Djinny

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

    Djinny to jeden z bardziej... nazwijmy to, innowacyjnych patentów, na które można się natknąć grając w Golden Sun. Te małe, przyporządkowane czterem żywiołom stworzonka, których spotkamy na swej drodze dokładnie 28 sztuk, mają kilka bardzo ciekawych zastosowań.
    Po pierwsze, kiedy „oswoimy” danego Djinna (co najczęściej wiąże się z pokonaniem go w walce), możemy przyporządkować go jednej z postaci w naszej drużynie, co owocuje podwyższeniem statystyk lub też zmianą klasy tej postaci.
    Po drugie, „oswojonych” Djinnów możemy używać w walce (ich właściwości bojowe są różne, od zwykłego ataku i zmiany statusu wroga, do leczenia i podwyższania statystyk)
    Po trzecie i ostatnie, Djinny możemy postawić w stan gotowości co umożliwia nam przyzywanie podczas walki potworów (tzw. „Summonów”), które zadają przeciwnikom potężne obrażenia.
    Poniżej zamieszczam spis wszystkich dostępnych w grze Djinnów, wraz z miejscami ich znalezienia i opisem.


1. Flint (Venus 1)
Opis: Atak, który może skruszyć kamień
Lokalizacja:: Dostajemy go automatycznie po opuszczeniu Vale

2. Forge (Mars 1)
Opis: Podwyższa “Attack” całej drużynie
Lokalizacja:: Goma Cave, na skarpie nad bezimiennym NPC. Przesuwamy kolumnę we wgłębienie i idziemy na wyższe piętro. Przeskakujemy po przesuniętej wcześniej kolumnie i Djinn jest nasz (nie bez walki oczywiście)

3. Gust (Jupiter 1)
Opis: Atakuje podmuchem wiatru
Lokalizacja:: W Bilibin idziemy o wschodniej części miasta i wchodzimy po schodach. Na południe jest ogrodzenie, po którym przechodzimy. Używamy „Whirlwind” na liściach i wchodzimy do jaskini, w której znajduje się Djinn.

4. Granite (Venus 2)
Opis: Tworzy barierę redukującą obrażenia.
Lokalizacja:: W wiosce Kolima od razu widzimy go, wewnątrz ogrodzenia. Z tyłu domu, do którego przyłączone jest ogrodzenie ze stworkiem, jest tajne przejście, które prowadzi do Djinna.

5. Breeze (Jupiter 2)
Opis: Podwyższa „Resistance” całej drużyny.
Lokalizacja:: Tret, jedna z górnych gałęzi na zewnątrz pnia tego wielkiego drzewa (trudno go przeoczyć).

6. Fever (Mars 2)
Opis: Oplata wroga kłębami mgły.
Lokalizacja:: W wiosce Imil, przesuwamy bałwana w lewo. Następnie idziemy na zamarzniętą rzekę. Ślizgamy się po niej, aż nie dostaniemy się do jaskini za lodowym wodospadem. (to naprawdę nie jest takie trudne)

7. Fizz (Mercury 1)
Opis: Odnawia HP jednemu z członków drużyny.
Lokalizacja:: Dołącza do nas automatycznie, wraz z Mią.

8. Sleet (Mercury 2)
Opis: Przemacza wroga, obniżając jego atak.
Lokalizacja:: Mercury Lighthouse, pomieszczenie z sześcioma wodospadami. Djinn jest za tym najbardziej po prawej.

9. Zephyr (Jupiter 3)
Opis: Powiększa „Agility” całej drużynie.
Lokalizacja:: Dostajemy go po rozwiązaniu zagadki w Fuchin Temple (notabene bardzo łatwej).

10. Quartz (Venus 3)
Opis: Wskrzesza jednego z członków drużyny.
Lokalizacja:: Jedna z końcowych części Mogal Forest. Nie można go przeoczyć.

11. Mist (Mercury 3)
Opis: Usypia woga.
Lokalizacja:: W Xian, znajduje się dziewczyna nosząca wodę. Czekamy, aż będzie znajdować się dokładnie 1 krok na południe od drugich drzwi na prawo. Rozmawiamy z nią, żeby upuściła wodę, zamrażamy kałuże i zgarniamy kolejnego Djinna.

12. Corona (Mars 3)
Opis: Podwyższa „Defense” całej drużyny
Lokalizacja:: Na mapie świata, na północ od Xian przechodzimy przez most. Djinn zaatakuje nas na małej wysepce tuż za mostem.

13. Spritz (Mercury 4)
Opis: Odnawia HP całej drużynie
Lokalizacja:: W Altin, po pokonaniu trzech potworów wypluwających wodę, idziemy do najniższej kopalni. Kierujemy się przejściem na prawo i po rozwiązaniu prostej zagadki, kolejny Djinn przyłącza się do drużyny.

14. Smoke (Jupiter 4)
Opis: Spowija wroga kłębami dymu.
Lokalizacja:: W drugiej części Lamakan Desert idziemy na północ. Djinn jest w jednym z kamiennych kręgów. (trzeba użyć „Reveal”, żeby go zobaczyć).

15. Vine (Venus 4)
Opis: Obniża „Agility” wroga.
Lokalizacja:: Po wyjściu z Lamakan Desert, przechodzimy przez most na północnym zachodzie i idziemy na małą wysepkę, otoczoną lądem. Jedną z losowych walk będzie potyczka z Djinnem.

16. Scorch (Mars 4)
Opis: Paraliżujący wroga atak.
Lokalizacja:: W północno wschodniej części Kalay, wchodzimy do dwupiętrowego domu i wychodzimy górnymi drzwiami. Przeskakujemy przez wyrwę w murze i przesuwamy statuę, żeby odsłonić przejście. W środku przesuwamy kolejny posąg, żeby zatrzymać płynącą wodę i po drabinie dostajemy się do Djinna.

17. Sap (Venus 5)
Opis: Atakuje wroga, wysysając mu życie.
Lokalizacja:: Po wyjściu z Kalay, okazuje się, że most na północy jest naprawiony i możemy spokojnie wrócić do Vault. Na północy wioski znajduje się wieża z dzwonem . Używamy go, żeby przepłoszyć Djinna. Nasptępnie Idziemy do zachodniej części wioski i wchodzimy po schodach. Idziemy na południe, do kręgu z nagrobków, przy którym stoi pies. Używamy „Reveal” i wchodzimy do jaskini. Zgadnijcie co znajduje się na jej końcu....

18. Kite (Jupiter 5)
Opis: Wybrana postać atakuje dwa razy w następnej rundzie
Lokalizacja:: Odwiedzamy Vale, kiedy w swoim arsenale Psynergy mamy już „Lift”. Używamy tej umiejętności na głazie na lewo od domu Kradena i wchodzimy do jaskini. Na końcu znajduje się Djinn, na którym używamy „Halt” (Psynergy, które znajdujemy w kuferku tuż przed Djinnem).

19. Ember (Mars 5)
Opis: Odnawia PP drużyny.
Lokalizacja:: Tuż przy wejściu do Tolbi idziemy na wschód. Używamy „Grow” (tą Psynergy dostajemy po daniu Garetowi przynajmniej jednego Djinna Venus lub Isaacowi jednego Djinna Mars) na małej roślince i „Freeze” na kałuży. Następnie idziemy w stronę gospody i przeskakujemy po zamrożonym słupie po kolejnego stworka do naszej kolekcji.

20. Ground (Venus 6)
Opis: Używa grawitacji, żeby przytrzymać wroga.
Lokalizacja:: Wychodzimy z Tolbi i idziemy na prawo, wzdłuż wybrzeża. Wchodzimy „tylnym wejściem” do Kalay Dock i zgarniamy kolejnego Djinna.

21. Hail (Mercury 5)
Opis: Obniża “Defense” wroga
Lokalizacja:: Na mapie świata, idziemy na zachód od Tolbi i przechodzimy przez most skierowany na północ. Następnie podążamy w kierunku północno zachodnim przez kolejny most. W tym miejscu (jeśli trochę pobiegamy) zaatakuje na Djinn.

22. Squall (Jupiter 6) [nie, nie ten Squall...]
Opis: Paraliżuje wroga
Lokalizacja:: W Altmiller Cave. Idziemy przez kolejne części jaskini i przechodzimy przez drzwi za niewidzialnym człowiekiem. Idziemy dookoła pomieszczenia aż dojdziemy do drzwi na prawo. W następnym pomieszczeniu rozwiązujemy kolejną „kolumnową zagadkę” i łapiemy Djinna.

23. Tonic (Mercury 6)
Opis: Leczy zmiany statusu całej drużyny.
Lokalizacja:: Po dostaniu „Cloak Ball”, przejściu Lunpa Foretress, pokonaniu Toadonpy i krótkiej scence w Lunpa Cave, wracamy do Lunpa Foretress i idziemy do pokoju Dodonpy. Starszy pan za nasze zasługi umożliwia nam przejście do Djinna.

24. Flash (Mars 6)
Opis: Obniża obrażenia zadane drużynie ścianą płomieni.
Lokalizacja:: Ostatnia część Suhalla Desert. Podążamy trasą aż dojdziemy do drabiny skierowanej na południe. Nie schodzimy nią, tylko idziemy w lewo. Używamy „Reavel”, żeby zobaczyć kolumnę, po której można dostać się do Djinna.

25. Bane (Venus 7)
Opis: Atakuje wroga jadem (odkrywcze, prawda?)
Lokalizacja:: W Suhalla Desert, w miejscu gdzie zdobyliśmy Flasha, przechodzimy przez jaskinie i pozwalamy, żeby porwało nas wielkie różowe tornado. Zaniesie nas na wyspę. Dokładnie na jej środku jest lokacja zwana Crossbone Island. Wchodzimy do jaskini i rozwiązujemy kolejne zagadki. Djinn jest na 6 piętrze w dół.

26. Dew (Mercury 7)
Opis: Wskrzesza jednego z członków drużyny
Lokalizacja:: W trzeciej części Suhalla Gate znajdują się 3 „zjeżdżalnie”. Slizgamy się na dół trzecią od lewej i kolejny Djinn jest nasz.

27. Torch (Mars 7)
Opis: Atak, przebijający się przez obrona przeciwnika.
Lokalizacja:: We wschodniej części Laliviero, wchodzimy na dach domu (tego z drabiną na dachu...). Przeskakujemy na mur i idziemy dookoła miasta. Przeskakujemy na dach domu, przy którym stoi strażnik. Skaczemy na następny dach, schodzimy po winorośli i łapiemy Torcha.

28. Luff (Jupiter 7)
Opis: Zapieczętowuje Psynergy wroga.
Lokalizacja:: W Babi Tower są dwie drabiny, tuż przed wejściem do właściwej wieży. Schodzimy na dół tą po lewej i przesuwamy kolumnę o jedno pole w lewo. Wychodzimy na powierzchnie i znów schodzimy po drabinie, tym razem tej po prawej. Usuwamy kolumnę z drogi i podążamy nowo otwartym przejściem na zewnątrz. Używamy „Grow” na małej roślince. Wchodzimy po winorośli i przechodzimy przez drzwi. W środku wieży ześlizgujemy się po „zjeżdżalni” i przyłączamy do naszej drużyny Luffa.

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 28741
  • Głosy oddane: 23
  • Średnia ocen: 8.4

Komentarze (1)

Marv ~ 30 marca 2007, 12:28
jecze mozna by dac obrazek jak dany djinn wyglada i mozna by tez wpomniec przy stanie gotowosci ze jest to kosztem utraty bonusow w statysykach

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.