Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Final Fantasy XII posiada własny sposób oceniania osiągnięć gracza. W menu możemy po pewnym czasie znaleźć specjalną planszę, na której pojawiają się różne figurki. Konkretna postać sybolizuje nasze wybitne osiągnięcie.
Figurka | Osiągnięcie |
---|---|
Ashe | Średni level członków drużyny większy niż 50. |
Ba'Gamnan | Ukończenie wszystkich zleceń Mark Hunting. |
Balthier | Zaatakowanie 300 razy. |
Basch | Zabicie 500 przeciwników. |
Belias | Zdobycie wszystkich esperów. |
Carrot | Zabicie potwora (Carrot). |
Chocobo | Wykonanie 50 000 kroków. |
Crystal | Zdobycie wszystkich czarów. |
Dalan | Odkrycie całej mapy. |
DeathGaze | Zabicie potwora (Death Gaze). |
Fafnir | Zabicie potwora (Fafnir). |
Fran | Użycie magii 200 razy. |
Gabranth | Rozpoczęcie każdej z technik łączonych (Quickening). |
Gilgamesh | Zabicie potwora (Gilgamesh). |
Gurdy | Użycie lub wydanie 1 000 000 Gil. |
Hell Wyrm | Zabicie potwora (Devil Dragon). |
King Behemoth | Zabicie potwora (King Behemoth). |
Migelo | Sprzedanie 1000 lootów. |
Mimic | Odblokowanie i kupno wszystkich Monographs oraz Canopic Jar. |
Montblanc | Osiągniecie 50 Hits dla Chain Combo. |
Penelo | Otrzymanie 100 000 Gil. |
Rasler | Odkrycie tablic licencji dla wszystkich postaci. |
Reks | Zdobycie 500 000 clan points. |
Trickster | Zabicie potwora (Trickster). |
Ultima | Zabicie epera (Ultima). |
Vaan | Kradzież 50 razy od wrogów. |
Vayne | Wykonanie technik 100 razy. |
Vossler | Zdobycie wszystkich technik dla postaci. |
Yazmat | Zabicie potwora (Yazmat). |
Zodiac | Zabicie espera (Zodiac). |
Komentarze (5)
Akira
Ola
Dingo
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.