Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Karty: 1
Efekt karty: Incrementor
Najczęściej spotykany Heartless, ale także najsłabszy. Nie używają silnych kart, ale potrafią zmienić się w cień. Wtedy są niezniszczalne, ale po chwili wychodzą na powierzchnię.
Karty: 1, 2
Efekt karty: Combo Plus
Nie są szczególnie groźni. Słabe karty i słabe ataki. Mogą jednak pojawić się podczas walki za sprawą Crescendo, ale nie są wtedy specjalnie groźniejsi.
Karty: 1, 3, 4
Efekt karty: Guard
Może być trochę irytującym przeciwnikiem. Swoim miękkim brzuchem odbija wszelkie ataki fizyczne. By go zranić trzeba użyć magię, lub zaatakować od tyłu. Jednak, mimo iż jest powolny, może szybko się obrócić i odbić atak. Gdy grubas podskoczy, sam też skocz, w przeciwnym wypadku otrzymasz obrażenia od trzęsienia ziemi.
Karty: 1, 2, 4
Efekt karty: Fire Boost
Używa czar Fire, a także absorbuje obrażenia ogniowe. Jednak nie jest szczególnie groźnym przeciwnikiem.
Karty: 1, 2, 4
Efekt karty: Blizzard Boost
Używa czar Blizzard, a także absorbuje obrażenia lodowe. Jednak nie jest szczególnie groźnym przeciwnikiem.
Karty: 1, 2, 4
Efekt karty: Thunder Boost
Używa czar Thunder, a także absorbuje obrażenia piorunowe. Jednak nie jest szczególnie groźnym przeciwnikiem.
Karty: 1, 2, 4
Efekt karty: Cure Boost
Nie atakuje, jednak rzuca czar Cure na innych Heartless. Najlepiej eliminować w pierwszej kolejności.
Karty: 3
Efekt karty: Retrograde
Dość średnia talia. Sam przeciwnik nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Karty: 2
Efekt karty: Draw
Atakuje z dystansu. Uciekając gubi skórki od banana. Jeśli się na nich poślizgniesz nie będziesz mógł na moment atakować.
Karty: 3, 4
Efekt karty: Reload Kinesis
Atakuje szybko i z zaskoczenia. Potrafi też szybko uciec z pola rażenia i równie szybko wrócić.
Karty: 1, 2
Efekt karty: Combo Finish
Nie razi niczym szczególny. Trzeba jedynie uważać na liczbę z jaką się pojawiają.
Karty: 1, 3, 6
Efekt karty: Back Attack
Odbija frontowe ataki fizyczne. Żeby go pokonać atakuj przy pomocy magii, lub atakując od tyłu. Atakuje plując ognistą kulę (Fire) i dwukrotnie pięściami. Szczególnie uważaj, gdy gra szóstką.
Karty: 4
Efekt karty: Quickload
Ich jedynym atakiem jest samobójczy wybuch. Żeby otrzymać doświadczenie trzeba pokonać, zanim wybuchnie przez przebijanie kart.
Karty: 1, 2
Efekt karty: Drain
Otrzymawszy obrażenia teleportuje się w losowe miejsce. Także atakując wysysa HP Sory.
Karty: 1
Efekt karty: Random Values
Jest raczej słabym i niegroźnym przeciwnikiem. Potrafi się jednak szybko przemieszczać.
Karty: 1, 2
Efekt karty: Decrementor
Mimo zbroi i faktu, że walczy się z nim pod wodą, absorbuje ataki piorunowe. Atakują też szybko.
Karty: 1, 2, 7
Efekt karty: Auto-Reload
Używa czaru Thundara i absorbuje ataki piorunowe. Także używa wysokich kart. Posiada też dużo HP. Jedyny pocieszeniem jest to, że jest powolny.
Karty: 2, 3
Efekt karty: Float
Nie jest szczególnie groźny, jednak jego ataki mają duży zasięg.
Karty: 3, 4
Efekt karty: Vanish
Średnia talia i to wszystko. Potrafi rzucić kulą ognia, ale nie jest tak źle.
Karty: 1, 2,
Efekt karty: All Zeroes
Główne zagrożenia, to długa seria, a także ogłuszające cięcie, jednak talia nie jest szczególnie groźna.
Karty: 3, 4
Efekt karty: Item Bracer
Potrafi mocno uderzyć, ale odpowiednio przygotowana i użyta talia, i przeciwnik wymięka.
Karty: 2, 4, 6
Efekt karty: Card Blind
Wysoka talia, to już pewien problem. Dodatkowo dość często się pokazuje i zwykle jest ich dużo. Nie należy ich lekceważyć.
Karty: 1, 5, 9
Efekt karty: Protect
Bardzo denerwujący przeciwnik. Nie dość, że ma wysokie karty i potrafi nimi dobrze zagrać, to na dodatek wszystkie fizyczne i magiczne ataki frontowe są nieskuteczne. I wbrew swej powolności może szybko obrócić niwelując ataki od tyłu. A tylko ataki od tyłu skutkują.
Karty: 4, 5
Efekt karty: Reload Lock
Najgroźniejszym atakiem jest długa seria uderzeń szponami. Nie da się jej przebić, gdy przeciwnik złapie Sorę. Poza tym nie jest tak źle, ale nie wolno go lekceważyć. Jest bardzo szybki.
Karty: 1, 3, 7
Efekt karty: Magic Boost
Dość wysoka talia. Nie dość, że używa wszystkich trzech podstawowych czarów, to jeszcze absorbuje ataki ogniowe, lodowe i piorunowe. Walczyć więc należy tylko przy pomocy ataków nie związanych z żadnym z podstawowych żywiołów.
Karty: 2, 7, 8
Efekt karty: Bio
Jeszcze gorsza wersja zwykłego Shadow. Potrafi bardzo szybko chować się w cień (stając się nietykalnym), a na dodatek wyskoczyć z cienia i natychmiast zaatakować. Na dodatek talia jest prawie bezbłędna. Jeżeli nie posiadasz w talii wysokich kart, to potyczka z NeoShadow to raczej samobójstwo.
Karty: brak
Efekt karty: Hyper Healing
Grzybek ten nie atakuje, a na dodatek zaatakowany ucieka. Żeby cos pozostawił należy użyć na nim jeden z trzech podstawowych czarów, w zależności jak się zachowuje. Jeśli jest skulony i trzęsie się to użyj Fire. Jeśli patrzy w niebo i macha ręką to użyj Blizzard. Jeśli pojawi się nad grzybem żarówka to użyj Thunder. Jeśli zgadniesz 3 razy pod rząd, to grzybek zostawi zielone kulki (leczenie) i jedną kartę premiową.
Karty: 8
Efekt karty: Random Flush
Nie jest tak groźny, ale używa wysokie karty, a na dodatek potrafi zmienić swą skórę w kamień, stając się nietykalnym (wtedy też może atakować). Czasem długo może potrwać, aż zdejmie osłonę.
Karty: 2, 4, 6
Efekt karty: Leaf Bracer
Mimo, iż jest roślinka przytwierdzona do ziemi i nie porusza się, to potrafi atakować na dystans. Karty ma też dość wysokie, więc jeśli masz słabą talię, to radzę dorzucić trochę wysokich kart.
Karty: 2, 4, 6
Efekt karty: Reload Haste
Wysokie karty i potrafi szybko przenieść się z jednego końca planszy na drugi unikając ataku. Po za tym nic szczególnego.
Karty: 2, 4, 6
Efekt karty: Summon Boost
Szczególną cechą jest umiejętność wezwania w czasie walki jednego Soldier. Trwa to jednak trochę długo i można próbę zybko przebić. Poza tym umie leczyć, więc warto eliminować w pierwszej kolejności.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.