz w pierwsze drzwi po prawej. Poszukaj skrzynki w górnym lewym rogu pomieszczenia na dolnym poziomie, tam znajduje się ostatnia broń Yuffie.Zasada działania: Im większa różnica Lvl. jest miedzy Yuffie a przeciwnikiem, tym większe obrażenia zadaje.
Komentarze (12)
Cid i Red XIII mają taką samą zasadę działania jeśli chodzi o przydzielanie obrażeń, im stosunek MP/Max MP jest wyższy (czytaj: im więcej masz MP) tym więcej obrażeń zadają, proste.
Cait Sith - nazwa broni mówi sama za siebie, im stosunek HP/Max HP jest wyższy tym więcej lalka walnie obrażeń (więc dobrze Ci się wydaje)
Aeris - "im większe drużyna ma kłopoty" to trochę niejasne stwierdzenie... Aeris będzie klepać więcej uszkodzeń im stosunek HP/Max HP drużyny jest niższy. A więc im mniej HP mają postacie tym więcej Aeris będzie biła. Oczywiście postać na KO (0 HP) także się liczy.
Co do Yuffie to tutaj mamy pewną ehem, niedokładność. Uszkodzenia są tym większe im wyższy poziom przeciwnika (a nie im większa różnica między levelem Yuffie a przeciwnika, jej lvl nie ma nic do rzeczy). Dodatkowo, morph jest tak potężny, ponieważ, najprawdopodobniej przez niedopatrzenie programistów, najpierw obliczane są uszkodzenia jakie zadałaby normalna broń o takim att jak Conformer, potem dzielone to jest na osiem (Morph) a dopiero potem dochodzi Power Up Conformera (stąd ten potężny Morph)
Yuuni
tomaszz
smok7
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.