Informacja
Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.
Journal – Wesoły i żywy chłopiec wybrany przez Keyblade by walczyć z Heartless. To Sora pokonał Ansema, kończąc jego plany, by zalać świat w ciemności. Jednak Sora kontynuuje swą przygodę, by odszukać przyjaciół, których stracił podczas walki.
D Report – Przyjaciel z dzieciństwa Riku i bohater światła wybrany przez Keyblade do walki przeciw ciemności. Oślepiony przez ciemność, Riku stanął przeciwko Sorze, ale ich przyjaźń okazała się silniejsza i ostatecznie razem zamknęli drzwi do ciemności.
Nadworny czarodziej w Disney Castle, który wyruszył z Goofym po zniknięciu króla. Jego burzliwy charakter czasami prowadzi go w kłopoty, ale jest za to bardzo odważny. Teraz Donald poszukuje odpowiedzi na to, co się stało z królem, po tym jak został zamknięty za drzwiami do ciemności.
Kapitan rycerzy w Disney Castle. Wyruszył z Donaldem po zniknięciu króla. Jest radosny i spokojny i nie ma nikogo bardziej lojalnego królowi. Sora i Goofy są szczególnie dobrymi przyjaciółmi.
Towarzyszy Sorze prowadząc dziennik. Jest też sumieniem Pinokia, pomagając mu odróżnić dobro od zła.
Król rządzący Disney Castle. Wyruszył samotnie, by chronić swój i inne światy przed dominacją ciemności. Gdy Riku wpadł do krainy ciemności, król wskazał mu drogę, ale obydwaj zostali rozdzieleni, gdy drzwi do ciemności zamknięto.
Journal – Przyjaciel z dzieciństwa Sory. Skuszony przez ciemność i użyty przez Maleficent i Ansema, Riku raz walczył przeciwko Sorze. By zamknąć drzwi do ciemności, Riku został z królem po drugiej stronie. Nie wiadomo gdzie się teraz znajduje. Sora poszukuje teraz Riku.
D Report – Chłopiec, który urodził się i wychował na małej grupce wysepek. Riku marzył o zobaczeniu innych światów, więc opuścił wyspy – tylko by zostać uwodzony przez moc ciemności. Zniewolony przez Ansema, poszukiwacza ciemności, Riku stoczył walkę ze swoim przyjacielem z dzieciństwa Sorze. Ale w końcu odzyskał nad sobą panowanie i razem z Sorą zamknął drzwi do ciemności. Ale ciemna rana w sercu Riku musi się jeszcze zagoić.
Journal – Przyjaciółka z dzieciństwa Sory. Przygoda Sory zaczeła się od poszukiwania Kairi, która znikneła, gdy wyspy zostały zniszczone przez ciemność. Kairi została porwana przez Heartless, ale dzięki Sorze ona i wyspy zostały uratowane. Czeka tam na powrót Sory i Riku.
D Report – Przyjaciółka z dzieciństwa Sory i Riku. Kairi znikła, gdy ich wyspy zostały zniszczone przez ciemność. Riku i Sora poszukiwali jej. Kairi została porwana przez Heartless, ale dzięki Sorze ona i wyspy zostały uratowane. Czeka tam na powrót Sory i Riku.
Następca, po swym ojcu, jako władca Pride Lands. Sora musi tylko go wezwać, a Simba pojawi się i użyje swej siły.
Mały słonik urodzony w cyrku. Inne zwierzęta śmiały się z jego wielkich uszu, ale odwaga do latania uczyniła go gwiazdą cyrku. Jeśli Sora go wezwie, Dumbo pojawi się na ratunek.
Młody, jeleni książe, którego ojciec jest królem lasu. Sora może go wezwać na pomoc.
Kiedyś smoczy strażnik chińskiej rodziny. Przez swoje pomyłki stracił większość swej pierwotnej mocy. Jeśli Sora go wezwie, przybędzie na pomoc.
Dziwna rasa, która pojawia się prawie wszędzie. W Castle Oblivion Moogle prowadzą sklep, w którym Sora może wymienić niechciane karty.
Cichy miecznik używający Gunblade. Jego prawdziwe imię to Squall Leonhart. Leon walczył razem z Sorą przeciwko Heartless, ale Leon w Castle Oblivion jest jedynie produktem pamięci Sory, więc nie pamięta nic z tamtych czasów.
Dziewczyna, której wesoła osobowość ukrywa jej bolesne wspomnienia. Kiedy była mała Heartless ukradli ją z jej domu.
Młoda kobieta, która walczyła z Heartless. Jej spokojne zachowanie ukrywa nie przełamaną wolę. Aerith także posiada dziwny zmysł prawdy i jest świadoma, że Traverse Town i jej mieszkańcy są cząstką pamięci Sory.
Zdolny pilot, który uratował Leona i resztę od Heartless, kiedy byli dziećmi. Mieszka teraz w Traverse Town.
Miecznik wynajęty przez Hadesa by zabił Herkulesa. Cloud poszukuje prawdziwe wspomnienia, które stracił. Czy to są wspomnienia kogoś bliskiego, czyjego własnej, mglistej przeszłości?
Młody chłopiec z wysp Sory, o słonecznej osobowości i z mnóstwem energii. Nie posiada ograniczenia własnej pewności i uważa siebie w wszystkim za mistrza.
Chłopiec z wysp Sory. Mimo iż jest najstarszy, Wakka jest najskromniejszy i dobrze opiekuje się swymi przyjaciółmi.
Zadziorna dziewczynka z wysp Sory. Selphie zwykle wskoczy zanim się obejrzy. Posiada też romantyczną stronę.
Journal – Młoda wiedźma, która pod rozkazami Marluxii zmieniła większość z wspomnień Sory. Ponieważ fałszywe wspomnienia o Namine bazowały na uczuciach Sory do Kairi, Sora myślał, że on i Namine są przyjaciółmi od dzieciństwa. Ale w rzeczywistości obydwoje przez Castle Oblivion się nie spotkali.
D Report – Młoda wiedźma, która potrafi manipulować pamięcią. Pod rozkazami Organizacji, Namine przyciemniła Kairi i zmieniła pamięć Sory. Ale wybaczenie w sercu Sory poruszyło ją, by sprzeciwić się rozkazom. Teraz opiekuje się Sorą, aż odbudowa jego pamięci się skończy.
Journal – Replika Riku utworzona przez Vexena z danych o prawdziwym Riku. Przez moc Namine, dano mu fałszywe wspomnienia, przez które uważał się za prawdziwego Riku. Prawda głęboko go zraniła.
D Report - Replika Riku utworzona przez Vexena z danych o prawdziwym Riku. W przeciwieństwie do prawdziwego Riku, włada ciemnością własnowolnie, ale jest brzemieniem jest fakt iż jest tylko imitacją.
Poszukiwacz ciemności By otworzyć drzwi do ciemności, Ansem użył Heartless, by ukradły niezliczoną liczbę serc. Zniewolił Riku, ale spotkał swój koniec z rąk Sory. Jednak cień Ansema mieszka głęboko w sercu Riku.
Journal – Tajemnicza postać, która stanęła na drodze Sory. Trudno go zrozumieć, przez pewien czas Axel po prostu zadziera nosa ... ale zrobił więcej myślenia, niż wszyscy razem.
D Report – Numer 8 w Organizacji. Jest cieniem, którego intencje i tajemnice są przed wszystkimi ukrywane. Axel jest bez skrupułów, by użyć innych do swych celów. Użył Sorę i Namine, by uciszyli Marluxie i powstrzymali jego plany przeciw Organizacji. Axel uważa, ze on i Sora mają cos wspólnego, ale ta zależność jest niepewna.
Journal - Członkini grupy, kontrolującej Castle Oblivion. Larxene jest nieczuła i uwielbia nic poza załawianiem innych ludzi. Ma dobre stosunki z Axelem, ale szydzi z innych i nie ufa nikomu.
D Report – Numer 12 w Organizacji. Larxene konspirowała z Marluxią, by przejąć kontrolę nad grupą i zamierzała do tego wciągnąć Axela. Jednak jej nieczuła osobowość okazała się jej zgubą – prowokacja gniewu Sory był jej fatalnym błędem.
Journal – Człowiek pochłonięty w swych wątpliwych badaniach w Castle Oblivion. Vexen próbował zniszczyć Sora, kontrolując Riku i skłóciwszy obydwu przeciw siebie. Gdy jego plan nie wypalił, sam stanął naprzeciw Sorze.
D Report – Numer 4 w Organizacji On, Lexaeus i Zexion byli w grupie od jej utworzenia, a przyjaźń nie zerwała się pomiędzy nimi, a ludźmi takimi jak Marluxia. Po walce z Riku, Vexen udaje się do wydarzeń trwających nad ziemią, ale liczne przegrane doprowadziły do jego śmierci z rąk Axela.
Journal – Pan Castle Oblivion i członek Organizacji. By sam przejąć kontrolę nad grupą Marluxia użył Namine, by zmieniła pamięć Sory i przejąć moc Keyblade.
D Report – Numer 11 w Organizacji. Marluxia zwabił Sorę do Castle Oblivion, by użyć jego siłę, do przejęcia kontroli nad Organizacją. Rozkazał Namine, by zmieniła pamięć Sory, a także oszukał Vexena, by ten walczył z Sorą. Wszystko szło zgodne z planem, ale spisek Marluxii rozpadł się, gdy Axel uwolnił Namine. Marluxia, ostatecznie został zgładzony przez Sorę.
Numer 5 w Organizacji Urodzony wojownik władający bez problemu ogromny tomahawk By wyrównać żądzę jego rywala Marluxii do mocy Sory, Lexaeus próbował zawładnąć Riku. Nie udało mu się, ale z ostatkami sił wtrącił Riku do krainy ciemności.
Numer 6 w Organizacji. Zexion głównie unika brudzenia swych rąk, kiedy coś trzeba zrobić. Ale gdy zostali pokonani Vexen i Lexaues musiał wejść do czynu. Zexion staną przeciw Riku przebrany za Sorę, ale Riku nie bał się już ciemności i zwyciętwo było poza zasięgiem Zexiona.
Prawdziwa enigma. DiZ ukazał się przed Riku w przebraniu Ansema, prezentując mu opcje wyboru dotyczących ciemności w jego sercu. Podobno on i król się kiedyś spotkali.
Ciekawska dziewczynka, która wpadła przez króliczą norę do Krainy Czarów. Alicja została niesprawiedliwie oskarżona i osądzona o kradzież pamięci Królowej Kier, ale Sora interweniował i pomógł oczyścić jej imię.
Samolubna władczyni dowodząca armią karcianych żołnierzy. Heartless ukradł pamięć królowej, ale oskarżyła o to Alicję.
Lojalny służący Królowej Kier. Zawsze wykonuje rozkazy Królowej, nie ważne jakie one są.
Strażnicy w służbie Królowej Kier. Boją się jej gniewu i zrobią wszystko co każe.
Tajemniczy, szczerzący zęby kot, który zawsze mówi w zagadkach. Pojawia się, kiedy się tego nie spodziewasz i znika, gdy tego sam zapragnie.
Syn bogów Zeusa i Hery, ale sam nie jest bogiem. Z boską siłą i łagodnym sercu, Herkules jest prawdziwy bohaterem. Nigdy nie przegrał w Koloseum.
Trener licznych bohaterów, łącznie z Herkulesem. Teraz Phil prowadzi Koloseum i organizuje tam zawody.
Journal - Władca zaświatów. Hades nie znosi Herkulesa. Oszukał Clouda, by walczył z Herkulesem na śmierć i życie, ale jego plan zawiódł.
D Report – Bóg zaświatów, który chce wszystkim rządzić. Hades ukazał się Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Młody mężczyzna, żyjący w Agrabah i śniący o spotkaniu królewny Jasmine. Alladyn stał się panem Dżina, kiedy znalazł magiczną lampę. Początkowo Alladyn chciał stać się księciem i zrobić wrażenie na Jasmine, ale ostatecznie dał Dżinowi wolność i zdecydował pokazać Jasmine swoje prawdziwe ja.
Więzień magicznej lampy. Dżin musi spełniać właścicielowi lampy jego trzy życzenia. Pragnie wolności, ale może ją zdobyć, gdy ktoś użyje swe życzenie, by go uwolnić.
Księżniczka Agrabah. Jasmine nie czuje się najlepiej w pałacu i pragnie wolności za jego murami.
Sprytna i gadatliwa papuga. Iago lata nad Agrabah, pomagając złemu Jafarowi jako jego oczy i uszy.
Czarnoksiężnik i nadworny wezyr Agrabah. Jafar ukradł Alladynowi magiczną lampe i dzięki mocy Dżina planował został władcą Agrabah.
Journal - Jafara zamieniony w dżina. Gdy ukradł lampę Alladynowi, Jafar zażyczył sobie moc dżina, którą próbował zgładzić Sorę i Alladyna.
D Report – Czarnoksiężnik, a także nadworny wezyr Agrabah zamieniony przez magię Jafar ukazał się Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Mistrz makabry w Halloween Town. Jack zawsze próbuje znaleźć nowy spoób, by przyprawić wszystkich o gęsią skórkę.
Pomocnik w laboratorium Dr. Finkelsteina. Stworzył ją z różnych części. Sally potajemnie podkochuje się w Jacku.
Szalony naukowiec w Halloween Town. Jest zawsze pogrążony w swoich dziwnych eksperymentach. Tym razem doktorek wymyślił napój, który odnawia prawdziwe wspomnienia tylko po to, by został połknięty prze Oogie Boogie.
Journal - Złoczyńca, który zawsze plotkuje przeciwko Jackowi. Oogie Boogie ukradł napój Dr. Finkelstein, bo myślał, że uczyni go silniejzym, ale zamiast tego oszalał ze strachu.
D Report – Złoczyńca, który zawsze powoduje kłopoty w Halloween Town. Oogie Boogie ukazał się Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Drewniana kukiełka, wykonana przez Geppetto i ożywiona przez Błękitną Wróżkę. By stać się prawdziwym chłopcem musi poznać odwagę, dobroć i szczerość. On razem z Geppetto zpstał połkniętym przez Monstro, ale uciekli z pomocą Sory.
Łagodny i poważny cieśla, który wyrzeźbił Pinkio z drewnianego kloca. Geppetoo, poszukiwaczy Pinokia, został połknięty przez Monstro. Obydwoje spotkali się w wielkim wielorybie i uciekli z pomocą Sory.
Córka króla Tritona, która pragnie zobaczyć zewnętrzny świat. Zmartwiona zniknięciem Floundera, Ariel została uwodzona przez Usrulę, by dała jej trójząb króla. Dzięki pomocy Sory, Ariel odzyskała trójząb i sama zdecydował powiedzieć prawdę jej ojcu.
Dyrygent orkiestry Tritona i strażnik Ariel. Sebastian zawsze karci Ariel za swe ucieczki, ale jedynie martwi się o jej bezpieczeństwo.
Młoda ryba. Nie jest odważny, ale jest najbardziej zaufanym przyjacielem Ariel. Ursula porwała Flounder jako część planu, by oszukać Ariel i ukraść trójząb.
Journal - Morska wiedźma. Kiedyś żyła w pałacu, ale została wypędzona, za planowanie przeciw królowi. Ursula oszukała Ariel i ukradła trójząb, by władać całą Atlantica.
D Report – Morska wiedźma, która spiskowała, by przejąć władzę nad całym podwodnym królestwem Atlantica. Ursula ukazała się Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Chłopiec, który mieszka w Nibylandii, gdzie nikt nigdy nie dorasta. Piotruś może być uparty, ale głęboko w sobie jest odważny i sprawiedliwy. Zdenerwował się na Wendy, gdy ta chciała wrócić do Londynu, ale w końcu życzył jej wszystkiego najlepszego.
Wróżka o zazdrosnej naturze szczególnie, gdy Piotruś zwraca swą uwagę na inne dziewczyny.
Rozmarzona angielska dziewczyna. Piotruś wskazał jej drogę do Nibylandii. Wendy bardzo lubi Piotrusia, ale zdecydowała się wrócić do Londynu.
Journal - Pirat pałający złością do Piotrusia Pana. Hak porwał Wendy, by zwabić Piotrusia. Zwykle dumny Hak panikuje, gdy Krokodyl, który odgryzł jego rękę, się pokaże.
D Report – Pirat z Nibylandii. Hak ukazał się Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Książe zamieniony w bestię za swą samolubność. Spotkanie z Belle obudziło ludzkie uczucia w jego sercu. Początkowo zwątpił przez zimne zachowanie Belle, ale jego wiara w ich miłość nigdy nie zachwiała się.
Młoda kobieta, która ujrzała dobroć za ohydną wyglądem Bestii. Gdy zauważyła, że Maleficent chce ukraść jej serce, Belle zachowywała dystans do Bestii, by utrzymać swe serce poza zasięgiem wiedźmy.
Journal - Wiedźma dowodząca ciemnością. Sora już raz walczył z Maleficent i jej Heartless. Ukradła serce Belle, by ulepszyć swe ciemne moce, mimo, iż Belle przejrzała jej plan.
D Report - Wiedźma dowodząca ciemnością. Urok Maleficent wygrał nad Riku i posiliła go ciemnością. W Castle Oblivion stanęła przed Riku jako znak niezatartej ciemności w jego sercu.
Smocza forma Maleficent. Jej własna moc wymieszana z ogromną potęgą ciemności utworzyły z Maleficent potężnego przeciwnika.
Niedźwiadek który mieszka u podstawie drzewa w Stu Milowym Lesie. Puchatek lubi jeść – szczególnie miód. Jest miły i spokojny, ale trochę głupiutki.
Najlepszy przyjaciel Puchatka. Prosiaczek jest bardzo wstydliwy i zaskoczony zakrywa swe oczy swymi uszami.
Najmądrzejsze zwierzę w Stu Milowym Lesie. Czasem jednak mówi tak dużo, że jego przyjaciele zasypiają.
Pełen energii kangurek. Maleństwo chce się nauczyć brykać tak wysoko tak Tygrysek.
Ponury osiołek, którego ogon cały czas odpada i gubi się. Kłapouchy je bojaźliwy i zawsze powolny. Preferuje coś robić powoli.
Jedyny w swoim rodzaju. Wesoły Tygrysek uwielbia brykać cały dzień. Czasami ma dla innych za dużo energii, ale zawsze chce dobrze.
Pilny ogrodnik, który zawsze jest zajęty swoimi warzywami. Czasami Królik jest trochę nerwowy, szczególnie, gdy Tygrysek bryka w jego ogrodzie.
Dodaj komentarz
Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.
Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.
Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.
Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.