Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
HP-J – junction Magic do HP
HP+20% - zwiększa HP o 20%
HP+40% - zwiększa HP o 40%
HP+80% - zwiększa HP o 80%
HP Bonus – zwiększa HP o 30 wraz z podnoszeniem poziomu postaci o 1
Vit-J – junction Magic do Vitality
Vit+20% - zwiększa Vitality o 20%
Vit+40% - zwiększa Vitality o 40%
Vit Bonus – zwiększa Vitality o 1 wraz z podnoszeniem poziomu postaci o 1
Mag-J – junction Magic do Magic
Mag+20% - zwiększa Magic o 20%
Mag+40% - zwiększa Magic o 40%
Mag+60% - zwiększa Magic o 60%
Mag Bonus - zwiększa Magic o 1 wraz z podnoszeniem poziomu postaci o 1
Str-J – junction Magic do Strength
Str+20% - zwiększa Strength o 20%
Str+40% - zwiększa Strength o 40%
Str+60% - zwiększa Strength o 60%
Str Bonus - zwiększa Strength o 1 wraz z podnoszeniem poziomu postaci o 1
Spr-J – junction Magic do Spirit
Spr+20% - zwiększa Spirit o 20%
Spr+40% - zwiększa Spirit o 40%
Spr Bonus - zwiększa Spirit o 1 wraz z podnoszeniem poziomu postaci o 1
Hit-J – junction Magic do Hit
Spd-J – junction Magic do Speed
Spd+20% - zwiększa Speed o 20%
Spd+40% - zwiększa Speed o 40%
Eva-J – junction Magic do Evade
Eva+30% - zwiększa Evade o 30%
Luck-J – junction Magic do Luck
Luck+50% - zwiększa Luck o 50%
Elem-Atk-J – junction Magic do Elemental Attack
Elem-Def-J – junction Magic do Elemental Defense
Elem-Defx2 – junction Magic do 2 Elemental Defense
Elem-Defx4 – junction Magic do 4 Elemental Attack
St-Atk-J – junction Magic do Status Attack
St-Def-J – junction Magic do Status Defense
St-Def-Jx2 – junction Magic do 2 Status Defense
St-Def-Jx4 – junction Magic do 4 Status Defense
SumMag+10% - zwiększa uszkodzenia zadane przez GF-a o 10%
SumMag+20% - zwiększa uszkodzenia zadane przez GF-a o 20%
SumMag+30% - zwiększa uszkodzenia zadane przez GF-a o 30%
SumMag+40% - zwiększa uszkodzenia zadane przez GF-a o 40%
GFHP+10% - zwiększa HP GF-a o 10%
GFHP+20% - zwiększa HP GF-a o 20%
GFHP+30% - zwiększa HP GF-a o 30%
GFHP+40% - zwiększa HP GF-a o 40%
Abilityx3 – pozwala postaci na posiadanie 3 umiejętności
Abilityx4 – pozwala postaci na posiadanie 4 umiejętności
Alert – zapobiega atakom od tyłu i pierwszemu atakowi przeciwnika
Auto-Haste – włącza Haste na początku walki
Auto-Potion – używa leczących przedmiotów po otrzymanych obrażeniach
Auto-Protect – włącza Protect na początku walki
Auto-Reflect – włącza Reflect na początku walki
Auto-Shell – włącza Shell na początku walki
Boost – doładowuje GF-a podczas animacji przed atakiem
Call Shop – przywołuje każdy sklep z menu Ability
Card Mod – zamienia karty na przedmioty
Counter – kontratakuje przeciwnika po jego ataku
Cover – postać przyjmuje obrażenia za słabszą osobę
Darkside – używa komendy Darkside podczas ataku
Enc-Half – zmniejsza o połowę liczbę losowych przeciwników
Enc-None – zmniejsza do zera liczbę losowych przeciwników
Expendx2-1 – zużywa tylko jedno zaklęcie podczas Double
Expendx3-1 – zużywa tylko jedno zaklęcie podczas Triple
Familiar – mozliwość kupienia rzadkich przedmiotów we wszystkich sklepach
Haggle – zniżki cenowe we wszystkich sklepach
Initiative – umożliwia ruch danej postaci od razu po rozpoczęciu walki
Junk Shop – przywołuje każdy sklep z bronią z menu Ability
Mad Rush – używa komendy Mad Rush w grze
Med Data - podwaja skuteczność leku
Med LV Up - ulepsza leki
Move-Find – pokazuje ukryte Save i Draw Points
Move-HP Up – odnawia HP podczas chodzenia po mapie
Mug – podczas ataku zabiera przedmiot
Rare Item – odbiera wrogom rzadkie przedmioty
Sell-High – możliwość sprzedawania zwykłych przedmiotów po wyższej cenie
Ammo-RF – zamienia przedmioty na amunicję
Tool-RF - zamienia przedmioty na narzędzia
Forbid Med-RF - zamienia przedmioty na zakazane leki
GFAbl Med-RF - zamienia przedmioty na przedmioty uczące Gf-y umiejętności
GF Recov Med-RF - zamienia przedmioty na leki dla Gf-ów
Recov Med-RF - zamienia przedmioty na leki
ST Med-RF - zamienia przedmioty na przedmioty leczące ze złych stanów m.in. ze slow, poison itp.
I Mag-RF - zamienia przedmioty na magię lodu lub wody
F Mag-RF - zamienia przedmioty na magię ognia
Forbid Mag-RF - zamienia przedmioty na zakazaną magię
High Mag-RF - zamienia magię średniego poziomu na magię wyższego poziomu
L Mag-RF - zamienia przedmioty na magię życia lub uzdrowienia
Mid Mag-RF - zamienia magię niskiego poziomu na magię średniego poziomu
ST Mag-RF - zamienia przedmioty na magię zmieniającą status na zły
Supt Mag-RF - zamienia przedmioty na magię wsparcia np. barrier
T Mag-RF - zamienia przedmioty na magię błyskawic lub wiatru
Time Mag-RF - zamienia przedmioty na magię czasu
Magic - używa w walce komendy Magia
GF - używa w walce komendy GF
Draw - używa w walce komendy Draw
Item - używa w walce komendy Item
Card - zamienia słabnących wrogów w karty
Doom - natychmiast zabija wroga
Mad Rush - rzuca berserk, protect i haste na sprzymierzeńców
Treatment - leczy jednego bohatera ze złego statusu
Defend - zmniejsza fizyczne obrażenia do 0 a magiczne o połowę
Darkside - atak powoduje trzykrotnie większe obrażenia ale bohater traci 1/10 HP
Recover - przywraca całe HP dla jednego bohatera
Revive - wskrzesza jednego bohatera i odnawia mu całe HP
Absorb - wyciaga HP od wroga i daje je sobie, zadaje obrażenia nieumarłym
LV Down - zmniejsza o połowę poziom celu
LV Up - zwiększa o połowę poziom celu
Kamikaze - zadaje wrogowi śmiertelne obrażenia, bohater ginie
Devour - zjada wrogów aby wzrosły atrybuty
MiniMog - przywraca całe HP dla Gf-ów, kosztuje średni poziom postaci pomnożony przez 100 Gil
Komentarze (2)
Akira
Akira
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.