Kasa i doświadczenie

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Aby dokonać jakichkolwiek postępów w GUN HAZARD, niezbędne jest zdobywanie kasy oraz punktów doświadczenia.
KASA
Są trzy źródła gromadzenia:
- za każdego pokonanego przeciwnika dostajemy pieniądze. Im trudniejszy przeciwnik, tym oczywiście zarobek będzie większy.
- po przejściu niektórych misji, dostajemy premię: głównie za ważne dla fabuły.
- pieniądze można także znaleźć w skrzyniach, podczas wykonywania misji.

Gromadzenie pieniędzy służy tylko jednej rzeczy: kupowania sprzętu i przedmiotów w sklepie.
DOŚWIADCZENIE
Zdobywanie punktów doświadczenia, ogranicza się do dwóch sposobów:
- za każdego pokonanego przeciwnika.
- po przejściu niektórych misji, dostajemy premię: głównie za ważne dla fabuły.

Gdy zgromadzimy odpowiednią ilość punktów doświadczenia, nasza postać awansuje na następny poziom. Oznaczać to będzie, możliwość korzystania z nowszych i zarazem doskonalszych broni. Z czasem da nam to także możliwość zakupienia nowego, mocniejszego Wanzera.
Pomocnicy, których zabierzesz na misję, także mogą awansować. W ich przypadku zwiększają się parametry ich Wanzerów, takie jak ilość HP, czy wytrzymałość.
DOŚWIADCZENIE W UŻYWANIU SPRZĘTU
Przy zakupie niektórych przedmiotów, można zauważyć wskaźnik procentowy obok nich. Na początku wskazuje on 0%. W miarę tego, jak długo będziesz dany przedmiot wykorzystywał na polu walki (broń, tarcza, wślizg i inne) będzie on rósł do 100%. Jednocześnie będą wzrastały jego parametry - broń będzie mocniejsza, wślizg dłuższy itp. itd.
Jedynym wyjątkiem jest broń podstawowa. Ona również ma możliwość awansowania, ale do120%, dzięki ulepszeniom zakupionym w sklepie.. Czasami nowsza broń, może się okazać słabszą od tej, z początku gry. Przykład:
Jeśli mamy broń VG-40 (wulkan) wyćwiczoną na 120% (czyli z wszystkimi ulepszeniami) to będzie ona skuteczniejsza w walce, niż ta sama broń, z wyższego poziomu - UV-50, którą dopiero co zakupiliśmy (0%). Po prostu pamiętaj, że zanim jakaś broń da z siebie wszystko, to musisz trochę z nią potrenować.


Zaczynamy grę na poziomie pierwszym i dostajemy następujący sprzęt:
FN-8G - WANZER NR.1
SHD-01
VG-01
HNP-10
HAV-01
HHG-01
AID-1 x2
REP-1 x2


Poniżej przedstawiam zestawienie poszczególnych poziomów doświadczenia, wraz ze sprzętem, jaki można używać, gdy dany level zostanie osiągnięty. Obok poziomu widnieje, wymagana liczba punktów doświadczenia:
Poziom Punkty doświadczenia Sprzęt
2 500 HP+30
SG-01
GRL-10
UVG-10
3 1100 HP+30
LG-01
HMS-10
MSP-10
4 1820 HP+30
BZS-10
BNC-10
5 2684 HP+30
REP-10
FBG-10
EAP-10
6 3720 HP+30
MIN-10
SEK-10
PAL-10
7 4964 HP+30
DCY-10
WGP-10
UVG-20
SW-46S-WANZER NR.2
8 6457 HP+30
VG-02
GRL-20
SPS-10
HNP-20
9 8249 HP+30
HMS-20
MSP-20
10 10399 HP+30
BZS-20
BNC-20
11 12979 HP+30
REP-20
FBG-20
EAP-20
12 16075 HP+30
SG-02
MIN-20
SEK-20
PAL-20
13 19790 HP+30
LG-02
DCY-20
WGP-20
14 24248 HP+30
UVG-30
SPS-20
SW-54S-WANZER NR.3
15 29597 HP+30
GRL-30
16 36017 HP+30
HMS-30
HNP-30
MSP-30
17 43721 HP+30
BZS-30
BNC-30
18 52965 HP+30
VG-03
REP-30
FBG-30
EAP-30
19 64085 HP+30
MIN-30
SEK-30
PAL-30
20 77369 HP+30
DCY-30
WGP-30
21 93343 HP+30
SPS-30
22 112512 HP+30
SG-03
SW-824-WANZER NR.4
23 135515 HP+30
GRL-40
UVG-40
24 163118 HP+30
LG-03
HNP-40
25 196242 HP+30
HMS-40
MSP-40
26 235990 HP+30
VG-04
BZS-40
REP-40
BNC-40
27 283688 HP+30
FBG-40
EAP-40
28 340926 HP+30
MIN-40
SEK-40
PAL-40
29 409611 HP+30
DCY-40
WGP-40
30 492033 HP+30
SG-04
SPS-40
GRL-50
UVG-50
31 590940 HP+30
LG-04
HNP-50
32 709628 HP+30
VG-05
SPS-50
HMS-50
MSP-50
33 852054 HP+30
BZS-50
BNC-50
34 1022965 HP+30
REP-50
FBG-50
EAP-50
35 1228058 HP+30
MIN-50
SEK-50
PAL-50
X-D-WANZER NR.5
36 1474170 HP+30
SG-05
DCY-50
WGP-50
37 1769504 HP+30
LG-05

Każdy kolejny poziom, daje nam już tylko premię, w wysokości HP+30.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 3777

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.