Dark Aeony i Penance

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.



Na początek nieco historii - możliwość walki z potężnymi wrogami,przewyższającymi końcowego bossa zarówno pod względem siły,jak i poziomu trudności pojawiła się już w  FF5. Mieliśmy tam do czynienia z Omegą i Shinryu,którzy to weszli już do legendy. Omega przez bardzo długi czas był uznawany za killera absolutnego,któremu do dzisiaj nie wszyscy dali radę. Później mieliśmy Weapony(FF7 i 8) i Ozmę (FF9). Żadnemu z tych przeciwników nie udało się jednak pobić Omegi. Aż nadszedł Penance w towarzystwie świty Mrocznych Aeonów. Zanim przejdę do rzeczy,małe ostrzeżenie - Penance i część Dark'ów to przeciwnicy o niewyobrażalnym stopniu trudności,do pokonania których nie wystarczą tylko wymaksowane statystyki i dobry ekwipunek, trzeba się też wykazać odpowiednią taktyką. Może ten dział wam nieco pomoże w upolowaniu największych killerów w historii Final Fantasy

 


Zacznę od przygotowań:

 


- postacie muszą mieć następujące statystyki na poziomie 255:strenght, defense, accuracy, agility. Luck podciągnij do poziomu ok. 150, żeby potem nie tracić kolejek na aim'y. Evasion jest nieistotny, bo mocniejsze Dark Aeony i Penance i tak będą cię trafiać, szkoda więc miejsca na Sphere Gridzie. Magic podciągnij tylko Yunie (o niej za chwilę) i Lulu, o ile masz ją w podstawowym składzie. Choć może to zabrzmieć dziwnie - magic defense jest nieistotny, bo to ataki fizyczne Darki stosują najczęściej (sam Penance atakuje w większości ciosami typu fizycznego), a większość ich ataków magicznych i tak jest albo mimo wszystko zabójcza (vide Oblivion Dark Animy czy Mega Flare Dark Bahamuta) lub oparta na grawitacji, więc nie ma co podciągać tego parametru.
- Yuna MUSI być w drużynie ze względu na Aeony-nieraz zasłonięcie się nimi uratuje sytuację,zwłaszcza w przypadku Dark Bahamuta,dark Animy,dark Yojimbo,i samego Penance'a.
- Bronie - OBOWIĄZKOWO Celestial Weapons ulepszone o Crest i Sigil. Dlaczego? Otóż poza przydatnymi cechami (Break Damage Limit,Evade & Counter,itp) zapewniają ogromną premię do zadawanych obrażeń (dla porównania - jeśli postać ma str 255 i Celestiala,to zada penance'owi 99 999 HP obrażeń,a w przypadku zwykłej broni z Break damage Limit będzie to ok 9000 HP,prz trafieniu krytycznym jakieś 18 000 HP) i umożlwią aeonom zadawanie obrażeń powyżej 9999 HP.
- Zbroje - przynajmniej jedna postać musi dysponować Ribbonem (99 sztuk dark matter dostaniesz na Monster Arenie za złapanie po 5 sztuk każdego potwora w Spirze, zbroje z tą cechą zostawiają też Dark Aeony), auto-protect, auto-haste, i break HP limit lub def+20% (wedle uznania,chociaż przynajmniej jedna postać powinna mieć Break HP Limi t- zbroję z tą cechą dostaniesz za pokonanie Omega Weapon lub Nemesisa na Monster Arenie, ale tego drugiego musisz pokonać z Overkill'em w celu zdobycia takiej zbroi).
- Musisz mieć w teamie 4 postacie - 3 do walki na linii frontu + Yunę do wzywania aeonów zaraz przed kolejką wroga. 
- Osobiście polecam Wakkę, ze względu na jego Attack Reels, którym to da się błyskawicznie pokonać większość Dark Aeonów. Reszta już wedle uznania.
- Odradzam za to Kimahri'ego - nie ma on dosłownie żadnych wartych uwagi technik, a zdobycie Celestiala dla niego potrafi przysporzyć bólu głowy (motylki...)
- Umiejętności,które powinny być wyuczone - quick hit, quick pockets, copycat, entrust.
- Darki zostawiają zbroję z Ribbonem, więc można zdobyć brakujący sprzęt już podczas walk za słabszymi z nich.
- dodam jeszcze,że mój team składał się z Wakki, Tidusa, Aurona, Yuny.

 

Sezon na Dark Aeony rozpoczęty!

 

Dark Valefor

 

Gdzie: Besaid Island, przy wejściu do wioski.
HP: 800 000
Ataki:  Atak fizyczny za ok 4000-5000 HP  
Energy Ray -będzie 9999 HP na wszystkie postacie przy niskim m-def 
Sonic wings-obrażenia + opóźnienie kolejki na jedną postać.
Overdrive: Energy Blast-ok 40 000 HP na wszystkie postacie.
Taktyka: Nie ma co kombinować - wystarczy użyć jednego Attack Reels i już można odsłuchać zasłużonych fanfar. Jeśli nie masz w teamie Wakki, to ogranicz się do ciosów fizycznych, zadawanych przy pomocy quick hit. Jeśli masz ochotę na trochę mocniejsze wrażenia, to musisz jeszcze poczekać...

 

 

Dark Ixion

 

Gdzie: Thunder Plains, zagadaj do żołnierza z Bevelle, stojącego pod piorunochronem.
HP: 1 200 000 na jedną walkę.
Ataki:
Thundaja - jest to potężna wersja Thundagi,z tym nie może być odbita ani zabsorbowana - dla postaci z niskim m-def jest to pewny zgon.
Atak fizyczny - zadaje spore obrażenia jednej postaci, ponadto wrzuca mental i armour break i sleep. Wykonywany jako kontratak w pierwszej walce, a w drugiej już w ramach kolejki.
Overdrive:
- pierwsza walka - Aerospark - spore obrażenia magiczne + wszystkie break'i
- druga walka - Thor's Hammer - silny atak rodzaju magicznego, więc lepiej zasłonić się aeonem.
Taktyka: podobnie jak w przypadku poprzedniej walki - bezproblemowo wygrasz dzięki Attack Reels. Optymalną taktyką jest tu użycie AR i doprawienie Blitz Ace'm - taka kombinacja zabije przeciwnika. Jeśli nie masz Wakki, to przydatne będą Overdrive'y następujących aeonów: Anima, Magus Sisters, które przy wymaksowanych statsach oddadzą nieocenione usługi.
Druga walka - jest łatwiej, bo DI nie kontratakuje twoich ataków. Najłatwiej i najszybciej jest użyć AR i zakończyć sprawę quick hit'em.

 

 

Dark Ifrit

 

Gdzie: Pustynia Bikanel, tam gdzie był Dom Al Bhed- musisz zagadać do kobiety szukającej swego dziecka i zgodzić się na pomoc w jego poszukiwaniach. Oczywiście to zmyłka...
HP: 1 400 000
Ataki:
Cios fizyczny - jako kontratak, obrażenia zależą od statów i "wspomagaczy" w rodzaju def+20%.
Meteor strike - spore obrażenia na jedną postać
Firaga - mocny atak przy użyciu żywiołu ognia, jeśli masz zbroję z fire eater, to masz darmowe leczenie.
Overdrive: Hell Fire- nawet przy maksymalnym m-def zadaje kiladziesiąt tysięcy HP obrażeń, więc lepiej, żeby tego nie użył.
Taktyka: I znowu- nie warto kombinować, tylko użyć AR i wykonać dobitkę czymkolwiek. Lepiej za bardzo się z nim nie bawić, bo naładuje mu się Overek, a wtedy robi się naprawdę gorąco - dosłownie i w przenośni ;)

 

 

Dark Shiva

 

Gdzie: Macalania Temple - idź do świątyni a reszta stanie się sama.
HP: 1 100 000
Ataki:
Cios fizyczny - obrażenia + niweluje wszystkie pozytywne statusy (z wyjątkiem auto-...)
Heavenly Strike - wrzuca status death - nic więcej nie trzeba mówić. Na szczęście działa tylko na jedną postać.
Overdrive: Diamond Dust - ogromne obrażenia na całą drużynę przy max m-def rzędu 80 000 HP, przy niższym- pewny zgon.
Taktyka: Dark Shiva ma niski poziom zdrowia jak na Dark Aeona - można pokonać ją w jednej kolejce za pomocą Attack Reels. Lepiej z tym nie zwlekać, bo DS jest naprawdę szybka.

 

Teraz, jeśli nie masz takich statsów i ekwipunku, jakie podałem, to żal mi ciebie, bo na scenę wychodzi...

 

 

Dark Bahamut

 

HP: 4 000 000
Ataki:
Cios fizyczny - jak zwykle - duże obrażenia
Impulse - kontratak po zadaniu mu pięciu ciosów, wyjątkowo wredna technika - nie dość,że zadaje naprawdę duże obrażenia, to jeszcze wrzuca dużo negatywnych statusów, m.in. petrify.
Overdrive: Mega Flare - ogromne obrażenia na cały team. Jakby było mało, DB stosuje przed tą techniką Impulse W JEDNEJ KOLEJCE.
Taktyka: co pięć twoich ciosów wykonuje Impulse - trzeba więc go pokonać w maksymalnie 5 turach. Sposób na to jest następujący:
- Walka się zaczyna. Wakka używa AR.
- Następna postać oddaje mu cały pasek Overdrive za pomocą entrust (zawczasu przygotuj pełne overdrive'y wszystkim postaciom, biorącym udział w walce)
- Kolejne AR.
- Znowu entrust.
- AR po raz wtóry.
- Do akcji wchodzi Yuna, która oddaje swój overek Wakce.
- Następny AR kończy bitwę.

 I jeszcze jedno: jeśli Bahamut kogoś zaatakuje i zabije, to wskrześ tą postać, żeby zmniejszyć szanse na zaatakowanie Wakki (jeśli to on oberwie- wskrześ go tym bardziej). Przez całą walkę najlepiej zasłaniać się przed atakami DB za pomocą naszych aeonów.

 

Dark Anima

 

HP: 8 000 000
Ataki:
Cios fizyczny - duże obrażenia + petryfikacja - bardzo często kończy się to trwałym usunięciem bohatera z walki
Mega Graviton - odbiera ok 65% maksymalnego HP wszystkich postaci i wrzuca statusy poison, sleep, doom, silence, blind.
Pain - natychmiastowa śmierć jednej postaci, nawet deathproof nie pomoże.
Overdrive: Oblivion - to już absolutny hardcore - zdejmuje wszystkie pozytywne statusy oprócz auto-life, zadaje ogromne obrażenia przy jednoczesnym zastosowaniu deathstrike, a jak by tego mało odbiera MP. Lepiej nie przyjmować tego ataku "na klatę", tylko wezwać aeona.
Taktyka: zacznij walkę tak, jak starcie z Dark Bahamutem - cztery AR potężnie osłabią Animę (ok 4 800 000 HP), a później atakuj za pomocą quick hit. Kiedy Dark Anima będzie miała swoją kolejkę,zmień ostatnią aktywną przed kolejką wroga postać na Yunę i zasłoń się aeonem. Użyteczne będą też Overdrive'y Animy i Magus Sisters (te ostatnie same będą mogły przez chwilę prowadzić ofensywę, więc je oszczędzaj). Aeonów nie powinno ci zabraknąć.

 

Dark Yojimbo

 

HP: 1 600 000 na jedną walkę.
Ataki:
Daigoro - około 7000 HP obrażeń na jedną postać + poison + petrify.
Kozuka - ok. 10 000 HP obrażeń na jedną postać + full break.
Wakizashi - ok. 22 000 HP obrażeń na całą drużynę.
Zanmato - w ramach overdrive'a, natychmiast zabija wszystkie postacie i niweluje auto-life. Czyli Game Over :(
Taktyka: Musisz stoczyć z nim pięć walk. Jest tu pewien haczyk - po dugiej walce wejdź do bocznego pomieszczenia, a nie pędź od razu do wyjścia, bo wtedy pokonasz go tylko cztery razy i trzeba będzie zaczynać zabawę od nowa. Ma to też dobre strony - za pokonanie Mrocznego Yojimbo dostajesz świetny sprzęt i Dark Matters, a stosunkowo mała liczba HP daje nadzieję na szybkie pokonanie go, więc można wykorzystać tę walkę do zdobycia dużej liczby ww przedmiotów. Sama walka nie jest specjalnie trudna z wyjątkiem pierwszej - Yojimbo wykonuje atak z zaskoczenia, a jeśli w pierwszej kolejce wykona wakizashi, bez Break HP limit można już wczytywać ostatniego save'a.
Jeśli masz w teamie Aurona, sprawa wygląda znacznie lepiej - jego Masamune ma wbudowany First Strike, dzieki czemu zdążysz zamienić go na Yunę, która weźmie aeona. W pierwszej walce lepiej skorzystać z Zanmato "naszego" Yojimbo, żeby nie stracić sił na następne walki (wezwij go z pełnym paskiem overdrive - Great Summon będzie tu użyteczny - zapłać przynajmniej pięciocyfrową sumę, a powinno się udać. Jeśli nie, to Mroczny brat bliźniak naszego samuraja nie zmiłuje się nad nim i prawdopodobnie zabije go w jednej kolejce - wtedy pozostaje AR i quick hit). Pozostałe walki rozgrywaj według podobnego schematu - quick hits i aeony na czas kolejki bossa. Leczyć się i regenerować aeony możesz przy tutejszym save-point'cie, ale nie wracaj na airshipa, bo zabawa zacznie się od nowa.

 

 

Dark Magus Sisters:

 

HP:
Cindy - 3 000 000
Sandy - 2 500 000
Mindy - 2 000 000
Ataki:
Cindy:
Camisade - zabija jedną postać
Atak fizyczny - spore obrażenia + petryfikacja
Sandy:
Razzia - 99 999 HP obrażeń na jedną postać
Cios fizyczny- to samo, co w przypadku Cindy
Mindy:
Passado - zabija jedną postać
Calamity - wredny atak - nie zadaje obrażeń, ale za to zakłada full break, sleep, curse, blind, silence, poison.
Overdrive:
Pojedyncza siostra - Mega Graviton - to samo, co w przypadku Dark Animy, atak grawitacyjny zakładający przy okazji statusy doom, silence, poison, sleep, darkness.
Razem - Delta Attack - zadaje 99 999 HP obrażeń wszystkim postaciom i zdejmuje auto-life, lepiej więc, żeby tego nie użyły. Żeby było zabawniej, to DMS zaczynają walkę z gotowym do użycia Overdrive'm...
Taktyka: Przede wszystkim musisz im uciec - dzięki temu zajmiesz się każdą osobno - biegnij ścieżką,a po pewnym czasie zgubisz większość swojego "ogona". Walka pojedynczo jest bardzo prosta - quick hit i Attack Reels to droga do zwycięstwa. Stosunkowo dobrze działa też Blitz Ace - ale też nie licz na cuda. Jeśli natomiast cię dopadną wszystkie naraz, to skup się na pokonaniu Mindy (ma najmniej HP), żeby nie użyły Delta Attack, a później używaj Attack Reels i wzywaj aeony przed kolejką "siostrzyczek". Jest też sposób łatwy i szybki - Zanmato- i jeśli cię dopadły wszystkie, to lepiej użyj tego rozwiązania - walka z mrocznym trio może naprawdę zdenerwować...

Jeśli Omega z FF5 czy Weapony to był dla ciebie hardcore, to przygotuj się na największe wyzwanie w swojej karierze, bo w szranki z tobą staje...

 

Penance:

 

Gdzie: Nowa lokacja na mapie w Airship'ie
HP:
Tułów - 12 000 000(!), żeby było śmiesznie ma jeszcze auto- protect :(
Lewa ręka - 500 000
Prawa ręka - 500 000
Ataki:
Penance:
Obliteration - ok 22 000 HP obrażeń na całą drużynę + slow (stosowany w pierwszej części walki).
Immolation - ok 30 000 HP obrażeń na jedną postać, dodatkowo wysysa wszystkie MP i zakłada Full Break (druga faza).
Judgment Day - 99 999 HP obrażeń na całą drużynę - atak śmiercionośny i nie do zablokowania przez shell czy protect, tylko aeony pomogą (wykonywany w drugiej części walki, kiedy obie ręce są sprawne).
Lewa ręka:
Mega Graviton - znany ze starcia z Dark Animą i Dark Magus sisters.
Atak fizyczny - ok 30 000 HP obrażeń na jedną postać, dodatkowo może zdjąć wszystkie pozytywne statusy, z wyjątkiem wbudowanych w zbroję (auto- protect, itp).
Slowga - wrzuca wszystkim postaciom status slow - jedyna niegroźna technika Pokutnika.
Prawa ręka:
Mighty Guard - zarzuca wszystkim cześciom Penance'a Shell, Protect, Regen - do tego kilka słów uwagi - podczas jednej kolejki z Regenem Penance może odzyskać nawet ponad 99 999 HP, więc zdejmij to z niego, kiedy tylko będziesz mieć okazję.
Calamity - Full Break, poison, curse, blind, silence, sleep na jedną postać.
Cios fizyczny - ok 30 000 HP obrażeń na jedną postać + petryfikacja.
Taktyka - jeśli masz takie statsy i zbroje, jakie na początku podałem, to walka trochę potrwa (nawet do 1,5 godziny), ale nie będzie trudna. Zacznij od użycia 5x cheer - przy def 255, auto- protect i def+ 20%, nawet z 9999 HP, jakie masz bez Break HP limit, Obliteration i Immolation nie będą w stanie cię zabić (przynajmniej nie od razu). Następnie zacznij atakować jedną z rąk Penance'a przy pomocy quick hit - kiedy Wakka będzie miał ostatnią kolejkę użyj Attack Reels, to powinno zniszczyć do końca jedną z rąk i mocno uszkodzić drugą. Kiedy Penance wykona Obliteration, ulecz się za pomocą Megalixiru - użyj do tego quick pockets, żeby nie marnować kolejek. Następnie zniszcz do końca drugą rękę, najlepiej zanim zdąży się ruszyć - Blitz Ace będzie tu bardzo użyteczny. Teraz użyj Three Stars, wszystkie czynności będą kosztować 0 MP, przyda się to w drugiej części walki. Teraz zacznij atakować Penance'a, rzecz jasna używając quick hit. Kiedy Penance odzyska którąkolwiek z rąk, zniszcz ją, zanim zyska prawo ruchu - to jest właśnie sekret tej walki- jeśli Penance nie będzie dysponował rękami, to stanie się praktycznie bezbronny. Kiedy Pokutnik straci 3 000 000 HP, to zrzuci dolny pancerz i utraci auto-protect. Kiedy to zrobi, to natychmiast rzuć na niego Dispel lub Puryfying Salt, żeby zdjąć z niego status haste. Ten etap walki ma jedno ułatwienie - postać, która oberwie Immolation, odda Penance'owi. Jest też jedna ważna sprawa - kiedy tylko postac oberwie, rzuć na nią Dispel (w celu usunięcia break'ów) - dzięki auto-haste i auto-protect nie będziesz musiał rzucać co chwilę tych czarów. Koniecznie ulecz też delikwenta za pomocą Elixiru, X-Potionu lub Megalixiru. Obowiązkowe jest też niszczenie rąk, a absolutnie niezbędne jest niedopuszczenie do sytuacji, kiedy Penance ma obie ręce - użyje wówczas ataku Judgment Day, który jest prawdziwą Apokalipsą - zarówno dosłownie jak i w przenośni. Trzymaj się tych wskazówek, a za około 1,5 godziny będziesz mógł/a pochwalić się zabiciem najpotężniejszego przeciwnika w historii Final Fantasy.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 23273
  • Głosy oddane: 25
  • Średnia ocen: 9.2

Komentarze (18)

Gość ~ 09 czerwca 2006, 12:10
Dark bahamuta można znależć w miejscu w kturym walczyliśmy z younalską ( Zanerkand)
Gość ~ 09 czerwca 2006, 12:11
Dark anime można spotkać po zrobieniu jeszcze raz pruby w Mt. Gagazet z Wakką
Tidus3000 ~ 18 sierpnia 2006, 17:39
a ja mam taktyke na dark aeony: uzyc Zanamto i po klopcie :D
FieryBird ~ 07 listopadaa 2006, 17:53
Świetna taktyka.
ShinRa ~ 08 kwietnia 2007, 14:00
Kiedy sie pojawiaja Dark Aeony?? Jak gralem to sie mi nie pokazaly.
Gość ~ 04 grudnia 2007, 16:06
dark aeony dopiero po pokonaniu "juneleski" i zdobyciu airstripa sie pojawiaja a co do takty to świetne(ale i  tak wybrałem zanmato) ja jestem na etapie magicznych siustr i jakoś na zanmato nie moge trafic.I mam pytanie muj wujek z panaceom walczył 3 h (szok) a ja lubie proste rozwiązania. Działa na nia zanmato??????
Gość ~ 04 grudnia 2007, 16:55
a na panacea polecam myslać logicznie i z doswiadczenia mojego wujka najlepszy team to wakka tidus rikku i auron i yuna bez yuny wolelimi jej sumony ale magic nabity na masksa co by sumony byłóy dobre oczywiscie na tarczy ribon auto haste auto phoenix i brake hp limit oczywiscie nie trzeba tracis miejsca na sfer gridzie dla evesion bo panacea i tak nas trafi i na madżik defens bo ona atakuje tylko atakami fizycznymi za to mozna se nabic 99999 HP jak ja chociaż wystarczy 40000
Gość ~ 04 grudnia 2007, 22:42
Jak widzicie nie umiem pisać na klawiaturze ale to nie wazne porpawie sie [bez yuny wolimi jej sumony],[co by sumony były] a reszta błedów to po prostu mi sie gry nie chciało właczac żeby sprawdzić jak to sie pisze
Gość ~ 11 majaa 2008, 07:05
Pierwszym DA ktorego pokonalem byl Bahamut XD ZANMATO RULEZZ
Gość ~ 22 majaa 2008, 23:49
ja tam wole sie pomęczyć a nie pójść na łatwiznę i użyć Zanmato a jak ktoś chce sie wypowiadać w takich miejscach to niech nauczy sie pisać bo aż zal to czytać ja osobiście szykuje sie wlasnie do walki z panance mam nadzieje ze mi sie to uda i nie mam zamiaru urzywac Zanmato :P

szamanian
Gość ~ 14 czerwca 2008, 16:16
Yhh.... jak zrobic celestal wepons kiedy przed macalania temple stoi dark shiva(chyba ze ich sie tam nie robi tylko gdzie indziej XD) ??? Postacie mam kijowe jestem noobkiem =p mimo wszystko mam tego airshipa ale jakos nie mam pomyslu na dark shive poza yuna + first strike i yojimbo i modlitwa o Zanmato...

Noobek
Gość ~ 28 czerwca 2008, 03:53
Wiele poradników traktuje o walce z dark aeonami - animą... Ciekawy tylko jestem jak zdobyć animę jeśli przed MT stoi sobie jak gdyby nigdy nic - Dark Shiva ? A w temacie zanmato - Cóż mnie udało się to wykonać kiedy tylko chciałem i kiedy mi się podobało....:P Wystarczy (Przynajmniej u mnie) Nabić Yoijmbo overdrive'a i zapłacić 100 gil...TYLKO CZEMU TO NIE DZIAŁA NA DARK AEONY!!! (Notabene miałem problem z głową sina i też nie wyszło:()

FF'Fan
Gość ~ 15 sierpnia 2008, 19:04
w sprawie zanmato - kazdy przeciwnik ma taki poziom odpornosci na zanmato i na dark aeony to od 10000 do 60000 musisz zapłacić a w sprawie animy to ją sie w baaj temple zdobywa jak masz wszystkie destruction sphere :P
Gość ~ 20 sierpnia 2009, 17:41
a o magus sister już nie tak łatwo :P i jak zdobyć tego kurczaka?!?!?!

mixer35
Gość ~ 30 kwietnia 2010, 08:29
Ja osobiście nie jestem za pokonywaniem Dark aeonów i Penancea metodą Zanmato nie ma z tego rzadnej radości, a ci którzy to popierają to chyba z własnej bezradności. Osobiście więcej nerwów przyspożył mi Omega weapon z FF VIII Chodź do najtrudniejszych przeciwników z całej serii nienalerzał.

Ichigo Kurosaki
Gość ~ 21 sierpnia 2011, 02:33
ja odkryłem że płacąc Yojimbo kwotę równą HP przeciwnika + 200 000 zawsze wypada Zanmato :) , wystarczy mieć kupę kasy i po dark aeonach. Co do tych wielkich obrażonych co ręcznie się męczą z aeonami to powiem ,że liczy się ostateczny efekt , nie każdy rozumie co znaczy np. "def 255, auto- protect i def+ 20% " itp. wpisy

zxc
Gość ~ 22 październikaa 2011, 16:54
Zanamato jest dla leni którzy nie potrafią grać i nie chce im się trochę pomęczyć. Po co walczyć z tymi dark aeonami z użyciem zanamato??? to nie ma sensu. Grę można przejść bez tego dark aeony są tylko dodatkiem dla bardziej wymagających graczy. Ja mam teraz ponad 270 godzin gry i zostało mi pokonać dark magus sisters i penance. Wszystkie statystyki u wszystkich bohaterów mam na poziomie 255 łącznie z luck MP 999 a HP tylko u Tidusa Trochę ponad 40 000 ponieważ było mi to potrzebne do pokonania nemezis na Monster arenie. Więc takie leszcze jak Dark Shiva czy Dark Ixion były na dwa OD Wakki. Jeśli ktoś chce na prawdę powalczyć z Dark Aeonami to zapraszam na tą stronę- http://k-ff.com/final-fantasy-10/dark-aeony/dark-penance -tu znajdziecie wszystko co potrzebne do zabawy z Final Fantasy i nei tylko X ale i pozostałe serie

Roman835
Gość ~ 23 listopadaa 2011, 15:15
Nie da się pokonać dark Bahamuta taką techniką jaka została tu opisana a przynajmniej ja nie dam rady. Sęk w tym że przy maksymalnym str i Celestial Weapons zadaje mu attack reals max 450 tyś dmg(pojedyńcze uderzenie z attack reanls to od 20 do 30 tyś). Więc ta metoda działa tylko w teorii.

KiM

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.