Techniki

Final Fantasy XII posiada kilkanaście technik, które mogą być wykorzystywane przez postacie w czasie walki. Podobnie jak w przypadku magii, konieczne jest zakupienie danej techniki w sklepie oraz wyrobienie licencji na jej używanie. Niektóre techniki są bardzo użyteczne, jeśli chodzi o zwykłe przechodzenie gry, jak również odkrywanie sekretów i wykonywanie dodatkowych zadań.

Steal

  • LP: 15
  • Efekt: Kradzież od jednego przeciwnika.
  • Sklep: Rabanastre
  • Cena: 1600

Libra

  • LP: 20
  • Efekt: Szczegóły na temat przeciwników i otoczenia.
  • Sklep: Rabanastre
  • Cena: 500

First Aid

  • LP: 20
  • Efekt: Odnawia HP jednego członka drużyny, który jest w stanie krytycznym.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress
  • Cena: 700

Charge

  • LP: 30
  • Efekt: Odnawia MP członka drużyny. Jeżeli technika się nie powiedzie MP spada do zera.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Bhujerba
  • Cena: 1700

Poach

  • LP: 30
  • Efekt: Otrzymujemy loot, jeśli przeciwniki jest w stanie krytycznym. Nie otrzymujemy EXP oraz LP.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Bhujerba
  • Cena: 7000

Souleater

  • LP: 35
  • Efekt: Używa HP do zadania obrażeń przeciwnikowi.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress
  • Cena: 6400

Horology

  • LP: 55
  • Efekt: Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zależności od zegara gry. Istotna jest druga cyfra licznika minut, która decyduje o wysokości zadawanych obrażeń. Im większa cyfra, tym większe obrażenia, mnożone dodatkowo przez poziom doświadczenia postaci.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Bhujerba
  • Cena: 2000

Infuse

  • LP: 35
  • Efekt: Całkowicie używa MP postaci w celu odnowienia HP innego członka drużyny. Odnawiane HP to 10-krotna ilość użytej energii MP.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara, Archades
  • Cena: 2000

Bonecrusher

  • LP: 30
  • Efekt: Używa HP do zredukowania HP przeciwnika do zera.
  • Sklep: Rabanastre, Archades
  • Cena: 7000

1000 Needles

  • LP: 35
  • Efekt: Zadaje 1000 HP obrażeń przeciwnikowi.
  • Sklep: Mosphoran Highwaste
  • Cena: 7000

Stamp

  • LP: 40
  • Efekt: Nakłada na przeciwnika status jaki posiada postać, ale nie zdejmuje statusu z członka drużyny.
  • Sklep: Archades
  • Cena: 4500

Addle

  • LP: 30
  • Efekt: Zmniejsza siłę magii przeciwnika.
  • Sklep: Rabanastre, Archades
  • Cena: 3500

Shades of Black

  • LP: 40
  • Efekt: Rzuca losowy czar czarnej magii na przeciwnika.
  • Sklep: Archades
  • Cena: 5000

Expose

  • LP: 35
  • Efekt: Zmniejsza obronę przeciwnika.
  • Sklep: Balfonheim
  • Cena: 3800

Achilles

  • LP: 40
  • Efekt: Sprawia, że przeciwnik jest wrażliwy na dodatkowy żywioł.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara
  • Cena: 8800

Gil Toss

  • LP: 35
  • Efekt: Wykorzystanie Gil w celu zadania obrażeń.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara
  • Cena: 2000

Charm

  • LP: 30
  • Efekt: Sprawia, że przeciwnik myli przyjaciół z wrogami.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara
  • Cena: 5000

Sight Unseeing

  • LP: 40
  • Efekt: Wyprowadza atak tylko podczas statusu Blind.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara
  • Cena: 6800

Shear

  • LP: 35
  • Efekt: Zmniejsza opór magiczny przeciwnika.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Jahara
  • Cena: 3600

Wither

  • LP: 35
  • Efekt: Zmniejsza siłę przeciwnika.
  • Sklep: Balfonheim
  • Cena: 3500

Revive

  • LP: 40
  • Efekt: Całkowicie zużywa HP postaci w celu ożywienia i odnowienia HP nieżywego członka drużyny.
  • Sklep: Balfonheim
  • Cena: 10000

Telekinesis

  • LP: 80
  • Efekt: Zadaje obrażenia dzięki siłom telekinezy.
  • Sklep: Necrohol of Nabudis
  • Cena: 7100

Numerology

  • LP: 40
  • Efekt: Zadaje coraz większe obrażenia pod warunkiem trafienia poprzedniego ataku.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress, Bhujerba
  • Cena: 2048

Traveler

  • LP: 65
  • Efekt: Zadaje obrażenia zależne od ilości kroków przeciwników w tym obszarze.
  • Sklep: Rabanastre, Nalbina Fortress
  • Cena: 6700

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 13839
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 6.2

Komentarze (5)

Gość ~ 19 kwietnia 2008, 19:32
Yyy.. Zrobiles blad w : Revive 40 Całkowicie zużywa HP postaci w celu ożywienia i odnowienia HP nieżywego członka drużyny. Balfonheim 10000 "Zuzywa HP w celu ozywienia i odnowienia HP~~"" Nie zuzywa HP tylko MP ; ) BazyL

BazyL
Gość ~ 13 marca 2009, 17:19
Fajnie mam wszystkie techniki. Z resztą już od dawna. Na końcu kupiłam akurat wither.

Ola
Gość ~ 14 kwietnia 2009, 13:11
Hej nie wiem czy dacie odpowiedz ale mam pytanie jak sie idzie do archandi to w heavy palace jest para nieotwartych drzwi (Pilgrim door i Ascetic door) nie wiem jak nie otworzyc bo jakis mechanizm je blokuje wiec moim zdaniem chyba trzeba znalesc tych wedrowcow co przechodzoli przez te drzwi do archandii tylko ja nie wiem ktorzy to :( prosze dajcie jakąs rade:D bede wdzieczna:P
Gość ~ 20 październikaa 2009, 09:16
"Telekinesis 80 Zadaje obrażenia dzięki siłom telekinezy." A co to za siły telekinezy? :D lol Oczywiście ta technika pozwala postaciom walczącym bronią do walki w zwarciu na atakowanie latających przeciwników (flying).

Sznib
NextRoad ~ 24 listopadaa 2013, 09:35
Telekineze używał Vossler z tym ptakiem przed schodami do Tomb od Rainwall gdzie zdobywamy 1 espera :)

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.