Quickenings

Quickening (Mist Knacks) to specjalne techniki ataku jednego lub wielu wrogów. Każda z postaci posiada 3 odmienne techniki, które rozlokowane są na License Board. Pola Quickenings mają zawsze wartość 50LP oraz pomarańczowy kolor. Występują głównie w krańcowych położenia tablicy. Kiedy nauczymy się już danej techniki pole Quickening dla innych postaci znika. Każdorazowe wyprowadzenie ataku kosztuje pewną ilość MP. Atak na pierwszym poziomie zużywa 1/3 całej magicznej energii, więc dana postać może go wykonać trzykrotnie. Z kolei najsilniejszy atak korzysta z całej ilości MP jaką posiada członek dużyny.

Jeżeli więcej niż jedna postać w drużynie zna techniki Quickenings to można je wyprowadzić jedna po drugiej. Wystarczy w czasie trwania pierwszego ataku wcisnąć jeden z czterech przycisków, aby kolejna postać dołączyła swój atak. W ten sposób można także wykonać kilka technik dodatkowych, które zależą od ilości już wyprowadzonych podstawowych ataków.

Vaan

Nazwa Lv. Opis
Red Spiral 1 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez wiatr.
White Whorl 2 Obrażenia zadawane przez huragan.
Pyroclasm 3 Wielkie obrażenia poprzez energetyczne pociski

Ashe

Nazwa Lv. Opis
Northswain's Glow 1 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez moc Holy Star
Heaven's Wrath 2 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez środowisko
Maelstrom's Bolt 3 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez siłę piorunów

Basch

Nazwa Lv. Opis
Fulminating Darkness 1 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez Dark Mist
Ruin Impendent 2 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez siły grawitacji
Flame Purge 3 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez płonący miecz

Balthier

Nazwa Lv. Opis
Fires of War 1 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez promienie świetlne
Tides of Fate 2 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez fale
Element of Treachery 3 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez meteoryty

Penelo

Nazwa Lv. Opis
Intercession 1 Dance of Death z jednym przeciwnikiem
Evanescence 2 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez powietrzne ostrze
Resplendence 3 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez zniszczenie jego przestrzeni

Fran

Nazwa Lv. Opis
Feral Strike 1 Obrażenia jednego przeciwnika poprzez pięść śmierci
Whip Kick 2 Duże obrażenia jednego przeciwnika poprzez poprzez kopnięcia
Shatterheart 3 Wielkie obrażenia jednego przeciwnika poprzez zimne powietrze

Techniki łączone

Nazwa Lv.
Inferno Lv1 × 3Hits lub więcej
Cataclysm Lv1 × 6Hits lub więcej
Torrent Lv2 × 2Hits lub więcej
Windburst Lv2 × 5Hits lub więcej
Ark Blast Lv3 × 5Hits lub więcej
Luminescence Więcej niż 2Hits każdego z 3lv
White Out Więcej niż 3Hits każdego z 3lv
Black Hole Więcej niż 4Hits każdego z 3lv

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 25664
  • Głosy oddane: 15
  • Średnia ocen: 5.9

Komentarze (13)

Escariot ~ 11 październikaa 2006, 02:35
A jak się go użyje to zjada całe MP :/
Gość ~ 12 grudnia 2006, 22:17
hej, sorki ja tu niechcem nic mowic, ale w momencie wyjscia wersji amerykanskiej, mozna by bylo zmienic nazwy na angielskie ale wystepujace w grze, a nie tlumaczone z jap, serio latwo sie tu zgubic :/
baschXII ~ 18 kwietnia 2007, 19:58
no ale dużo daje przeciętnego bossa można rozwaić za pierwszym razem nie tracąc życia:D
dragon12 ~ 24 września 2007, 11:36
to jest bardzo przydatne przy bosach co tam mp :)
Gość ~ 08 czerwca 2008, 21:31
są fajne, mam prawie wszystkie. potrafie 20 hitów zrobić
Gość ~ 06 lipca 2008, 21:58
A ja tam najpierw wale w twardych kolesi fizolami nie traconc MP a potem jadę z maks ofensywą właśnie na quickach i jegomość frunie aż do boiska do blitzballa z ff10
Gość ~ 17 październikaa 2008, 16:10
tak naprawdę quickenings są dla ludzi którzy nie potrafią sobie dać rady w zwykłej walce... zrobiłem 28 miałem Black Hole i pokonałem dr. Cida i co z tego wystarczy dobry exp na nikim nie musisz używać tych bzdurnych umiejętności... lepiej dzieci pograjcie sobie w kulki przez internet walki są najważniejsze....

Tidus
Gość ~ 13 listopadaa 2008, 23:13
Tidus to nolife :) Zordon

Gość
Gość ~ 23 grudnia 2008, 20:24
słabo, do poprawy. to co pisze nie ma nic wspolnego z prawda. ja rozumiem tak, ze jak rzuce dwa 3lvl to mam luminescence. a to trzeba rzucic po 2 z 1lvl, 2lvl i 3lvl, w sumie 6hits.

kamczo
Gość ~ 14 kwietnia 2009, 13:14
Hej nie wiem czy dacie odpowiedz ale mam pytanie jak sie idzie do archandi to w heavy palace jest para nieotwartych drzwi (Pilgrim door i Ascetic door) nie wiem jak nie otworzyc bo jakis mechanizm je blokuje wiec moim zdaniem chyba trzeba znalesc tych wedrowcow co przechodzoli przez te drzwi do archandii tylko ja nie wiem ktorzy to :( prosze dajcie jakąs rade:D bede wdzieczna:P
Dingo ~ 05 czerwca 2010, 21:45
Te Concurrences ( specjale Quickenig'ów) są źle ułożone. Tak naprawdę działa to tak: 1.Inferno - 1 poziom x3 2.Cataclysm - 1 poziom x7 3.Torrent - 1 poziom x2, 2 poziom x3 4.Windburts - 2 poziom x5 5.Whiteout - 3 poziom x5 6.Ark Blast - każdy poziom x2 7.Luminescence - każdy poziom x3 8.Black Hole - każdy poziom x4 Chcę dodać również moc każdego "Specjala". Na początek powiem, że formułka wygląda tak: (moc "specjala") x ( poziom przeciwnika na którym zaczynaliśmy Quickenigi) 1.Inferno - 90 2.Cataclysm - 110 3.Torrent - 130 4.Windburst - 155 5.Whiteout - 175 6.Ark Blast - 205 7.Luminescence - 215 8.Black Hole - 253
Amalia ~ 12 kwietnia 2011, 22:02
"pięść śmierci", jak to brzmi XD
Amalia ~ 20 majaa 2011, 15:35
tak w ogóle rozbrajają mnie tłumaczenia tych technik. bo na przykład ja mam niemiecką wersję ff12 i tam trzeci quickening basha to jest Schwerttanze (nie pamiętam czy tak się to pisze) i w dosłownym przetłumaczeniu to jest taniec mieczy, a pierwszy quickenings Ashe to Stella Polaris czyli dosłownie, o ile się nie mylę, chyba gwiazda polarna

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.