Atrybuty

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

W poniższym artykule postaram się przybliżyć i wyjaśnić wpływ atrybutów na nasze postacie. Dla  innych wydają się one banalne, jednak spotkałem się z wieloma pytaniami o poszczególne rzeczy, więc poniżej wyjaśnię co za co  odpowiada. Opis został przygotowany w oparciu o wersję z PSP.

  • LV – Aktualny poziom postaci, nic dodać, nic ująć.
  • HP – Punkty życia naszej postaci, dzielone na aktualnie posiadane punkty życia i maksymalną ilość jaką mamy. Jeśli HP zejdzie do zera, postać ginie.
  • MP – Punkty magii, potrzebne są, by móc rzucać czary. Podział tak samo jak w przypadku HP, brak MP uniemożliwia rzucanie czarów.
  • Magic Level – Poziom magiczny, jest zależny od klasy postaci i poziomu na którym się ona znajduje. Im wyższy poziom, tym silniejszych czarów możemy używać. Maksymalny poziom: 8.
  • Current EXP – Ilość doświadczenia jaką zebrała do tej pory postać, nic więcej nie  trzeba tłumaczyć.
  • Next Level – Ilość doświadczenia potrzebna do osiągnięcia następnego poziomu, zwiększa się wraz z poziomami postaci.
  • Strength – Współczynnik odpowiadający za  efektywność ataków, im wyższy, tym większe obrażenia zadaje postać.
  • Agility – Współczynnik, który odpowiada za szybkość i kolejność podejmowanych akcji w  trakcie walki.
  • Intelligence – Inteligencja odpowiada za efektywność magii, czyli od niej zależy to, ile zadajemy obrażeń magią ofensywną, a także podnosi skuteczność magii białej.
  • Stamina – Odpowiada za ilość przybywającego HP na poziom, najwyższy współczynnik staminy mają postacie walczące fizycznie.
  • Luck – Szczęście jest najbardziej skomplikowanym atrybutem, ponieważ odpowiada za całe mnóstwo pomniejszych akcji w walce, jednak największy wpływ ma na  częstotliwość ataków krytycznych.
  • Attack – Atrybut, który warunkuje obrażenia zadawane w walce.
  • Accuracy – Celność, jak sama nazwa wskazuje, determinuje szansę zadania celnego ataku.
  • Defense - Odpowiada za ilość redukowanych obrażeń w walce.
  • Evasion - Determinuje szansę na uniknięcie ataku przeciwnika w walce.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 4134
  • Głosy oddane: 5
  • Średnia ocen: 9.6

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.