Dresspheres

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Job system, znany ze starszych Finali, wraca w postaci Dresspheres. Jak można się spodziewać, każde „ubranko” ma własny wachlarz umiejętności, z których większość należy najpierw nauczyć, zbierając AP. Dostaje się je w większości po 1 dla każdej z dziewczyn, za każdego pokonanego potwora. Gdy wybrana umiejętność zostanie nauczona, program automatycznie przechodzi do następnej nie wyuczonej, ale możesz też sam odpowiednim menu wybrać żądany skill. Żeby dziewczyny mogły użyć dany dressphere, musi on zostać ustawiony w Garment Grid, który dana postać ma założony, w przeciwnym wypadku „ubranko” nie będzie użyteczne.


Legenda:
Nazwa – no comment
AP – ile AP potrzebuje umiejętność/czar do nauczenia MP – koszt MP potrzebny do użycia umiejętności/czaru Wymagania – umiejętność/czar (lub przedmiot) którą należy wcześniej się nauczyć, by umiejętność/czar odblokować do nauki Cel – umowny cel (można użyć przeciwko swoim, jeśli jest to możliwe) i zasięg umiejętności/czaru. Autoability, to umiejętność, która aktywuje się automatycznie w trakcie walki Opis – co mniej więcej umiejętność/czar robi


Gunner

Strój startowy

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Trigger Happy jeden przeciwnik Naciskanie R1 zadaje lekkie obrażenia na jednego przeciwnika
Potshot 20 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Cheap Shot 30 Potshop jeden przeciwnik Zadaje obrażenia fizyczne, ignorując obronę przeciwnika
Enchanted Ammo 30 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia magiczne
Target MP 30 Enchanted Ammo jeden przeciwnik Obniża MP
Quarter Pounder 40 Target MP jeden przeciwnik Obniża HP o 1/4
On the Table 40 Target MP jeden przeciwnik Zadaje obrażenia w zależności od poziomu EXP użytkownika
Burst Shot 60 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia krytyczne
Table Turner 60 Potshot jeden przeciwnik Zadaje większe obrażenia przeciwnikom z większą obroną
Scattershot 80 Burst Shot wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Scatterburst 120 Scattershot wszyscy przeciwnicy Zadaje krytyczne obrażenia
Darkproof 30 Autoability Chroni przed statusem Darkness
Sleepproof 30 Darkproof Autoability Chroni przed statusem Sleep
Trigger Happy Lv.2 80 Autoability Wydłuża czas działania Trigger Happy
Trigger Happy Lv.3 150 Trigger Happy Lv. 2 Autoability Wydłuża czas działania Trigger Happy


Gun Mage

Chapter 1: Moonflow – musisz eskortować Hypello, nie pozwalając ani jednemu złodziejowi uciec z ładunkiem

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Blue Bullet jeden przeciwnik Wykorzystuje nauczone umiejętności przeciwników (patrz niżej)
Scan 20 jeden przeciwnik Pokazuje dokładne szczegóły na temat przeciwnika
Shell Cracker 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Helm
Anti Aircraft 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Bird i Wasp
Silver Bullet 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Lupine
Flan Eater 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Flan
Elementillery 20 3 Flan Eater jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Elemental
Killasaurus 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Reptile
Drake Slayer 20 3 Killasaurus jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Drake
Dismantler 20 3 jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Machina
Mech Destroyer 20 3 Dismantler jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Mech
Demon Muzzle 20 3 Anti Aircraft jeden przeciwnik Zadaje czterokrotnie większe obrażenia przeciwnikom typu Imp i Evil Eye
Fiend Hunter Lv.2 30 3 Autoability Zmniejsza czas ładowania umiejętności Fiend Hunter o 40%
Scan Lv.2 20 3 Autoability Pozwala obracać cel po użyciu Scan
Scan Lv.3 100 3 Scan Lv. 2 Autoability Pozwala użyć Scan na członkach drużyny


Blue Bullet
W przeciwieństwie do zwykłego zestawu, Gun Mage może nauczyć się dodatkowych 16 zaklęć, co robi niczym Blue Mage we wcześniejszych częściach FF, czyli przyjmując odpowiedni czar na siebie. Należy też pamiętać, że przyjmując zaklęcie, mag nie może zginąć.

Nazwa MP Przeciwnicy Cel Opis
Fire Breath 28 Balivarha wszyscy przeciwnicy Zadaje ogniste obrażenia
Seed Cannon 28 Leukophylla, Cephalotus jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Stone Breath 32 Tomb, Monolith, Dolmen, Epitaph wszyscy przeciwnicy Nakłada status Petrify
Absorb 3 Protochimera, Haizhe, Baralai, Flan Azabache, Jahi, Cindy, Vegnagun jeden przeciwnik Wysysa HP i MP
White Wind 16 Bully Cap, Coeurl, Queen Couerl, Mycotoxin, Ms. Goon* cała drużyna Leczy HP i zdejmuje statusy
Bad Breath 64 Malboro, Great Malboro wszyscy przeciwnicy Nakłada Poison, Silence, Darkness, Slow, Sleep i Berserk, lub Confuse
Mighty Guard 32 Garik Ronso, Haizhe* cała drużyna Naklada Shell i Protect
Super Nova 70 Ultima Weapon, Paragon wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Cry in the Night 80 Mega Tonberry*** wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Drill Shot 32 Baralai** jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Mortar 99 Gippal** jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Annihilator 48 Experiment** wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Heaven's Cataract 22 Kukulcan, Gucumantz, Chac wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia oraz obniża magię i obronę magiczną
1000 Needles 24 Cactuar jeden przeciwnik Odbiera równe 1000 HP
Storm Cannon 38 Ironside wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Blaster 30 Coeurl, Queen Coeurl jeden przeciwnik Zadaje krytyczne obrażenia. Czasami unicestwia.


* Użyj Confuse na przeciwniku
** Masz jedną szansę (dwie przy Baralai) w jednej grze, by nauczyć się umiejętności
*** Przeciwnik musi być pod wpływem Oversoul i być w stanie krytycznym, by użył ataku

Alchemist

Chapter 3: Calm Lands – od Clasco, za oczyszczenie Monster Areny

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Mix zależy od wyniku Miesza 2 przedmioty, dla różnorodnych efektów
Potion 10 jedna postać Leczy 200 HP
Hi-Potion 40 Potion jedna postać Leczy 1000 HP
Mega Potion 120 Hi-Potion cała drużyna Leczy 2000 HP
X-Potion 160 Mega Potion jedna postać W pełni leczy HP
Remedy 20 jedna postać Zdejmuje wszystkie negatywne statusy
Dispel Tonic 20 Remedy jeden przeciwnik Zdejmuje pozytywne statusy
Phoenix Down 30 jedna postać Wskrzesza z KO
Mega Phoenix 200 Phoenix Down cała drużyna Wskrzesza z KO
Ether 400 Dispel Tonix jedna postać Regeneruje 100 MP
Elixir 999 Ether jedna postać Całkowicie leczy HP i MP
Items Lv.2 30 Autoability Skraca czas używania Items o 80%
Chemist 40 Autoability Podwaja potencjał przedmiotów leczniczych
Elementalist 80 Autoability Podwaja potencjał przedmiotów elementarnych
Physicist 100 Chemist i Elementalist Autoability Podwaja potencjał przedmiotów nie elementarnych


Warrior

Strój startowy

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Sentinel 20 użytkownik Zwiększa obronę, do następnej tury
Flametongue 20 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia ogniowe
Ice Brand 20 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia lodowe
Thunder Blade 20 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia piorunowe
Liquid Steel 20 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia wodne
Demi Sword 60 6 Flametounge, Ice Brand, Thunder Blade i Liquid Steel jeden przeciwnik Zadaje obrażenia grawitacyjne
Excalibur 120 24 Demi Sword jeden przeciwnik Zadaje święte obrażenia
Power Break 30 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza siłę
Armor Break 30 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza obronę
Magic Break 30 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza magię
Mental Break 30 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza obronę magiczną
Delay Attack 100 10 Armor Break jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i opóźnia następny ruch
Delay Buster 120 16 Delay Attack jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i jeszcze bardziej opóźnia następny ruch
Assault 100 Sentinel cała drużyna Nakłada Berserk, Haste, Shell i Protect
SOS Protect 20 Sentinel Autoability Nakłada Protect, przy niskim HP


Samurai

Chapter 3: Kilika Island – w świątyni, leży na ziemi, przed wejściem do komnaty Ifrita.

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Spare Change jeden przeciwnik Rzuca pieniędzmi w przeciwnika
Mirror od Equity 30 16 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia. Im niższe HP, tym większe obrażenia
Magicide 30 4 jeden przeciwnik Zmniejsza MP
Dismissal 30 10 jeden przeciwnik Anuluje następną akcję
Fingersnap 40 10 Magicide jeden przeciwnik Resetuje statystyki do normalnego stanu
Sparkler 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Fireworks 60 18 Sparkler wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Momentum 60 10 Sparkler jeden przeciwnik Zadaje coraz to większe obrażenia z każdym pokonanym przeciwnikiem
Shin-Zantetsu 100 32 Momentum wszyscy przeciwnicy Natychmiast unicestwia przeciwników. Czasem zawodzi
Nonpareil 20 10 użytkownik Zwiększa siłę i celność
No Fear 30 12 Nonpareil użytkownik Nakłada Shell i Protect
Clean Slate 40 16 No Fear użytkownik Leczy HP i zdejmuje negatywne statusy
Hayate 60 20 Clean Slate użytkownik Zwiększa unik i nakłada Haste
Zantetsu 140 Shin-Zantetsu jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia jednego przeciwnika. Czasem zawodzi
SOS Critical 80 Fireworks Autoability Zawsze zadaje obrażenia krytyczne przy niskim HP


Dark Knight

Chapter 2: Under Bevelle – w ostatniej misji rozdziału, w podziemiach Bevelle. W pewnym momencie natrafisz na miejsce, w którym są 3 windy (po dziwnym obracającym się urządzeniu). Najpierw wejdź na lewą (lub prawą) windę po czym wróć na dół, zeskakując z południowej części komnaty. Teraz wejdź na środkową windę, która cię weźmie do nowego miejsca. Stań na wystającym bloku, co utworzy pierwsze kolumny do skrzyni ze strojem. Po powrocie na dół, wyjedź ponownie na górę i wróć drugą windą (poprzeciwnej stronie), ponownie wchodząc na środkową platformę. Tutaj także stań na bloku. Teraz wystarczy tylko wrócić na dół, wrócić na górę, aktywować windę w północnej części i otworzyć teraz dostępną skrzynię ze sferą.

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Darkness wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia, kosztem HP użytkownika
Drain 20 8 jeden przeciwnik Wysysa HP
Demi 20 10 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza HP 1/4
Confuse 30 12 Demi jeden przeciwnik Nakłada status Confuse
Break 40 20 Confuse jeden przeciwnik Nakłada status Petrify
Bio 30 16 jeden przeciwnik Nakłada status Poison
Doom 20 18 Bio jeden przeciwnik Nakłada status Doom
Death 50 24 Doom jeden przeciwnik Zabija przeciwnika. Czasami zawodzi
Black Sky 100 80 Death wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Charon 20 jeden przeciwnik Poświęca własne życie, ciężko raniąc przeciwnika
Poisonproof 30 Autoability Chroni przed statusem Poison
Stoneproof 30 Poisonproof Autoability Chroni przed statusem Petrify
Confuseproof 30 Stoneproof Autoability Chroni przed statusem Confuse
Curseproof 30 Autoability Chroni przed statusem Curse
Deathproof 40 Curseproof Autoability Chroni przed czarem Death


Berserker

Chapter 3: Macalania – za obronę agencji przed potworami

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Berserk użytkownik Zwiększa siłę, ale traci kontrole nad postacią
Cripple 20 6 jeden przeciwnik Zmniejsza o HP połowę
Mad Rush 30 6 Cripple jeden przeciwnik Zadaje ciężkie obrażenia. Często pudłuje
Crackdown 30 6 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zdejmuje Shell, Protect i Reflect
Eject 40 8 Mad Rush jeden przeciwnik Wywala z walki przeciwnika. Czasami zawodzi
Unhige 40 8 Crackdown jeden przeciwnik Zadaje obrażenia, a także zmniejsza celność i unik
Intimidate 50 8 Unhige jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Slow
Envenom 30 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Hurt 60 10 Envenom jeden przeciwnik Zadaje obrażenia, w zależności od aktualnego HP użytkownika
Howl 80 Mad Rush użytkownik Podwaja maksymalne HP
Itchproof 20 Cripple Autoability Chroni przed statusem Itchy
Counterattack 180 Autoability Kontruje ataki fizyczne
Magic Counter 300 Counterattack Autoability Kontruje ataki magiczne
Evade & Counter 400 Magic Counter Autoability Unika i kontruje ataki fizyczne
Auto-Regen 80 Hurt Autoability Automatycznie nakłada status Regen


Songstress

Na początku gry, po pokonaniu Logos i Ormi

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Darkness Dance wszyscy przeciwnicy Nakłada Darkness w czasie tańca
Samba of Silence 20 wszyscy przeciwnicy Nakłada Silence w czasie tańca
MP Mambo 20 Magical Dances Volume 1* cała drużyna Obniża koszt czarów do 0 w czasie tańca
Magical Masque 20 Magical Dances Volume 2* cała drużyna Chroni drużynę przed atakami magicznymi w czasie tańca
Sleepy Shuffle 80 wszyscy przeciwnicy Nakłada Sleep w czasie tańca
Carnival Cancan 80 Sleepy Shuffle cała drużyna Podwaja maksymalne HP w czasie tańca
Slow Dance 60 wszyscy przeciwnicy Nakłada Slow w czasie tańca
Breakdance 120 Slow Dance wszyscy przeciwnicy Nakłada Stop w czasie tańca
Jitterbug 120 Slow Dance cała drużyna Nakłada Haste w czasie tańca
Dirty Dancing 160 Carnival Cancan cała drużyna Drużyna zadaje obrażenia krytyczne w czasie tańca
Battle Cry 10 4 cała drużyna Zwiększa siłę
Cantus Firmus 10 4 Battle Cry cała drużyna Zwiększa obronę
Esoteric Melody 10 4 cała drużyna Zwiększa magię
Disenchant 10 4 Esoteric Melody cała drużyna Zwiększa obronę magiczną
Perfect Pitch 10 4 cała drużyna Zwiększa celność
Matador's Sing 10 4 Perfect Pitch cała drużyna Zwiększa unik


· Magical Dances Volume 1 – Chapter 5: Mushroom Rock Road - Odnajdź wszystkie 10 Crimson Sphere i zalicz Den of Woe
· Magical Dances Volume 2 – Chapter 5: Djose Temple – Za pokonanie Experiment w jego najsilniejszym stadium

Black Mage

Chapter 1: Za wykonanie pierwszej misji na Mt. Gagazet

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Fire 4 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia ogniowe
Blizzard 4 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia lodowe
Thunder 4 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia piorunowe
Water 4 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia wodne
Fira 40 12 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje silniejsze obrażenia ogniowe
Blizzara 40 12 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje silniejsze obrażenia lodowe
Thundara 40 12 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje silniejsze obrażenia piorunowe
Watera 40 12 jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje silniejsze obrażenia wodne
Firaga 100 24 Fira jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje jeszcze silniejsze obrażenia ogniowe
Blizzaga 100 24 Blizzara jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje jeszcze silniejsze obrażenia lodowe
Thundaga 100 24 Thundara jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje jeszcze silniejsze obrażenia piorunowe
Waterga 100 24 Watera jeden/wszyscy przeciwnicy Zadaje jeszcze silniejsze obrażenia wodne
Focus 10 użytkownik Zwiększa magię
MP Absorb 10 Focus jeden przeciwnik Wysysa MP z jednego przeciwnika
Black Magic Lv.2 40 Autoability Skraca czas ładowania Black Magic o 30%
Black Magic Lv.3 60 Black Magic Lv. 2 Autoability Skraca czas ładowania Black Magic o 50%


White Mage

Chapter 1: Besaid Island – za pokonanie Flame Dragon

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Pray cała drużyna Leczy trochę HP
Vigor 20 użytkownik Leczy HP
Cure 20 4 jedna/wszystkie postacie Leczy trochę HP
Cura 40 10 jedna/wszystkie postacie Leczy HP
Curaga 80 20 Cura jedna/wszystkie postacie Leczy dużo HP
Regen 80 40 Curaga jedna postać Stopniowo regeneruje HP
Esuna 20 10 jedna postać Zdejmuje negatywne statusy
Dispel 30 12 Esuna jeden przeciwnik Zdejmuje pozytywne statusy
Life 30 18 jedna postać Wskrzesza z KO
Full-Life 160 60 Life jjedna postać Wskrzesza z KO z pełnym HP
Shell 30 10 cała drużyna Nakłada Shell, zmniejszający obrażenia magiczne
Protect 30 12 Shell cała drużyna Nakłada Protect, zmniejszający obrażenia fizyczne
Reflect 30 14 Protect cała drużyna Nakłada Reflect, odbijający na rzucającego większość czarów
Full-Cure 80 99 Regen jedna postać Leczy całe HP, zdejmując negatywne statusy
White Magic Lv.2 40 Autoability Skraca czas ładowania White Magic o 30%
White Magic Lv.3 60 White Magic Lv. 2 Autoability Skraca czas ładowania White Magic o 50%


Thief

Strój startowy

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Steal jeden przeciwnik Kradnie przedmioty
Pilfer Gil 30 2 jeden przeciwnik Kradnie gil
Borrowed Time 100 16 jeden przeciwnik Nakłada Stop
Pilfer HP 60 10 Pilfer Gil jeden przeciwnik Kradnie HP
Pilfer MP 60 Pilfer HP jeden przeciwnik Kradnie MP
Sticky Fingers 120 20 Pilfer HP jeden przeciwnik Pewna szansa na ukradnięcie przedmiotu
Master Thief 140 20 Sticky Fingers jeden przeciwnik Kradnie rzadsze przedmioty
Soul Swipe 160 12 Pilfer HP jeden przeciwnik Nakłada Berserk
Steal Will 160 18 Soul Swipe jeden przeciwnik Zmusza przeciwnika, do opuszczenia pola bitwy
Flee 10 cała drużyna Cała drużyna ucieka z walki
Item Hunter 60 Autoability Zwiększa szansę znalezienia przedmiotów po walce
First Strike 40 Autoability Pełny ATB na początku walki
Initiative 60 Autoability Zwiększa szansę na zaskoczenie przeciwników
Slowproof 20 Autoability Chroni przed statusem Slow
Stopproof 40 Slowproof Autoability Chroni przed statusem Stop


Trainer

Chapter 3: Mt. Gagazet – dostajesz od Kimahriego, jeśli dobrze odpowiadałeś na jego pytania we wcześniejszych rozdziałach (głównie druga odpowiedź)

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Holy Kogoro 18 jeden przeciwnik Zadaje święte obrażenia
Kogoro Blaze 40 4 jeden przeciwnik Zadaje ogniste obrażenia, czasami nakłada Darkness
Kogoro Freeze 40 4 jeden przeciwnik Zadaje lodowe obrażenia jednemu przeciwnikowi, czasami nakłada Stop
Kogoro Shock 40 4 jeden przeciwnik Zadaje piorunowe obrażenia jednemu przeciwnikowi, czasami nakłada Berserk
Kogoro Deluge 40 4 jeden przeciwnik Zadaje wodne obrażenia jednemu przeciwnikowi, czasami nakłada Sleep
Kogoro Strike 80 5 jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Doom Kogoro 80 6 Kogoro Strike jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Doom
Kogoro Cure 30 10 jedna postać Leczy HP
Kogoro Remedy 40 10 Kogoro Cure jedna postać Zdejmuje wszystkie negatywne statusy
Pound! 100 24 Doom Kogoro jeden przeciwnik Wzywa kumpli Kogoro, by zaatakowali przeciwnika
Half MP Cost 200 MP Stroll Autoability Zmniejsza koszt MP o połowę
HP Stroll 20 Autoability Automatycznie leczy HP w czasie chodzenia
MP Stroll 50 HP Stroll Autoability Automatycznie leczy MP w czasie chodzenia
Kogoro Lv.2 80 Autoability Zmniejsza czas ładowania Kogoro o 30%
Kogoro Lv.3 100 Kogoro Lv.2 Autoability Zmniejsza czas ładowania Kogoro o 50%


Rikku

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Sneaky Ghiki 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i kradnie Gil
Ghiki Gouge 40 8 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Darkness
Ghiki Gag 80 8 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Silence
Mugger Ghiki 40 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i kradnie przedmioty
Pesky Ghiki 100 8 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Berserk
Bully Ghiki 100 8 Pesky Ghiki jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i opóźnia atak
Ghiki Meds 40 12 Ghiki Pep jedna postać Leczy HP i zdejmuje wszystkie negatywne statusy
Ghiki Pep 30 10 jedna postać Leczy HP
Ghiki Cheer 80 12 jedna postać Zwiększa siłę i obronę
Swarm, Swarm! 100 24 Bully Ghiki jeden przeciwnik Wzywa kumpli Ghiki, by zaatakowali przeciwnika
Half MP Cost 200 MP Stroll Autoability Zmniejsza koszt MP o połowę
HP Stroll 20 Autoability Automatycznie leczy HP w czasie chodzenia
MP Stroll 50 HP Stroll Autoability Automatycznie leczy MP w czasie chodzenia
Ghiki Lv.2 80 Autoability Zmniejsza czas ładowania Ghiki o 30%
Ghiki Lv.3 100 Ghiki Lv.2 Autoability Zmniejsza czas ładowania Ghiki o 50%


Paine

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Carrier Flurry 8 jeden przeciwnik Wyrzuca z walki przeciwnika. Czasami zawodzi
Poison Flurry 40 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Stone Flurry 60 16 Poison Flurry jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Petrify
Death Flurry 60 12 Stone Flurry jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Flurry Guard 60 10 Flurry Speed jedna postać Leczy HP i nakłada Protect
Flurry Speed 60 10 jedna postać Leczy HP i nakłada Haste
Flurry Shield 60 10 Flurry Speed jedna postać Leczy HP i nakłada Shell
HP Flurry 30 10 cała drużyna Leczy HP
Recovery Flurry 40 10 jedna postać Zdejmuje negatywne statusy
Maulwings! 100 24 Death Flurry jeden przeciwnik Wzywa kumpli Flurry, by zaatakowali przeciwnika
Half MP Cost 200 MP Stroll Autoability Zmniejsza koszt MP o połowę
HP Stroll 20 Autoability Automatycznie leczy HP w czasie chodzenia
MP Stroll 50 HP Stroll Autoability Automatycznie leczy MP w czasie chodzenia
Flurry Lv.2 80 Autoability Zmniejsza czas ładowania Flurry o 30%
Flurry Lv.3 100 Flurry Lv.2 Autoability Zmniejsza czas ładowania Flurry o 50%


Lady Luck

Chapter 3: Luca – musisz wygrać z Shinrą w Sphere Break. Alternatywnie możesz spróbować znowu w Chapter 5, w razie przegranej.

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Bribe 40 jeden przeciwnik Przekupuje pieniędzmi przeciwnika, by opuścił pole bitwy
Two Dice 20 4 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia jednemu przeciwnikowi, za pomocą dwóch kości
Four Dice 100 8 Two Dice wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom, za pomocą czterech kości
Attack Reels 60 różnie Losowanie jednorękim bandytą, zadającym obrażenia fizyczne
Magic Reels 70 Attack Reels różnie Losowanie jednorękim bandytą, zadającym magiczne obrażenia
Item Reels 80 Magic Reels różnie Losowanie jednorękim bandytą, używającym różne przedmioty
Random Reels 120 Item Reels różnie Losowanie jednorękim bandytą, używającym różne umiejętności
Luck 30 8 użytkownik Zwiększa szczęście
Felicity 40 8 Luck cała drużyna Zwiększa szczęście
Tantalize 60 wszyscy przeciwnicy Nakłada Confuse
Critical 160 Felicity Autoability Zawsze zadaje obrażenia krytyczne
Double EXP 80 Autoability Podwaja otrzymane po walce EXP
SOS Spellspring 30 Four Dice Autoability Przy niskim HP, obniża koszt czarów do 0
Gillionaire 100 Double EXP Autoability Podwaja otrzymane po walce gil
Double Items 100 Gillionaire Autoability Podwaja ilość otrzymanych po walce przedmiotów


Mascot

Chapter 5 – Dostajesz od Brothera, za zaliczenie w każdej lokacji Episode Complete.

UWAGA!!!
W grze jest niemiły bug, który może utrudnić, a nawet uniemożliwić zdobycie stroju. Żeby strój otrzymać, musisz automatycznie wrócić na statek po ujrzeniu Episode Complete, co nie dzieje się w przypadku zaliczenia Zanarkand. Żeby tego uniknąć, upewnij się, byś Zanarkand nie zaliczał jako ostatni (dla bezpieczeństwa zrób to na początku rozdziału).

Yuna

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Moogle Jolt 40 jedna postać Regeneruje MP
Moogle Cure 10 jedna postać Leczy HP i zdejmuje negatywne statusy
Moogle Regen 18 jedna postać Nakłada Regen i Haste
Moogle Wall 18 jedna postać Nakłada Protect i Shell
Moogle Life 40 jedna postać Wskrzesza z KO z pełnym HP i MP
Moogle Cureja 40 15 cała drużyna Leczy HP i zdejmuje negatywne statusy
Moogle Regenja 40 24 cała drużyna Nakłada Regen i Haste
Moogle Wallja 40 24 cała drużyna Nakłada Protect i Shell
Moogle Lifeja 40 60 cała drużyna Wskrzesza z KO z pełnym HP i MP
Moogle Beam 80 99 SOS Protect (Warrior) jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Ribbon 999 SOS Protect (Warrior) Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Auto-Shell 80 Autoability Automatycznie nakłada Shell
Auto-Protect 80 Auto-Shell Autoability Automatycznie nakłada Protect
Swordplay 80 Pozwala używać umiejętności Warrior
Arcana 80 Pozwala używać czary Dark Knight


Rikku

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Cait Fire 12 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia ogniste. Czasami nakłada Poison/Petrify
Cait Thunder 12 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia piorunowe. Czasami nakłada Poison/Petrify
Cait Blizzard 12 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia lodowe. Czasami nakłada Poison/Petrify
Cait Water 12 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia wodne. Czasami nakłada Poison/Petrify
Power Eraser 40 12 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza siłę
Armor Eraser 40 12 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza obronę
Magic Eraser 40 12 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza magię
Mental Eraser 40 12 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza obronę magiczną
Speed Eraser 40 12 wszyscy przeciwnicy Zmniejsza unik wszystkich przeciwników
PuPu Plater 80 48 SOS Protect (Warrior) wszyscy przeciwnicy Natychmiast unicestwia wszystkich przeciwników. Czasami zawodzi
Ribbon 999 SOS Protect (Warrior) Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Auto-Shell 80 Autoability Automatycznie nakłada Shell
Auto-Protect 80 Auto-Shell Autoability Automatycznie nakłada Protect
Instinct 80 Pozwala używać umiejętności Berserker
White Magic 80 Pozwala używać zaklęć White Mage


Paine

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Dark Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Drakness
Silence Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Silence
Sleep Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Sleep
Berserk Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Berserk
Poison Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Stone Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Petrify
Stop Knife 10 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Stop
Quartet Knife 10 jeden przeciwnik Zmniejsza siłę, obronę, magię i obronę magiczną
Arsenic Knife 10 jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Cactling Gun 80 99 SOS Protect (Warrior) jeden przeciwnik Zadaje ciężkie obrażenia
Ribbon 999 SOS Protect (Warrior) Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Auto-Shell 80 Autoability Automatycznie nakłada Shell
Auto-Protect 80 Auto-Shell Autoability Automatycznie nakłada Protect
Bushido 80 Pozwala używać umiejętności Samurai
Black Magic 80 Pozwala używać zaklęć Black Mage


Oprócz powyższych, każda z dziewczyn ma po jednym, specjalnym dressphere. Aktywuje się je (o ile został wcześniej znaleziony) w czasie walki, obchodząc cały założony Garment Grid (założyć każde z ubrań przynajmniej raz). Po transformacji, dwie pozostałe dziewczyny opuszczają pole bitwy, a pozostała bohaterka zyskuje spory zestaw potężnych umiejętności.

Floral Fallal

Chapter 2: Djose Temple – leży na drodze, kiedy polujesz na stroje Syndykatu Le Blanc

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Libra 4 jeden przeciwnik Pokazuje dokładne informacje o przeciwniku
Heat Whirl losowi przeciwnicy Odpala losowy atak ognistych czarów
Ice Whirl losowi przeciwnicy Odpala losowy atak lodowych czarów
Electric Whirl losowi przeciwnicy Odpala losowy atak piorunowych czarów
Aqua Whirl losowi przeciwnicy Odpala losowy atak wodnych czarów
Barrier 20 36 użytkownik Całkowicie chroni przed magicznymi atakami
Shield 20 36 Barrier użytkownik Całkowicie chroni przed fizycznymi atakami
Flare Whirl 24 64 losowi przeciwnicy Odpala losowy atak nie-elementarnych czarów
Great Whirl 30 70 Flare Whirl wszyscy przeciwnicy Zadaje ciężkie obrażenia
All-Life 8 cała drużyna Wskrzesza z KO
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Aurora Rain* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Twilight Rain* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


· Aurora Rain – Chapter 5:Calm Lands – w jaskini z Faith Yojimbo, w jednej ze skrzynek
· Twilight Rain – Chapter 5:Besaid – w lokacji z wodospadami, jest w skrzynce pod pierwszym mostem idąc z wioski (możesz zeskoczyc z lewej strony)

Right Pistil

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
White Pollen cała drużyna Odnawia HP
White Honey 10 cała drużyna Stopniowo odnawia HP
Hard Leaves cała drużyna Zmniejsza obrażenia magiczne
Tough Nuts cała drużyna Zmniejsza obrażenia fizyczne
Mirror Petals cała drużyna Odbija zaklęcia rzucane na drużynę, z powrotem na wroga
Floral Rush 20 White Honey cała drużyna Nakłada Haste
Floral Bomb wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i zmniejsza siłę
Fallal Bomb 10 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i obniża obronę
Floral Magisol 10 Fallal Bomb wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i obniża magię
Fallal Magiso 10 Floral Magisol wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i obniża obronę magiczną
Right Stigma jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Aurora Rain Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Twilight Rain Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


Left Pistil

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Dream Pollen wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Sleep
Mad Seeds wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Berserk
Sticky Honey wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Slow
Halfdeath Petals wszyscy przeciwnicy Zmniejsza HP o połowę
Poison Leaves 10 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Death Petals 10 Poison Leaves jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Silent White wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Silence i Darkness
Congealed Honey 20 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Stop
Panic Floralysis 10 Congealed Honey wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Confuse
Ash Floralysis 10 Panic Floralysis wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i nakłada Petrify
Left Stigma jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Aurora Rain Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Twilight Rain Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


Machina Maw

Chapter 2: Bikanel Desert – znajdujesz w oazie, polując na stroje Syndykatu Le Blanc

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Revival 10 jedna postać Wskrzesza z KO
Death Missile 12 jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Bio Missile 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Break Missile 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Petrify
Berserk Missile 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Berserk
Stop Missile 10 12 Berserk Missile jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Stop
Confuse Missile 10 12 Stop Missile jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Confuse
Shockwave 20 36 wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Shockstorm 20 36 Shockwave wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia i opóźnia atak
Varja 30 Shockstorm wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


· Machina Reactor – Chapter 5: Mushrom Rock Road – Pod windą do sztabu Ligi
· Machina Booster – Chapter 5: Calm Lands – w sekretnych ruinach, które otwierasz wypełniając side quest z Chocobo

Smasher-R

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Howitzer 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Sleep Shell 10 12 jedna postać Zadaje obrażenia i nakłada Sleep
Slow Shell 10 12 Sleep Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Slow
Anti-Power Shell 10 12 Slow Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza siłę
Anti-Armor Shell 10 12 Anti-Power Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza obronę
Scan 10 jeden przeciwnik Pokazuje dokładne informacje o przeciwniku
Shellter 20 10 cała drużyna Nakłada Shell
Protector 20 10 Shellter cała drużyna Nakłada Protect
HP Repair jedna postać Leczy HP
MP Repair jedna postać Regeneruje MP
Homing Ray jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


Crusher-L

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Howitzer 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Blind Shell 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Blind
Silence Shell 10 12 Blind Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Silence
Anti-Magic Shell 10 12 Silence Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza magię
Anti-Mental Shell 10 12 Anti-Magic Shell jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i zmniejsza obronę magiczną
Booster 20 30 cała drużyna Nakłada Haste
Offence 20 10 jedna postać Zwiększa siłę
Defense 20 10 Offence jedna postać Zwiększa obronę
HP Repair jedna postać Leczy HP
MP Repair jedna postać Regeneruje MP
Homing Ray jeden przeciwnik Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Machina Reactor* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


Full Throttle

Chapter 1: Macalania – zagadaj z Tromell kilkakrotnie, dopóki nie da ci sfery

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Attack jeden przeciwnik Atak fizyczny
Fright 10 Assoil jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Confuse, dodatkowo opóźnia atak
Aestus jeden przeciwnik Zadaje ogniste obrażenia
Winterkill jeden przeciwnik Zadaje lodowe obrażenia
Whelmen jeden przeciwnik Zadaje wodne obrażenia
Levin jeden przeciwnik Zadaje piorunowe obrażenia
Wisenen 10 jeden przeciwnik Zmniejsza HP o 3/4
Fiers 20 10 Wisenen jeden przeciwnik Zadaje krytyczne obrażenia jednemu przeciwnikowi
Deeth 20 Fiers jeden przeciwnik Natychmiast unicestwia przeciwnika. Czasami zawodzi
Assoil 20 jeden przeciwnik Zadaje święte obrażenia
Sword Dance 30 Fright wszyscy przeciwnicy Zadaje obrażenia
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Corpus Invictus* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Victor Primoris* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


· Corpus Invictus – Chapter 5: Thunder Plains – W jaskini, w której wcześniej zabłądził Cid
· Victro Primoris – Chapter 5:Mi’ihen Highroad – Gdy wrócą Chocobo, wskakuj na ptaka i biegnij na północ od agencji, aż natrafisz na piórko leżące na drodze. Dzięki niemu trafisz do skrzyni, którą otwórz, po czym opuść lokację i sprawdź skrzynię jeszcze raz

Dextral Wing

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Venom Wing 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Poison
Blind Wing 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Darkness
Mute Wing 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Silence
Rock Wing 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Petrify
Lazy Wing 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Sleep
Violent Wing 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Berserk
Still Wing 10 12 jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Stop
Crazy Wing 10 12 Violent Wing jeden przeciwnik Zadaje obrażenia i nakłada Confuse
Stamina jedna postać Leczy HP
Mettle jedna postać Regeneruje MP
Reboot 10 jedna postać Wskrzesza z KO
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Corpus Invictus* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Victor Primoris* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999


Sinistral Wing

Nazwa AP MP Wymagania Cel Opis
Steel Feather 12 cała drużyna Zwiększa siłę
Diamond Feather 12 cała drużyna Zwiększa obronę
White Feather 16 wszyscy przeciwncy Zmniejsza siłę
Buckle Feather 16 wszyscy przeciwncy Zmniejsza obronę
Cloudy Feather 10 16 wszyscy przeciwncy Zmniejsza magię
Pointed Feather 10 16 Cloudy Feather wszyscy przeciwncy Zmniejsza obronę magiczną
Pumice Feather 10 36 cała drużyna Nakłada Haste
Ma'at's Feather 10 jeden przeciwnik Pokazuje dokładne informacje o przeciwniku
Stamina jedna postać Leczy HP
Mettle jedna postać Regeneruje MP
Reboot 10 jedna postać Wskrzesza z KO
Ribbon Autoability Chroni przed wszystkimi negatywnymi statusami
Double HP 20 Autoability Podwaja maksymalne HP
Triple HP 30 Double HP Autoability Potraja maksymalne HP
Break HP Limit 20 Corpus Invictus* Autoability Pozwala przekroczyć limit maksymalnego HP 9999
Break Damage Limit 20 Victor Primoris* Autoability Pozwala zadać obrażenia przewyższające limit 9999

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 12480
  • Głosy oddane: 9
  • Średnia ocen: 10.0

Komentarze (7)

Gość ~ 28 marca 2008, 17:03
Dzięki za opis gdyby nie to nie miał bym dresspheów
Gość ~ 06 czerwca 2008, 18:17
hehehehe ja dopiero co kupiłem fajnala X-2 xDDD i dopiero od 3 godzin gram ;P
Gość ~ 07 czerwca 2008, 18:09
ja też dzieki za opis gdyby nie to nie miałbym specialnego dla Paine i Dark knighta :p
Gość ~ 25 czerwca 2008, 13:11
Dzięki za te informacje dzięki nim mam wszystkie stroje!

Bzyk
xXx Malarz xXx ~ 05 lipca 2009, 13:19
bierze sie dark knight i niema mocnyh w grze jeszcze tylko gupi azi dahaka mnie zabija bo niewiem co ja robie zle ze mnie sprzonta 3 walnienciami xD moze mam słabe accesoria albo sam juz niewiem mam 9999
Geralt z Rivii ~ 02 kwietnia 2010, 10:55
On cię zabija, bo nie umiesz pisać po polsku.
Gość ~ 15 lipca 2011, 13:32
najlepszy dresphere to gunner, bo w połączeniu z Cap Nip daje wycisk o jakim się nie marzyło:)

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.