Ekwipunek

Informacja

Ten artykuł wymaga edycji, aby być zgodnym z nowymi zasadami SquareZone. Obecna wersja zostanie wkrótce dostosowana do standardów.

Całe wyposażenie podzieliłem na 4 odmienne kategorie. Bronie, zbroja, akcesoria i przedmioty. Opisując sposób zdobycia, sklep oznacza Moogle Shop w danym świecie. Po obejrzeniu towarów u danego moogla, możesz je także kupić w Hollow Bastion, lub Twilight Town. Nie wymieniam listy wymaganych składników potrzebnych do utworzenia danego wyposażenia poprzez syntezę, gdyż opisałem to w innym dziale. Jedynie wymieniam miejsce, gdzie można znaleźć przepis. Dodając + Serenity oznacza, że musisz najpierw stworzyć wyżej wymieniony przedmiot, po czym zrobić to podobnie, dodając odpowiedni materiał Serenity (zależnie od rangi).

Bronie


Nie muszę chyba wiele tłumaczyć. Bronie zwiększają siłę i magię. Zależnie od postaci mamy klucze (Sora) różdżki (Donald) i tarcze (Goofy).


Sora


Kingdom Key
Broń startowa
Strength - 3
Magic - 1
Skill - Defender (Critical Half*)

Oathkeeper
Twilight Town - przy drugiej wizycie, po uratowaniu Seifera.
Strength - 3
Magic - 3
Skill - Form Boost

Oblivion
The World that Never Was - Za pokonanie Xigbar.
Strength - 6
Magic - 2
Skill - Drive Boost

Star Seeker
Twilight Town - dostajesz razem z pierwszym Drive od wróżek.
Strength - 3
Magic - 1
Skill - Air Combo Plus

Hidden Dragon
Land of the Dragons - Za pokonanie Shan Yu
Strength - 2
Magic - 2
Skill - MP Rage

Hero’s Crest
Olympus Coliseum - Za pokonanie Hydry
Strength - 4
Magic -0
Skill - Air Combo Boost

Monochrome
Timeless River - Za pokonanie Pete
Strength - 3
Magic - 2
Skill - Item Boost

Follow the Wind
Port Royal - Za pokonanie Barbossa
Strength - 3
Magic - 1
Skill - Draw

Circle of Life
Pride Lands - od Simby, gdy się przyłącza pierwszy raz.
Strength - 4
Magic - 1
Skill - MP Haste

Photon Debugger
Space Paranoids - Za pokonanie Hostile Program
Strength - 3
Magic - 2
Skill - Thunder Boost

Gull Wing
Hollow Bastion - Po drugim zaliczeniu świata, porozmawiaj z Yuną.
Strength - 3 (2*)
Magic - 0 (3*)
Skill - Experience Boost

Rumbling Rose
Beast’s Castle - od Bestii, przy drugim zaliczeniu
Strength - 5
Magic - 0
Skill - Finishing Plus

Guardian Soul
Olympus Coliseum - Za pokonanie Hadesa
Strength - 5
Magic - 1
Skill - Reaction Boost

Wishing Lamp
Agrabah - Za pokonanie Jafara
Strength - 4
Magic - 3
Skill - Jackpot

Decisive Pumpkin
Halloween Town - Za pokonanie Experiment
Strength - 6
Magic - 1
Skill - Combo Boost

Sweet Memories
100 Acre Wood - za zaliczenie Spoocky Cave
Strength - 0
Magic - 0 (4*)
Skill - Lucky Lucky (Drive Converter*)

Mysterious Abyss
Atlantica - za zaliczenie Ursula’s Revenge
Strength - 3
Magic - 3
Skill - Blizzard Boost

Sleeping Lion
Hollow Bastion - od Leona, za dwukrotne zaliczenie każdego ze światów
Strength - 5
Magic - 3
Skill - Combo Plus

Bond of Flame
Twilight Town - od Axela, tuż przed wejściem do World That Never Was
Strength - 4
Magic - 4
Skill - Fire Boost

Fated Encounter
The World That Never Was - za pokonanie Roxas (Final Mix)
Strength - 5
Magic - 4
Skill - Light & Dark (większa szansa na wejście w Antiform, lub Final Form)

Fatal Crest
Olympus Coliseum - za zaliczenie Goddess of Fate Cup
Strength - 3
Magic - 5
Skill - Berserk Charge

Fenrir
Hollow Bastion - pokonaj Sephirotha, po czym sprowadź do niego Clouda
Strength - 7
Magic - 1
Skill - Negative Combo

Ultima Weapon
Synthesis - przepis w Twilight Town w pokoju z komorami
Strength - 6
Magic - 4
Skill - MP Hastega

Winner’s Proof
Hollow Bastion - od XIII Mushroom, za zaliczenie wszystkich grzybków (Final Mix)
Strength - 5
Magic - 7
Skill - Zero EXP


Donald


Mage’s Staff
Broń startowa
Strength - 1
Magic - 1

Hammer Staff
Twilight Town - sklep: 100 Munny
Strength - 2
Magic - 1

Victory Bell
Port Royal - sklep: 400 Munny
Strength - 3
Magic - 2

Comet Staff
Olympus Coliseum - sklep: 200 Munny
Strength - 2
Magic - 2

Lord’s Broom
Pride Lands - sklep: 600 Munny
Strength - 3
Magic - 3

Wisdom Wand
The World That Never Was - sklep: 2000 Munny
Strength - 5
Magic - 5

Meteor Staff
Port Royal - skrzynia w Ship Graveyard: Seadrift Keep
Strength - 4
Magic - 3
Skill - Lucky Lucky (Thunder Boost*)

Rising Dragon
Olympus Coliseum - za zaliczenie Cerberus Cup
Strength - 4
Magic - 4
Skill - Item Boost (Fire Boost*)

Shaman’s Relic
Gubiony przez Shaman
Strength - 4
Magic - 5
Skill - MP Rage (Blizzard Boost*)

Shaman’s Relic+
Gubiony przez Necromancer (Final Mix)
Strength - 4
Magic - 5
Skill - Defender

Nobody Lance
Gubiony przez Dragoon
Strength - 5
Magic - 5
Skill - Defender (Item Boost*)

Centurion
Synthesis - przepis w Twilight Town - za pokonanie Lexaeus (Final Mix)
Strength - 13
Magic - 3

Centurion+
Synthesis - przepis w Twilight Town - za pokonanie Lexaeus +Serenity (Final Mix)
Strength - 13
Magic - 3
Skill - Critical Half

Save the Queen
Synthesis - przepis w Land of the Dragon - skrzynia w Throne Room
Strength - 5
Magic - 6
Skill - Hyper Healing

Save the Queen+
Synthesis - przepis w Land of the Dragon - skrzynia w Throne Room + Serenity
Strength - 5
Magic - 6
Skill - MP Hastega (MP Rage)

Pleasant Mushroom
Gubiony przez I, III, V, VII, IX i XI Mushroom (Final Mix)
Strength - 0
Magic - 1

Pleasant Mushroom+
Gubiony przez I, III, V, VII, IX i XI Mushroom (Final Mix)
Strength - 0
Magic - 3

Precious Mushroom
Gubiony przez I, III, V, VII, IX i XI Mushroom (Final Mix)
Strength - 1
Magic - 5
Skill - MP Haste

Precious Mushroom+
Gubiony przez I, III, V, VII, IX i XI Mushroom (Final Mix)
Strength - 2
Magic - 7
Skill - MP Hastera

Premium Mushroom
Gubiony przez I, III, V, VII, IX i XI Mushroom (Final Mix)
Strength - 3
Magic - 9
Skill - MP Hastega


Goofy


Knight’s Shield
Broń startowa
Strength - 1
Magic - 0

Adamant Shield
Twilight Town - sklep: 100 Munny
Strength - 2
Magic - 0

Chain Gear
Port Royal - sklep: 400 Munny
Strength - 3
Magic - 0

Falling Star
Olympus Coliseum - sklep: 200 Munny
Strength - 3
Magic - 0

Dreamcloud
Pride Lands - sklep: 600 Munny
Strength - 4
Magic - 0

Knight Defender
The World That Never Was - sklep: 100 Munny
Strength - 7
Magic - 0

Ogre Shield
Land of the Dragons - skrzynia w Throne Room
Strength - 5
Magic - 0
Skill - Defender

Genji Shield
Olympus Coliseum - Za zaliczenie Titan Cup
Strength - 6
Magic - 0
Skill - Lucky Lucky (Hyper Healing*)

Akashic Record
Gubiony przez Bookmaster
Strength - 7
Magic - 0
Skill - MP Haste

Akashic Record+
Gubiony przez Rune Master (Final Mix)
Strength - 7
Magic - 0
Skill - MP Hastera

Nobody Guard
Gubiony przez Gambler
Strength - 8
Magic - 0
Skill - Hyper Healing (MP Rage*)

Freeze Pride
Synthesis - przepis w Agrabah - za pokonanie Vexen (Final Mix)
Strength - 5
Magic - 0

Freeze Pride+
Synthesis - przepis w Agrabah - za pokonanie Vexen +Serenity (Final Mix)
Strength - 5
Magic - 0
Skill - MP Hastega

Save the King
Synthesis - przepis w Port Royal - skrzynia w Seadrift Graveyard
Strength - 9
Magic - 0
Skill - Item Boost

Save the King+
Synthesis - przepis w Port Royal - skrzynia w Seadrift Graveyard + Serenity
Strength - 9
Magic - 0
Skill - MP Rage (Critical Half*)

Happy Mushroom
Gubiony przez II, IV, VI, VIII, X i XII Mushroom (Final Mix)
Strength - 1
Magic - 0

Happy Mushroom+
Gubiony przez II, IV, VI, VIII, X i XII Mushroom (Final Mix)
Strength - 3
Magic - 0

Platinal Mushroom
Gubiony przez II, IV, VI, VIII, X i XII Mushroom (Final Mix)
Strength - 5
Magic - 0
Skill - Protect

Platinal Mushroom+
Gubiony przez II, IV, VI, VIII, X i XII Mushroom (Final Mix)
Strength - 7
Magic - 0
Skill - Protectra

Limited Mushroom
Gubiony przez II, IV, VI, VIII, X i XII Mushroom (Final Mix)
Strength - 9
Magic - 0
Skill - Protectga


Zbroja


Jak nazwa wskazuje, zmniejsza otrzymane obrażenia. Dodatkowo zwiększa odporność na odpowiedni żywioł.

Elven Bandanna
Twilight Town - sklep: 100 Munny
Defense - 1
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Divine Bandanna
Disney Castle - sklep: 200 Munny
Defense - 2
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Protect Belt
Olympus Coliseum - za zaliczenie Cerberus Cup
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Gaia Belt
Space Paranoid - skrzynia w Communications Room
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 20%
Dark - 20%

Power Band
Synthesis - Free Development 2
Defense - 4
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Buster Band
Synthesis - Free Development 2 + Serenity
Defense - 5
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Cosmic Belt
World That Never Was - skrzynia w Twilight View
Defense - 6
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Fire Bangle
Land of the Dragons - sklep: 150 Munny
Defense - 1
Fire - 20%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Fira Bangle
Agrabah - sklep: 300 Munny
Defense - 2
Fire - 20%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Firaga Bangle
Synthesis - Free Development 1
Defense - 3
Fire - 20%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Firagun Bangle
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
Defense - 3
Fire - 25%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Blizzard Armlet
Land of the Dragons - sklep: 150 Munny
Defense - 1
Fire - 0%
Blizzard - 20%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Blizzara Armlet
Agrabah - sklep: 300 Munny
Defense - 2
Fire - 0%
Blizzard - 20%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Blizzaga Armlet
Synthesis - Free Development 1
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 20%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Blizzagun Armlet
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 25%
Thunder - 0%
Dark - 0%

Thunder Trinket
Land of the Dragons - sklep: 150 Munny
Defense - 1
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Thundara Trinket
Agrabah - sklep: 300 Munny
Defense - 2
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Thundaga Trinket
Synthesis - Free Development 1
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Thundagun Trinket
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 25%
Dark - 0%

Shock Chain
Synthesis - Przepis w Port Royal - za pokonanie Larxene (Final Mix)
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 40%
Dark - 0%

Shock Chain+
Synthesis - Przepis w Port Royal - za pokonanie Larxene +Serenity (Final Mix)
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 40%
Dark - 0%
Skill - Thunder Boost

Shadow Anklet
Twilight Town - sklep: 150 Munny
Defense - 1
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 20%

Dark Anklet
Disney Castle - sklep: 300 Munny
Defense - 2
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 20%

Midnight Anklet
Synthesis - Free Development 1
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 20%

Chaos Anklet
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
Defense - 3
Fire - 0%
Blizzard - 0%
Thunder - 0%
Dark - 25%

Champion Belt
Twilight Town - pokonaj Setzera jako Roxas
Defense - 0
Fire - 20%
Blizzard - 20%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Abas Chain
Land of the Dragons - sklep: 250 Munny
Defense - 1
Fire - 20%
Blizzard - 20%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Aegis Chain
Agrabah - sklep: 500 Munny
Defense - 2
Fire - 20%
Blizzard - 20%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Acrisius
Synthesis - Free Development 2
Defense - 3
Fire - 20%
Blizzard - 20%
Thunder - 20%
Dark - 0%

Acrisius+
Synthesis - Free Development 2 + Serenity
Defense - 3
Fire - 25%
Blizzard - 25%
Thunder - 25%
Dark - 0%

Cosmic Chain
Hollow Bastion - skrzynia w Heartless Manufactory
Defense - 3
Fire - 30%
Blizzard - 30%
Thunder - 30%
Dark - 0%

Petit Ribbon
Synthesis - przepis w 100 Acre Wood - skrzynia w Starry Hill
Defense - 4
Fire - 10%
Blizzard - 10%
Thunder - 10%
Dark - 10%

Ribbon
Synthesis - przepis w 100 Acre Wood - skrzynia w Starry Hill + Serenity
Defense - 4
Fire - 20%
Blizzard - 20%
Thunder - 20%
Dark - 20%

Highest Ribbon
Za ułożenie szóstej układanki (Final Mix)
Defense - 4
Fire - 25%
Blizzard - 25%
Thunder - 25%
Dark - 25%


Akcesoria


Czyli różne dodatki, które zwiększają AP, oraz w mniejszym stopniu wpływają na umiejętności fizyczne I magiczne postaci. 2 z nich dodają umiejętności.

Ability Ring
Twilight Town - sklep: 80 Munny
AP - 1
Strength - 0
Magic - 0

Engineer’s Ring
Timeless River - sklep: 160 Munny
AP - 2
Strength - 0
Magic - 0

Technician’s Ring
Halloween Town - sklep: 240 Munny
AP - 3
Strength - 0
Magic - 0

Skill Ring
Agrabah - skrzynia w Palace Walls
AP - 4
Strength - 0
Magic - 0

Skillful Ring
Olympus Coliseum - za zaliczenie Titan Cup
AP - 5
Strength - 0
Magic - 0

Expert’s Ring
Synthesis - Free Development 2
AP - 6
Strength - 0
Magic - 0

Master’s Ring
Synthesis - Free Development 2 + Serenity
AP - 7
Strength - 0
Magic - 0

Cosmic Ring
100 Acre Wood - skrzynia w Starry Hill
AP - 8
Strength - 0
Magic - 0

Executive Ring
Za ułożenie piątej układanki (Final Mix)
AP - 30
Strength - 0
Magic - 0

Medal
Twilight Town - przegraj z Setzerem jako Roxas
AP - 1
Strength - 1
Magic - 0

Sardonyx Ring
Land of the Dargon - sklep: 160 Munny
AP - 1
Strength - 1
Magic - 0

Tourmaline Ring
Timeless River - sklep: 320 Munny
AP - 2
Strength - 1
Magic - 0

Aquamarine Ring
Halloween Town - sklep: 480 Munny
AP - 3
Strength - 1
Magic - 0

Garnet Ring
Synthesis - Free Development 1
AP - 4
Strength - 1
Magic - 0

Diamond Ring
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
AP - 5
Strength - 1
Magic - 0

Silver Ring
Land of the Dargon - sklep: 160 Munny
AP - 1
Strength - 0
Magic - 1

Gold Ring
Timeless River - sklep: 320 Munny
AP - 2
Strength - 0
Magic - 1

Platinum Ring
Halloween Town - sklep: 480 Munny
AP - 3
Strength - 0
Magic - 1

Mythril Ring
Synthesis - Free Development 1
AP - 4
Strength - 0
Magic - 1

Orichalcum Ring
Synthesis - Free Development 1 + Serenity
AP - 5
Strength - 0
Magic - 1

Soldier Earring
Synthesis - Free Development 2
AP - 4
Strength - 2
Magic - 0

Fencer Earring
Synthesis - Free Development 2 + Serenity
AP - 5
Strength - 2
Magic - 1

Mage Earring
Synthesis - Free Development 2
AP - 4
Strength - 0
Magic - 2

Slayer Earring
Synthesis - Free Development 2 + Serenity
AP - 5
Strength - 1
Magic - 2

Moon Amulet
Synthesis - przepis w Hollow Bastion - skrzynia w Restoration Site
AP - 3
Strength - 2
Magic - 2

Star Charm
Synthesis - przepis w Hollow Bastion - skrzynia w Restoration Site + Serenity
AP - 5
Strength - 2
Magic - 2

Cosmic Arts
Space Paranoids - skrzynia w Central Computer Mesa
AP - 7
Strength - 2
Magic - 2

Shade Archive
Synthesis - przepis w Olimpus Coliseum - za pokonanie Zexion (Final Mix)
AP - 5
Strength - 0
Magic - 3

Shade Archive+
Synthesis - przepis w Olimpus Coliseum - za pokonanie Zexion +Serenity (Final Mix)
AP - 5
Strength - 0
Magic - 3
Skill - MP Rage

Full Bloom
Synthesis - przepis w Beast’s Castle - za pokonanie Marluxia (Final Mix)
AP - 5
Strength - 3
Magic - 0

Full Bloom+
Synthesis - przepis w Beast’s Castle - za pokonanie Marluxia +Serenity (Final Mix)
AP - 5
Strength - 3
Magic - 0
Skill - MP Haste

Draw Ring
100 Acre Wood - skrzynia w Rabbit’s House
Synthesis - przepis za ułożenie trzeciej układanki (Final Mix
AP - 0
Strength - 0
Magic - 0
Skill - Draw

Lucky Ring
Olympus Coliseum - za zaliczenie Pain and Panic Cup
Synthesis - przepis za ułożenie trzeciej układanki +Serenity (Final Mix)
AP - 0
Strength - 0
Magic - 0
Skill - Lucky Lucky

Przedmioty


Potiony itp. medykalia jednorazowego użytku, których głównym celem jest regeneracja HP bohaterów. Zakładanie ich pod odpowiednie sloty jest o tyle ważne, gdyż w czasie walki można używać tylko założone przedmioty. Oczywiście są też na liście medykamenty, które użyć można tylko z menu.


Potion
Leczy 40% HP jednej postaci

Hi-Potion
Leczy 60% jednej postaci

Mega-Potion
Leczy 40% HP całej drużyny

Ether
Regeneruje całe MP jednej postaci

Mega-Ether
Regeneruje całe MP całej drużyny

Elixir
Leczy całe HP i MP jednej postaci

Megalixir
Leczy całe HP i MP całej drużyny

Tent
Leczy całe HP i MP całej drużyny. Używane z Menu

Drive Recovery
Odnawia 1 pasek Drive. Używany z Menu

High Drive Recovery
Odnawia 3 paski Drive. Uzywany z Menu

Power Boost
Na stałe zwiększa siłę postaci o 1

Defense Boost
Na stałe zwiększa obronę postaci o 1

Magic Boost
Na stałe zwiększa magię postaci o 1

AP Boost
Na stałe zwiększa AP postaci o 1

Statystyka

  • Data publikacji:
  • Artykuł czytany: 7027
  • Głosy oddane: 4
  • Średnia ocen: 9.0

Dodaj komentarz

Wpisz treść komentarza w opowiednim polu. Pamiętaj, że HTML jest niedozwolony.

Niezarejestrowani użytkownicy uzupełniają również pole autora.

Konieczna jest również weryfikacja niezalogowanych użytkowników.

Wypowiedzi obraźliwe, infantylne oraz nie na temat będą moderowane - pisząc postaraj się zwiększyć wartość dyskusji.