Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
W poniższym artykule postaram się przybliżyć i wyjaśnić wpływ atrybutów na nasze postacie. Dla innych wydają się one banalne, jednak spotkałem się z wieloma pytaniami o poszczególne rzeczy, więc poniżej wyjaśnię co za co odpowiada. Opis został przygotowany w oparciu o wersję z PSP.
- LV – Aktualny poziom postaci, nic dodać, nic ująć.
- HP – Punkty życia naszej postaci, dzielone na aktualnie posiadane punkty życia i maksymalną ilość jaką mamy. Jeśli HP zejdzie do zera, postać ginie.
- MP – Punkty magii, potrzebne są, by móc rzucać czary. Podział tak samo jak w przypadku HP, brak MP uniemożliwia rzucanie czarów.
- Magic Level – Poziom magiczny, jest zależny od klasy postaci i poziomu na którym się ona znajduje. Im wyższy poziom, tym silniejszych czarów możemy używać. Maksymalny poziom: 8.
- Current EXP – Ilość doświadczenia jaką zebrała do tej pory postać, nic więcej nie trzeba tłumaczyć.
- Next Level – Ilość doświadczenia potrzebna do osiągnięcia następnego poziomu, zwiększa się wraz z poziomami postaci.
- Strength – Współczynnik odpowiadający za efektywność ataków, im wyższy, tym większe obrażenia zadaje postać.
- Agility – Współczynnik, który odpowiada za szybkość i kolejność podejmowanych akcji w trakcie walki.
- Intelligence – Inteligencja odpowiada za efektywność magii, czyli od niej zależy to, ile zadajemy obrażeń magią ofensywną, a także podnosi skuteczność magii białej.
- Stamina – Odpowiada za ilość przybywającego HP na poziom, najwyższy współczynnik staminy mają postacie walczące fizycznie.
- Luck – Szczęście jest najbardziej skomplikowanym atrybutem, ponieważ odpowiada za całe mnóstwo pomniejszych akcji w walce, jednak największy wpływ ma na częstotliwość ataków krytycznych.
- Attack – Atrybut, który warunkuje obrażenia zadawane w walce.
- Accuracy – Celność, jak sama nazwa wskazuje, determinuje szansę zadania celnego ataku.
- Defense - Odpowiada za ilość redukowanych obrażeń w walce.
- Evasion - Determinuje szansę na uniknięcie ataku przeciwnika w walce.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.